[44.] Brandon Mechele

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door DavidVM »

IsO schreef: 28 feb 2020, 09:55
Vergas Ronald schreef: 22 feb 2020, 18:25 Deze week afgetroefd door Martial, da's geen schande tegen zo'n vedette, maar ik kan me geen ander voorbeeld herinneren van Mechele die door de mand viel. Valt niet op omdat hij centerback is maar is Brugse jeugd en sinds 2017 quasi elke match 90 minuten in de basis. Betrouwbaar en heeft ons al zo dikwijls gered met zijn heerlijke sliding tackle. Is die kerel ooit al geblesseerd geweest eigenlijk?
Om zijn betrouwbaarheid nog maar eens aan te tonen, zijn cijfers (Whoscored.com) van gisteren:

4/4 geslaagde tackles
5 geslaagde intercepties
10 clearances

Als je dominant bent, zijn zo'n cijfers natuurlijk niet mogelijk, maar ze maken wel duidelijk wat Mechele gisteren allemaal heeft opgekuist voor de neus van Simon. Impressionant.
Voetballend, en zeker met 2 centraal, was het wel maar povertjes. Over zijn verdedigende kwaliteiten zijn er uiteraard al lang geen twijfels meer.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 28 feb 2020, 10:16
IsO schreef: 28 feb 2020, 09:55
Vergas Ronald schreef: 22 feb 2020, 18:25 Deze week afgetroefd door Martial, da's geen schande tegen zo'n vedette, maar ik kan me geen ander voorbeeld herinneren van Mechele die door de mand viel. Valt niet op omdat hij centerback is maar is Brugse jeugd en sinds 2017 quasi elke match 90 minuten in de basis. Betrouwbaar en heeft ons al zo dikwijls gered met zijn heerlijke sliding tackle. Is die kerel ooit al geblesseerd geweest eigenlijk?
Om zijn betrouwbaarheid nog maar eens aan te tonen, zijn cijfers (Whoscored.com) van gisteren:

4/4 geslaagde tackles
5 geslaagde intercepties
10 clearances

Als je dominant bent, zijn zo'n cijfers natuurlijk niet mogelijk, maar ze maken wel duidelijk wat Mechele gisteren allemaal heeft opgekuist voor de neus van Simon. Impressionant.
Voetballend, en zeker met 2 centraal, was het wel maar povertjes. Over zijn verdedigende kwaliteiten zijn er uiteraard al lang geen twijfels meer.
Ik kan je wel volgen dat zijn passing bijvoorbeeld ondermaats was naar zijn normen, mede door de omstandigheden natuurlijk.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Vergas Ronald »

Kerel die idiote vragen van reporters na de match.
"Dag Brandon, hoop je van door deze goal basisspeler te worden"
Mechele start sinds 'm 21 is gemiddeld 45 matchen per seizoen voor Club.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

De mooiste goal uit zijn carrière, en een heel belangrijke !
Kleine kanttekening; centraal achterin klopte het toch niet echt in de 1ste helft tegen genk.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door LaurensVS »

Hoe lang gaan we blijven volhouden aan Mechele als Denswil 100% fit is?
Heel jammer en super sympathieke gast, maar Dens is toch een klasse beter.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Denswil zijn beste positie is centraal, niet op de back, en wat mij betreft moet hij Mechele zijn plaats inpakken.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Vergas Ronald »

Te weinig respect hier voor een eigen jeugdspeler die sinds 2013 met één jaar onderbreking in de beste verdediging staat. Mechele spreekt niet tot de verbeelding omdat hij 100% verdediger is maar doet dit al 250 matchen zeer goed en is ieder jaar beter. Ge kunt op Mechele rekenen om counters eruit te halen en counters zijn intussen bijna de enige manier te scoren tegen Brugge. Zijn tackles zijn fantastisch, je moet daar ook van kunnen genieten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

De Brugse Chiellini
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door t4nd »

En eerlijk is eerlijk, Brandon is de laatste jaren een pak beter geworden qua passing. De tijd dat ze hem compleet gerust lieten in de opbouw is al even voorbij.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Mechele is zelden een 8, maar evenmin een 5, meestal een 6 of 7, zo`n spelers moet men koesteren.
De laatste 2 matchen trekt hij Club over de schreef.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Vergas Ronald »

Centrale verdedigers en vooral pure stoppers zoals Mechele zijn zelden een 8. Maar hij is altijd degelijk tot goed, loopt nooit uit positie, laat zijn man nooit lopen. Hij heeft in tegenstelling tot Deli, Denswil en Bjorn Engels destijds minder "Oh wauw" momenten - Hoewel, zijn tackle,..

En hij komt uit eigen academy, ge moogt dat niet onderschatten, zonder Mechele is er geen Charles. De beste spelers in de academy moeten weten dat tegen Real Madrid en PSG spelen mogelijk is als ze bij Club blijven, of ze gaan elders.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Gratchski »

200 matchen voor onze Club <3
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door t4nd »

Het viel me tegen Genk op dat Brandon een paar mooie passes gaf en zelfs eens gevaarlijk voor doel kwam. De tijd ze hem gewoon aan de bal lieten opkomen 'omdat hij toch een slechte pass ging geven' is toch al even voorbij. Ik blijf fan van hem! :-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 29 nov 2021, 13:53 Het viel me tegen Genk op dat Brandon een paar mooie passes gaf en zelfs eens gevaarlijk voor doel kwam. De tijd ze hem gewoon aan de bal lieten opkomen 'omdat hij toch een slechte pass ging geven' is toch al even voorbij. Ik blijf fan van hem! :-)
Mechele is geen leider van de verdediging en heeft iemand naast zich nodig die hem stuurt en coacht, dan is hij op zijn best.
Het klopt dat hij in de opbouw veel verbeterd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Vergas Ronald »

Mauven hebben dat ook meegemaakt met Deschacht, 16 jaar op rij ieder seizoen een vervanger halen, na 6 matchen stond Deschacht weer in de ploeg en 't jaar erop was zijn vervanger weg. Als ge een speler hebt die er altijd staat en altijd degelijk is :dunno:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie