[88.] Simon Mignolet

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 02 dec 2021, 08:22Elke speler heeft wel eens een mindere periode
'tis ook van zijn periode bij Westerlo geleden dat hij nog eens in een schietkraam gestaan heeft en zich 10 keer moest omdraaien in 2 weken. Dat heeft voor niemand deugd gedaan, zeker niet voor Mignolet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

Mignolet naar België halen was eigenlijk bijna competitievervalsing, zo'n keeper in uw goal scheelt gemiddeld 10 punten op seizoen. Hij is altijd goed maar soms is't gewoon idioot wat die uit zijn kooi kan houden. Heb goesting om eens naar 'n training te gaan om hem half uurtje ballen te zien pakken.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Kevinho »

Vond hem nochtans een hele periode minder bezig voor nieuwjaar . Na nieuwjaar terug op goed niveau.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

yes voor nieuwjaar paar mindere weken, zijn we niet gewoon van hem. Nu bezig aan z'n beste weken, is echt beest in de goal op dit moment. Ziet ongeloof op aangezicht van spitsen :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Interview in S/VM met Simon:
[spoiler]
'Voetbal heeft van mij niet de mens gemaakt die in mij zat'

In deze rubriek gaan we op zoek naar de persoon achter de voetballer of trainer. Wie is hij, wat maakte hem tot de man die hij nu is, wat drijft hem en wat gaat er in hem om? Deze week: Simon Mignolet. 'Veel mensen zien mij als een serieus, misschien zelfs saai persoon, maar vroeger was ik een losbol.'


We zijn bijna een uur ver wanneer Simon Mignolet op de klok kijkt. 'Oei, het is al half drie', zegt hij. De doelman heeft nog een kwartier en er moeten nog foto's genomen worden ook... We ronden snel af en zien hem na de shoot naar zijn vrouw en zoontje vertrekken; zijn uren buiten het voetbal besteedt hij als echte familieman aan zijn gezin.

Het gesprek vloog inderdaad voorbij. Mignolet leek er lol in te hebben, in het interview, en ja, dat is een vermelding waard; door de meeste voetballers wordt die kant van het vak als een moetje beschouwd. Dit keer ging het dan ook niet over de titelkansen van Club, er kwam geen vraag over de concurrentie en hoe de ploeg het gat met Union denkt te dichten. Nee, vandaag zitten we hier niet voor de voetballer Mignolet, maar voor de man, de vader, de zoon, de broer en vooral: de persoon zelf.

Die laat zich gemakkelijk in de ziel kijken, zo blijkt. Stel een vraag en er komt meteen een duidelijk en toch weldoordacht antwoord. Mignolet is een denker, zegt hij, iemand die analytisch is en zich niet snel door emoties laat leiden. Of zeg gerust: nooit. Hij lacht wanneer we erover doorpraten. 'Mijn vrouw neemt me dat weleens kwalijk. Ik ben heel koel. Altijd. Zelfs bij de geboorte van mijn zoon of het overlijden van mijn beide opa's ( ze stierven op twee weken tijd, nvdr). Het raakt me natuurlijk wel, maar ik beleef dat helemaal vanbinnen zonder dat naar buiten toe te uiten en emotioneel te worden; ik heb mezelf daarnaast geleerd dat direct een plaats te geven, om het te rationaliseren. Dat zorgt ervoor dat ik verder kan bij moeilijke momenten, maar bij mooie belevenissen is het dan ook voorbij. Mijn vrouw is emotioneler en neemt die momenten veel meer mee; die blijven langer bewaard en gekoesterd.'

Het voetbal maakte hem zo, vertelt Mignolet. Hij speelde nog bij STVV toen Roland Duchâtelet hem raad gaf: 'Laat je nooit leiden door emoties.' Een wijze les die hij nooit zal vergeten, zo zegt de Truienaar. Het bracht hem ver in zijn carrière; niets blijft aan hem kleven, en dat is wel zo handig voor een doelman en publiek figuur. Alleen ... hij trok het dus ook door naar zijn privéleven.

Jeugdliefde

Dat wil niet zeggen dat hij niet van dingen kan genieten. De blik in zijn ogen wanneer zijn gezin ter sprake komt, zegt genoeg. Zijn vrouw Jasmien en zoon Lex van 2,5 zijn alles voor hem, en binnenkort dient zich de volgende kleine aan. Mignolet en zijn vrouw zijn al langer dan de helft van hun leven samen. Amper vijftien waren ze toen ze verkering kregen.

De twee kenden elkaar toen al een paar jaar; vanaf hun twaalfde zaten ze in dezelfde klas op het Sint-Aloysius Zepperen in Sint-Truiden, waar beiden vandaan komen. Het duurde nog drie jaar voor de vonk oversloeg, toen ze met hun klas meer tijd buiten de lesuren doorbrachten en er vriendschappen werden gesmeed. Die groep vormt nog altijd de basis van hun huidige vriendenkring en ook de liefde tussen Simon en Jasmien bleef. 'Zij is mijn jeugdlief, het enige lief dat ik heb gehad. Dat is bijzonder, zeker door de wereld waarin we zitten. Simon Mignolet was toen voor de buitenwereld bijlange niet wat Simon Mignolet nu is. Zij is niet bij me omdat ik voetballer ben en daarom past ze zo goed bij me. Zij is ook 'maar' een gewoon meisje, zoals ik 'gewoon' Simon ben. Zij is geen typische voetbalvrouw, we zijn geen showbizzkoppel. Onze band ontstond al ver voor die tijd.'

Het was Jasmien die Simon door zijn tijd op het middelbaar trok. Al op zijn zestiende speelde hij in het eerste van STVV; veel tijd voor school was er niet over. Hij had het er bovendien wel gezien. 'Ik vond het moeilijk om er tijd en energie in te steken omdat ik nog niet wist wat ik wilde studeren en voor het voetbal ging. Mijn moeder vond het belangrijk dat ik een diploma had en daarom zette ik door.'

Het waren lange dagen: 's morgens trainen met het eerste, dan naar school om nog een paar lessen mee te pikken en 's avonds stond hij weer op het veld met de beloftenploeg. 'Dan was ik helemaal naar de klote en moest ik nog studeren voor de volgende dag. Dat waren twee zware jaren en Jasmien zorgde ervoor dat ik mijn takenblokken en cursussen bijgewerkt had. Als zij ze niet had - we volgden niet helemaal dezelfde richting - kreeg ik ze via mijn vrienden. Dat is heel lief en ik had het echt nodig.'

Moeder voor de klas

Mignolet hoefde nooit echt moeite te doen om goede punten te halen. Wel was hij met een paar vrienden standaard degene die de grenzen opzocht. Niet evident met een moeder die daar ook rondliep als leerkracht Frans en geschiedenis; Bernadette Mignolet gaf ook haar eigen zoons les. 'Dat was speciaal, vooral in examenperiodes. Vrienden vroegen of ik niet achter de vragen kon komen en je wilt natuurlijk wel goeie punten halen wanneer je eigen moeder de examens afneemt. Wij waren geen klas met echte rotzakken, maar er zaten wel wat jongens in die de grens opzochten, onder wie ik. Dat was vooral voor mijn moeder vervelend; zij werd er op aangesproken in de lerarenkamer.'

Thuis werd hij dan nog eens op de vingers getikt. Zoals toen ze na een examenfeest kampeerden in het bos en er een en ander voorviel. 'Dan kreeg mijn moeder de vragen: wat deden ze daar en wat klopt er van het verhaal? Vervolgens kon ik het thuis uitleggen. Maar daar waren nooit grote incidenten bij, dat haalde ik niet in mijn hoofd. ( lacht) Het was vooral voor mijn moeder vervelend dat zij tegenover haar collega's voor een voldongen feit stond.'

Zijn ouders deden alles voor hem en zijn drie jaar oudere broer Wouter. Zijn moeder begeleidde hen 's middags met het huiswerk, waarna vader Stefaan hen vier keer per week naar de training voerde en langs de lijn naar hun verrichtingen keek. Ook in het weekend waren ze er altijd bij en elke zondagmorgen zaten ze met het ontbijtbord op schoot klaar voor Match of the Day, met Liverpool als favoriete club van zijn vader. 'Voor hem was het ongelooflijk dat ik op een dag in dat shirt op het scherm verscheen, na al die jaren van opofferingen. Hij is gek van voetbal en vond het alleen al geweldig dat wij op het veld stonden, waar dan ook. Dat ik uitgerekend bij Liverpool terechtkwam, was een droom die uitkwam.'

