[5.] Odilon Kossounou

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

[5.] Odilon Kossounou

Bericht door Bosko »

Laatst gewijzigd door Bosko op 20 jun 2019, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Maximus »

Ik ben benieuwd! Welkom.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door zegmaardag »

Zal toch nog aardig wat bo’kes mogen eten om wat massa te winnen!

Veel succes!
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Khas »

Benieuwd naar deze kerel. Ik kan hem totaal niet inschatten.
Welkom!
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Cedrinho »

Dit lijkt me zo'n typische Mannaert's-wissel-op-de-toekomst-transfer zoals eerder met de Monteiro's en Vlachos'en die we gehad hebben? Vooral omdat hij gehaald wordt lang voor er duidelijkheid is over met welke coach we het nieuwe seizoen zullen aanvatten.

Nu goed, uiteraard hopen dat deze een schot in de roos wordt natuurlijk, zoals we bij elke transfer hopen.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Alethio »

Hebben er meer dan 2 miljoen voor betaald, ik mag hopen dat het iets meer is dan 'wissel op de toekomst'.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Khas »

Naast zijn fysieke kracht en zijn kopspel is zijn mentaliteit top. Maar eerlijk: verder moet hij nog heel veel leren. Hij is ongetwijfeld een groot talent, maar hij is hier pas enkele maanden. Hij speelde maar een wedstrijd of vijf, was hier geen tweede, maar derde keuze
Wij dachten echt dat hij zich hier nog minstens één of twee jaar zou moeten ontwikkelen om pas dan de volgende stap te zetten. Vooral zijn uitvoetballen is nog een probleem. En dat loopt niet één keer mis per match, maar drie, vier keer. Het kan niet anders of Club ziet hem als een aankoop voor de toekomst.
-Robert Laul van Sportsbladet in HNB

Met een korreltje zout te nemen volgens mij. Mits een goede voorbereiding in de zomer kan die jongen wel stappen maken. Het is een groot voordeel dat deze deal zo vroeg afgewerkt is.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Pica »

Tenzij hij een complete ramp is natuurlijk, mag er gerust een 18 jarige die ervaring moet opdoen eerste vervanger zijn volgend seizoen.

Denswil-Mechele-Mata (lol dat die ondertussen al eerste keuze is) en Mitrovic-Kossounou als backup is al niet slecht natuurlijk.

Wel duidelijk dat er CV's wegmoeten deze zomer: Poulain, Decarli, Peres?, Masovic?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 08 mei 2019, 21:26 Dit lijkt me zo'n typische Mannaert's-wissel-op-de-toekomst-transfer zoals eerder met de Monteiro's en Vlachos'en die we gehad hebben? Vooral omdat hij gehaald wordt lang voor er duidelijkheid is over met welke coach we het nieuwe seizoen zullen aanvatten.

Nu goed, uiteraard hopen dat deze een schot in de roos wordt natuurlijk, zoals we bij elke transfer hopen.
Vooral dat dat Gretarsson-transfers waren...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door IsO »

DavidVM schreef: 09 mei 2019, 09:13
Cedrinho schreef: 08 mei 2019, 21:26 Dit lijkt me zo'n typische Mannaert's-wissel-op-de-toekomst-transfer zoals eerder met de Monteiro's en Vlachos'en die we gehad hebben? Vooral omdat hij gehaald wordt lang voor er duidelijkheid is over met welke coach we het nieuwe seizoen zullen aanvatten.

Nu goed, uiteraard hopen dat deze een schot in de roos wordt natuurlijk, zoals we bij elke transfer hopen.
Vooral dat dat Gretarsson-transfers waren...
Klopt. Masovic is een Mannaert-transfer.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door t4nd »

Los van wie de transfer gedaan heeft, als Club 2.8m betaalt (een bedrag dat kan oplopen met bonussen) voor een CV moeten ze er toch iets in zien. De Vlachos'en etc hebben nooit zoveel gekost, en wij zijn anderlecht niet - wij betalen geen miljoenen om onze tribune gevuld te krijgen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Khas »

t4nd schreef: 09 mei 2019, 11:09 Los van wie de transfer gedaan heeft, als Club 2.8m betaalt (een bedrag dat kan oplopen met bonussen) voor een CV moeten ze er toch iets in zien. De Vlachos'en etc hebben nooit zoveel gekost, en wij zijn anderlecht niet - wij betalen geen miljoenen om onze tribune gevuld te krijgen.
Dat doen we wel vaker, al zal dat misschien niet de bedoeling zijn.
We moeten ons ook niet gaan wijsmaken dat 2.8m de hoofdprijs is voor een jonge speler. 2.8m vandaag is niet meer dan 1.5m vijf jaar geleden in voetbaltermen.
Dat lijkt me het gokje wel waard.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door The_One »

Cedrinho schreef: 08 mei 2019, 21:26 Dit lijkt me zo'n typische Mannaert's-wissel-op-de-toekomst-transfer zoals eerder met de Monteiro's en Vlachos'en die we gehad hebben? Vooral omdat hij gehaald wordt lang voor er duidelijkheid is over met welke coach we het nieuwe seizoen zullen aanvatten.

Nu goed, uiteraard hopen dat deze een schot in de roos wordt natuurlijk, zoals we bij elke transfer hopen.
Wil niet zeggen omdat jij geen duidelijkheid hebt over de coach, dat er binnen Club geen duidelijkheid is...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door IsO »

Vraag me af of deze jongen rechts- of linksvoetig is.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [?.] Odilon Kossounou

Bericht door Khas »

IsO schreef: 09 mei 2019, 11:23 Vraag me af of deze jongen rechts- of linksvoetig is.
Rechtsvoetig (Dat maak ik toch uit van op het beeldmateriaal. Als hij tweevoetig is, dan was hij toevallig telkens ongelukkig met links in de samenvatting)
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gesloten