wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Bedankt bestuur. Een kleine zag al weken dat onze verdediging een drama is centraal. Ga er maar aanstaan nu 0-2
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Dat nusa al 70 min op de bank zit slaagt ook nergens op
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Kom op nu!
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Ik weet zelf niet in wie zijn plaats maar nusa moet echt altijd in de basis. Wat een talent.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Knap teruggevochten maar hopelijk niet blind voor waar het niet goed zit. Centraal achteraan is de spoeling te dun en moet er kwaliteit bij.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Behalve de prachtige monoloog hierboven, mag het gezegd worden dat we na Aarhus opnieuw een bovengemiddelde tegenstander uit de intertoto gooien.
Je kan zomaar in een groep belanden met Bratislava/Zorya/Ballkani waarbij behalve de IJslanders onze tegenstanders ook vingers in de neus zouden overwinteren.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Wel een warme oproep om de kern verder uit te dunnen en toch nog een CV te zoeken.

Alsook om de goeie jeugd die we hebben blijven kansen te geven, Sabbe voorop, wat zet die in sneltempo stappen zeg...
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Ik heb de adrenaline wat moeten laten wegebben maar achteraf gezien vond ik het een prima wedstrijd langs onze kant. Het respect dat ik had voor osasuna had (na de heenwedstrijd waar ze naar mijn gevoel toch de betere ploeg waren) is volledig weg. Wat een zielig hoopje. Tijdrekken… continue neergaan alsof dood… en dan een arbitrage conference league waardig. Het was me wat. Hoe dan ook zijn we door en wel verdiend!!
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Pica schreef: 01 sep 2023, 00:53 Behalve de prachtige monoloog hierboven, mag het gezegd worden dat we na Aarhus opnieuw een bovengemiddelde tegenstander uit de intertoto gooien.
Je kan zomaar in een groep belanden met Bratislava/Zorya/Ballkani waarbij behalve de IJslanders onze tegenstanders ook vingers in de neus zouden overwinteren.
Tja als een forum dat dient om te discussiëren idd zo dood is dat er niemand iets post worden het monologen. Los daarvan knap teruggevochten heb je groot gelijk in. Maar zie je geen patroon in onze tegendoelpunten? Mag dat niet benoemd worden dat we centraal achteraan kwaliteit missen?
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

maartendr81 schreef: 01 sep 2023, 00:57 Ik heb de adrenaline wat moeten laten wegebben maar achteraf gezien vond ik het een prima wedstrijd langs onze kant. Het respect dat ik had voor osasuna had (na de heenwedstrijd waar ze naar mijn gevoel toch de betere ploeg waren) is volledig weg. Wat een zielig hoopje. Tijdrekken… continue neergaan alsof dood… en dan een arbitrage conference league waardig. Het was me wat. Hoe dan ook zijn we door en wel verdiend!!

Volledig mee eens buiten onze tegendoelpunten. Centraal achteraan is ons enige minpunt vind ik. Vond Sabbe bv zelfs sterker dan buchanan. Voorin luxe problemen. Al staat nusa blijkbaar mogelijk op vertrekken wat ik zonde zou vinden.
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Om nog positief af te sluiten. Ik vind onyedika echt sterk bezig dit seizoen in combinatie met een sterke vetlesen zit het daar absoluut goed.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef: 01 sep 2023, 00:59
Pica schreef: 01 sep 2023, 00:53 Behalve de prachtige monoloog hierboven, mag het gezegd worden dat we na Aarhus opnieuw een bovengemiddelde tegenstander uit de intertoto gooien.
Je kan zomaar in een groep belanden met Bratislava/Zorya/Ballkani waarbij behalve de IJslanders onze tegenstanders ook vingers in de neus zouden overwinteren.
Tja als een forum dat dient om te discussiëren idd zo dood is dat er niemand iets post worden het monologen. Los daarvan knap teruggevochten heb je groot gelijk in. Maar zie je geen patroon in onze tegendoelpunten? Mag dat niet benoemd worden dat we centraal achteraan kwaliteit missen?
Het klopt dat een centrale verdediging Spileers-Mechele veel te statisch is. Vandaar dat er nog versterking zal bijkomen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Levi schreef: 01 sep 2023, 01:07 Om nog positief af te sluiten. Ik vind onyedika echt sterk bezig dit seizoen in combinatie met een sterke vetlesen zit het daar absoluut goed.
Na Simons hebben we vele seizoenen gezocht naar een top nr. 6, die hebben we vorig seizoen dus eindelijk gevonden, wat een beest, wat een heerser, wat een goede voetballer, deze gaat nog heel ver geraken in zijn voetbal loopbaan. Nog volop genieten dit seizoen want komende zomer is deze onhoudbaar.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

On-ge-lo-fe-lijk dat we na zo`n 1ste helft met 0-1 de kleedkamer in gaan.
Uiteindelijk trekken we een scheve 0-2 situatie nog recht, maar het had nooit zover mogen komen indien we efficiënter waren geweest en wat meeval hadden gekend.
De Cuyper speelde alweer een hele sterke partij, wat een streep binnenkant paal en de goal van Thiago staat 3/4 op zijn conto, wat een corner.
Vetlesen en Onyedika waren eveneens echt goed.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Verdiende plaatsing in conference cup. Wat vorige jaar niet meer lukte, kan nu terug wel: teamgeest en vechten.
Well done!
Plaats reactie