wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ge mist Leko. What the bloody hell.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

GraspopperFCB schreef: 31 okt 2020, 22:41 Ik mis Leko toch met momenten.
Omwille van één kutmatch na anderhalf jaar alle Belgische records breken?

Club gaf 2-0 uit handen tegen fucking B-ploeg van KV Mechelen, niet door pech, gewoon gebrek aan inzet. Clement ging als speler door 't lint van gebrek aan inzet, zal als coach niet ander zijn. Moet u geen zorgen maken, team zal sebiet weer scherp staan.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

ik vind dit een schandalige draw na een ver ondermaatse 2de helft, je voelde het gewoon aankomen...wel de perfecte reactie van clement na de match, hopelijk maakt hij keuzes de volgende matchen en zijn er een paar die in de tribune of op de bank mogen gaan zitten...van mij mogen deli en okereke tegen dortmund in de tribune zitten, vooral deli...wat een nonchalance zeg
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik weet niet of je dit op Clement kan afschuiven... We scoren de 1-0 na een vrije trap die er geen was en daarna geeft KV de 2-0 cadeau (wel mooi uitgespeeld). Daarna gaat het plots wat te vlot en beginnen ongeveer ALLE spelers met een arrogantie te spelen van "we spelen het hier rustig uit". De 2-1 van KV kan je nog wat pech noemen (te zwak verdedigd, maar wél enorm mooi afgewerkt) - Heel de 2de helft was gewoon niet om aan te zien. Uiteindelijk moeten we blij zijn dat het maar een gelijkspel wordt.
De wissels waren volgens mij gewoon om meer beweging voorin te krijgen, maar dat draaide dus slecht uit.

Na de 2-0 dacht ik "gaan we eens doorgaan zoals Ajax vorige week (of de week ervoor)", maar nee - we gaan het rustig proberen uit te spelen... De hele "doorgaan, kapotmaken" mentaliteit was gewoon nergens. Ik verwacht dat Clement ze op scherp zet tegen Dortmund en tegen Oostende moeten ze nog maar eens uitpakken.

Ow, Ricca snap ik inderdaad niet - Schrijvers wel. Hoe die speelde tegen OHL verdient hij niet om in de ploeg te staan. Dat je je spitsen eens roteert snap ik ook, maar het minste dat je mag verwachten is inzet en dat was er compleet niet.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Club was een hele match aan het freewheelen. De doelpunten kwamen uit de lucht vallen want kansen waren er echt niet, ik denk in de tweede helft één schot op doel? Tegen een B ploeg van KVM is dit gewoon ondermaats en excuses zullen er altijd zijn, maar hiervoor niet. Het was gewoon slecht, punt. Na de prachtmatch op Zenit, laten ze de teugels vieren en dat kanik maar moeilijk begrijpen: je bent goed bezig, krijgt bevestiging in de CL en dat laat je het weer volledige wegglippen....gemakzucht?

Ik verwacht dat het team weer op de rails komt en dat vele jongens eens even naar hun zelf kijken, want het is echt nodig. Clement zal er hun wel bij helpen ;-)
Wat de keuzes van de trainer betreft: die moet zich ook baseren op het spelersmateriaal en de huidige vormcurve. Onze siptsen stellen niet veel voor en verdedigend laten ze ook al steken vallen.
Sobol vind ik ontzettend zwak spelen: verdedigend gaat het nog maar hij kan geen pass geven, laat staan een voorzet. Dan zie ik liever ricca op die positie. Deli: tijd voor u scherp te stellen. Kremncik: wat die bij brugge komt doen is mij nog altijd een raadsel, die kan echt niks. Okereke: tja, spitsen scoren en zetten zich in, kan hij iets van leren.
Soit, teleurgesteld na deze match, en de laatste matchen in dit elan, maar ze komen er wel door. Volgende keer terug vlammen en goede reeks neerzetten!!
:wave:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

