JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Horvath
0
Geen stemmen
Vlietinck
0
Geen stemmen
Poulain
1
3%
Amrabat
9
31%
Denswil
2
7%
Diatta
2
7%
Rits
2
7%
Vormer
3
10%
Vanaken
2
7%
Schrijvers
5
17%
Wesley
3
10%
Cools
0
Geen stemmen
Vossen
0
Geen stemmen
Nakamba
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Gunt »

Bosko schreef: 01 mar 2019, 12:34 Afbeelding
Zal sowieso een eind weg zijn van onze typeploeg. Hopelijk volstaat het tegen STVV.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door t4nd »

Wesley speelt?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Alethio »

Knallen, verdomme!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Alethio »

Knallen was het niet, maar goed, verdiende overwinning tegen een verdedigend heel sterk STVV. Goed resultaat, en ik acht STVV zeker in staat om die top-6-plek vast te houden.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Hele sterke prestatie van Club, vond ik.
Goede mentaliteit.
Vanaken weer heel goed.
Alleen efficiëntie kan nog wat beter.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: 02 mar 2019, 23:20 Hele sterke prestatie van Club, vond ik.
Goede mentaliteit.
Vanaken weer heel goed.
Alleen efficiëntie kan nog wat beter.
Wow.
Behalve die laatste zin heb ik blijkbaar de tegenovergestelde match gezien.
:suicide:

Club in zijn geheel speelde enorm frustrerend. STVV kwam er amper aan te pas en Club was beter dan hen, zeker, maar dat betekent niet dat Club goed was. Club speelde goed tot aan de carré en dan stopte het, zoals zo vaak. Club speelt handbal. Balletje vooruit spelen tot aan de rechthoek en dan naar de hoeken gaan. Elke fucking keer opnieuw. Het was een verademing om te zien dat Denswil wél durfde op doel trappen. Voorin waren we ook gewoon te onmondig. Ik herinner me een voorzet van Schrijvers van in de Noord-Oost hoek van het veld die gewoon door Steppe opgeraapt kon worden in alle rust want er stond geen kat voor doel.

Amrabat en Rits waren de enigen op niveau vond ik. Schrijvers ook nog, al hadden zijn bakken inzet weinig tot geen resultaat. Denswil eigenlijk ook nog wel ok. Diatta kwam er niet door, Vlietinck ook niet. Wesley zakte veel te vaak terug (waarom eigenlijk, moet dat van Leko?) en was meer op het middenveld te vinden dan voorin. Bij één fase liep hij zelfs mee naar achter om te verdedigen. Onze enige aanvaller, niet in de aanval. Poulain was enorm zwak. Horvath had geen werk. Vormer had wel de inzet, maar zijn acties waren niet bepaald succesvol. Vanaken speelde dan weer veel te veel op zeker, legt amper risico in zijn spel, kan niet om met onder druk gezet te worden.

Hoe fucking frustrerend ook dat we nog altijd dat ene zelfde stereotype voetbal brengen. Het enige wat we kunnen. Eén systeem, 3-5-2, uitvoetballen tot aan de rechthoek, dan de hoeken opzoeken. Zit het daar vast: Bal terug naar één van de 3 verdedigers en opnieuw beginnen. Weinig tot geen acties, weinig tot geen doelgerichtheid, geen variatie, geen oplossingen, alles veel te veel op safe en vanuit dat ene alomgekende systeem.

Saaie en frustrerende match. Terwijl een goed Club die met 5-0 zou winnen want STVV was PO1-onwaardig.


EDIT/ Pluim wel voor het publiek dat in de tweede helft gewoon steeds luider werd. Het gaf Club ook wat meer schwung om er vol tegenaan te gaan met uiteindelijk de verdiende winst tot gevolg.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door The_One »

Het handbal-voetbal lijkt me logisch tegen een ploeg die zich komt ingraven. Zelfs Barca doet dit dan, met het verschil dat die ene Messi lopen hebben om een actie te maken.
(En nee, daarmee zeg ik niet dat we helemaal te vergelijken zijn met Barca)

Vooral een pluim voor Amrabat. Eerste keer op die positie. Perfect gespeeld lijkt me. Ook al heeft die niet heel erg veel defensief moeten doen, had ik er meer vertrouwen in dan in zijn maatje rechts van hem...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Cedrinho »

Akkoord ivm Amrabat. Stom dat ik die vergeten ben. Speelde een verdomd sterke match daar centraal achterin.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door JRut »

Club gewoon goed gespeeld tegen een ploeg die zich kwam ingraven op de eigen zestien. Zeker in de tweede helft was er enorm veel druk vooruit, snelle recuperatie van de afvallende bal en veel wisselingen van flank om het tempo er toch in te houden. Niet evident tegen een tegenstander die vol voor een punt kwam.

Enige nadeel is dat we het veel vroeger moeten beslissen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Je kan natuurlijk ook klagen om te klagen... Je hoeft zelfs de wedstrijd niet te herbekijken, de samenvatting alleen is voldoende. Als het na kwartier 2 of 3-0 staat heeft Sint-Truiden niet te klagen hoor.
Goeie wedstrijd dus van Club wat mij betreft.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door kingpietro105 »

DavidVM schreef: 03 mar 2019, 10:37 Je kan natuurlijk ook klagen om te klagen... Je hoeft zelfs de wedstrijd niet te herbekijken, de samenvatting alleen is voldoende. Als het na kwartier 2 of 3-0 staat heeft Sint-Truiden niet te klagen hoor.
Goeie wedstrijd dus van Club wat mij betreft.
Enigste werkpuntje is wel meer open kansen creëren met dit aanvallend voetbal anders krijg je het deksel op de neus.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Khas »

We speelden goed, de swung zat er weer in, de inzet was er, we waren de hele match beter,...

Maar toch heb ik een vies gevoel bij deze match. Alles moet nog beginnen nu. Zowel bij Club als bij de tegenstanders.

Die hele penalty discussie is belachelijk trouwens. Daar kan toch nooit twijfel over zijn dat dat fout is?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Tiki Taka »

3 punten zijn binnen, dat primeert nu, punten pakken.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door Bosko »

Poll toegevoegd.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: JPL SD28 | Club Brugge KV - K. Sint-Truidense VV | za 02/03 - 20:30

Bericht door DavidVM »

Ik wil ook niet te negatief doen, maar deze wedstrijd bewees perfect waarom ik geen fan ben van Vlietinck... Heeft die jongen al ooit in zijn carrière een verdediger gedribbeld? Veel inzet en karakter, en dat verdient zeker veel respect, maar toch blijf ik ervan overtuigd dat deze jongen véél te beperkt is voor een topclub.
Plaats reactie