[44.] Brandon Mechele

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Khas »

Zijn grootste probleem was altijd zijn positiespel in de 4-mans verdediging.
Op zijn huidige positie heeft hij daar absoluut geen problemen mee en is hij van een matige verdediger naar een topper getransformeerd.
Uitvoetballen voor een CV boeit me niet.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Cedrinho »

Al sinds december last van een schouderblessure, heeft alles kunnen spelen, maar is er morgen plots niet bij?
Krijgt hij rust met oog op PO1 of is het weer een rare hersenkronkel van de medische staf?
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Pica »

Of het is erger geworden of er zijn complicaties of ....
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Khas »

Pica schreef: 01 mar 2019, 17:35 Of het is erger geworden of er zijn complicaties of ....
Met zo'n schouder die uit de kom gegaan is weet je inderdaad nooit. Dat kan op elk moment terug fout lopen.
De operatie is pas voor na het seizoen, voor de rest moeten we afwachten en zien wat er gebeurt.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Het wordt een huzarenstuk om Brandon `fit` de 10 playoff matchen te laten afhaspelen...fingers crossed dus
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Alethio »

Begint ondertussen toch vaste waarde te worden in de kern van de Rode Duivels. Chapeau, wie had dat anderhalf jaar geleden gedacht?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

Alethio schreef: 15 mar 2019, 12:31 Begint ondertussen toch vaste waarde te worden in de kern van de Rode Duivels. Chapeau, wie had dat anderhalf jaar geleden gedacht?
Inderdaad, en gewoon verdiend ook! Centraal in een driemansdefensie zoals bij ons of bij de Duivels speelt die altijd zijn wedstrijd. Heeft tijdens onze CL-campagne ook nog eens bevestigd dat hij dat ook kan tegen sterke tegenstanders. Denk dat hij vertrokken is voor een lange reeks oproepingen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Alethio »

Die glimlach bij zijn interview na de wedstrijd. Genieten gewoonweg.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Speelde alweer een dijk van een wedstrijd.
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Alfredo »

Vooral positioneel weer zo indrukwekkend.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Cedrinho »

Qua timing is er niemand in België beter dan Mechele. Zijn tackles, onderscheppingen en andere tussenkomsten zijn steevast ideaal getimed. Chapeau.

Samen met Rits en Schrijvers de man van het seizoen bij Club.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Bosko »

Ik vind Mechele al twee matchen bij de mindere spelers, zijn kapotte schouder zal er wel voor iets tussen zitten.
Alfredo
Tester
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:01

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Alfredo »

Bosko schreef: 05 apr 2019, 15:51 Ik vind Mechele al twee matchen bij de mindere spelers, zijn kapotte schouder zal er wel voor iets tussen zitten.
Op basis van duelkracht, akkoord. Maar hij lost het wel telkens op door zijn timing en positiespel. Beste voorbeeld is de redding na 2 minuten. Maar er zijn nog momenten geweest waarbij hij de angel uit de aanval haalt door op het juiste moment de aanvaller naar buiten te drijven, op te houden,... ook het nemen van een gele kaart in de laatste tien minuten toont dit voor mij aan. Op dat moment het spel ophouden, ploeg terug laten aansluiten en positie innemen op een moment dat de druk van anderlecht toch groot werd.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Vergas Ronald »

Deze week afgetroefd door Martial, da's geen schande tegen zo'n vedette, maar ik kan me geen ander voorbeeld herinneren van Mechele die door de mand viel. Valt niet op omdat hij centerback is maar is Brugse jeugd en sinds 2017 quasi elke match 90 minuten in de basis. Betrouwbaar en heeft ons al zo dikwijls gered met zijn heerlijke sliding tackle. Is die kerel ooit al geblesseerd geweest eigenlijk?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 22 feb 2020, 18:25 Deze week afgetroefd door Martial, da's geen schande tegen zo'n vedette, maar ik kan me geen ander voorbeeld herinneren van Mechele die door de mand viel. Valt niet op omdat hij centerback is maar is Brugse jeugd en sinds 2017 quasi elke match 90 minuten in de basis. Betrouwbaar en heeft ons al zo dikwijls gered met zijn heerlijke sliding tackle. Is die kerel ooit al geblesseerd geweest eigenlijk?
Om zijn betrouwbaarheid nog maar eens aan te tonen, zijn cijfers (Whoscored.com) van gisteren:

4/4 geslaagde tackles
5 geslaagde intercepties
10 clearances

Als je dominant bent, zijn zo'n cijfers natuurlijk niet mogelijk, maar ze maken wel duidelijk wat Mechele gisteren allemaal heeft opgekuist voor de neus van Simon. Impressionant.
Plaats reactie