wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef: 12 mar 2020, 09:15 Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
Dat wordt dan een heeeeeel lange lente-zomer zonder voetbal (geen play-offs, geen EK ?) ... :?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Tis van dat, dit weekend achter gesloten deuren en Bekerfinale uitgesteld.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Op Eupen mét of zonder publiek is nu ook niet zo'n gigantisch verschil
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 12 mar 2020, 11:14 Op Eupen mét of zonder publiek is nu ook niet zo'n gigantisch verschil
Lijkt me vooral een nadeel voor de ploegen die thuis spelen, het gebrek aan 12de man.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Pro League-voorzitter Croonen op de vraag of de play-offs worden afgeschaft: “Dat kan ik niet uitsluiten” (HLN)
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 11:36
vanGentmaarvoorClub schreef: 12 mar 2020, 11:14 Op Eupen mét of zonder publiek is nu ook niet zo'n gigantisch verschil
Lijkt me vooral een nadeel voor de ploegen die thuis spelen, het gebrek aan 12de man.
We hebben het over Eupen... behalve een verdwaald damhert uit de bossen komt daar toch niemand naar het voetbal.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Rafke7 schreef: 12 mar 2020, 09:15 Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
In competities waar één team autoritair aan de leiding staat (Frankrijk, België, Engeland) is dit een oplossing waar iedereen mee kan leven. In landen waar de competitie nog spannend is (Duitsland, Italië, Nederland) is dit scenario een domper. Ga nu maar eens zeggen aan AZ dat Ajax kampioen is, of aan Lazio dat Juve kampioen is, 'tscheelt één punt.

Ik heb ook geen zin in 5 maand zonder voetbal, ookal is Club Brugge dan kampioen in maart. We spelen toch quasi zeker kampioen en ik zie graag voetbal. Maar veiligheid gaat voor, staan mensenlevens op 't spel, de Italianen vallen als vliegen voor deze ziekte, in Iran zijn ze massagraven aan 't delven.

Bedankt China! U bent bedankt. Eet nog wat vleermuizen
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

In België is het seizoen eindigen met huidige stand nog eerlijker dan in andere landen waar één team autoritair op kop staat, Club staat 15 of 18 punten op kop, ieder team heeft precies twee keer tegen elkaar mogen spelen. Ik ben akkoord met voorzitter van KV Kortrijk, geen playoffs. Ik zou liever nog drie maand mooi voetbal zien maar ik heb geen goesting in een paar duizend ongeneeslijk zieke voetbalsupporters. Met 30.000 mensen twee uur als sardines in een doos naast elkaar zitten is problemen zoeken. Betaal supporters wel hun playoff abonnementen terug indien mogelijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 12 mar 2020, 12:06
Rafke7 schreef: 12 mar 2020, 09:15 Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
In competities waar één team autoritair aan de leiding staat (Frankrijk, België, Engeland) is dit een oplossing waar iedereen mee kan leven. In landen waar de competitie nog spannend is (Duitsland, Italië, Nederland) is dit scenario een domper. Ga nu maar eens zeggen aan AZ dat Ajax kampioen is, of aan Lazio dat Juve kampioen is, 'tscheelt één punt.

Ik heb ook geen zin in 5 maand zonder voetbal, ookal is Club Brugge dan kampioen in maart. We spelen toch quasi zeker kampioen en ik zie graag voetbal. Maar veiligheid gaat voor, staan mensenlevens op 't spel, de Italianen vallen als vliegen voor deze ziekte, in Iran zijn ze massagraven aan 't delven.

Bedankt China! U bent bedankt. Eet nog wat vleermuizen
Idd, vuile Chinezen, bedankt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 13:20
Vergas Ronald schreef: 12 mar 2020, 12:06
Rafke7 schreef: 12 mar 2020, 09:15 Volgens mij zijn we kampioen inderdaad. Het zou me verbazen als de po’s gespeeld worden.
In competities waar één team autoritair aan de leiding staat (Frankrijk, België, Engeland) is dit een oplossing waar iedereen mee kan leven. In landen waar de competitie nog spannend is (Duitsland, Italië, Nederland) is dit scenario een domper. Ga nu maar eens zeggen aan AZ dat Ajax kampioen is, of aan Lazio dat Juve kampioen is, 'tscheelt één punt.

Ik heb ook geen zin in 5 maand zonder voetbal, ookal is Club Brugge dan kampioen in maart. We spelen toch quasi zeker kampioen en ik zie graag voetbal. Maar veiligheid gaat voor, staan mensenlevens op 't spel, de Italianen vallen als vliegen voor deze ziekte, in Iran zijn ze massagraven aan 't delven.

