wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Op zo'n dagen doet het toch enorm zeer om Clubsupporter te zijn.
Zeker als je het nog voor de match voelt aankomen door de opstelling te zien.
Bevestigd worden in je verwachting van een ontgoocheling.. pijnlijk.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

:facewall: Of je nu 1-0 verliest of 5-0 ... ??!
Fuck off !!!
Gewoon weg opnieuw weggespeeld. Niet goed genoeg voor Europees voetbal.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Waarom doet het zeer om Clubsupporter te zijn? Ik ben er fier op, en deze match verandert daar bitter weinig aan...

In de CL hebben we punten gepakt tegen grote ploegen omdat ze ons wat onderschatten, in de thuismatch tegen ManU was het net hetzelfde. Vandaag heeft ManU zijn betere spelers op het plein gestuurd tegen ons - een teken dat ze ons gevaarlijk vonden. Ze hebben vanaf minuut 1 zitten drukken terwijl zij eigenlijk niet moesten scoren - een teken dat ze ons zeker niet wilden onderschatten en de match wilden beslissen.

Dus ja, we lagen vandaag dik onder - maar dat lag niet aan onze opstelling. Dat lag aan hún opstelling en mentaliteit. De realiteit is dat elke Belgische ploeg een niveau of 5 te zwak is om tegen dit soort ploegen te spelen (op voorwaarde dat ze ervoor gaan uiteraard). Ik schaam me dus niet voor een ploeg die gestreden heeft, ik ben fier dat ze zo ver Europees geraakt zijn.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

t4nd schreef: 27 feb 2020, 22:58 Waarom doet het zeer om Clubsupporter te zijn? Ik ben er fier op, en deze match verandert daar bitter weinig aan...
Omdat Club zien verliezen pijn doet.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Cedrinho schreef: 27 feb 2020, 23:04
t4nd schreef: 27 feb 2020, 22:58 Waarom doet het zeer om Clubsupporter te zijn? Ik ben er fier op, en deze match verandert daar bitter weinig aan...
Omdat Club zien verliezen pijn doet.
Dan moeten we maar stoppen met Europees spelen, want ik vrees dat we daar als Belgische ploeg af en toe nog eens gaan verliezen.
Logisch verlies, jammer van de cijfers en manier waarop.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 28 feb 2020, 00:11
Cedrinho schreef: 27 feb 2020, 23:04Omdat Club zien verliezen pijn doet.
Dan moeten we maar stoppen met Europees spelen
Wat is dit vr onzin. Supporteren komen emoties bij, pijn is een emotie. Is niet anders dan vol ongeloof en trots naar een 0-2 kijken op Real Madrid of 't veld bestormen na een titel. Ik denk toch niet dat er één supporter klaagt over wat Club dit jaar deed in Europa? Twee zware teams uitgeschakeld om erbij te zijn, Galatasaray kon niet mee, Real Madrid heeft een week wakker gelegen van Club Brugge en voetbalsupporters in Parijs hebben dit jaar nog maar één ploeg gezien die 90 minuten met zoveel lef, inzet en kwaliteit komt ballen. Supporter die geen beetje pijn heeft bij 5-0 is helemaal geen supporter.

*edit : Brengt ook 15 à 20 miljoen op
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Ludo Vandewalle schrijft in HNB dat de rode kaart voor Deli, los van de domme overtreding, onterecht zou zijn (zonder motivering). Any thoughts on that? Is er al zoiets als verbod op dubbele bestraffing (penalty + rood) dat ik gemist heb ofzo?
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Jens27 »

