[88.] Simon Mignolet

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door t4nd »

Ergens zou het triest zijn moest Holzhauser hem krijgen... Deze week in extra time hebben ze de statistieken van Mercier erbij gehaald, die verdient het altijd om hoger te staan dan Holzhauser - hij is alleen minder hard gehypet.

De top-3 is wat mij betreft Onuachu / Refaelov / Mignolet (volgorde te bepalen). Holzhauser heeft te veel mindere wedstrijden gehad en De Ketelaere is ook nog te weinig bepalend geweest in vergelijking met de 3 anderen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Geen Mignolet dus (slechts 4e), maar doet niets af van de prestaties van onze goalie! En ik kan ook best leven met Refaelov als winnaar.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

heeft iemand er zicht op hoe ernstig die blessure aan zijn knie is ?
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Arnio »

Hopelijk niet te ernstig inderdaad
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Jens27 »

Supercup zou mogelijks te snel komen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Tiki Taka »

Een ervaren 2de keeper halen is wel een must, me dunkt.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

Man van de match tegen Charleroi
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

Kerel die save op 't eind tegen Antwerp :kwijl:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 24 okt 2021, 23:47 Kerel die save op 't eind tegen Antwerp :kwijl:
En dan heeft hij nog pech dat die save op de kopbal van Engels uiteindelijk nog binnen dwarrelt.
Simon is sowieso een absolute topper.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door The_One »

Grotere klasbak dan Courtois, zowel op als naast het veld.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

The_One schreef: 25 okt 2021, 12:53 Grotere klasbak dan Courtois, zowel op als naast het veld.
Goh ja, ik heb die altijd moeilijk vergelijkbaar gevonden wegens een andere speelstijl. Die van Mignolet herbergt wat meer risico en is wat spectaculairder, terwijl die van Courtois wat soberder is (doet veel zaken vanzelfsprekend lijken door zijn goeie plaatsing bijvoorbeeld). Ik vind beiden toppers tussen de lijnen, elk op hun manier. En naast het veld ken ik hen niet, dus moeilijk te beoordelen, maar ik schat Simon als mens wat hoger in, en heb altijd het gevoel gehad dat ik beter overeen zou komen met hem dan met Thibaut.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Artikel over Simon in HLN:
[spoiler]
Elke eurocent ‘well spent’: waarom Mignolet die 7 miljoen al lang terugbetaald heeft
CLUB BRUGGE Of hij er straks tegen City twee, drie, vier of weer vijf slikt, verandert níets aan dit verhaal. Simon Mignolet (33) heeft die 7 miljoen euro toch al lang terugbetaald. Return on investment. En wat voor één.

Niels Poissonnier in Engeland 03-11-21, 07:01 Laatste update: 08:12

Flashback naar zondag 4 augustus 2019.

Op Luton Airport – zo’n vijftig kilometer ten noorden van Londen – staat een privéjet klaar.

Niet wetende of de piloot die avond nog naar Brussel zal vliegen.

“Een zenuwenslag”, klinkt het.

Op Wembley strijden Liverpool en Manchester City ondertussen om de FA Community Shield. Via Sterling staat het 0-1. Simon Mignolet kijkt machteloos toe – Origi en De Bruyne spelen wél. Hij heeft op dat moment al een akkoord met Club Brugge, maar Liverpool staat nog op de rem. “Het probleem was niet zozeer het financiële, wel het feit dat ze eerst een vervanger wilden voor Simon”, herinnert Nico Vaesen, Mignolets makelaar van SportPlus, zich. Dat moet de Spanjaard Adrián worden.

De tijd tikt evenwel genadeloos verder. Zeker als je weet dat Club Mignolet twee dagen later al hoopt op te stellen in de cruciale kwalificatiematch voor de Champions League – thuis tegen Dinamo Kiev.

