[44.] Brandon Mechele

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 09 nov 2022, 13:59 Maar bij de rode duivels een deftige kans krijgen, neen, daar is hij niet goed genoeg voor hoor. We doen het liever met mannen die op de terugweg zijn.
Eerlijk gezegd, ik hoop dat hij mee mag maar tegelijk ben ik er bang voor. Stel dat Brandon mee mag en stel dat hij elke poulematch mag meespelen. Hij kan daarin 3x 90min bijna foutloos spelen maar 1 slechte inspeelpass geven die een tegendoelpunt oplevert waardoor de hele pers weer op zijn nek gaat springen. Brandon kan (helaas) nooit winnen... De perceptie van de wereld is dat hij een beperkte verdediger is dus elk foutje wordt onder een vergrootglas gehouden en goede matchen worden geminimaliseerd :-(
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 10 nov 2022, 08:35
The_One schreef: 09 nov 2022, 13:59 Maar bij de rode duivels een deftige kans krijgen, neen, daar is hij niet goed genoeg voor hoor. We doen het liever met mannen die op de terugweg zijn.
Eerlijk gezegd, ik hoop dat hij mee mag maar tegelijk ben ik er bang voor. Stel dat Brandon mee mag en stel dat hij elke poulematch mag meespelen. Hij kan daarin 3x 90min bijna foutloos spelen maar 1 slechte inspeelpass geven die een tegendoelpunt oplevert waardoor de hele pers weer op zijn nek gaat springen. Brandon kan (helaas) nooit winnen... De perceptie van de wereld is dat hij een beperkte verdediger is dus elk foutje wordt onder een vergrootglas gehouden en goede matchen worden geminimaliseerd :-(
Je hebt een punt. Het is niet toevallig dat de interesse in Brandon van deze zomer uit de Serie A kwam, waar ze de kunst van het sober verdedigen wel kunnen waarderen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Deze man verdient het veel meer dan Boyata om mee te gaan naar het WK.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Tiki Taka »

Tiki Taka schreef: 10 nov 2022, 12:10 Deze man verdient het veel meer dan Boyata om mee te gaan naar het WK.
Of Debaest :zwijgen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

Niet-WK-ganger Mechele voorlopig sterker dan WK-ganger Janssen, en dan heb ik het niet over de goal. Way to go voor 2e helft!
Levi
Profvoetballer
Berichten: 432
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door Levi »

Nieuwe coach speelt blijkbaar standaard met 4 achteraan. Kracht van Brandon lag altijd met 3 achteraan. Zijn gebrek aan snelheid komt helaas vaker naar boven met 4 achteraan doorheen heel zijn carrière.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

Afbeelding
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [44.] Brandon Mechele

Bericht door IsO »

Brandon zijn prestatie van woensdag toch eens belichten. 3 tackles, 3 onderscheppingen/recuperaties, 6 clearances, 1 block en 5 gewonnen kopbalduels (statistieken Whoscored). Opnieuw bijzonder nuttig.

Als je naar zijn volledige CL-campagne kijkt (UEFA-stats):

Ik zou het eigenlijk moeten uitrekenen per 90 minuten (geen tijd), maar om een idee te geven:

- Qua aantal recuperaties doet alleen Sergio Ramos (PSG) ééntje beter, en staat hij net voor Otamendi (beiden ongeveer evenveel speelminuten als Brandon).
- Qua aantal clearances (bal wegzetten) moet hij enkel Peric (CV van Dinamo Zagreb, die ook een uitstekende campagne speelt), en Thiago Silva laten voorgaan; beiden wel in minder speelminuten.
- Hij tackelt relatief weinig. In Italië huldigen ze het principe dat je, als je als verdediger moet tackelen, eigenlijk te laat bent. Van zijn 8 tackles tijdens deze CL-campagne, won hij er 4. Niet bij de allerbesten van deze campagne, maar ook bovengemiddeld.
- Maakte nog maar één overtreding, en kreeg nog geen kaarten. Geeft dus ook qua stilstaande fases tegen weinig weg.
Plaats reactie