wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door nesnaj713 »

Diatta werd ook wel geblokkeerd door Dennis die heel de tijd op die rechterflank ging staan. Ik zie Diatta ook veel liever op de linkerflank by the way.

Over de wissel van De Ketelaere snap ik het gevoel wel. Het was logisch dat hij eraf moest, het was logisch om Okereke er op te gooien. Maar om die elkaar te laten vervangen vond ik vreemd. Ik had niet het gevoel dat de positie van De Ketelaere goed overgenomen werd, waardoor we precies minder in ons aanvalsspel kwamen.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Hier hoeven we niet zwaar aan te tillen. Tussen doelpunt 1 en doelpunt 2 (bijna een uur) speelt Club met lef, druk vooruit, met momenten goed voetbal. Dat daar geen kansen uitkomen is simpel omdat de tegenstander van een ander niveau is. Een PSG moet altijd in de halve finale van de CL staan. Mbappé is dan binnen die ploeg nog eens een ander niveau, geen halve meter kan je die geven. Dat dan de veer breekt na die snelle 0-2 en 0-3 is niet meer dan menselijk. Wet van de sterkste, geen schande. Ik heb andere matchen gezien Europees de voorbije jaren waar we met een kleiner verschil verliezen maar niks op de mat leggen. Als je even door de numerieke blamage kijkt, hebben we best gecharmeerd, zeker rekening houdende met het kwaliteitsverschil.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Idd, de wet van de sterkste of de wet van het geld ondergaan, is geen schande tegen zo`n topploeg.
Nu focus op zondag, met z`n allen 200 % gemotiveerd om deze nederlaag uit te wissen met een klinkende overwinning.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Khas schreef: 23 okt 2019, 00:56
Cedrinho schreef: 23 okt 2019, 00:51 Aan zij die het op tv gezien hebben. Graag een idee over hoe fout/juist ik het zag.
- Tweede helft van de eerste helft deden we goed mee, ervoor en erna werden we overklast.
- De Ketelaere eraf halen voor Okereke was dom.. Dennis en Diatta liepen te dutsen (Dennis as per usual als hij in de spits speelt), terwijl door Charles eraf te halen gans ons middenveld werd opgegeven. Zo ging het dan snel van 0-1 naar 0-3 en daarna was de match gewoon gedaan.

Niet dat ik alles op de Charleswissel wil steken, maar ik had liever gezien dat Dennis of Diatta werd vervangen en dat Charles kon blijven staan. Of zat hij erdoor? Nee toch?
Charles had al geel en kwam steeds later in de duels (vermoeidheid?). Zijn wissel was zeker te verantwoorden.
Dat we plots slechter waren had weinig daarmee te maken. Mbappé liep letterlijk alles kapot van het eerste moment dat hij op het veld stond.
Ik denk ook dat we de volledige eerste helft verdienstelijk waren, behalve dan dat we onze eigen ruimte dicht liepen in de aanval. Dennis speelde een totale kutmatch en had ik ook liever eerst vervangen gezien, liefst nog aan de rust al. Diatta had een mindere dag, maar werd niet geholpen door de situatie.
1 of 2 minuten voor zijn wissel werd De Ketelaere er volledig uitgelopen. Je zag toen in die fase aan zijn lichaamstaal dat hij echt helemaal leeg zat. Weet nog dat ik toen tegen mijn vrouw zei dat die jongen echt dood zat. Logische wissel dus.