Pas nadat Liverpool op gelijke hoogte is gekomen en het tijd blijkt voor strafschoppen, krijgt de entourage van Mignolet “het verlossende telefoontje”. Vaesen: “Adrián was geslaagd voor zijn medische test, dus mocht Simon vertrekken.”

Nog diezelfde avond en nacht pakt Club groots uit met de komst van de Rode Duivel.

“He’s here! #BigSi”, inclusief spierbal-emoji’s.

Het was hier, in Manchester, dat Vaesen Michael Edwards – de sportief directeur van Liverpool – ontmoette om mee voor een deal met Club te zorgen. Finaal zouden beide clubs het eens raken met een transferbedrag van 7 miljoen euro. ‘Well spent’ noemen ze dat. “Simon heeft zichzelf meteen terugbetaald, door Club te helpen aan die kwalificatie voor de Champions League”, weet ook Vaesen.

Campagne nummer drie is intussen een feit voor Mignolet. Doe dat maal die slordige dertig à vijfendertig miljoen euro die zo’n groepsfase in de Champions League tegenwoordig opbrengt, en je komt – zonder een rekenwonder te zijn – aan om en bij de 100 miljoen voor Club. Het aandeel van Mignolet daarin is niet te onderschatten. Niet alleen heeft hij het keepersprobleem bij blauw-zwart doen verstommen, met 41 clean sheets in 106 officiële wedstrijden voor Club is hij zonder discussie een puntenpakker. Zeker als je weet dat hij in de eigen Jupiler Pro League bijna één wedstrijd op twee de nul houdt (36 clean sheets in 77 duels).

Vaesen: “Simon doet waarvoor Club hem gehaald heeft. Eigenlijk moeten we blij zijn dat er een doelman van zijn kaliber op onze Belgische velden staat, want er waren destijds nog een aantal andere pistes om uit te kiezen. Maar de vastberadenheid en de inspanningen van Club charmeerden hem. Zeker toen hij hoorde over het nieuwe oefencomplex en het stadion dat er zit aan te komen.”

Dat niet alleen. Alle puzzelstukjes passen sinds zijn terugkeer naar België in elkaar voor Mignolet. Op én naast het veld – dat was de laatste jaren bij Liverpool wel anders. “Zijn mama zei op een bepaald moment: ‘Ik ben mijn zoon kwijt. Ofwel zit hij in Engeland, ofwel wordt hij opgeëist in België.’” Familiemens als hij is – Mignolet mocht zaterdagavond van Clement in Sint-Truiden blijven, bij de mensen die hem na aan het hart liggen –, geniet de doelman van zijn huidig leven. En al helemaal van z’n zoontje Lex, die kort na z’n transfer naar Club werd geboren. “Alles klopt nu”, weet ook Vaesen.

Mens sana in corpore sano.

Een gezonde geest in een gezonde lichaam.

Simon Mignolet zal straks op 12 januari, tijdens het Gala van de Gouden Schoen, ongetwijfeld weer verkozen worden tot ‘Doelman van het Jaar’. Dat zou drie op een rij zijn. “Simon zal die nevencategorie in principe ook de komende drie, vier jaar winnen. De Gouden Schoen wordt moeilijker – daarvoor moet je elke week de held zijn. Bovendien wordt er heel vaak gestemd op aanvallend ingestelde spelers. En toch hoop ik dat Simon hem ooit eens wint.”

Tot dan moet Mignolet doen wat hij quasi wekelijks flikt: met een (fantastische) save één of meerdere tegengoals zien te vermijden. Zoals ook thuis tegen City, toen het zonder zijn tussenkomsten 1-10 had kunnen zijn. Vanavond, in het Etihad, wacht hem gegarandeerd opnieuw veel werk. “Ik heb goede en minder goede herinneringen aan dit stadion”, glimlachte Mignolet in Manchester. “Met Liverpool heb ik hier een paar keer weten te winnen, net als eens met Sunderland. Maar ik heb hier ook regelmatig verloren. Ach, da’s het verleden. Ik hou me daar eigenlijk niet zozeer mee bezig. Wat telt, is deze match. Het zal opnieuw niet gemakkelijk zijn – we weten dat City heel sterk is –, maar we moeten er wel in geloven. Als we lang genoeg de nul kunnen houden, zal het publiek nerveus worden en gaat er ruimte komen.”

