wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Boyata zijn probleem is nooit kwaliteit geweest, maar fitheid. Lijkt eindelijk fit te zijn, maar is eigenlijk al quasi onmogelijk om de perceptie om te keren.
Los daarvan is hij zelfs op zijn top niet de leider die we zouden kunnen gebruiken, dus een spijtige miskoop die we niet kwijt gaan krijgen, maar zo goed mogelijk moeten inzetten tot zijn contract ten einde is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 17 aug 2023, 21:54
Sanders schreef: 17 aug 2023, 20:36 Ik begin echt compassie te krijgen met Yaremchuk in deze match.
Ondertussen niet meer toch? ;-)
Ik neem mijn woorden terug! :thumbb:
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Winnen tegen amateurs....
Wanneer begint het echte voetbal?
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 08:49 Winnen tegen amateurs....
Wanneer begint het echte voetbal?
Aangezien jij niet tevreden bent over ons voetbal (Westerlo en Eupen zijn nochtans geen amateurs), hierbij dan enkele matchen waar je volgens u dan misschien wel echt voetbal kan zien:

Zaterdag 19/08 om 15u30: Leverkusen - Leipzig
Zaterdag 19/08 om 21u: City - Newcastle
Dinsdag 22/08 om 21u: Rangers - PSV
Zondag 27/08 om 17u30: Newcastle - Liverpool

Daarnaast raad ik alle matchen van Barcelona, Real, Bayern, Leipzig, Dortmund, City, Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, United, Tottenham, Napoli, Juventus, AC, Inter en PSG aan.
Disclaimer: er kunnen ook draken van matchen tussen zitten van bovenvernoemde ploegen, zuinige 1-0 overwinningen van de grote tegen de kleintjes, of overwinningen van die kleintjes.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Sanders schreef: 18 aug 2023, 10:04
FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 08:49 Winnen tegen amateurs....
Wanneer begint het echte voetbal?
Aangezien jij niet tevreden bent over ons voetbal (Westerlo en Eupen zijn nochtans geen amateurs), hierbij dan enkele matchen waar je volgens u dan misschien wel echt voetbal kan zien:

Zaterdag 19/08 om 15u30: Leverkusen - Leipzig
Zaterdag 19/08 om 21u: City - Newcastle
Dinsdag 22/08 om 21u: Rangers - PSV
Zondag 27/08 om 17u30: Newcastle - Liverpool

Daarnaast raad ik alle matchen van Barcelona, Real, Bayern, Leipzig, Dortmund, City, Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, United, Tottenham, Napoli, Juventus, AC, Inter en PSG aan.
Disclaimer: er kunnen ook draken van matchen tussen zitten van bovenvernoemde ploegen, zuinige 1-0 overwinningen van de grote tegen de kleintjes, of overwinningen van die kleintjes.
Geeuw
Jij bent snel tevreden over de " sterke " tegenstanders...
Moeten we nu echt enthousiast worden dat fcb wint tegen amateurs? Ze bejubbelen om de prachtmatch?? Jezelf meten met zwakke tegenstanders is belachelijk en gemakkelijk.
Benieuwd wat ze gaan presteren als er een deftige ploeg tegenover hen staat. Maarja, vele voetbalsupporters zijn snel tevreden als er eens gewonnen wordt en verheerlijken de superspelers....
Enkel in de cl heenronde vorig jaar was fcb terecht een sterke ploeg. De matchen tot nog toe hebben geen enkele waardemeter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 11:45
Sanders schreef: 18 aug 2023, 10:04
FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 08:49 Winnen tegen amateurs....
Wanneer begint het echte voetbal?
Aangezien jij niet tevreden bent over ons voetbal (Westerlo en Eupen zijn nochtans geen amateurs), hierbij dan enkele matchen waar je volgens u dan misschien wel echt voetbal kan zien:

Zaterdag 19/08 om 15u30: Leverkusen - Leipzig
Zaterdag 19/08 om 21u: City - Newcastle
Dinsdag 22/08 om 21u: Rangers - PSV
Zondag 27/08 om 17u30: Newcastle - Liverpool

