[80.] Loïs Openda

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Vergas Ronald »

Tegen KVK zijt ge weinig met een type okereke of openda maar niet alle teams spelen zo in België, in Europa speelt niemand zo. Gelukkig want mensen zouden basketbal kijken anders.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

https://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/lo% ... ij-vitesse
Contract verlengd tot 2024, en komend seizoen terug uitgeleend aan Vitesse. Beslissing waar ik me in kan vinden!
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Jens27 »

Lijkt mij de beste beslissing die ze konden maken. Ik geloof zeker in die kerel. Opmerkingen over het type spits dat hij is wat niet ideaal is om de vele muren te slopen in de pintjesleague te slopen begrijp ik. Echter dat systeem met de ruit op het midden en twee aanvallers (Lang-CDK) waar Clement einde seizoen nog mee uitgepakt heeft, dat zou toch ideaal kunnen zijn voor hem. En we spelen geen gans seizoen lang tegen KV Kortrijk. Lijkt me een troef in sommige wedstrijden en tactische plannen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
yocake
Tester
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 jun 2016, 10:27

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door yocake »

Jens27 schreef: 24 jun 2021, 10:31 Lijkt mij de beste beslissing die ze konden maken. Ik geloof zeker in die kerel. Opmerkingen over het type spits dat hij is wat niet ideaal is om de vele muren te slopen in de pintjesleague te slopen begrijp ik. Echter dat systeem met de ruit op het midden en twee aanvallers (Lang-CDK) waar Clement einde seizoen nog mee uitgepakt heeft, dat zou toch ideaal kunnen zijn voor hem. En we spelen geen gans seizoen lang tegen KV Kortrijk. Lijkt me een troef in sommige wedstrijden en tactische plannen.
Een goeie spits legt ze er altijd in, onder alle omstandigheden. Ik geloof niet in de 'af en toe' spits. We zullen eind volgend jaar zien of hij terug wat stappen heeft gezet om 1ste keus te worden bij ons.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door t4nd »

Mooie goal van Openda weer bij de Belgische jeugd, zijn 5de in 4 matchen ondertussen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 12 okt 2021, 21:44 Mooie goal van Openda weer bij de Belgische jeugd, zijn 5de in 4 matchen ondertussen.
Geen fan van, buiten zijn snelheid is hij te weinig voor een topclub.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

Hoe zou Openda het doen bij Vitesse?

In de Eredivisie 22 keer gestart, 2 keer ingevallen. 11 goals (waarvan 3 tegen Feyenoord) en 1 assist.
In de Conference League 5 basisplaatsen en 2 invalbeurten. 3 goals en 2 assists (Onder meer tegen Stade Rennes en Rapid Wien).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

Eerste (tiental) minuten voor de Duivels, eerste goal. Mooi afgewerkt
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Kevinho »

Fan van altijd terughalen indien hij zelf wil.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

Kevinho schreef: 09 jun 2022, 19:07 Fan van altijd terughalen indien hij zelf wil.
Dat laatste is dus niet zo zeker, naar het schijnt
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door t4nd »

Hoefkens wil hem blijkbaar wel terughalen, dus dat zou op zich al goed moeten zitten. Hij gaat nooit garanties krijgen dat hij de absolute nr.1 wordt, maar dat gaat hij bij geen enkele topploeg krijgen.
WVDS
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2022, 13:24

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door WVDS »

Vanuit de Nederlandse eredivisie schijnt AZ Alkmaar serieus in de markt te zijn voor Loïs.
Lange tijd werd PSV Eindhoven genoemd maar zij schijnen vol op Barcelona bankzitter Luuk de Jong in te zetten en hebben op de flanken al rappe jongens.
AZ Alkmaar heeft al contacten met Club gezien zij ook Sowah huren en schijnen reeds een bod te hebben neergelegd wat richting de 6M zou bedragen ex bonussen en doorverkoop.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

WVDS schreef: 10 jun 2022, 13:44 Vanuit de Nederlandse eredivisie schijnt AZ Alkmaar serieus in de markt te zijn voor Loïs.
Lange tijd werd PSV Eindhoven genoemd maar zij schijnen vol op Barcelona bankzitter Luuk de Jong in te zetten en hebben op de flanken al rappe jongens.
AZ Alkmaar heeft al contacten met Club gezien zij ook Sowah huren en schijnen reeds een bod te hebben neergelegd wat richting de 6M zou bedragen ex bonussen en doorverkoop.
Wat is jouw bron voor dat bod?
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door Kevinho »

WVDS schreef: 10 jun 2022, 13:44 Vanuit de Nederlandse eredivisie schijnt AZ Alkmaar serieus in de markt te zijn voor Loïs.
Lange tijd werd PSV Eindhoven genoemd maar zij schijnen vol op Barcelona bankzitter Luuk de Jong in te zetten en hebben op de flanken al rappe jongens.
AZ Alkmaar heeft al contacten met Club gezien zij ook Sowah huren en schijnen reeds een bod te hebben neergelegd wat richting de 6M zou bedragen ex bonussen en doorverkoop.
Veeeeeeel teweinig en voor mij onbespreekbaar
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [80.] Loïs Openda

Bericht door IsO »

Uiteindelijk dus naar RC Lens. Veel succes daar Loïs!
Gesloten