Zijn coach knikte instemmend.

En Kirsten, de perschef, dacht bij zichzelf: goed dat ik Mignolet aangeduid heb om te praten. Zeker toen er een vraag van een Engelse collega kwam over zijn gewezen ploegmaat, Raheem Sterling.

Vaesen: “Simon denkt over alles goed na. Hij is niet de doordeweekse jongen.”

Ziedaar waarom hij vaak wordt opgevoerd door Club.

Mignolet is een zekerheid.

Sportief en verbaal.

“Een enorme meerwaarde”, aldus Vaesen. “En hij gaat ook na zijn carrière goeie dingen verwezenlijken.”

Iemand die daaraan twijfelt?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Interview met Simon in HLN:
[spoiler]
Zijn vormpeil, de dip van Club, het RSZ-debat, Simon Mignolet speelt geen verstoppertje: “Het allerbelangrijkste: nu niet meer babbelen, maar reageren”
CLUB BRUGGE De aanvraag werd niet afgeblokt. Het zou bij veel clubs/spelers anders zijn geweest. Te midden een mindere periode – collectief en individueel – speelt Simon Mignolet (33) evenwel geen verstoppertje. “Ik aanvaard de kritiek. Maar…”


Niels Poissonnier 24-11-21, 08:00 Laatste update: 09:53

Laat ons niet de rond pot draaien, Simon. Club Brugge staat voor een cru-ci-ale avond.

(knikt) “Honderd procent akkoord. Dit kan ons Europees jaar maken.”

Meer nog: het imago van Club kan in Europa een geweldige boost krijgen, als jullie overwinteren in een groep waarvan quasi iedereen vooraf dacht: ‘Dat wordt 0 op 18.’ Anders zal het weer klinken dat jullie verdienstelijk en moedig waren…

“Laat ons hopen dat het niet opnieuw zo’n net-nietverhaal wordt. In die drie jaar dat ik hier ben, hebben we Europees al heel wat watertjes doorzwommen. Heel wat stappen gezet ook. De coach heeft van in het begin van deze campagne altijd gesproken over drie stunts. Dat gelijkspel tegen PSG was er één, net als die zege in Leipzig. Als we nu ook thuis tegen hen kunnen stunten, en/of in Parijs, zou dit een on-ge-loof-lij-ke Europese campagne zijn. En dat is waar deze club – bestuur, coach en spelersgroep – naartoe wil. Ook al moeten we wat nederig zijn, want Leipzig heeft een veel groter budget. Hun ‘track record’ in de Bundesliga en in Europa is ook veel beter dan het onze. Waarmee ik wil zeggen: wij zijn nog steeds de underdog.”

De desillusie zou toch groot zijn als het straks nog misloopt?

“Zeker. Maar wij mogen niet meegaan in dat negatieve verhaal. Stel je eens voor dat je hier nu zat met de doelman van Leipzig... Die zit in een nog andere situatie, hoor.”

Hun zevende plaats in de Bundesliga en die 1 op 12 in de Champions League praat het vele puntenverlies en de mindere vorm van jullie in de eigen competitie natuurlijk niet goed.

“We kunnen deze match op twee manieren bekijken: als de Europese campagne van Club of als de periode waarin we zitten. Het eerste is een uitsluitend positief verhaal, tot dusver. Had je me voor PSG gezegd dat we twee wedstrijden voor het einde al vier punten zouden hebben en nog kans zouden maken op de achtste finales van de Champions League, ik had meteen getekend. Alleen hebben die uitslagen in de competitie gezorgd voor een andere sfeer. Er staat meer op het spel dan alleen ons Europees verhaal. Dat moet je accepteren, want we zijn daar zelf verantwoordelijk voor. Het is aan ons om te reageren.”