Daarnaast raad ik alle matchen van Barcelona, Real, Bayern, Leipzig, Dortmund, City, Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, United, Tottenham, Napoli, Juventus, AC, Inter en PSG aan.
Disclaimer: er kunnen ook draken van matchen tussen zitten van bovenvernoemde ploegen, zuinige 1-0 overwinningen van de grote tegen de kleintjes, of overwinningen van die kleintjes.
Geeuw
Jij bent snel tevreden over de " sterke " tegenstanders...
Moeten we nu echt enthousiast worden dat fcb wint tegen amateurs? Ze bejubbelen om de prachtmatch?? Jezelf meten met zwakke tegenstanders is belachelijk en gemakkelijk.
Benieuwd wat ze gaan presteren als er een deftige ploeg tegenover hen staat. Maarja, vele voetbalsupporters zijn snel tevreden als er eens gewonnen wordt en verheerlijken de superspelers....
Enkel in de cl heenronde vorig jaar was fcb terecht een sterke ploeg. De matchen tot nog toe hebben geen enkele waardemeter
Vorig seizoen verloren we op de 2de speeldag op Eupen, nu wonnen we makkelijk met 0-5.
Behalve tegen Mechelen, creëren we veel kansen en scoren we vlot.
Dat is reeds een indicatie dat het beter zit dit seizoen.
De matchen tegen Osasuna zijn een eerste grote waardemeter. Ik geef ons 50/50 kans om door te gaan.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Gent verliest met 2-1 van die Polen.
Genk is in de voorronde van de CL verloren van god weet wie & in de voorronde van de Europa League van Olympiakos.

Het feit dat we winnen maakt mij niet euforisch, de manier waarop doet wél plezier. We spelen 90min lang met druk naar voor. We blijven op de bal jagen, ook al staan we 3 of 4 doelpunten voor. Tegen de Ijslanders laten we 3 sterkhouders thuis en spelen we met een hoop spelers die normaal geen kans krijgen & je merkt weinig verschil in het spelniveau. Deila heeft er punch in gekregen, en daar ben ik blij voor :-).
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 11:45
Sanders schreef: 18 aug 2023, 10:04
FrankFarinaII schreef: 18 aug 2023, 08:49 Winnen tegen amateurs....
Wanneer begint het echte voetbal?
Aangezien jij niet tevreden bent over ons voetbal (Westerlo en Eupen zijn nochtans geen amateurs), hierbij dan enkele matchen waar je volgens u dan misschien wel echt voetbal kan zien:

Zaterdag 19/08 om 15u30: Leverkusen - Leipzig
Zaterdag 19/08 om 21u: City - Newcastle
Dinsdag 22/08 om 21u: Rangers - PSV
Zondag 27/08 om 17u30: Newcastle - Liverpool

Daarnaast raad ik alle matchen van Barcelona, Real, Bayern, Leipzig, Dortmund, City, Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, United, Tottenham, Napoli, Juventus, AC, Inter en PSG aan.
Disclaimer: er kunnen ook draken van matchen tussen zitten van bovenvernoemde ploegen, zuinige 1-0 overwinningen van de grote tegen de kleintjes, of overwinningen van die kleintjes.
Geeuw
Jij bent snel tevreden over de " sterke " tegenstanders...
Moeten we nu echt enthousiast worden dat fcb wint tegen amateurs? Ze bejubbelen om de prachtmatch?? Jezelf meten met zwakke tegenstanders is belachelijk en gemakkelijk.
Benieuwd wat ze gaan presteren als er een deftige ploeg tegenover hen staat. Maarja, vele voetbalsupporters zijn snel tevreden als er eens gewonnen wordt en verheerlijken de superspelers....
Enkel in de cl heenronde vorig jaar was fcb terecht een sterke ploeg. De matchen tot nog toe hebben geen enkele waardemeter
Ten eerste, ik haal nergens aan dat Westerlo en Eupen "sterke" tegenstanders zijn, enkel dat het geen amateurs zijn. En dan zijn de Ijslanders al zeker geen sterke tegenstanders.
Maar zelfs de blinden en slechtzienden die in Jan Breydel komen kijken, weten dat ons voetbal al veel beter aan het worden is dan vorig seizoen.
Je moet niet per se enthousiast zijn dat ze tegen deze semi-profs winnen, maar wel om het feit dat ons voetbal in stijgende lijn gaat en dat het geen snertmatch was zoals op AGF.
Ik denk dat iedereen hier op het forum weet dat deze twee matchen tegen de Ijslanders geen waardemeters zijn. Maar de combinatie van de laatste 4 matchen geeft ons tenminste een positiever gevoel dan tijdens een groot deel van vorig seizoen. Biedt deze seizoensstart onze enige garantie op winst tegen Antwerp, Gent, Genk,... ? Nee, maar het biedt wel perspectief op winst.

Dat je tevreden bent na een overwinning en al dan niet een speler verheerlijkt is geheel normaal voor supporters. Dat gebeurt op elk niveau. Van fans bij Real Madrid tot de zondagse supporter bij provinciale ploegen. En ik denk dat degene die hier spelers verheerlijken, maar al te goed beseffen dat onze superspelers, superspelers zijn op ons niveau.