Voor zijn moeder was het moeilijker. 'We hebben een heel hechte familie die veel samenkomt. Ik kwam daar wat buiten te staan doordat ik negen jaar in Engeland zat. Voor haar was dat een grote leegte. Ik denk dat zij het gelukkigste is dat we terug zijn.'

De spaarzame voetballoze weekenden gebruikte het gezin Mignolet om erop uit te trekken. 'Zij stelden hun leven in functie van ons, dat was de rode draad in hun leven. Achteraf kijk ik daar met veel warmte op terug. Ze namen ons mee naar de zee, de Ardennen, naar de stad en minstens één, maar vaak twee keer per jaar gingen we op reis; ze wilden ons de wereld laten zien en verschillende culturen meegeven. We hadden een heerlijke, zorgeloze jeugd. We waren niet rijk maar we hadden toch alles.'

Clown

Mignolet was 22 toen hij helemaal alleen naar Engeland trok. Jasmien studeerde rechten aan de KU Leuven en wilde die studies niet afbreken. Ook Mignolet zat bij zijn overstap op de unief, waar hij politieke wetenschappen deed én zijn bachelor haalde. 'Het was een theoretische studie waardoor ik niet zo vaak in de lessen hoefde te zijn, anders was rechten misschien ook wel iets voor mij geweest. Ik leerde aan de hand van de slides en de cursussen op het online platform. Dat vond ik belangrijk; stel dat ik niet zou slagen in het voetbal - dat was toen ik op mijn achttiende aan de studie begon nog allesbehalve zeker - dan zou ik een alternatief hebben. Dat besef was er inmiddels wel. En daarnaast interesseerde het mij, niet zozeer de politiek maar de geschiedenis en wat er zich in de maatschappij afspeelt.'

Toen duidelijk was dat hij er als keeper wel zou raken en geen opleiding meer nodig had, zette hij toch door. De studie gaf namelijk structuur aan zijn dagen. 'Ik trainde in de voormiddag, maar wat doe je daarna? Ik ging weleens golfen, maar als je niet weet wat te doen, kun je ook de verleidingen van het studentenleven opzoeken.'

Voor zijn ontwikkeling was die tijd, zonder zijn vrouw en waarin hij streng was voor zichzelf, het belangrijkste in zijn leven. 'Tot dan werd alles voor mij gedaan. De was, de strijk, het eten ... het stond allemaal klaar. Was het niet mijn moeder dan wel mijn vriendin. Nu was ik alleen en moest ik alles zelf regelen. Ik werd zelfstandig en gestructureerd. Voor de relatie was het moeilijk natuurlijk, maar voor mij persoonlijk was dat de beste tijd.'

Dat merkte zijn vrouw ook, die zich na anderhalf jaar en een diploma rijker bij hem voegde. Ineens was Simon Mignolet volwassen. 'Toen ik jong was, was ik een ongelooflijke sloddervos en losbol; totaal anders dan ik nu door het leven ga. Ik ben nu heel punctueel, serieus ook en dat komt omdat ik mezelf in Engeland van de ene op de andere dag een gestructureerd leven moest aanmeten. Maar jeugdvrienden, Jasmien, mijn ouders en broer zullen zeggen dat ik van nature een ander mens ben dan de buitenwereld denkt. Zeker in de klas was ik een clown die het allemaal niet zo serieus nam en graag belachelijk deed. Zelfs Jasmien werd er nerveus van, zo druk als ik kon zijn. Ik was ook niet de gemakkelijkste naar andere leerkrachten toe; als we nu onder vrienden wilde verhalen ophalen van vroeger dan was ik er altijd bij.'

