wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

FrankFarinaII, ik denk dat het best is dat je tijdens een match geen posts maakt...

Op karakter door, ik had het niet verwacht, hopelijk krijgen we hier een boost door.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

The_One schreef: 01 dec 2021, 23:37FrankFarinaII, ik denk dat het best is dat je tijdens een match geen posts maakt...
Heb de hele Sollied periode naast zo één gezeten in 't stadion, elk weekend 90 minuten klagen, als club achter stond sprak 'm altijd over "ze" en als we voorstonden over "we" - Miste de helft van gescoorde goals in die periode want stond altijd te zagen over hoe slecht club brugge was tegen mensen naast zich en achter zich. Dan als Club scoorde vroeg hij aan diezelfde mensen om goal te omschrijven en iedereen zei meneer kijkt naar de match.

Er is niets aan de hand met Brugge, Clement heeft die groepsfase aangepakt alsof we niets te verliezen hebben, dat is ook zo tegen teams met 6 à 12 keer ons budget. 'tis 2 keer gelukt en 3 keer mislukt. Ik zie dat liever dan zoals 10 jaar geleden in champions league 90 minuten verdedigen en toch 2-0 verliezen. Af en toe een pak rammel krijgen hoort erbij.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Eerste penalty voor Dost en de beslissende voor Noa was ideaal, ik hoopte daarop. De eerste moet iemand zijn die nooit mist, de laatste iemand die immuun is voor stress.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Supersub
Berichten: 1004
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 02 dec 2021, 00:44

Er is niets aan de hand met Brugge, Clement heeft die groepsfase aangepakt alsof we niets te verliezen hebben, dat is ook zo tegen teams met 6 à 12 keer ons budget. 'tis 2 keer gelukt en 3 keer mislukt. Ik zie dat liever dan zoals 10 jaar geleden in champions league 90 minuten verdedigen en toch 2-0 verliezen. Af en toe een pak rammel krijgen hoort erbij.
Dat er niets aan de hand is met Brugge zou ik toch niet zeggen. De tegenstander echt wegzetten, doen we niet meer. Een solide verdediging hebben we toch ook niet meer. Genk speelde zeker een goede match gisteren, maar we geven soms toch echt te gemakkelijk kansen weg. Genk kon wel furieus starten aan de wedstrijd, waar wij dan toch moeite hebben om die match dan in handen te pakken. Eerste 5 à 10 minuten waren we overal een stap te laat. Ok, Genk kon dat fysiek niet aanhouden, maar toch frappant. We hebben nadien enkele goede periodes gehad in de match waar we zeker de bovenhand halen, zonder echt veel 100% kansen te hebben. Twas soms iets teveel breien omdat je dan zonder echte diepe spits staat.
Mentaal gaan die 2 overwinningen zeker een boost aan vertrouwen geven.

Sobol en Sowah hebben mij helaas teleurgesteld. Mbamba zeer goed ingevallen, soms iets te naief in de passing/duels maar voor de rest zeer volwassen. Ricca ook meer dan degelijk, ondanks dat hij niet meeging in de buitenspelval bij de 3-2.
Als neutrale supporter moet het een leuke match geweest zijn om te volgen.

Dat het leuker is in de CL om ervoor te spelen met het risico een rammeling te krijgen, is absoluut waar. Maar het verschil in niveau dat we halen in de CL en de Belgische matchen is iets te groot voor mij.

Maar zoals altijd: voetbal is geen exacte wetenschap, en wie weet zetten we ineens weer een reeksje neer en zijn we vertrokken.
Al wordt het nog een belangrijke decembermaand met matchen tegen PSG, op OHL (Marc Brys maakt het ons altijd lastig), RSCA thuis en Cerle "uit".
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

The_One schreef: 01 dec 2021, 23:37 FrankFarinaII, ik denk dat het best is dat je tijdens een match geen posts maakt...