Dennis was inderdaad dramatisch. Voor een deel zijn eigen schuld, voor een deel ook de verdienste van PSG. Tuchel had goed gekeken naar onze match tegen Madrid. Waar Real lekker arrogant hoog ging spelen want "Wij zijn Real" en daardoor blind in het mes liepen, stond PSG gewoon 20m lager en gingen ze druk zetten in de juiste zones.
Prachtig ook om de intelligentie van zo een Di Maria te zien... Hoe die de ruimte benutte die tussen Sobol en Delli lag... Pijnlijk voor ons, maar mooi om te zien.
Idem hoe gedisciplineerd de flanken van PSG waren. In balbezit was bij ons Sobol heel vaak de vrije man die enige ruimte had wanneer hij de bal ook kreeg. Veel trainers zouden Meunier daar direct druk op laten zetten, waardoor je de ruimte krijgt voor een Tau om daar in te duiken. PSG niet. Meunier bleef lekker gewoon staan. Sobol mocht de bal hebben (minste voeten van de ploeg) en er werd druk gezet vanuit het centrale middenveld. Enige optie voor Sobol was dan meestal om Rits of Vanaken te zoeken in het centrum waardoor Club lekker de trechter in liep en alles vast zat.
Zidane is een duts die met topmateriaal mag werken. Tuchel gaat van deze ploeg een echte topploeg maken... En Mbappe is een beest...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Dennis in de spits zetten is gewoon echt geen goed idee. Moet altijd op de flank staan. Hij heeft nog geen enkele goeie match gespeeld als centrumaanvaller. Zelfs niet in Madrid.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Dennis speelt zelden een goeie match (vanuit een team perspectief), maar hij is aartsgevaarlijk met zijn individuele acties en heeft indien in vorm een beetje touch of genius toch. Hij kan een match openbreken en een tegenstander is er nooit gerust op als hij op het veld staat.

Also, na twee goals op Madrid zou het toch ook compleet banana's zijn van Clement om hem niet te laten starten. Moest hem wel sneller gewisseld hebben.
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Het word niets vandaag, 0 1 achter en al die slechte passen
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jelle »

Filo schreef:Het word niets vandaag, 0 1 achter en al die slechte passen
Als we in dit systeem blijven wordt het idd niets. Gat tussen Deli-Sobol en Mata-Diatta is te groot in de opbouw en flanken komen te laag in balbezit waardoor deze zonder individuele actie compleet onbruikbaar zijn. Come on Phille gebruik uw voetbalverstand!

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Jelle schreef: 27 okt 2019, 14:50
Filo schreef:Het word niets vandaag, 0 1 achter en al die slechte passen
Als we in dit systeem blijven wordt het idd niets. Gat tussen Deli-Sobol en Mata-Diatta is te groot in de opbouw en flanken komen te laag in balbezit waardoor deze zonder individuele actie compleet onbruikbaar zijn. Come on Phille gebruik uw voetbalverstand!
Thuis spelen en na een halfuur nog geen enkele kans

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Diagne staat erop en er worden alleen maar lange ballen gepompt, totaal niet het voetbal waar we voor staan :brechtje:
Filo
Jeugdspeler
Berichten: 101
Lid geworden op: 10 feb 2019, 18:52

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Filo »

Niemand op niveau vandaag, sommigen echt slecht, Deli rits Tau Diatta van Aken sobol
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

DavidVM schreef: 27 okt 2019, 16:27 Diagne staat erop en er worden alleen maar lange ballen gepompt, totaal niet het voetbal waar we voor staan :brechtje:
Bij nader inzien waren het al lange ballen van bij de start, onbegrijpelijk
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Diatta was echt ongelofelijk zwak vandaag.
Okereke doet nog steeds amper iets goed, de goal was met meer geluk dan kunde. Balanta lijkt me wel een meerwaarde tov Rits op aanvallend vlak.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Vanaken mag eens een matchke banken. Laatste weken echt zwak. Zet maar Charles of Siebe in de plaats.
En graag terug de gewone 433 ipv die 352 die duidelijk minder goed werkt.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 28 okt 2019, 11:28 Vanaken mag eens een matchke banken. Laatste weken echt zwak. Zet maar Charles of Siebe in de plaats.
En graag terug de gewone 433 ipv die 352 die duidelijk minder goed werkt.
Dat is het probleem wij halen allemaal aanvallers in de zomermercator maar geen echte concurent voor hans van aken.
Jeugdscheidsrechter
Plaats reactie