Serieus en saai

Hij was het naar zichzelf verplicht om zichzelf bij te sturen, vertelt hij. Wilde hij het als voetballer redden, dan moest hij zich vastklampen aan zijn studie, bijvoorbeeld, om zo die losbol wat te temperen. Verleidingen waren er genoeg namelijk, ook in Engeland. 'Enerzijds heeft me dat deze carrière gebracht, anderzijds is het jammer. Een stuk van mij is wat onder het stof geraakt en heb ik niet kunnen uitleven; voetbal heeft van mij niet de mens gemaakt die in mij zat. Bepaalde delen moest ik parkeren waardoor ik bijvoorbeeld een veel minder rijk sociaal leven had dan mijn vrienden, terwijl ik dezelfde behoeften had. Het studentenleven dat zij en ook Jasmien hadden, paste perfect bij mij. Ik heb daar overigens helemaal vrede mee; misschien had ik mezelf daarin zelfs wel verloren. ( lacht) In de kleedkamer zullen ze daar niet van opkijken; daar komt die kant van mij ook wel naar voren, maar de buitenwereld zal niet gauw een losbol in mij zien. Veel mensen percipiëren mij als een serieus, misschien zelfs een saai persoon.'

Een universitaire studie, ondernemer met zijn koffiebar Twenty Two, nog altijd bij zijn jeugdliefde en een gemakkelijke, rationele prater ... dan is het plaatje gauw gemaakt. 'Eerlijk is eerlijk: ik heb dat beeld zelf ook gebruikt, het is wel lekker als mensen je gerust laten omdat je de dans ontspringt en weinig aandacht trekt. Maar ik weet diep vanbinnen dat wat ik naar buiten toe laat zien maar een deel van het geheel is. Was ik geen voetballer geweest, dan had Simon Mignolet helemaal anders kunnen zijn.'

Het leger

Zijn tijd in Engeland veranderde niet alleen Mignolet als persoon, de band met zijn vrouw werd daar nog sterker. Na jaren waarin ze vrienden en familie om zich heen hadden, zaten ze daar letterlijk en figuurlijk op een eiland. 'We wisten precies: nu gaat het goed en nu rijden we tegen elkaars kar. Waar je anders nog de deur uit kunt lopen om later terug te keren en dingen op de lange baan schuift, zaten wij gewoon weer met elkaar aan tafel. We konden niets onbesproken laten en kennen elkaar zeker door die jaren van binnen en buiten.'

Op hun vrije middagen zochten ze graag een koffiebar op, een ingeburgerd gegeven in Engeland, maar in die tijd nog onbekend in ons land. Nadat Mignolet twee huizen kocht in het centrum van Sint-Truiden wilde hij die in eerste instantie herverkavelen tot appartementen, onder meer voor zichzelf. De gelijkvloers diende echter handelspand te blijven en zo keek Simon op een dag zijn broer Wouter aan: 'Waarom doen we dat niet zelf?' 'De sfeer in die koffiebars trok ons altijd aan. Zo banaal is het begonnen.'

Twenty Two zit nu op twee plekken in de stad en breidde onlangs uit, waardoor het naast een koffiebar ook hapjes serveert. 'Als je ziet welke weg we aflegden, met de zaak zelf maar Wouter ook persoonlijk - het is vooral zijn verdienste wat we nu hebben staan - dan is dat gewoon geweldig. Ik zie mezelf daarin later zeker ook doorgaan. Ik wil mijn eigen baas zijn, mijn eigen kalender bepalen, structuur opzetten, mijn ideeën zelf uitwerken en de uitdaging aangaan om iets te doen slagen. Ik neem graag de leiding en heb in mijn leven al veel beslissingen moeten nemen, die vaak goed uitpakten.'

De koffiebar is maar kleinschalig vergeleken met wat de twee broers daarnaast doen en nog wíllen doen. Mignolet ziet dáár voor zichzelf volop kansen na zijn carrière. 'We leveren nu al de koffiebonen, de melk, de koekjes, maar ook de nutsvoorzieningen zoals machines en het onderhoud daarvan aan andere (horeca)bedrijven. Met het netwerk dat ik heb kan ik die markt, die heel groot is, denk ik goed bespelen en uitbreiden.'