Op karakter door, ik had het niet verwacht, hopelijk krijgen we hier een boost door.
lol, mss wel...het zag er ook niet goed uit (over de hele mtch) gezien..Op karakter door is ook goed!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik denk dat je de factor CL gewoon niet mag onderschatten. Vanuit het bestuur is gezegd "we gaan voor Europese overwintering", dus het team wist waar de prioriteit lag. Na 2 stunts in de eerste 2 matchen maakte de pers ons al bijna kandidaat-groepswinnaar. Die nederlagen tegen City gaan volgens mij dan ook enorm hard binnengekomen zijn bij het team, maar tegen Leipzig konden ze zich herpakken en weer waren we volgens de pers al outsider voor Europa League winst. Hoe hard je tegen de spelers ook zegt dat ze hun kop niet zot mogen laten maken, ik vrees dat het onmogelijk is om je niet te laten beïnvloeden.
Nu hebben we 2x op karakter gewonnen tegen Genk en krijgen de spelers weer een boost. In de CL is het verhaal eigenlijk gedaan, dus tegen PSG kunnen ze zonder stress spelen en misschien pakken we daar nog iets. Focus gaat dus volledig naar de competitie en ik zie ons nu wel een reeksje neerzetten en terug naar het goede press-voetbal gaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5312
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Genk was beter maar wij gaan door, enorm genoten wel van zo`n typische cup match.
Hopelijk kunnen we nu eens een reeksje neerzetten in de competitie.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Vooral de juiste mentaliteit tegen Seraing zodat ze zich niet weer laten ringeloren.
Dan op naar Parijs waar we niets te verliezen hebben.

Maar met de juiste wedstrijdmentaliteit zou dit reeksje er toch eens aan moeten gaan komen
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 02 dec 2021, 10:38Genk was beter maar wij gaan door, enorm genoten wel van zo`n typische cup match.
Eerste helft waren ze wat beter, over de hele match vond ik niet, naar het einde ging het met Genk fysiek echt niet meer, Brugge is fysiek outstanding, altijd ons grootste wapen geweest. Het Brugge waar Clement zelf in speelde was misschien nog erger op dat vlak, die konden het laatste half uur door duwen alsof ze pas aan de match begonnen.

Van Den Brom wel gelijk dat zijn centerbacks rare dingen doen, 2-2 laten ze Ketelaere gewoon los, 3-3 gaan ze duel niet aan. Ik wil niets afdoen van twee mooie Ketelaere goals maar die centerbacks van Genk geven goals weg, als die niet staan te slapen wint Genk die match. Ik heb dat Brandon Mechele nog nooit zien doen, duel verliezen oké shit happens, maar gewoon staan dromen...
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 02 dec 2021, 13:28
Tiki Taka schreef: 02 dec 2021, 10:38Genk was beter maar wij gaan door, enorm genoten wel van zo`n typische cup match.
Eerste helft waren ze wat beter, over de hele match vond ik niet, naar het einde ging het met Genk fysiek echt niet meer, Brugge is fysiek outstanding, altijd ons grootste wapen geweest. Het Brugge waar Clement zelf in speelde was misschien nog erger op dat vlak, die konden het laatste half uur door duwen alsof ze pas aan de match begonnen.

Van Den Brom wel gelijk dat zijn centerbacks rare dingen doen, 2-2 laten ze Ketelaere gewoon los, 3-3 gaan ze duel niet aan. Ik wil niets afdoen van twee mooie Ketelaere goals maar die centerbacks van Genk geven goals weg, als die niet staan te slapen wint Genk die match. Ik heb dat Brandon Mechele nog nooit zien doen, duel verliezen oké shit happens, maar gewoon staan dromen...
Ik kan een stuk of 10 voorbeelden geven van onze vriend Nsoki of moet ik zeggen Nslapie
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

