wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

IsO schreef: 21 sep 2023, 10:29
Sanders schreef: 21 sep 2023, 09:38 Goede test vanavond tegen Besiktas.
Deze match zou evengoed kunnen voorkomen in CL of EL poulefase.
Als we ambitie willen hebben in de Conference League is dit een goede waardemeter.
Klopt, ploeg met een aantal bekende namen (Tosun, Ante Rebic, Oxlade-Chamberlain, Eric Bailly, ex-Genkie Omar Colley, Gedson Fernandes). Hebben wel hun competitiestart wat gemist, met 7 punten uit vier matchen. Dat gezegd zijnde waren onze voorrondes (Akureyri niet te na gesproken) ook best al een test... Drie punten thuis tegen Besiktas kunnen ons in ieder geval goed op weg zetten naar de volgende ronde
Start gemist met 7 op 12 is wel streng e. Ze zijn verloren op trabzon wat je kan vergelijken met onze nederlaag in Gent.
Levi
A-kern
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Bedankt Nielsen! Onwaarschijnlijk gewoon weggeven.
Sanders
Supersub
Berichten: 1132
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

We hadden onze kansen moeten afmaken,
Maar dikke merci Nielsen! Geen compassie mee!
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Prutsers.
Dit moet je afmaken. Ze doen zichzelf opnieuw de das om....geen excuses
Levi
A-kern
Berichten: 501
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hoe nonchalant kunt ge een bal inspelen. Onbegrijpelijk.
Sanders
Supersub
Berichten: 1132
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Op dat moment in de match, bij die tussenstand, op een moment dat er desorganisatie is, nooit de bal centraal spelen. Lang naar voor of naar buiten en opnieuw organiseren.
Al het goede van de match de vuilbak in
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 140
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Onbegrijpelijk dat we niet winnen vandaag. Te gemakkelijk om de schuld op een Nielsen te steken waarvan ge ziet dat hij het ritme mist. Gewoon kansen afmaken zou ik zeggen ! Echt frustrerend. Hopelijk zondag eens iets anders in de spits
Sanders
Supersub
Berichten: 1132
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

GraspopperFCB schreef: 21 sep 2023, 23:09 Onbegrijpelijk dat we niet winnen vandaag. Te gemakkelijk om de schuld op een Nielsen te steken waarvan ge ziet dat hij het ritme mist. Gewoon kansen afmaken zou ik zeggen ! Echt frustrerend. Hopelijk zondag eens iets anders in de spits
Nielsen zat relatief goed in de match. Die bal heeft niets te maken met al dan niet matchritme missen. Gewoon een strontpas, omdat hij het spel wil verleggen ipv simpel te spelen als de match dat vereist.

Dit is een zware mentale klap voor de spelers na zo'n match. Dit voelt aan als verliezen.
Gebruikersavatar
Boertje
Jeugdspeler
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Boertje »

Relatief goed in de match door z'n inzet waar je altijd op kan rekenen, maar hij is precies vergeten hoe je moet passen. Hij had ook al een dramatische invalbeurt de vorige keer met een resem aan misse passes.

Ik zou Jutgla laten starten dit weekend en Thiago eens op de bank zetten tot de laatste 20 minuten. Wel goed dat we die 2 kunnen omwisselen naargelang hun prestaties. Deed ook pijn om Homma op de bank te zien zitten en dat die geen speelkansen krijgt, maar ik ben dan ook een fan van dat Japannerken. :mrgreen:
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Fantastische match gespeeld met kans op kans. 4, 5 - 0 had absoluut niet overdreven geweest. Toch met een vies gevoel men bed ingekropen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Heel sterk Club, veel kansen afgedwongen, zo goed als geen kansen weggegeven, pech met 2 x bal op de paal en een hele sterke keeper.
Jammer van die onverdiende gelijkmaker. Gebeurt dikwijls in het voetbal dat als men zijn kansen niet afmaakt, uiteindelijk men het deksel nog op de neus krijgt.
Toch onthoud ik dat Club heer en meester was en mooi voetbal op de mat legde tegen toch geen amateur ploegje.
Hopelijk een heel geprikkeld en hyper gemotiveerd Club zondag tegen de mauve !

Hoe Sabbe zich aan het manifesteren is, dat is fantastisch om te zien.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

De schuld op Nielsen steken is iets te makkelijk hé. Hij geeft daar een onwaarschijnlijk slechte pass waar hij altijd de bal had moeten wegpotten, maar het was duidelijk dit soort match. 2x op de paal, 3-4 dikke reddingen van hun keeper... Ik was al verbaasd dat die ene bal van Vanaken effectief binnenging, ik vreesde dat we daar opnieuw de paal gingen raken.

