wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Ik zou Nusa gewoon zetten tegen Leverkusen. Te goed om traag te brengen, en Yaremchuk heeft nog wat tijd nodig. Onyedika start uiteraard.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

In zo'n matchen is het belangrijk om ervaring vanaf minuut 1 te gebruiken. En ik zou Jutgla ook niet onmiddellijk achteruit steken want geeft een deuk in het vertrouwen voor geen reden. Laten we de snelheid van Nusa gebruiken ervens halfweg de 2de helft als tegenstander al energie verbruikt heeft...
Maar zal vooral van wedstrijdverloop afhangen...
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

The_One schreef: 02 sep 2022, 23:19 In zo'n matchen is het belangrijk om ervaring vanaf minuut 1 te gebruiken. En ik zou Jutgla ook niet onmiddellijk achteruit steken want geeft een deuk in het vertrouwen voor geen reden. Laten we de snelheid van Nusa gebruiken ervens halfweg de 2de helft als tegenstander al energie verbruikt heeft...
Maar zal vooral van wedstrijdverloop afhangen...
Wie heeft het over Jutgla achteruit steken? Jutgla, Hans, Nielsen, Sylla en Lang wanneer fit zijn onbetwistbaar in ons team. Jutgla - Nusa voorin zou vonken geven.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Yago schreef: 02 sep 2022, 23:26
The_One schreef: 02 sep 2022, 23:19 In zo'n matchen is het belangrijk om ervaring vanaf minuut 1 te gebruiken. En ik zou Jutgla ook niet onmiddellijk achteruit steken want geeft een deuk in het vertrouwen voor geen reden. Laten we de snelheid van Nusa gebruiken ervens halfweg de 2de helft als tegenstander al energie verbruikt heeft...
Maar zal vooral van wedstrijdverloop afhangen...
Wie heeft het over Jutgla achteruit steken? Jutgla, Hans, Nielsen, Sylla en Lang wanneer fit zijn onbetwistbaar in ons team. Jutgla - Nusa voorin zou vonken geven.
De plaatsjes zullen heel duur zijn, wanneer iedereen fit is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Tiki Taka schreef: 05 sep 2022, 09:45
Yago schreef: 02 sep 2022, 23:26
The_One schreef: 02 sep 2022, 23:19 In zo'n matchen is het belangrijk om ervaring vanaf minuut 1 te gebruiken. En ik zou Jutgla ook niet onmiddellijk achteruit steken want geeft een deuk in het vertrouwen voor geen reden. Laten we de snelheid van Nusa gebruiken ervens halfweg de 2de helft als tegenstander al energie verbruikt heeft...
Maar zal vooral van wedstrijdverloop afhangen...
Wie heeft het over Jutgla achteruit steken? Jutgla, Hans, Nielsen, Sylla en Lang wanneer fit zijn onbetwistbaar in ons team. Jutgla - Nusa voorin zou vonken geven.
De plaatsjes zullen heel duur zijn, wanneer iedereen fit is.
Behalve in de verdediging … wat tegelijkertijd onze achilleshiel is. Zonder Mignolet vorig seizoen spelen we nooit kampioen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

In de Belgische competitie mag dat geen probleem zijn. Onze normale ploeg moet voldoende sterk zijn om hoog druk te zetten zodat de verdediging minder onder druk komt. Als Onyedika hetzelfde niveau haalt als in Denemarken hebben we 3 middenvelders die alle3 enorm veel vermogen en een hele match blijven presteren. Met Sylla en Mata heb je dan 2 CV's die voldoende snel zijn om een eventuele counter op een verre bal eruit te halen (geen idee hoe snel Boyata eigenlijk is).

In de CL zal onze defensie het iets lastiger hebben, ik vermoed dat Meijer dan vaker gaat moeten bijspringen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 06 sep 2022, 07:57 In de Belgische competitie mag dat geen probleem zijn. Onze normale ploeg moet voldoende sterk zijn om hoog druk te zetten zodat de verdediging minder onder druk komt. Als Onyedika hetzelfde niveau haalt als in Denemarken hebben we 3 middenvelders die alle3 enorm veel vermogen en een hele match blijven presteren. Met Sylla en Mata heb je dan 2 CV's die voldoende snel zijn om een eventuele counter op een verre bal eruit te halen (geen idee hoe snel Boyata eigenlijk is).

