[44.] Brandon Mechele

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Polbemol »

vanGentmaarvoorClub schreef: Misschien is Mitrovic Leko zijn poulain niet ?
Bestaat er geen award voor dergelijke quotes? Meer van dat zou ik zo zeggen!
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Clubpolska »

Polbemol schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Misschien is Mitrovic Leko zijn poulain niet ?
Bestaat er geen award voor dergelijke quotes? Meer van dat zou ik zo zeggen!
De Grote Prijs Ben Crabbé.
Oh Frail.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Polbemol »

Clubpolska schreef:
Polbemol schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Misschien is Mitrovic Leko zijn poulain niet ?
Bestaat er geen award voor dergelijke quotes? Meer van dat zou ik zo zeggen!
De Grote Prijs Ben Crabbé.
'Grote' prijs en Ben Crabbé.... :lol:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Clubpolska »

Polbemol schreef:
Clubpolska schreef:
Polbemol schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef: Misschien is Mitrovic Leko zijn poulain niet ?
Bestaat er geen award voor dergelijke quotes? Meer van dat zou ik zo zeggen!
De Grote Prijs Ben Crabbé.
'Grote' prijs en Ben Crabbé.... :lol:
Et voila, een tweede keer uitgereikt, proficiat polbemol!
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door GenGhibli »

Clubpolska schreef:
Polbemol schreef:
Clubpolska schreef:
Polbemol schreef:
Bestaat er geen award voor dergelijke quotes? Meer van dat zou ik zo zeggen!
De Grote Prijs Ben Crabbé.
'Grote' prijs en Ben Crabbé.... :lol:
Et voila, een tweede keer uitgereikt, proficiat polbemol!
:drum: :rofl:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door The_One »

H E L D !

Wat heeft deze man een stevige achterzak zeg!
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door GenGhibli »

The_One schreef: 12 dec 2018, 00:20 H E L D !

Wat heeft deze man een stevige achterzak zeg!
Zit inmiddels veel volk in, ja. :vuistje:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Speelde een ijzersterke CL campagne net als zijn collega verdediger Denswil, dat zal buitenlandse scouts ook wel opgevallen zijn vermoed ik.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door DavidVM »

Zouden er nog mensen zijn die vinden dat Brandon niet goed genoeg is voor het Europese niveau?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

DavidVM schreef: 12 dec 2018, 10:06 Zouden er nog mensen zijn die vinden dat Brandon niet goed genoeg is voor het Europese niveau?
Na zijn sterk seizoen vorige editie, trekt hij die lijn gewoon door dit seizoen en in de CL.
Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht toen Club hem destijds aan Stvv uitleende.
Chapeau Brandon !
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door JRut »

Matchen op zijn lijf gemaakt. Moet het dan uiteraard nog steeds doen. Klasse.
#hetishierbeter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Cedrinho »

DavidVM schreef: 12 dec 2018, 10:06 Zouden er nog mensen zijn die vinden dat Brandon niet goed genoeg is voor het Europese niveau?
Je hebt het over mij. Ik moet toegeven: Mechele heeft me aangenaam verrast. Ik twijfel nog altijd of hij bij een ploeg op iets hoger niveau basisspeler zou zijn, maar zoals hij deze CL-campagne speelde zit het er misschien toch in. Chapeau. Sterke prestatie.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 13:05
DavidVM schreef: 12 dec 2018, 10:06 Zouden er nog mensen zijn die vinden dat Brandon niet goed genoeg is voor het Europese niveau?
Je hebt het over mij. Ik moet toegeven: Mechele heeft me aangenaam verrast. Ik twijfel nog altijd of hij bij een ploeg op iets hoger niveau basisspeler zou zijn, maar zoals hij deze CL-campagne speelde zit het er misschien toch in. Chapeau. Sterke prestatie.
Ik had het inderdaad onder andere over jou, maar je bent niet alleen hoor. Ik hoorde ook enorm veel slechte commentaren toen Brandon geselecteerd werd voor de Rode Duivels. En dan stel ik altijd de vraag, zeg me dan wie beter is. Maar nooit krijg ik daar een reactie op.

Het moet wel gezegd worden dat die centrale positie in een 3-mansverdediging hem als gegoten zit en hij die perfect beheerst. Stel dat die een transfer versiert en dan in een ploeg terecht komt waar ze met 2 centrale verdedigers spelen, dan wil ik het ook nog wel eerst even zien.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door t4nd »

Ik denk niet dat Mechele snel gaat vertrekken eerlijk gezegd. Hij speelt hier goed, is hier op zijn plaats én het belangrijkste van alles: hij kent zijn eigen minpunten en beperkingen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 12 dec 2018, 14:20
Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 13:05
DavidVM schreef: 12 dec 2018, 10:06 Zouden er nog mensen zijn die vinden dat Brandon niet goed genoeg is voor het Europese niveau?
Je hebt het over mij. Ik moet toegeven: Mechele heeft me aangenaam verrast. Ik twijfel nog altijd of hij bij een ploeg op iets hoger niveau basisspeler zou zijn, maar zoals hij deze CL-campagne speelde zit het er misschien toch in. Chapeau. Sterke prestatie.
Ik had het inderdaad onder andere over jou, maar je bent niet alleen hoor. Ik hoorde ook enorm veel slechte commentaren toen Brandon geselecteerd werd voor de Rode Duivels. En dan stel ik altijd de vraag, zeg me dan wie beter is. Maar nooit krijg ik daar een reactie op.

Het moet wel gezegd worden dat die centrale positie in een 3-mansverdediging hem als gegoten zit en hij die perfect beheerst. Stel dat die een transfer versiert en dan in een ploeg terecht komt waar ze met 2 centrale verdedigers spelen, dan wil ik het ook nog wel eerst even zien.
Dat laatste vraag ik me dus af. Enerzijds ben ik het met je eens dat zijn huidige positie hem als gegoten zit. Ook bij de Duivels kan hij daar volgens mij, zoals hij nu speelt en zeker tegen sterke tegenstanders, een meerwaarde bieden (ondertussen gewoon beter dan Boyata, die op het WK trouwens niet slecht was).

Maar anderzijds heeft hij vier seizoenen geleden toch ook al bewezen goed uit de voeten te kunnen in een 2-mansdefensie? In onze geslaagde EL-campagne in '14-'15 vormde hij (behalve in de qualifiers) steevast ons centraal duo achterin met Duarte. Het klopt natuurlijk dat we er geen voetballende verdediger meer van gaan maken, en dat je hem, zeker in zo'n systeem, dus moet koppelen aan een voetballend sterkere CV, maar dat kan volgens mij perfect werken, zeker nu hij - vier seizoenen verder - nog sterker is geworden, zowel fysiek als positioneel; maakt ook heel vaak de juiste keuze. Chiellini of Godin, die ook alletwee in een tweemansdefensie opereren dit seizoen, zijn ook geen 'voetballers' puur sang, maar spelen wél een cruciale rol bij hun respectievelijke ploegen, zowel club als land. Die heren zijn respectievelijk bijna 33 en 34 jaar. Mechele moet er binnen een maandje nog 26 worden. De toekomst lacht hem gewoon toe, als je het mij vraagt.
Plaats reactie