Hoe mentaal sterk zijn jongens als Lang en De Ketelaere, die maandenlang bewierookt zijn geweest en nu wat commentaar krijgen?

“Dat zal nu blijken. Want dit zijn de momenten waarop je je kan tonen. Leermomenten ook – ze zullen dit later in hun carrière nog tegenkomen. Maar het gaat hier niet enkel om Noa en Charles.”

Nee, inderdaad. Het gaat om Club dat in een dip zit.

“Iedereen verwacht dat wij nu met voorsprong eerste zouden staan in de competitie. Wij ook. Daar moet dus iets aan veranderen. Maar het is niet alleen wij, hé... Kijk naar alle grote ploegen in de Jupiler Pro League. Er zijn nu eenmaal minder kleine broertjes dan een paar jaar geleden.”

Komaan, Simon. Die kleinere ploegen mogen dan beter werken dan vroeger, júllie zijn ook gegroeid? Als je PSG in bedwang kan houden, en gaat winnen op Leipzig, dan kan je toch niet afkomen met het excuus dat ploegen als KV Mechelen, Eupen, OHL en Cercle progressie hebben gemaakt?

“Absoluut waar. Alleen wordt er iets te gemakkelijk van uitgegaan dat we die wedstrijden wel zullen winnen. En worden de individuele taken beter ingevuld als je naar Real of City moet, dan wanneer de bus naar Kortrijk of Beerschot rijdt. Zeker door onze resultaten de laatste jaren. Maar zo werkt het niet. Vandaar dat ik daarnet begon over nederigheid. We moeten die zogezegd gemakkelijkere wedstrijden – die voor ons momenteel de moeilijkste zijn – serieuzer aanpakken. Zakelijker, en efficiënter.”

Kortom: het is een kwestie van mentaliteit?

(stemt in) “We mogen onszelf niet zo gemakkelijk boven onze tegenstanders plaatsen. Dat is iets wat door de jaren heen in onze kleedkamer is geslopen en mee gecreëerd is door de buitenwereld. ‘We klaren deze klus wel. Met 2-0 of 3-1.’ Da’s een logische, menselijke reactie van een groep mensen die de jongste seizoenen veel successen heeft gekend. Je komt in een soort automatische modus terecht. Tot je plots in de hoek zit waar de klappen vallen, en iedereen in de malaise deelt.”

Is die klik in het hoofd gemakkelijk te maken?

“Dit is niet iets wat je individueel moet doen, maar als ploeg. Daarom hebben we na KV Mechelen een groepsgesprek gehad. Eén waarin iedereen zijn zegje heeft gedaan.”

Iedereen? In zo’n meeting zijn er toch altijd die hun mond niet (durven) opendoen. Da’s tijdens onze redactievergaderingen ook zo, hoor.

“We hebben ervoor gezorgd dat iedereen moést praten. Net omdat dit een collectief probleem is, en uit de groep moest komen. Daarom ook dat de trainersstaf er niet bij was.”

En jij bent begonnen, zeker?

(lachje) “Ja. Maar ook Ruud (Vormer), Hans (Vanaken), Bas (Dost), Jack (Hendry) en Clinton (Mata) hebben het voorbeeld gegeven. Iedereen erkende het probleem. Het was ook duidelijk dat we allemaal op dezelfde golflengte zitten. Maar hét allerbelangrijkste, is dat we nu als groep reageren, in plaats van te blijven babbelen...”

Mag ik er even een fictieve spiegel bijnemen om in te kijken?