In het begin van dit seizoen, de bekerfinale en de thuismatchen tegen Charleroi en Beerschot had de ploeg ook zo`n nonchanlance, arrogantie, `we winnen wel op automatische piloot` mentaliteit ... iets wat eigen is aan de mauve zo`n ingesteldheid, echt atypisch Club. Na een kampioenen seizoen kan zoiets er wel in sluipen, omdat sommige spelers te zeker zijn van hun basisplaats. Club liet na om de onderlinge concurrentie aan te scherpen (buiten Lang), om o.a. dergelijke mentaliteit te vermijden.
De wissels van Clement vond ik eveneens ongelukkig (Lang eruit), net als tegen Lazio (te `Lang` gewacht).
Het is toch frappant als je ziet hoe zwak Okereke (€ 8 miljoen) en Krmencik (€ 6 miljoen) alweer waren, ze brengen beide 0 meerwaarde, en dat ondanks hun torenhoge transfersommen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Vergas Ronald schreef: 30 okt 2020, 12:52
LaurensVS schreef: 30 okt 2020, 10:14Zo jammer dat er mensen zijn die dit niet zien gewoon omdat hij geen overstapjes doet.
Pretty much, zit aan 80 goals en 160 assists in 5 seizoenen maar doet geen overstapjes dus is prutser haha. Gewoon negeren :nice:
Hans leest dit forum quoi, deed tegen KVM nutteloze overstapjes voor z'n assist op Lang. Is 't een goeie speler nu? :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 02 nov 2020, 08:02nonchanlance, arrogantie
We staan 2 punten van leidersplaats met nog een heel seizoen te spelen, panikeren is niet nodig. De kloof in kwaliteit tussen Brugge en rest van competitie is beetje debiel aan 't worden maar Club gaat daar moeten leren mee omgaan zoals Bayern en Juve dat doen in Duitsland en Italië. Moeten ook in competitie elke week voluit gaan tegen mindere teams. Da's vorig seizoen gelukt en team is zelfde gebleven met één jaar meer ervaring.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Vergas Ronald schreef: 02 nov 2020, 12:38
Tiki Taka schreef: 02 nov 2020, 08:02nonchanlance, arrogantie
We staan 2 punten van leidersplaats met nog een heel seizoen te spelen, panikeren is niet nodig. De kloof in kwaliteit tussen Brugge en rest van competitie is beetje debiel aan 't worden maar Club gaat daar moeten leren mee omgaan zoals Bayern en Juve dat doen in Duitsland en Italië. Moeten ook in competitie elke week voluit gaan tegen mindere teams. Da's vorig seizoen gelukt en team is zelfde gebleven met één jaar meer ervaring.
Correct inzake de stand, maar in het geleverde spel en inzet kan je moeilijk ontkennen dat er (opnieuw) veel werk is. :hupclub:
Je kan je nu als Bruggespeler niet enkel concentreren op die ene CL match en de rest aan matchen in de eigen competitie als minder gaan beschouwen. Dat er mindere matchen tussenzitten, ok dat is zo...maar maak er geen gewoonte van (hoogmoed komt voor...) Ik hoop dat Clement er een paar ferme meppen opgeeft :grin:
:bzwoop:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Zelfs bij mindere matchen mag er resultaat volgen, maar bon. Op zich is't ook gewoon wat pech dat bij elkaar komt.

-> Tegen Standard krijgen we 2 penalty's tegen die er volgens mij geen zijn (strikt volgens het reglement is de 2de er wel een, maar ik vind het vrij bizar dat diezelfde situatie met een speler van anderlecht die de arm tegen zich krijgt in hetzelfde weekend nergens in de pers vermeld werd).
-> Tegen OHL hadden we 15 doelpunten moeten maken maar ging de bal altijd net niet goed genoeg.

Dan blijft enkel KVM over als non-match. Waarschijnlijk ging het te makkelijk om die eerste 2 doelpunten te maken, dat gecombineerd met het fabeltje dat het een B-elftal van Mechelen was is in de spelers hun kopkes gekropen. Voor de duidelijkheid : JA, FABELTJE. Bij Club stonden 4 andere spelers op het veld als de match tegen Lazio, bij KVM 4 andere spelers dan hun match 2 weken ervoor. Bij die 4 andere zat Storm die sowieso zijn kans ging krijgen, een geblesseerde en een geschorste speler.
Stijn91
Profvoetballer
Berichten: 347
Lid geworden op: 30 mei 2016, 19:28

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Stijn91 »

Lang is hier aangekomen met een conditionele achterstand zei Clement na de match tegen Mechelen dus dan is het begrijpelijk dat hij er Lang afhaalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 02 nov 2020, 15:07 Zelfs bij mindere matchen mag er resultaat volgen, maar bon. Op zich is't ook gewoon wat pech dat bij elkaar komt.

