[14.] David Okereke

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [14.] David Okereke

Bericht door The_One »

Is 4 tot 6 weken uit. Zullen het dus met Krmencik en Openda in de punt moeten doen...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [14.] David Okereke

Bericht door DavidVM »

The_One schreef: 05 mar 2020, 18:24 Is 4 tot 6 weken uit. Zullen het dus met Krmencik en Openda in de punt moeten doen...
Of De Ketelaere - Schrijvers?
Zwaar balen , ik was ervan overtuigd dat m'n naamgenoot ging knallen in de Play - Offs
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Khas »

DavidVM schreef: 05 mar 2020, 19:18
The_One schreef: 05 mar 2020, 18:24 Is 4 tot 6 weken uit. Zullen het dus met Krmencik en Openda in de punt moeten doen...
Of De Ketelaere - Schrijvers?
Zwaar balen , ik was ervan overtuigd dat m'n naamgenoot ging knallen in de Play - Offs
David Van MOkereke confirmed.

Maar bon, inderdaad een dikke tegenvaller dit. Hopelijk valt het allemaal wel mee.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [14.] David Okereke

Bericht door The_One »

DavidVM schreef: 05 mar 2020, 19:18
The_One schreef: 05 mar 2020, 18:24 Is 4 tot 6 weken uit. Zullen het dus met Krmencik en Openda in de punt moeten doen...
Of De Ketelaere - Schrijvers?
Zwaar balen , ik was ervan overtuigd dat m'n naamgenoot ging knallen in de Play - Offs
Prefereer ik ook, maar is voor mij niet echt een 'in de punt' opstelling...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Cedrinho »

Weg sfeer.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [14.] David Okereke

Bericht door DavidVM »

The_One schreef: 05 mar 2020, 22:43
DavidVM schreef: 05 mar 2020, 19:18
The_One schreef: 05 mar 2020, 18:24 Is 4 tot 6 weken uit. Zullen het dus met Krmencik en Openda in de punt moeten doen...
Of De Ketelaere - Schrijvers?
Zwaar balen , ik was ervan overtuigd dat m'n naamgenoot ging knallen in de Play - Offs
Prefereer ik ook, maar is voor mij niet echt een 'in de punt' opstelling...
Klopt, maar als je in je 3-5-2 speelt is het wel een goeie optie. Zijn ook moeilijker te verdedigen dan bijvoorbeeld Krmencik waarvan je weet dat die "in de punt" gaat blijven staan. Siebe en Charles zijn veel beweeglijker en bovendien zijn het heerlijke voetballers, het zou ons spel wel eens ten goede kunnen komen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Tiki Taka »

Het zit ons toch niet mee op dat vlak, zo goed als heel het seizoen gespaard gebleven van (zware) blessures,
en nu de play offs eraan komen, vallen ze zoals vliegen bij Club. Dju toch.
Zou dit aan vermoeidheid liggen, of puur toeval?
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [14.] David Okereke

Bericht door nesnaj713 »

Tiki Taka schreef: 06 mar 2020, 08:40 Het zit ons toch niet mee op dat vlak, zo goed als heel het seizoen gespaard gebleven van (zware) blessures,
en nu de play offs eraan komen, vallen ze zoals vliegen bij Club. Dju toch.
Zou dit aan vermoeidheid liggen, of puur toeval?
Pure pech lijkt mij
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [14.] David Okereke

Bericht door DavidVM »

nesnaj713 schreef: 06 mar 2020, 08:42
Tiki Taka schreef: 06 mar 2020, 08:40 Het zit ons toch niet mee op dat vlak, zo goed als heel het seizoen gespaard gebleven van (zware) blessures,
en nu de play offs eraan komen, vallen ze zoals vliegen bij Club. Dju toch.
Zou dit aan vermoeidheid liggen, of puur toeval?
Pure pech lijkt mij
Zijn bijna allemaal contactblessures, zal dus inderdaad eerder pech zijn
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Vergas Ronald »

'tzijn lichte blessures, ze zijn allemaal terug over een paar weken. Ik wil trouwens eens zien wat Openda kan als hij start op zijn positie in de punt. Die jongen kan niet 'zomaar' jeugdinternational zijn en B.Verhaeghe gaat die jongen niet 'zomaar' in zijn kasteel een contract aanbieden op z'n 17de. Wie weet hebben we nog een geval Deketelaere dit seizoen met Openda.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Hannes »

Volgens mij wordt Openda zwaar overschat. Hij ziet het niet. Alleen zijn snelheid is een enorm wapen maar dat weet hij onvoldoende uit te buiten. Ik geloof nooit dat Openda een basisspeler wordt bij Club. Maar hij mag me van het tegendeel overtuigen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [14.] David Okereke

Bericht door IsO »

Hannes schreef: 09 mar 2020, 16:09 Volgens mij wordt Openda zwaar overschat. Hij ziet het niet. Alleen zijn snelheid is een enorm wapen maar dat weet hij onvoldoende uit te buiten. Ik geloof nooit dat Openda een basisspeler wordt bij Club. Maar hij mag me van het tegendeel overtuigen.
Misschien. Klopt dat hij het voor onze A-ploeg nog niet echt bracht, en voorlopig te licht weegt voor de grote jongens, maar hij toonde toch al flitsen, zoals zijn (gemiste) kansen tegen Dortmund of Atletico. Er is nog veel schaafwerk aan, maar ik schrijf hem zeker niet af. Want naast zijn snelheid, is het - althans op het veld - ook een harde werker, en is hij voor zijn beperkte gestalte ondanks zijn explosiviteit vrij 'costaud', en heeft hij een goeie détente. En als je zijn geschiedenis wat kent, heeft hij er altijd al wel voor moeten vechten.

