[10.] Kaveh Rezaei

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door Bruges8940 »

Enorm jammer voor hem. Viel goed in, won de meeste van de duels tegen een verdediger die toch een kopje groter leek. En die kans was uiteraard de kans om vertrouwen te tanken, al was het maar om nog een transfer te kunnen versieren. Alleszins een hoopvolle invalbeurt.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door DavidVM »

Bruges8940 schreef: 21 aug 2019, 09:16 Enorm jammer voor hem. Viel goed in, won de meeste van de duels tegen een verdediger die toch een kopje groter leek. En die kans was uiteraard de kans om vertrouwen te tanken, al was het maar om nog een transfer te kunnen versieren. Alleszins een hoopvolle invalbeurt.
Ik vond het wel een "rare" wissel eigenlijk. We deden ze enorm pijn met onze snelheid, dus had eerder Diatta ipv Openda verwacht, en dan Okereke opnieuw centraal.
Ik vond Rezaei echter wel redelijk invallen, waren niet de makkelijkste omstandigheden maar heeft het die mannen toch aardig lastig gemaakt
Gebruikersavatar
Bruges8940
Belofte
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 mei 2018, 15:27

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door Bruges8940 »

DavidVM schreef: 21 aug 2019, 09:26
Bruges8940 schreef: 21 aug 2019, 09:16 Enorm jammer voor hem. Viel goed in, won de meeste van de duels tegen een verdediger die toch een kopje groter leek. En die kans was uiteraard de kans om vertrouwen te tanken, al was het maar om nog een transfer te kunnen versieren. Alleszins een hoopvolle invalbeurt.
Ik vond het wel een "rare" wissel eigenlijk. We deden ze enorm pijn met onze snelheid, dus had eerder Diatta ipv Openda verwacht, en dan Okereke opnieuw centraal.
Ik vond Rezaei echter wel redelijk invallen, waren niet de makkelijkste omstandigheden maar heeft het die mannen toch aardig lastig gemaakt
Ik vond die wissel achteraf best wel logisch. Okereke speelde een flauwe match en leek me er ook door te zitten dus ging in de spits al zeker niets meer bijbrengen. Met Rezaei breng je iemand in die continu werkt en pressing gaat zetten op de verdediging en de duels aangaat. Het heeft ons nog enkele kansen opgebracht die we jammergenoeg niet konden benutten. Met Okereke diep ging iedere lange bal verloren zijn gegaan. Persoonlijk ging ik Diatta ook wat vroeger ingebracht hebben met de reden die je zegt, zijn snelheid.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door Alethio »

Ik vond Okereke toch niet tegenvallen hoor, heeft enorm veel werk verricht, maar zat er inderdaad wat door op het einde van de match.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door NastjaCeh »

Succes in Charleroi
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [10.] Kaveh Rezaei

Bericht door Jens27 »

:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Plaats reactie