wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Tja, Deli mag toch leren dat hij niet alles op kracht moet proberen op te lossen.
En Balanta mag ook wat minder verstoppertje spelen.
De Ketelaere kon me anders wel bekoren
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Maximus »

IsO schreef: 26 jan 2020, 17:54 Heel veel creativiteit, zeer benieuwd!
Heel weinig creativiteit.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Blackburn schreef: 26 jan 2020, 20:01 Tja, Deli mag toch leren dat hij niet alles op kracht moet proberen op te lossen.
En Balanta mag ook wat minder verstoppertje spelen.
De Ketelaere kon me anders wel bekoren
Balanta ? Hoe bedoel je? Was wat mij betreft één van de weinige die beetje niveau haalde
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Ze kunnen er maar uit leren. Als we woensdag tegen Charleroi winnen is er geen man overboord.

Met rode kaart(en) die verdiend geweest waren hadden we het niet meer weggegeven, denk ik, maar 0-2 mag je nooit weggeven, zelfs niet op zo'n veld.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Man van de match, en laat iedereen hier nu eens zijn naam juist schrijven: De Ketelaere.
Klasse!

Spitsen zwaar probleem, en is al een hele tijd geleden dat Schrijvers me wist te overtuigen. Speelt maar flauw.
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Maximus »

Alethio schreef: 26 jan 2020, 20:18 Ze kunnen er maar uit leren. Als we woensdag tegen Charleroi winnen is er geen man overboord.

Met rode kaart(en) die verdiend geweest waren hadden we het niet meer weggegeven, denk ik, maar 0-2 mag je nooit weggeven, zelfs niet op zo'n veld.
Hopelijk met Dennis en Diatta.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Alethio »

Dat maakt inderdaad een wereld van verschil. Ook maar normaal, twee spelers van die kwaliteit missen en het kan al eens mislopen.

Want laat ons wel wezen, voor hetzelfde geld winnen we dit gewoon ook.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

DavidVM schreef: 26 jan 2020, 20:07
Blackburn schreef: 26 jan 2020, 20:01 Tja, Deli mag toch leren dat hij niet alles op kracht moet proberen op te lossen.
En Balanta mag ook wat minder verstoppertje spelen.
De Ketelaere kon me anders wel bekoren
Balanta ? Hoe bedoel je? Was wat mij betreft één van de weinige die beetje niveau haalde
In duel en recuperatie was het ok. Maar in balbezit ging de aanvallende middenvelder van Kortrijk steeds mee druk zetten op Mitrovic... hij verstopte zich telkens mooi en maakte zich niet aanspeelbaar. Heb me er redelijk aan geërgerd.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Altijd hetzelfde na de winterstage. Eens benieuwd hoe lang het gaat duren om de machine weer op toerental te krijgen
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

The_One schreef: 26 jan 2020, 20:23 Man van de match, en laat iedereen hier nu eens zijn naam juist schrijven: De Ketelaere.
Klasse!

Spitsen zwaar probleem, en is al een hele tijd geleden dat Schrijvers me wist te overtuigen. Speelt maar flauw.
Met Openda, Okereke en Schrijvers gaan we het niet halen op het einde van de rit vrees ik.
Er moet echt wel een spits bij, en eventueel een extra optie voor op de flanken.
Heel matig Club de laatste matchen, en 4 goals tegen in de laatste 3 matchen, zegt ook wel iets.
Het enige lichtpunt is De Ketelaere die echt wel mooie dingen toont.
Okereke de man van 8 miljoen, die op een teruglegger van De Ketelaere (of was het Vormer?) het niet aanvoelt om af te haken om zo gewoon binnen te tikken, frappant...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 27 jan 2020, 07:53
The_One schreef: 26 jan 2020, 20:23 Man van de match, en laat iedereen hier nu eens zijn naam juist schrijven: De Ketelaere.
Klasse!

Spitsen zwaar probleem, en is al een hele tijd geleden dat Schrijvers me wist te overtuigen. Speelt maar flauw.
Met Openda, Okereke en Schrijvers gaan we het niet halen op het einde van de rit vrees ik.
Er moet echt wel een spits bij, en eventueel een extra optie voor op de flanken.
Heel matig Club de laatste matchen, en 4 goals tegen in de laatste 3 matchen, zegt ook wel iets.
Het enige lichtpunt is De Ketelaere die echt wel mooie dingen toont.
Okereke de man van 8 miljoen, die op een teruglegger van De Ketelaere (of was het Vormer?) het niet aanvoelt om af te haken om zo gewoon binnen te tikken, frappant...
Je vergeet Diatta en Dennis. Voor zover ik weet zijn die niet lang uit of zo... En Tau (hoewel nog steeds op zoek naar zijn betere vorm) is er ook nog. Zelfs Vossen is voorlopig nog niet vertrokken. En Youssouph Badji (die ik niet kan inschatten op dit ogenblik, maar lijkt type targetman) is er bijgekomen in onze A-kern. Zonder Diagne (echter nog niet officieel vertrokken), en met Van der Brempt maakt dat een kern van 26. Niet vergeten dat er zoiets bestaat als loonlast ook.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Voor de match morgen in Charleroi maken Diatta en Dennis deel uit van de kern, echter zijn ze beiden nog twijfelachtig.
Okereke is gekwetst. Het zal dus weer met Openda in de spits zijn....armoede troef.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Vossen in de selectie wie weet....
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 28 jan 2020, 15:45 Voor de match morgen in Charleroi maken Diatta en Dennis deel uit van de kern, echter zijn ze beiden nog twijfelachtig.
Okereke is gekwetst. Het zal dus weer met Openda in de spits zijn....armoede troef.
Serieus kerel... Welke ploeg in België komt er niet in de problemen als er 3 aanvallende spelers gekwetst zijn? Je kan toch niet verwachten dat je 5 gelijkwaardige spelers hebt?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Charles, Tau en één van de 2 terugkerenden (Diatta/Dennis) laten starten moet aanvallend sterk genoeg zijn. De andere van het terugkerende duo kan dan invallen op het uur of zo.
Zou voor mij de beste optie zijn, gezien de omstandigheden, want zowel Vlietinck als Openda wisten nog niet te overtuigen.
Plaats reactie