wat is dat hier eigenlijk zeg. Der zit hier eigenlijk wat samen hoor van onnozelaars met farina en kevinho als exponenten. wat verwachten die gasten eigenlijk, we hebben juist 2x in 5 dagen onze grootste titelconcurrent van vorig jaar geklopt op hun eigen veld en we hadden ze al eens geklopt in de supercup dit seizoen, dat is 3-0 waarvan 2x op verplaatsing. verwachten die 2 simpelaars misschien dat we iedere wedstrijd in belgie met 3,4 of 5-0 gaan winnen, dat is niet realistisch. Hoe kan je als clubsupporter nu zeggen dat genk gisteren beter was, dat is niet zo. Genk begon beter maar de wedstrijd was gelijk opgaand met kansen aan beide kanten en in de verlengingen waren we duidelijk beter en hadden we de match in handen. In de penaltyreeks hebben onze 5 spelers cooltjes hun penalty omgezet dus wij zijn verdiend door. Ik ben fier op mijn CLUB dat ze zich herpakt hebben na een moeilijke periode in de competitie en een ontgoocheling in de CL. Ze hebben gestreden, zijn zondag van een achterstand naar overwinning gegaan en zijn gisteren 2x van achterstand teruggekomen en met de penaltys er over gegaan. De spelers hebben getoond dat ze hun truitjes willen nat maken voor supporters en ook voor clement en dat de groep nog altijd goed aan mekaar hangt. No sweat, no glory is wat ik 2 wedstrijden op rij gezien heb en dan voel ik na de wedstrijd vooral TROTS aan mijn blauwzwarte hart. Ik kan dan ook niet begrijpen hoe een farina (schande dat hij die naam gebruikt) ons in de eerste helft hier op de forum zit uit te schijten hoe slecht het weer is en na de match dan moet komen toegeven dat "op karakter ook nie slecht is". OP KARAKTER, DAT IS JUIST WAAR CLUB BRUGGE VOOR STAAT EN WAAROM IK CLUBSUPPORTER BEN. En kevinho jongen...komen zeveren over nsoki die gisteren nie meedeed omdat je anders niet weet waarover je weer moet zitten zagen...ik zei het al eens, ge zou beter met uw koersvelo gaan rijden of samen met vrouwke naar gooische vrouwen kijken.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Laten we wel vriendelijk blijven en niet op de man spelen aub?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

The_One schreef: 02 dec 2021, 22:43 Laten we wel vriendelijk blijven en niet op de man spelen aub?
Ik geef je 100% gelijk, maar ik kan niet ontkennen dat Nakamba ook gelijk heeft. Altijd maar gal spuwen op Club steekt redelijk hard tegen op den duur. Je kan zeggen dat iemand slecht gespeeld heeft, maar om na ELKE match op dezelfde spelers te blijven kappen - zelfs als ze niet meegespeeld hebben - is er lichtjes over. Hetzelfde met het afschieten van transfers nog voor de spelers hier toegekomen zijn...

Ik herhaal wat ik al vaker gezegd heb. Op Izquierdo is in het begin extreem veel gekakt omdat hij vooral liep met oogkleppen op en eindigde met een wild schot waarmee hij een rugbygoal kon maken. Spelers hebben een aanpassing nodig en moeten in een team geraken. Soms gaat dat snel, soms gaat dat wat trager, soms gebeurt het niet. Je kan perfect goed scouten maar toch een mismatch hebben - voetbal is (gelukkig) geen exacte wetenschap. Het is niet zo dat elke transfer van Manchester City een schot in de roos is - het verschil is dat ze daar een bodemloze zak geld hebben en elk seizoen miljoenen kunnen uitgeven om nieuwe spelers te blijven kopen.
Idem voor het matchverloop. Ik denk dat iedereen wel ziet dat Club dit seizoen niet extreem geweldig bezig is. We krijgen te veel doelpunten tegen en verliezen te veel punten. Anderzijds staan we nog altijd boven in het klassement (eigenlijk op kop want Union gaat binnenkort wel zijn dipje krijgen), zitten we nog in de beker en hebben al 4 punten gehaald in een CL-poule waar we volgens alle voorspellingen laatste gingen eindigen met 0 punten en een doelpuntensaldo van 1-24. Het feit dat de pers iedereen zijn kop zot gemaakt heeft nadat we die 4 punten gepakt hebben wil niet zeggen dat het geen geweldige prestatie was. We hebben die 4 punten gepakt tegen topploegen die ook met hun beste 11 kwamen shotten - niet in een laatste match waar het er allemaal niet meer toe deed en PSG met zijn reserven kwam opdraven.