“Maar ik ben de eerste om dat te doen. Sowieso ben ik al ongelukkig na élk puntenverlies, laat staan als ik er ook nog eens verantwoordelijk voor ben. Die wedstrijd tegen Standard is waarschijnlijk mijn slechtste wedstrijd in die drie jaar dat ik hier ben – da’s niet plezant. Door mij hebben we toen verloren. En dan volgt die match op Mechelen, waarin ik degelijk keep, maar uiteindelijk zo’n k*tgoal slik die heel erg knullig lijkt, maar ook heel erg knap gedaan was van Schoofs.”

Hoe ga je om met de kritiek op jou?

“Ik aanvaard die – dat hoort bij de status die ik heb bereikt. Ook ik weet dat ik beter moet doen. Maar wat voor de buitenwereld misschien niet zo duidelijk is: net zo goed was ik nu nog maar weer fit na vier maanden revalideren.”

Wat was daar nu precies aan de hand, op het EK, met je knie?

“Ik heb tijdens de opwarming voor Portugal mijn meniscus gescheurd. Vandaar dat een operatie even werd overwogen. Ik moet onze medische staf dan ook heel erg bedanken, als je weet dat ik alleen de Supercup en de eerste competitiematch heb gemist, en ziet wat ik de voorbije maanden toch heb gepresteerd – ik was goed tegen Union, Charleroi, Antwerp... Maar de beste Simon Mignolet ga je waarschijnlijk pas na de winterbreak zien – ik ben nog niet zo lang helemaal pijnvrij. Pas nu kan ik na training nog wat ballen pakken van onder meer Hans, in plaats van op de massagetafel te moeten liggen. Maar door mijn harde werk stond ik dus wel snel opnieuw in doel.”

Het neemt niet weg dat je beter had moeten doen tegen Standard en KV Mechelen. Zeker omdat je de lat zelf zó hoog hebt gelegd.

“En ik wil ook dat die lat dáár blijft liggen. Maar ik probeer elke situatie wel zo objectief mogelijk te analyseren. Net zoals ik, toen ik twee keer op rij verkozen werd tot Doelman van het Jaar op de Gouden Schoen, ook gezegd heb dat die clean sheets niet alleen mijn verdienste waren. Ik had bij die hoogtes heel emotioneel kunnen zijn, en nu heel dramatisch – denken dat ik een slechte keeper ben –, maar tussen die hoogtes en laagtes is een lijn die je moet bewaken. Da’s al heel mijn carrière mijn sterkte geweest.”

Doelmannen zijn meestal een beetje zot, maar jij bent wel heel rationeel.

“Zo probeer ik in het leven te staan. Dat is een les die Roland Duchâtelet me destijds geleerd heeft. Je mag niet te emotioneel met bepaalde zaken omspringen, of reageren, want emoties zijn een slechte raadgever.”

Ben jij thuis ook zo? Ik bedoel: als mijn dochters Louise (5) en Amélie (2) blijven kibbelen of pakweg zeuren om een “kokolaatje”, dan durf ik al eens mijn geduld te verliezen.

(glimlacht) “Mijn vrouw wordt er soms wel lastig van, dat ik nooit emotioneel reageer. Maar ik kan daar ook niet aan doen. Trouwens, wat is de meerwaarde van alleen het probleem te zien en niet de oplossing?”

Ik begrijp de theorie wel, hoor.

(geamuseerd) “Waarom pas je ze dan niet toe? Kijk, afgelopen zomer waren we in Spanje op vakantie. Ik heb toen Lex (2, red.) constant in het zwembad laten springen, waar ik hem opving. Maar toen ik ’s avonds aan het koken was, dacht hij dat-ie dat ook kon vanuit de zetel naar de salontafel. Het vervolg kan je wel raden... Zijn lip lag volledig open. Op een vrijdagavond in Spanje... Mijn vrouw begon meteen te wenen, maar het enige wat je op zo’n moment kan doen, is rustig blijven. Een handdoek nemen om het bloeden te stoppen en goed nadenken waar je best met hem naartoe rijdt. Want je kan naar een ziekenhuis gaan, maar evengoed naar een Europese dokter. Aan een normale snelheid, hé. Niet aan 200 kilometer per uur.”