En over die tegengoal, wat mij betreft is die grotendeels de fout van de arbitrage. Besiktas doet een serieuze tackle die wat mij betreft altijd een kaart moet opleveren maar de ref laat het spel doorgaan. Op zich zijn goed recht, maar als je ziet dat Club haast onmiddellijk de bal verliest leg je alsnog het spel stil en fluit je voor die fout. Maar nee, in de daaropvolgende fase krijgt Hans een elleboog. Ik geloof volledig dat het per ongeluk was, maar je zit met een speler die neerligt met bloed op het gezicht dus daar leg je het spel stil voor verzorging aangezien er geen onmiddellijke aanval uitkomt en de bal heel de tijd in de kluts komt. Dat zijn 2 fases die bepalend zijn voor de desorganisatie.

Los daarvan: trots op het spel van Club. We hebben ongeveer heel de match gedomineerd, met uiteraard af en toe een rustiger momentje. We hebben geweldige doelkansen gecreëerd en enkel pech en een goeie doelman hebben ervoor gezorgd dat we niet met 5-0 wonnen. Als we dit elke match op de mat leggen gaan we niet al te veel verliezen dit seizoen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 22 sep 2023, 08:22 De schuld op Nielsen steken is iets te makkelijk hé. Hij geeft daar een onwaarschijnlijk slechte pass waar hij altijd de bal had moeten wegpotten, maar het was duidelijk dit soort match. 2x op de paal, 3-4 dikke reddingen van hun keeper... Ik was al verbaasd dat die ene bal van Vanaken effectief binnenging, ik vreesde dat we daar opnieuw de paal gingen raken.

En over die tegengoal, wat mij betreft is die grotendeels de fout van de arbitrage. Besiktas doet een serieuze tackle die wat mij betreft altijd een kaart moet opleveren maar de ref laat het spel doorgaan. Op zich zijn goed recht, maar als je ziet dat Club haast onmiddellijk de bal verliest leg je alsnog het spel stil en fluit je voor die fout. Maar nee, in de daaropvolgende fase krijgt Hans een elleboog. Ik geloof volledig dat het per ongeluk was, maar je zit met een speler die neerligt met bloed op het gezicht dus daar leg je het spel stil voor verzorging aangezien er geen onmiddellijke aanval uitkomt en de bal heel de tijd in de kluts komt. Dat zijn 2 fases die bepalend zijn voor de desorganisatie.

Los daarvan: trots op het spel van Club. We hebben ongeveer heel de match gedomineerd, met uiteraard af en toe een rustiger momentje. We hebben geweldige doelkansen gecreëerd en enkel pech en een goeie doelman hebben ervoor gezorgd dat we niet met 5-0 wonnen. Als we dit elke match op de mat leggen gaan we niet al te veel verliezen dit seizoen.
Inderdaad, ik onthoud ook al het goede wat we in deze match zagen, veel beter kon Club niet spelen, enkel de kansen afmaken ontbrak.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

We onthouden terecht dat we een heel sterke wedstrijd hebben gespeeld. Op naar zondag, hopelijk even goed en werken we daar de kansen wel af. Ik zou graag nog eens winnen van anderlecht, lijkt al weer even geleden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3385
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Boertje schreef: 21 sep 2023, 23:35 Relatief goed in de match door z'n inzet waar je altijd op kan rekenen, maar hij is precies vergeten hoe je moet passen. Hij had ook al een dramatische invalbeurt de vorige keer met een resem aan misse passes.

Ik zou Jutgla laten starten dit weekend en Thiago eens op de bank zetten tot de laatste 20 minuten. Wel goed dat we die 2 kunnen omwisselen naargelang hun prestaties. Deed ook pijn om Homma op de bank te zien zitten en dat die geen speelkansen krijgt, maar ik ben dan ook een fan van dat Japannerken. :mrgreen:
Als je kijkt naar Nielsen zijn stats van de voorbije seizoenen komt hij doorgaans tussen de 70 en 75% geslaagde passes uit. Dit seizoen tijdens zijn invalbeurten rond de 80%, wat een uitschieter is (WhoScored-data). En het is nu ook geen De Bruyne die dat percentage naar omlaag haalt door veel "high risk/high reward"-passes te proberen. Passing is eigenlijk nooit echt Nielsen zijn sterkte geweest. Daarom dat het me wat verbaasde dat we Rits (toch een wat secuurdere passer) lieten gaan en Nielsen mocht blijven, onder een trainer die de bal graag in de ploeg heeft.
Plaats reactie