-> Tegen Standard krijgen we 2 penalty's tegen die er volgens mij geen zijn (strikt volgens het reglement is de 2de er wel een, maar ik vind het vrij bizar dat diezelfde situatie met een speler van anderlecht die de arm tegen zich krijgt in hetzelfde weekend nergens in de pers vermeld werd).
-> Tegen OHL hadden we 15 doelpunten moeten maken maar ging de bal altijd net niet goed genoeg.

Dan blijft enkel KVM over als non-match. Waarschijnlijk ging het te makkelijk om die eerste 2 doelpunten te maken, dat gecombineerd met het fabeltje dat het een B-elftal van Mechelen was is in de spelers hun kopkes gekropen. Voor de duidelijkheid : JA, FABELTJE. Bij Club stonden 4 andere spelers op het veld als de match tegen Lazio, bij KVM 4 andere spelers dan hun match 2 weken ervoor. Bij die 4 andere zat Storm die sowieso zijn kans ging krijgen, een geblesseerde en een geschorste speler.
We laten te gemakkelijk punten liggen, daar wringt het schoentje.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Tiki Taka schreef: 03 nov 2020, 09:37 We laten te gemakkelijk punten liggen, daar wringt het schoentje.
Dat is een gevolg, niet de oorzaak...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 03 nov 2020, 09:52
Tiki Taka schreef: 03 nov 2020, 09:37 We laten te gemakkelijk punten liggen, daar wringt het schoentje.
Dat is een gevolg, niet de oorzaak...
De oorzaak is het gebrek aan vechtersmentaliteit bij sommige spelers. Om een of andere reden zijn er een paar (o.a. Deli) die denken dat het plots allemaal vanzelf zal gaan. We slikken dit seizoen veel te makkelijk goals. Ik weet dat zoiets ook deels afhangt van wat geluk, maar je kan er niet omheen kijken dat we zowel tegen OHL als tegen KVM veel te makkelijk kansen weggegeven hebben. We mogen van geluk spreken dat die ploegen het niet al te efficiënt afgestraft hebben. Ook tegen Lazio was het een probleem en daaruit is wél een doelpunt gevallen - waarna de spelers zich wat begonnen te herpakken.

Wat mij betreft : Deli eruit & Ricca erin. Tegen Zenit liet hij zien dat hij centraal kon staan en ook goed verdedigen. Het irritante is dat ik ook Sobol eruit zou willen laten omdat hij plots geen voorzet meer goed getrapt krijg - maar ook hem moet je dan vervangen door Ricca :-(
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Sobol zijn voorzetten zijn dan misschien wel minder de laatste tijd, maar zijn positiespel en looplijnen blijven wel goed. Je zal em niet al te snel op fouten betrappen. Volgens mij kan De Ketelaere op de positie van Sobol ook wel uit de voeten. Akkoord om Deli door Ricca te vervangen. Deli mogelijk trouwens opnieuw besmet. Mogelijk een verklaring voor zijn mindere spel.
Voor morgen mag het voor mij volgende zijn woensdag in de klassieke 352:

-----------Mignolet-----------
----Mata-Mechele-Ricca----
Diatta-------Rits-------Sobol
-----Vormer-----Vanaken----
--------Dennis--Lang---------

In deze opstelling kan je makkelijk omschakelen naar de 433. Ik hou wel van dat fluïde tussen de 2 opstellingen.
Enige twijfels voor mij zijn om De Ketelaere toch te laten starten, eventueel ipv Lang of Dennis. En eventueel Koussounou ipv Mechele om de snelheid van Haaland te counteren...
Plaats reactie