“Ik heb het geluk dat ik zo in het leven sta. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik een mens blijf. Want ook al reageer ik misschien altijd rationeel, bepaalde zaken raken me wel. Zoals die wedstrijd tegen Standard bijvoorbeeld – zulke missers laten me niet koud.”

Is dat ook het geval met die intussen veelbesproken RSZ-kwestie, waarbij jij het symbooldossier was?

(zucht) “Het enige wat ik daarover kwijt wil, is dat ik het straf vind dat ik zo vaak het lijdend voorwerp ben geweest, maar nooit de kans heb gekregen om mijn gedacht erover te zeggen. Ik heb veel meningen gehoord – mij niet gelaten, da’s ieder zijn job en die van mij is ballen pakken —, maar in alle andere sectoren zou er sprake zijn geweest van een collectief overleg. Van vakbondsacties. Of zelfs van een betoging. (grijnst) In Engeland heb je de PFA (Professional Footballers Association, red.) – waarbij ik in mijn laatste twee jaar Liverpool vertegenwoordigde – voor zulke zaken. Terwijl je hier de politiek hoort, de Pro League, de publieke opinie en de pers, maar niet de voetballers zelf... (grijnst) Ik heb in elk geval toch nog geen telefoontje gekregen.”

Begrijp je de discussie, en de (simplistische) vergelijking met hoeveel sociale bijdragen kuisvrouwen moeten betalen?

(stellig) “Ja. En de ophef errond ook. Maar er is een groot misverstand. Ik ga die discussie hier niet voeren, want ik kan deze strijd niet meer winnen – de burger heeft zijn idee al gevormd. Alleen: het zou toch logisch zijn geweest als wij, spelers, in deze óók waren geraadpleegd? (wijst) In plaats van nu, dáár, zo diep in die hoek te zitten. We zouden al met veel moeten roepen tegen dat iemand ons zou horen. Da’s het spijtige aan dit verhaal.”

Leeft dit thema eigenlijk binnen de kleedkamer? Want ik kan me niet voorstellen dat de jongeren of de buitenlanders goed op de hoogte zijn van deze problematiek.

“Die zijn daar totaal niet mee bezig. Meer zelfs: 97 procent van de voetballers weet niet waarover het precies gaat. Maar wanneer het zover zal zijn, gaat het wel zijn gevolgen hebben. Dat is hetgeen waar de regering volledig aan voorbij gaat. En het toppunt van al: ze zullen uiteindelijk in hun eigen vingers snijden.”

Word je er eigenlijk veel over aangesproken?

“Ik was onlangs in Sint-Truiden, aan het wandelen met Lex in de buggy, toen twee mensen me zeiden: ‘Zou jij je belastingen niet eens betalen?’ Ik heb dat wat weggelachen, omdat ik geen zin had om in discussie te gaan, maar dat is dus de publieke mening die gevormd is. Terwijl... Leg de belastingen die alle inwoners van Sint-Truiden betalen naast diegene die ik moet betalen... Soit. (grijnst) Gelukkig begrijpt Lex dat allemaal nog niet.”

Zeg wel. Succes straks. Jullie kunnen het gebruiken.

“Bedankt. En jij, maak er iets moois van, hé, zouden ze in ‘De Ideale Wereld’ zeggen.”
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

Redding eerste minuut tegen Genk :mrgreen: 't is soms oneerlijk om zo'n keeper naar België te halen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door t4nd »

Ik ben content dat hij een dikke match gespeeld heeft én met die penaltyreeks ook nog de held is door er eentje te pakken. Elke speler heeft wel eens een mindere periode, Simon heeft gewoon de pech gehad dat zijn mindere momentjes samenvielen met een dip van de hele ploeg waardoor hij ons punten kostte.
Plaats reactie