Ook niet vergeten dat die jongen net 20 is geworden. Van Dennis vonden velen ook dat hij, na die initiële goals, vooral rap was, en niet veel meer, en die heeft zich intussen toch ook wel ontwikkeld (hoewel nog geen afgewerkt product). Openda is natuurlijk een ander type, maar dus wel nog jong; die heeft vooral speelminuten nodig in deze fase van zijn carrière. Ik zou overwegen om hem volgend jaar uit te lenen aan een Belgische eersteklasser, of misschien aan een Duitse tweedeklasser.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [14.] David Okereke

Bericht door IsO »

LaurensVS schreef: 01 feb 2021, 08:53 @Vergas, hoe lang mag je dan geduld hebben met een speler? Is gewoon een miscast gebleken. Ik wil denken dat hij als diepe spits zijn waarde heeft in een counterploeg omdat hij snel is en goede looplijnen heeft. Maar voor ons komt hij gewoon te kort, in de spits en al zeker op de flank. En nee dat heeft niets met vertrouwen te maken maar alweer met een gebrek aan basistechniek
Ik zet dit even in het juiste topic.

Waarom moeten we geduld hebben? in zijn eerste seizoen JPL, nadat hij overkwam uit de Serie B (!) was hij rechtstreeks betrokken bij een goal om de 95 minuten ofzo. Vreemde statistiek voor een miscast. Ook dit seizoen al aan 4 goals in goed 700 minuten competitie, en dat hadden er 6 kunnen/moeten zijn (2 afgekeurd voor buitenspel). Door zijn looplijnen en harde werk is hij trouwens ook nuttig zonder bal, wat Pica al zei, zeker in een systeem als het onze met veel beweging voorin. Hij en Lang kunnen het blijkbaar goed met elkaar vinden naast het veld, en Lang vond hem ook al op het veld. Van pakweg Dirar en Dost zal hij ook nog wel het één en ander kunnen meepikken, want is blijkbaar bijzonder leergierig.

Ik vind zijn basistechniek trouwens helemaal niet slecht. Heeft bij Spezia individuele coaching gehad van Antonio Di Natale, die daar toen spitsentrainer was, en die hard heeft gewerkt aan zijn balaanname, wegdraaien van zijn man, wanneer en hoe de diepte zoeken,... Een dribbelaar als Dennis zal hij nooit worden, als dat is wat je zou bedoelen met basistechniek, maar die zijn dribbelstats zijn ook inflated doordat hij nog te vaak als een kieken zonder kop blijft doorgaan (beetje zoals de jonge CR7). Als Okereke iets onderneemt, is het letterlijk en figuurlijk doelgericht. Kan het op al die vlakken nog beter? Tuurlijk, maar Okereke is er 23. Als je ziet welke evolutie een andere harde werker en leergierige spits als Lukaku nog altijd doormaakt, geloof ik rotsvast in deze kerel. Ik ben er ook zeker van dat hij van zeer nabij gevolgd wordt door een aantal ploegen.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [14.] David Okereke

Bericht door LaurensVS »

Dave maakte zn doelpunten vorig seizoen vooral in de eerste helft van het seizoen. Toen ploegen nog niet doorhadden wat voor machine we zijn en we nog ruimte kregen.
Vanaf de tweede seizoenshelft tot nu heeft hij toch amper iets laten zien? Zijn doelpunten dit seizoen zijn ook meestal scorebordvullers in matchen die al lang gespeeld waren. Akkoord, kan hij niet aan doen omdat hij meestal invaller is. Maar als hij start overtuigt hij amper.

En oeffff neen, Dennis zn basistechniek is zo nodig nog slechter :D Met basistechniek bedoel ik controles, passing, overzicht en of je naar het veld of naar de grond kijkt als je de bal id voet hebt ;)

Versta mij niet verkeerd, ik hou van zn houding en werkethiek, maar hoelang kan je blijven aanmodderen bij een topclub?
Okereke als flankspeler blokkeert de aankoop van een andere speler. Terwijl we duidelijk nood hebben aan vers bloed op die positie.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [14.] David Okereke

Bericht door Pica »

Hebben toch Chong gaan halen? Als Chong beter blijkt dan Okereke, gaat Okereke naar de tribune vliegen.

De verwachtingen rond Okereke waren gewoon veel te hoog. Is een goeie snelle flankaanvaller, geen dribbelaar zoals we gewend zijn op die positie, maar eerder een IF type. Zie je genoeg aan hoe gij loopt.

Okereke speelde gisteren een hele goeie match, meer aanwezig als een Dost bijvoorbeeld, maar zijn goals worden afgekeurd en die van Bassie niet :mrgreen: . Dat is ervaring ook voor een stuk é.

Okereke op de flank (of zelfs in de spits) is gewoon een goeie speler, met progressiemarge, vergeet die 8 miljoen en laat hem maar zijn doelpunten meepikken.
Gesloten