[80.] Loïs Openda

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door DavidVM »

Pica schreef: 27 nov 2019, 09:12 Kunt niet zeggen dat hij het slecht deed, maar echt overtuigen doet em toch ook niet.
Het feit dat we op achterstand kwamen was niet bepaald in zijn voordeel. Feit blijft dat ie vooral gevaarlijk is op de counter. Ik vond Okereke in ieder geval wel goed invallen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 27 nov 2019, 09:18
Pica schreef: 27 nov 2019, 09:12 Kunt niet zeggen dat hij het slecht deed, maar echt overtuigen doet em toch ook niet.
Het feit dat we op achterstand kwamen was niet bepaald in zijn voordeel. Feit blijft dat ie vooral gevaarlijk is op de counter. Ik vond Okereke in ieder geval wel goed invallen
Openda werd inderdaad niet geholpen door:

- die vroege goal, waardoor de ruimte om zijn snelheid uit te buiten er minder vaak was. Maar zelfs na de goal had Dennis hem kunnen aanspelen om hem in de rug van de trage CV's van Galatasaray te lanceren. Alleen kwam het er te vaak niet uit bij Dennis. Ook te vaak de actie maken, om vervolgens niet goed te weten hoe er een concreet vervolg aan te breien.
- het feit dat er te weinig aanvoer kwam vanop het middenveld, waar Galatasaray de eerste helft te vaak baas was.

Maar dan nog bleef Openda wel werken en ging hij ondanks zijn gestalte het duel aan.

Okereke inderdaad goed ingevallen. Hij mist wel die kans, maar werkte wel hard, zette druk en woog met zijn snelheid op de verdediging. Hij behield daarna ook beter het overzicht dan Dennis door de bal nog af te geven bij die fase in de box, ook al kwam ook uit die fase uiteindelijk geen doelpunt. Heeft het potentieel om een vrij complete spits te worden.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 27 nov 2019, 09:18
Pica schreef: 27 nov 2019, 09:12 Kunt niet zeggen dat hij het slecht deed, maar echt overtuigen doet em toch ook niet.
Het feit dat we op achterstand kwamen was niet bepaald in zijn voordeel. Feit blijft dat ie vooral gevaarlijk is op de counter. Ik vond Okereke in ieder geval wel goed invallen
Okereke viel heel gretig in en woog op de verdediging, echter die gemiste kans ...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door DavidVM »

CLUB BRUGGE. Openda wil vertrekken

Loïs Openda is op zoek naar de uitgang bij Club Brugge. De 20-jarige spits komt weinig aan de bak en hoopt op een transfer deze zomer. In januari was er al belangstelling van enkele buitenlandse clubs, maar Club vroeg zijn jonge speler toen nog te blijven. Openda rekende op meer speelkansen, maar die kwamen er maar met mondjesmaat.

Openda debuteerde vorig jaar onder Ivan Leko en scoorde 4 keer in 28 speelbeurten – alle competities samen. Een doorbraak dit seizoen bleef uit. In 25 speelbeurten scoorde hij alleen in de Champions League-kwalificatie op ­Dinamo Kiev. Openda werd geboren in Luik, maar stroomde door vanuit de jeugdopleiding van Club. (bla)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door The_One »

Zoals verwacht, gewogen en te licht bevonden, dus mag van mij het elders proberen...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door DavidVM »

The_One schreef: 10 mar 2020, 14:02 Zoals verwacht, gewogen en te licht bevonden, dus mag van mij het elders proberen...
Zou toch eerder voor een uitleenbeurt gaan dan. Of een constructie met een terugkoopclausule
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 10 mar 2020, 15:42
The_One schreef: 10 mar 2020, 14:02 Zoals verwacht, gewogen en te licht bevonden, dus mag van mij het elders proberen...
Zou toch eerder voor een uitleenbeurt gaan dan. Of een constructie met een terugkoopclausule
Twijfelgeval...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Cedrinho »

Die riskeert dus een Oulare'tje te doen door nu al te willen vertrekken.
Mij niet gelaten. Heeft potentieel, maar het komt er veel te weinig uit. Misschien door fout gebruik door Clement, misschien door iets anders. Eender hoe, ik zie niet meteen een basisplaats voor hem, dus geen probleem als hij weg wil.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

Ik zou hem liever uitgeleend zien.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Vergas Ronald »

IsO schreef: 12 mar 2020, 09:20 Ik zou hem liever uitgeleend zien.
Ik ook, het komt er voorlopig niet uit maar een blinde ziet dat die jongen talent heeft. Verhuren aan een degelijke eersteklasser die veel op de counter speelt, Openda is idioot snel. 't is bijna belachelijk om centrale verdedigers te zien sukkelen als openda ruimte heeft en doorgaat op snelheid.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door t4nd »

Club Brugge en Vitesse Arnhem bereikten vandaag een akkoord over een tijdelijke overgang - zonder aankoopoptie - van Loïs Openda. Openda (20) is sinds 2015 bij Club Brugge en speelt dus tijdens het seizoen 2020-2021 in de Nederlandse Eredivisie. We wensen Loïs veel succes toe!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door t4nd »

Vitesse heeft er een publiekslieveling bij en zijn naam is Loïs Openda. De huurling van Club Brugge maakte zondag zijn debuut voor de club uit Arnhem en maakte meteen indruk.

Vitesse ging op bezoek bij de Nederlandse tweedeklasser FC Volendam en won makkelijk met 0-5. Openda viel bij de rust in en deelde meteen een assist uit met zijn eerste baltoets. Daarna scoorde de 20-jarige spits twee doelpunten voor zijn nieuwe club en deelde hij een tweede assist uit. Van een droomdebuut gesproken.
Ik hoop zo hard dat hij doorbreekt bij Vitesse en volgend seizoen door de grote poort terugkeert :-)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Vergas Ronald »

Ik volg Hollands voetbal niet echt, als Vitesse veel op de counter speelt gaat Openda veel centrale verdedigers te kakken zetten en een pak goals scoren op dat niveau.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Vergas Ronald »

Vitesse staat aan de leiding in Eredivisie, Loïs start elke week, scoort zeer vlot, speelt zoals we hem kennen, randje buitenspel en onhoudbaar op snelheid. Gaat door de grote poort terugkomen als hij zo verder doet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door t4nd »

Ik hoop het. Openda is een goeie spits, maar ik weet nog altijd niet of hij geschikt is als diepe man voor Club. Als je de match gisteren tegen KVK bekijkt, dan vrees ik dat hij te weinig meerwaarde gaat hebben...
Gesloten