In de CL zal onze defensie het iets lastiger hebben, ik vermoed dat Meijer dan vaker gaat moeten bijspringen.
Ik vermoed dat we in de CL vaker met 4 achteraan zullen staan, dan met 3. RCV zal uitvallen naar rechtsachter, LM valt terug naar linksachter (Meijer, Sobol). In balbezit mag de linksachter dan hoger meegaan zodat we weer met 5 middenvelders komen.
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Boertje »

Gudentag lieverds! Long time no see ik kom hier weer eventjes binnenwippen om te vragen of iemand weet heeft van alternatieven voor Hesgoal om de match te bekijken via stream deze avond? Aangezien ik in het buitenland woon kan ik ze jammer genoeg niet bekijken op de gewone beeldbuis en hesgoal streamt geen uefa matchen meer. Alvast bedankt!
Sanders
Supersub
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Boertje schreef: 07 sep 2022, 13:10 Gudentag lieverds! Long time no see ik kom hier weer eventjes binnenwippen om te vragen of iemand weet heeft van alternatieven voor Hesgoal om de match te bekijken via stream deze avond? Aangezien ik in het buitenland woon kan ik ze jammer genoeg niet bekijken op de gewone beeldbuis en hesgoal streamt geen uefa matchen meer. Alvast bedankt!
Ken je iemand in België (familie of vrienden) met een abonnement op digitale tv van Telenet of Proximus?
Vragen of je hun account mag gebruiken en de desbetreffende app downloaden?
Telenet via YeloTV en dan Play4 of VTM; Proximus via hun kanalen?
Ik volg in het zomerverlof zo telkens de Tour en de eerste competitiematchen vanuit het buitenland. (Wel met mijn eigen abonnement van thuis)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik zou Onyedika laten starten vanavond als CVM, Yaremchuk i.p.v. Sowah en Boyata i.p.v. Mata.
Jullie ?
Mijn pronostiek is 1-1.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Nusa ipv Sowah, Onyedika voor Odoi, Boyata voor Mata.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3362
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Boertje schreef: 07 sep 2022, 13:10 Gudentag lieverds! Long time no see ik kom hier weer eventjes binnenwippen om te vragen of iemand weet heeft van alternatieven voor Hesgoal om de match te bekijken via stream deze avond? Aangezien ik in het buitenland woon kan ik ze jammer genoeg niet bekijken op de gewone beeldbuis en hesgoal streamt geen uefa matchen meer. Alvast bedankt!
Inderdaad lang geleden! goed je hier nog eens te zien, en hopelijk alles goed op het Iberisch schiereiland.
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Boertje »

Sanders schreef: 07 sep 2022, 15:35
Boertje schreef: 07 sep 2022, 13:10 Gudentag lieverds! Long time no see ik kom hier weer eventjes binnenwippen om te vragen of iemand weet heeft van alternatieven voor Hesgoal om de match te bekijken via stream deze avond? Aangezien ik in het buitenland woon kan ik ze jammer genoeg niet bekijken op de gewone beeldbuis en hesgoal streamt geen uefa matchen meer. Alvast bedankt!
Ken je iemand in België (familie of vrienden) met een abonnement op digitale tv van Telenet of Proximus?
Vragen of je hun account mag gebruiken en de desbetreffende app downloaden?
Telenet via YeloTV en dan Play4 of VTM; Proximus via hun kanalen?
Ik volg in het zomerverlof zo telkens de Tour en de eerste competitiematchen vanuit het buitenland. (Wel met mijn eigen abonnement van thuis)
Nee jammer genoeg niet, wel een goeie tip :nice:
IsO schreef: 07 sep 2022, 16:48 Inderdaad lang geleden! goed je hier nog eens te zien, en hopelijk alles goed op het Iberisch schiereiland.
Bedankt en likewise! Ja alles ok hier in het Zuiden. Forum ziet er goed uit trouwens, het rare is dat ik veel meer zin had om over Clubtje te chatten in de jaren waar we geen prijzen pakten :D , nu dat we al jaren alles domineren in België voel ik de neiging minder om online te komen zagen waarschijnlijk (en te vertellen wat we nodig hebben lol).
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Geen geweldige match ondanks voorsprong, allemaal te mak en traag.
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door NielsFCB »

Sylla, machtig CL-debuut! En wat een inzet van Sowah. 3 punten!
Plaats reactie