[19.] Felipe Gedoz

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
VictorDL
Tester
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 mei 2016, 17:00

Re: RE: Re: [18] Felipe Gedoz

Bericht door VictorDL »

MattJensen schreef:
VictorDL schreef:
MattJensen schreef: Verrassend
Doch wederom correct. Mattje toch :mrgreen: . Nu wachten op de dooddoener "bij een andere club zal hij misschien wel ontploffen". Not.
Welke post haalt gij hier boven joh?
Wederom correct? :rofl:
Spijtig dat we uw posts over Vazquez, Vanaken en Diaby van deze periode vorig jaar niet meer kunnen bovenhalen.
"Er zit iets in". "Komt er wel door". Dat is veel slimmer natuurlijk! Pereira bijv. waar zit die? Misschien nog een kans geven? "Misschien ontploft die wel volgend seizoen!" :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef: Zonde, komt in het rijtje spelers te staan die met hun kop tegen de MPH muur gelopen zijn :mrgreen:
tminste dajje kunt doen als prof is scherp staan.
als je presteert, dan kun je al keer een frietje stekken.
Speel je niet, presteer je niet.... zorg dan tenminste dat ze het zeker niet daarop kunnen steken.
Kip of ei verhaal, je moet niet mentaal sterk zijn om goed te kunnen voetballen. Ik hoop dat Club hieruit iets geleerd heeft over begeleiding van spelers.
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: RE: Re: [18] Felipe Gedoz

Bericht door MattJensen »

VictorDL schreef:
MattJensen schreef:
VictorDL schreef:
MattJensen schreef: Verrassend
Doch wederom correct. Mattje toch :mrgreen: . Nu wachten op de dooddoener "bij een andere club zal hij misschien wel ontploffen". Not.
Welke post haalt gij hier boven joh?
Wederom correct? :rofl:
Spijtig dat we uw posts over Vazquez, Vanaken en Diaby van deze periode vorig jaar niet meer kunnen bovenhalen.
"Er zit iets in". "Komt er wel door". Dat is veel slimmer natuurlijk! Pereira bijv. waar zit die? Misschien nog een kans geven? "Misschien ontploft die wel volgend seizoen!" :mrgreen:
Tegen wie praat jij nu eigenlijk?
#ZonderJenne
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door fcb 4 life »

Pica schreef:
Gratchski schreef:
Pica schreef: Zonde, komt in het rijtje spelers te staan die met hun kop tegen de MPH muur gelopen zijn :mrgreen:
tminste dajje kunt doen als prof is scherp staan.
als je presteert, dan kun je al keer een frietje stekken.
Speel je niet, presteer je niet.... zorg dan tenminste dat ze het zeker niet daarop kunnen steken.
Kip of ei verhaal, je moet niet mentaal sterk zijn om goed te kunnen voetballen. Ik hoop dat Club hieruit iets geleerd heeft over begeleiding van spelers.
Aan de begeleiding zal het echt wel niet liggen hoor, ze hebben zelfs die jongen zen ouders laten afkomen voor een aantal maanden, zelfs toen veranderde niks.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Pica »

Kerel kan voetballen, dus daaraan zal het ook niet gelegen hebben :brechtje:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Gratchski »

Pica schreef: Kerel kan voetballen, dus daaraan zal het ook niet gelegen hebben :brechtje:
Vadis, Stoica, Vandenborre, Mboyo.... genoeg voorbeelden met zakken talent, maar niet de kop.

10% meer werkijver...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Pica »

Gratchski schreef:
Pica schreef: Kerel kan voetballen, dus daaraan zal het ook niet gelegen hebben :brechtje:
Vadis, Stoica, Vandenborre, Mboyo.... genoeg voorbeelden met zakken talent, maar niet de kop.

10% meer werkijver...
Op het veld was die toch meer dan goed genoeg? Kerel kan als de beste voetballen, maar in ons 'grinta' systeem hoort hij niet. Tof dat MPH dacht van wel, maar hij was mis. Dat hij erin blijft geloven zoveel te eerbaarder, maar ligt wel aan de basis natuurlijk.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Hannes »

Pica schreef:
Gratchski schreef:
Pica schreef: Zonde, komt in het rijtje spelers te staan die met hun kop tegen de MPH muur gelopen zijn :mrgreen:
tminste dajje kunt doen als prof is scherp staan.
als je presteert, dan kun je al keer een frietje stekken.
Speel je niet, presteer je niet.... zorg dan tenminste dat ze het zeker niet daarop kunnen steken.
Kip of ei verhaal, je moet niet mentaal sterk zijn om goed te kunnen voetballen. Ik hoop dat Club hieruit iets geleerd heeft over begeleiding van spelers.
Hij ís ook niet mentaal sterk. En scherp staan heeft ook niks te maken met mentaal sterk staan hé, da's gewoon professioneel bezig zijn. Ach, Gedoz mag gerust met een paar kilootjes teveel uit Brazil terugkeren hoor, als hij dan maar met dezelfde verbetenheid als op de dansvloer alles er terug aftraint! Zoals vroeger hé: met Caje en Franky en co op stap tijdens de supportersavonden, maar de dag daarna trainen met een kw-tje om den alcool weer uit te zweten. :whoop:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Hannes »

En qua spelersbegeleiding heb ik ook de indruk dat Club achterop hinkt met de mauve. Die doen echt álles voor een speler. En die hebben dan nog het voordeel van Bxl stad hé, waar voor elke nationaliteit wel een land- of taalgenoot om de hoek woont.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Fire »

Club heeft genoeg eieren onder gedoz gelegd. En die vergelijking met de mauven ik dacht dat wij voetballers wouden. Liefst nog genre echte venten eerder dan die bepamperde tere zieltjes van RSC*
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Pica »

Met 11 Timmy Simons'en ga je met alle respect geen topclub worden/zijn/blijven (naargelang waar men denkt dat we staan).
Je hebt in mijn ogen in een rigide systeem als dat van onze goeie vriend MPH iemand nodig die daar niet aan voldoet om een beetje "je ne sais pas quoi" te brengen. MPH verwacht dat Gedoz evenveel werkt als een Joske, ain't gonna happen. Het is voetballer, geen werker. Een hele goeie voetballer wel.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Fire »

goeie voetballer dat zeker. Er is een reden dat ik fan ben van hem. Maar hij moet ook wel een minimum aan werkkracht tonen Pica.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Pica »

Fire schreef: goeie voetballer dat zeker. Er is een reden dat ik fan ben van hem. Maar hij moet ook wel een minimum aan werkkracht tonen Pica.
Komt bij mijn weten niet te laat, ligt goed in de groep schijnbaar en op het veld is hij altijd degene die iets durft forceren. Al de rest is hearsay.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Fire »

Werkkracht op het veld? ik heb gedoz nog niet te hard zien werken op het veld hoor.
Toffe voetballer durft idd een gewaagde pass of individuele actie doen, maar als er moet verdedigd of geknokt worden, dan heb ik hem nog maar weinig gezien.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: [19.] Felipe Gedoz

Bericht door Bosko »

Fire schreef: Werkkracht op het veld? ik heb gedoz nog niet te hard zien werken op het veld hoor.
Toffe voetballer durft idd een gewaagde pass of individuele actie doen, maar als er moet verdedigd of geknokt worden, dan heb ik hem nog maar weinig gezien.
Ik herinner me nochtans enkele tackles, meestal op het randje.
Gesloten