Bedankt China! U bent bedankt. Eet nog wat vleermuizen
Idd, vuile Chinezen, bedankt.
Rustig TT, straks lezen we weer over iemand die een Cambodjaan voor een Chinees hield en afgeklopt heeft.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vang van vrienden op uit UZ Gent en groot ziekenhuis in Oostende dat er crisis overleg aan de gang is en dat men binnen 1-2 weken een totale lockdown verwacht in Belgie... Hamsteren dus maar.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 13:58 Ik vang van vrienden op uit UZ Gent en groot ziekenhuis in Oostende dat er crisis overleg aan de gang is en dat men binnen 1-2 weken een totale lockdown verwacht in Belgie... Hamsteren dus maar.
Hamsteren is niet nodig. In Italië zijn de supermarkten ook nog open en is de bevoorrading niet stilgevallen. Wel 'even' (zal 6 à 8 weken minstens zijn) deftig en SOLIDAIR ons gezond verstand gebruiken: alleen de meest noodzakelijke verplaatsingen en ontmoetingen doen. Wanneer je thuiskomt ALLLEREERST je handen wassen. Het Covid 19 virus blijft 5à6 uren 'luchtbestand'. Zeep is het enige om te hamsteren. Werkt goed. Was ook de achterkant van je handen en zeker je vingertoppen (de duim is ook een vinger!).
Maar uiteraard MOETEN we bezorgd zijn.

Waarom is dit zo belangrijk: omdat de epidemie te vertragen en de piek af te vlakken. Zo komen de 'erge' gevallen gespreid in de ziekenhuizen. En blijft de beademingsapparatuur voor 'iedereen' beschikbaar'. Ik geef een voorbeeld. Een niet nader genoemd groot (niet universitair) ziekenhuis heeft 50 bedden op Intensieve zorgen en 20 operatiezalen (en zo zijn er niet veel ziekenhuizen in België!), wat betekent dat er maar 70 mensen tegelijk aan de beademing kunnen. Maar daar hingen vorige maand ook mensen aan, hé? File aan het machien? Dan toch maar de 80 plusser laten sterven? Of bij iedereen de chemo uitstellen want als ze besmet geraken dan … .
Dan kunnen we beter 6 à 8 weken solidair 'eenzaam' zijn en wat geld verliezen.

Wat betreft dit crisisoverleg, dat is op elk niveau nu erg hard aan het gaan: Per gemeente zal er een centraal triagepunt komen, bijvoorbeeld. Wie gaat dat bemannen, wie gaat daar voor 'gevorderd' worden, wie gaat dat betalen, wie gaat daarvoor zijn 'gewone' zorg zien verschuiven?

Veel geluk en gezond verstand gewenst aan iedereen! (maar hou in uw achterhoofd dat het voor gezonde <70 jarigen best zal meevallen...)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Polbemol schreef: 12 mar 2020, 14:38
Tiki Taka schreef: 12 mar 2020, 13:58 Ik vang van vrienden op uit UZ Gent en groot ziekenhuis in Oostende dat er crisis overleg aan de gang is en dat men binnen 1-2 weken een totale lockdown verwacht in Belgie... Hamsteren dus maar.
Hamsteren is niet nodig. In Italië zijn de supermarkten ook nog open en is de bevoorrading niet stilgevallen. Wel 'even' (zal 6 à 8 weken minstens zijn) deftig en SOLIDAIR ons gezond verstand gebruiken: alleen de meest noodzakelijke verplaatsingen en ontmoetingen doen. Wanneer je thuiskomt ALLLEREERST je handen wassen. Het Covid 19 virus blijft 5à6 uren 'luchtbestand'. Zeep is het enige om te hamsteren. Werkt goed. Was ook de achterkant van je handen en zeker je vingertoppen (de duim is ook een vinger!).
Maar uiteraard MOETEN we bezorgd zijn.

Waarom is dit zo belangrijk: omdat de epidemie te vertragen en de piek af te vlakken. Zo komen de 'erge' gevallen gespreid in de ziekenhuizen. En blijft de beademingsapparatuur voor 'iedereen' beschikbaar'. Ik geef een voorbeeld. Een niet nader genoemd groot (niet universitair) ziekenhuis heeft 50 bedden op Intensieve zorgen en 20 operatiezalen (en zo zijn er niet veel ziekenhuizen in België!), wat betekent dat er maar 70 mensen tegelijk aan de beademing kunnen. Maar daar hingen vorige maand ook mensen aan, hé? File aan het machien? Dan toch maar de 80 plusser laten sterven? Of bij iedereen de chemo uitstellen want als ze besmet geraken dan … .
Dan kunnen we beter 6 à 8 weken solidair 'eenzaam' zijn en wat geld verliezen.

Wat betreft dit crisisoverleg, dat is op elk niveau nu erg hard aan het gaan: Per gemeente zal er een centraal triagepunt komen, bijvoorbeeld. Wie gaat dat bemannen, wie gaat daar voor 'gevorderd' worden, wie gaat dat betalen, wie gaat daarvoor zijn 'gewone' zorg zien verschuiven?

Veel geluk en gezond verstand gewenst aan iedereen! (maar hou in uw achterhoofd dat het voor gezonde <70 jarigen best zal meevallen...)
Thx voor de info. Ben je actief in de medische sector?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

volgens l'Equipe zou EK verplaatst worden naar volgend jaar
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Als ik nu weer vijf maand zonder voetbal moet gaan er slachtoffers vallen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Plaats reactie