Vorig seizoen waren er inderdaad 4 goede matchen van ons in de CL groepsfase. Maar wat verwacht je dan? Dat we een Porto en Atletico op regelmatige basis nu al kunnen verslaan?
En waarom supporter jij dan (nog) voor ons? Club is al jaren geen Europese topploeg meer die Europese finales haalt. Dus kunnen we ons eigenlijk al jaren niet meer meten met "sterke" tegenstanders...
We zijn gekomen van een periode dat we blij waren dat we groepsfase CL haalden naar een periode waarin we op een goede dag Europese topploegen eens lastig kunnen maken als ze zelf niet 100% zijn.
Met wie wil je ons dan meten? Wij spelen in de JPL, met een werkingsbudget dat kleiner is dan vele ploegen in Europa, met een tv-contract dat Europees niets voorstelt en met een 30-tal profploegen op een onozel lapje grond die moeten vissen naar sponsors op datzelfde lapje grond.

Ik kan begrijpen dat je wilt dat Club in een stijgende lijn naar boven gaat, maar voetbal is nu eenmaal geen exacte wetenschap.

Let's agree to disagree ;-)
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik wil voetbal zien en dat hebben we gewoon wel gekregen sinds match tegen Aarhus uit. Die matchen tegen de kleine tegenstanders moet ge ook winnen & dat hebben we met verve gedaan.
Osasuna en Gent zullen waardemeters worden.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Nieuw seizoen, dezelfde azijnpissers met hetzelfde negatieve gezeik die topics volspammen.
Het niveau van de Belgische competitie is niet hoog in het algemeen, maar is wel gekend omwille van de stugge en defensieve speelstijl van kleinere clubs genre Eupen die de bus parkeren en kwalitatief voetbal bemoeilijken. Alle topclubs hebben het daar moeilijk mee. We zijn er gaan winnen én met overtuigend dominant voetbal. Ik begrijp niet wat mensen hier nu al zitten te klagen, want behalve de ietwat aarzelende start (nieuwe coach, nieuw systeem) is daar geen enkele denkbare reden toe.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Bijzonder zwak van RWDM maar desalniettemin een mooie prestatie. Nusa als uitblinker, het talent spat daar toch echt van af. Skov Olsen en Zinckernagel zijn ook top (net als Vanaken uiteraard), en over het middenveld maak ik me totaal geen zorgen als Onyedika en Vetlesen daar staan (de spoeling is wel wat dun daar, op Odoi wil ik niet echt rekenen als middenvelder). Sabbe viel weer goed in, en met De Cuyper/Meijer hebben we gewoon weelde op die linksachter. Enige kanttekeningen die ik wil maken zijn bij Mechele die er toch weer niet goed uitzag bij de tegengoal, en toch weer de spits. Ik denk zeker niet dat Thiago slecht speelde, maar hoe meer ik hem bezig zie, hoe ik meer ik de indruk krijg dat hij speltechnisch te weinig heeft. Ik ben blij dat Yaremchuk er wat heeft mogen maken tegen de Ijslanders, maar ik denk dat het voor iedereen beter is mochten we hem kunnen uitlenen. Ik zie ook liever Vermant kansen krijgen met invalbeurten.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Yago schreef: 20 aug 2023, 20:32 Bijzonder zwak van RWDM maar desalniettemin een mooie prestatie. Nusa als uitblinker, het talent spat daar toch echt van af. Skov Olsen en Zinckernagel zijn ook top (net als Vanaken uiteraard), en over het middenveld maak ik me totaal geen zorgen als Onyedika en Vetlesen daar staan (de spoeling is wel wat dun daar, op Odoi wil ik niet echt rekenen als middenvelder). Sabbe viel weer goed in, en met De Cuyper/Meijer hebben we gewoon weelde op die linksachter. Enige kanttekeningen die ik wil maken zijn bij Mechele die er toch weer niet goed uitzag bij de tegengoal, en toch weer de spits. Ik denk zeker niet dat Thiago slecht speelde, maar hoe meer ik hem bezig zie, hoe ik meer ik de indruk krijg dat hij speltechnisch te weinig heeft. Ik ben blij dat Yaremchuk er wat heeft mogen maken tegen de Ijslanders, maar ik denk dat het voor iedereen beter is mochten we hem kunnen uitlenen. Ik zie ook liever Vermant kansen krijgen met invalbeurten.
Eerder een combinatie van RWDM dat zwak is en wij die op een niveau speelden dat we hen gewoon geen kans geven om eigenlijk in de match te komen door de constante honger om druk te zetten en vooruit te willen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Vorig seizoen was het na de 1-1 een heel ander verhaal dan vandaag alleszins
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik zal frankfarinall en tikitaka te vlug af zijn en met de deur in huis vallen : 24 goals in 6 wedstrijden is gewoon te weinig sorry. 't zijn allemaal prutsers.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 21 aug 2023, 00:07 Ik zal frankfarinall en tikitaka te vlug af zijn en met de deur in huis vallen : 24 goals in 6 wedstrijden is gewoon te weinig sorry. 't zijn allemaal prutsers.
Ela ela, ik heb enkel mijn twijfels geuit betreffende Thiago en die blijf ik hebben.
Jutgla is veruit de beste spits in de huidige kern.
Plaats reactie