Conclusie : wees kritisch, maar steun je team ook als het wat minder gaat. Anders ben je een simpele successupporter en kan je beter naar een andere ploeg verhuizen.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Ik kan me niet ontdoen van het idee dat een paar profielen op dit forum gewoon trolletjes zijn van niet-Club supporters.

Komen hier gewoon om wat onrust te stoken.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Nakamba30 schreef: 02 dec 2021, 17:13 wat is dat hier eigenlijk zeg. Der zit hier eigenlijk wat samen hoor van onnozelaars met farina en kevinho als exponenten. wat verwachten die gasten eigenlijk, we hebben juist 2x in 5 dagen onze grootste titelconcurrent van vorig jaar geklopt op hun eigen veld en we hadden ze al eens geklopt in de supercup dit seizoen, dat is 3-0 waarvan 2x op verplaatsing. verwachten die 2 simpelaars misschien dat we iedere wedstrijd in belgie met 3,4 of 5-0 gaan winnen, dat is niet realistisch. Hoe kan je als clubsupporter nu zeggen dat genk gisteren beter was, dat is niet zo. Genk begon beter maar de wedstrijd was gelijk opgaand met kansen aan beide kanten en in de verlengingen waren we duidelijk beter en hadden we de match in handen. In de penaltyreeks hebben onze 5 spelers cooltjes hun penalty omgezet dus wij zijn verdiend door. Ik ben fier op mijn CLUB dat ze zich herpakt hebben na een moeilijke periode in de competitie en een ontgoocheling in de CL. Ze hebben gestreden, zijn zondag van een achterstand naar overwinning gegaan en zijn gisteren 2x van achterstand teruggekomen en met de penaltys er over gegaan. De spelers hebben getoond dat ze hun truitjes willen nat maken voor supporters en ook voor clement en dat de groep nog altijd goed aan mekaar hangt. No sweat, no glory is wat ik 2 wedstrijden op rij gezien heb en dan voel ik na de wedstrijd vooral TROTS aan mijn blauwzwarte hart. Ik kan dan ook niet begrijpen hoe een farina (schande dat hij die naam gebruikt) ons in de eerste helft hier op de forum zit uit te schijten hoe slecht het weer is en na de match dan moet komen toegeven dat "op karakter ook nie slecht is". OP KARAKTER, DAT IS JUIST WAAR CLUB BRUGGE VOOR STAAT EN WAAROM IK CLUBSUPPORTER BEN. En kevinho jongen...komen zeveren over nsoki die gisteren nie meedeed omdat je anders niet weet waarover je weer moet zitten zagen...ik zei het al eens, ge zou beter met uw koersvelo gaan rijden of samen met vrouwke naar gooische vrouwen kijken.
Haha en het beste blijft toch dat onze Kevve nu al zit te kakken op Buchanan terwijl die jongen hier nog niet eens is.
En Kevve, het is Buchanan en niet BuchanOn. Trouwens, zit in het team van het jaar in de MLS. Ik weet niet wat jij allemaal verwacht, maar qua vormpeil kan dat toch al tellen. En nog eens een oproep om hem niet af te schrijven na 45 minuten. Die jongen speelt voor de eerste keer in een andere competitie, ander continent,...

Mag ik eig vragen op basis van wat je hem nu al afschrijft? Die jongen is 22, scoort vlot, draagt zijn team, vaste basisplaats in zn nationale ploeg en verkozen in team van het jaar.
Uiteraard kan hij ook tegenvallen, transfers zijn vaak geen exacte wetenschap, maar met zulke adelbrieven zou je het, als hij faalt, nooit op de scouting van Club kunnen steken.
Plaats reactie