De band met zijn broer evolueerde tot een hechte vriendschap. Vroeger was er strijd; tegenstand - waren ze elkaars concurrenten op de tennisbaan, het voetbalveld, op het basketbalkoertje en op de fiets. Nu staan ze zij aan zij. 'Zonder iets tegen elkaar te zeggen, verstaan we elkaar, ook al zijn we totaal verschillend. Hij handelt op basis van intuïtie en gevoel en pakt zaken direct aan, ik ben analytisch en denk drie keer na voor ik iets doe. Dat vult elkaar goed aan. Natuurlijk hebben we discussies en conflicten, maar dat blijft nooit hangen. We spreken dat direct uit naar elkaar.'

Het is te gemakkelijk om te zeggen dat hij ondernemer zou zijn geworden wanneer hij de andere delen in zichzelf, die door zijn carrière wat ondersneeuwden, had ontwikkeld. Want dát hij eigen baas is, komt omdat hij als voetballer de mogelijkheid had om te investeren. Wat hij wél was gaan doen als hij geen doelman was geworden... daarvan heeft hij geen idee. 'Ik kan nu als ondernemer verder, maar als ik me verplaats in de jongen van zestien, zeventien, achttien jaar die school beu was, dan denk ik dat ik mijn vader was gevolgd en het leger was ingegaan, waar hij als elektricien aan vliegtuigen werkte.'

Zoals hij eerder al opmerkte: de doelman Simon Mignolet is maar een deel van de gehele mens.



'We zijn in de RSZ-zaak monddood gemaakt'

Ongewild werd Simon Mignolet het gezicht van de RSZ-affaire, waar hij nog een keer op terugblikt. 'Ik heb er totaal geen probleem mee dat er over mij wordt gesproken, zelfs als zaken worden uitvergroot of niet waar zijn. Dat wist ik toen ik voetballer werd, daar moeten we niet over zagen; ik word daar goed voor betaald. Waar ik wél moeite mee heb in dat RSZ-verhaal is dat wij geen stem hadden. Waar de andere partij langs alle kanten gehoor kreeg, werden wij monddood gemaakt.'

Of hij er nog iets over wil zeggen. 'Nee', zegt hij resoluut. 'Ik ga dat nooit niet doen in een eenzijdig interview zoals dit, dat een monoloog is. Dan zou ik hetzelfde doen als er van hun kant is gedaan en zou ik niet recht in mijn schoenen staan. Juist die monoloog is het probleem. Ook na voorzetten in verschillende kranten met de oproep tot een dialoog kwam er geen reactie.'
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Artikeltje in S/VM over het belang van Simon tijdens de play-offs:
[spoiler]
De man van de titel: Simon Mignolets uitzonderlijke play-offs in cijfers

Guillaume Gautier
Journalist bij Sport/Voetbalmagazine en Sport/Footmagazine.

Na een mindere periode in de reguliere competitie, vond Simon Mignolet zijn beste vorm terug tijdens de play-offs om Club Brugge naar een derde opeenvolgende titel te leiden. Het bewijs in cijfers.

Het was misschien wel de eerste keer dat hij het voorhad sinds zijn terugkeer naar de Belgische velden, mar Simon Mignolet sukkelde met een vormdip. Onregelmatig en soms schromelijk verrast tijdens het reguliere seizoen, kreeg Simon Mignolet heel wat kritiek te verduren. Maar uiteindelijk profiteerde de nummer 2 van de Rode Duivels van de play-offs om iedereen lik op stuk te geven. De Limburger herinnerde iedereen er niet enkel aan dat hij de beste keeper van het land is, hij stapelde ook de spectaculaire reddingen op om zich als dé sleutelspeler voor de derde titel op rij van Club neer te zetten.

In 450 minuten incasseerde Mignolet slechts één doelpunt. Het waren echter niet de pogingen van de tegenstanders die faalden, want het sluitstuk van blauw-zwart kreeg tijdens deze playoffs al 20 schoten op doel te verwerken. Alleen Michael Frey wist de muur van Brugge te omspelen, waardoor Mignolet uiteindelijk op 19 belangrijke saves komt te staan in de play-offs. Dat is meer dan al zijn concurrenten aangezien Uniondoelman Anthony Moris hem op de hielen zit met vijftien reddingen, de Jean Butez voorlopig op acht stuks staat en Hendrik Van Crombrugge er slechts vier telt, weliswaar met een wedstrijd minder.