Nee. De regel is dat je enkel rood mag geven wanneer je er 100% zeker van bent dat het anders doelpunt had geweest. Nu kan er twijfel over bestaan of Mignolet daar nog had geraakt wat best realistisch is. Domme regel though, de intentie is toch duidelijk om een passerende bal richting je goal tegen te houden. Of de keeper dan in de buurt is ja/nee, lijkt me weinig aan de actie te veranderen.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Laat dit voor de hele spelers groep een eye-opener zijn dat het niveau dringend omhoog moet, met te beginnen zondag tegen Genk. Gisterenavond de match van Gent gezien...die spelen momenteel het beste voetbal in Belgie, hopelijk kennen ze een vormdip in de playoffs, en wij net omgekeerd, of het belooft nog heel spannend te worden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: 28 feb 2020, 08:30 Nee. De regel is dat je enkel rood mag geven wanneer je er 100% zeker van bent dat het anders doelpunt had geweest. Nu kan er twijfel over bestaan of Mignolet daar nog had geraakt wat best realistisch is. Domme regel though, de intentie is toch duidelijk om een passerende bal richting je goal tegen te houden. Of de keeper dan in de buurt is ja/nee, lijkt me weinig aan de actie te veranderen.
Bedankt voor de uitleg, en ben het wel met je eens. Weer een regel die verwarring/discussie creëert, in plaats van duidelijkheid.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tiki Taka schreef: 28 feb 2020, 08:32 Laat dit voor de hele spelers groep een eye-opener zijn dat het niveau dringend omhoog moet, met te beginnen zondag tegen Genk. Gisterenavond de match van Gent gezien...die spelen momenteel het beste voetbal in Belgie, hopelijk kennen ze een vormdip in de playoffs, en wij net omgekeerd, of het belooft nog heel spannend te worden.
Mss moet je dan maar gewoon op het Gent-forum gaan posten, daar zal het wel fijner zijn dan hier, aangezien bij Gent toch alles beter is
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: 27 feb 2020, 22:46 Op zo'n dagen doet het toch enorm zeer om Clubsupporter te zijn.
Zeker als je het nog voor de match voelt aankomen door de opstelling te zien.
Bevestigd worden in je verwachting van een ontgoocheling.. pijnlijk.
Mijn eerste reactie toen ik de opstelling zag was ook één van ontgoocheling, maar als je speler per speler bekijkt speel je gewoon met 9 (potentiele) basisspelers, dus met de gekozen spelers was niets mis. Al had ik het liever in een 4-3-3 gezien
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Een beetje het verkeerde moment in het seizoen voor Club om Europees op dit niveau te spelen. Belangrijke geblesseerden (Dennis, Diatta, Vormer kun je niet zomaar vervangen), Hans die al weken met hinder speelt door zijn verband, Balanta geschorst, druk programma, een beetje pech (geen rood voor Romero in heenmatch, een kortsluitingske bij Deli), het nadeel dat in België de bekerfinale in maart gespeeld wordt en de play-offs die er aankomen ..
Ivan Gvozdenovic
Tester
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2020, 09:04

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Ivan Gvozdenovic »

Minder moment, domme rode kaart, een Manchester United dat aan het groeien is,... dan kan dat helaas voorvallen.
Dat is nu eenmaal het lot van een kleinere Europese club. Als je zelf top bent en de topclub in mindere doen is leg je hen het vuur aan de schenen. Zijn de omstandigheden omgedraaid dan krijg je de rekening gepresenteerd.

Nu is het vooral zaak om uit de gemaakte fouten te leren, de koppen bij elkaar te steken en 100% te focussen op de laatste rechte lijn.
We hebben nog alles in handen om één van de mooiste seizoenen uit de Club geschiedenis te beleven.

Dat het nog spannend dreigt te worden is 100% de verdienste van de buffalo's. In veel voorgaande seizoenen zouden die met hun parcours op kop staan nu.
De realiteit is dat ze er 4,5 achter staan :)

Aan ons als supporter om de komende 2,5 maanden ook alles uit de kast te halen! :santé:
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Ivan Gvozdenovic schreef: 28 feb 2020, 09:35 Minder moment, domme rode kaart, een Manchester United dat aan het groeien is,... dan kan dat helaas voorvallen.
Dat is nu eenmaal het lot van een kleinere Europese club. Als je zelf top bent en de topclub in mindere doen is leg je hen het vuur aan de schenen. Zijn de omstandigheden omgedraaid dan krijg je de rekening gepresenteerd.

Nu is het vooral zaak om uit de gemaakte fouten te leren, de koppen bij elkaar te steken en 100% te focussen op de laatste rechte lijn.
We hebben nog alles in handen om één van de mooiste seizoenen uit de Club geschiedenis te beleven.

Dat het nog spannend dreigt te worden is 100% de verdienste van de buffalo's. In veel voorgaande seizoenen zouden die met hun parcours op kop staan nu.
De realiteit is dat ze er 4,5 achter staan :)

Aan ons als supporter om de komende 2,5 maanden ook alles uit de kast te halen! :santé:
Mooie eerste post, welkom!
Plaats reactie