Drie gemaakte doelpunten gered

Als we vervolgens kijken naar de kwaliteit van de schoten die Club tegen kreeg, dan heeft Mignolet echt alles uit de kast moeten halen. Daarvoor moeten we de statistieken van de post shot expected goals erbij halen, waarmee de kwaliteit van een schot wordt beoordeeld, niet alleen op basis van de positie van de schutter, maar ook op basis van de bestemming van het schot in termen van kracht en precisie. Die statistiek toont aan dat Club Brugge niet één maar 4,34 doelpunten had moeten incasseren. Mignolet heeft uiteindelijk dus 3,34 bijna zekere goals uit zijn goal geweerd.

Butez en Van Crombrugge pakten dan weer meer tegendoelpunten dan voorspeld door de cijfers. Anthony Moris, daarentegen, doet het nog beter dan Mignolet, vooral dankzij zijn prestaties in de heenwedstrijd tegen anderlecht en daarna in Brugge. De Luxemburger moest zich vier keer omdraaien, maar heeft wel een post shot xG van 7,77 en 'stopte' dus 3,77 doelpunten.

In de beslissende momenten van het kampioenschap was het vooral tussen de eigen palen dat het verschil werd gemaakt door Club. Door slechts één grote kans van de vijf in doel te laten gaan - om nog maar te zwijgen van de strafschop van Dante Vanzeir - maakte Simon Mignolet zijn reputatie waar. De Limburger telt nu 103 competitieduels met blauw-zwart, waarin hij 82 tegengoals (0,8 per wedstrijd) te verduren kreeg en 47 keer de nul hield, ofwel een clean sheet in bijna 47% van zijn wedstrijden. De cijfers van een kampioen.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Kevinho »

Man van de play offs voor mij . Zonder hem geen titel dit jaar
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Vergas Ronald »

Mignolet in jupiler pro league is bijna competitievervalsing en dat is deze playoffs weer gebleken. Die man pakt ballen waarvan je enkel bij europese topclubs mag verwachten dat de keeper ze soms pakt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door t4nd »

Schitterende match van Mignolet ook weer trouwens. In de eerste helft een paar keer onverklaarbaar naar buiten uitgetrapt, maar verder enorm goed coachend in de defensie en op de belangrijke momenten een cruciale redding gedaan. :banaan:
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Arnio »

t4nd schreef: 14 sep 2022, 10:52 Schitterende match van Mignolet ook weer trouwens. In de eerste helft een paar keer onverklaarbaar naar buiten uitgetrapt, maar verder enorm goed coachend in de defensie en op de belangrijke momenten een cruciale redding gedaan. :banaan:
Zou de wind daar niet voor iets tussen gezeten hebben?
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Arnio schreef: 14 sep 2022, 14:22
t4nd schreef: 14 sep 2022, 10:52 Schitterende match van Mignolet ook weer trouwens. In de eerste helft een paar keer onverklaarbaar naar buiten uitgetrapt, maar verder enorm goed coachend in de defensie en op de belangrijke momenten een cruciale redding gedaan. :banaan:
Zou de wind daar niet voor iets tussen gezeten hebben?
Commentatoren hebben de wind inderdaad ook vermeld, dus zal wel een rol gespeeld hebben...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door Tiki Taka »

Wie anders dan deze man verdient de gouden schoen ?!
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door The_One »

Contract verlengd tot 2026!
:wave:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

The_One schreef: 29 sep 2022, 17:14 Contract verlengd tot 2026!
:wave:
topnieuws! Topper waarvan ik nooit had gedacht dat we hem konden halen, en die heeft hier ondertussen drie titels mee binnen gehaald, en ligt hier nog 4 seizoenen onder contract. Kwaliteit én stabiliteit, en dat mag iets kosten, loongewijs
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [88.] Simon Mignolet

Bericht door IsO »

Wat een match weer! Thx Simon!
Plaats reactie