wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Mechele en Thiago weer erg zwak.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

GraspopperFCB schreef: 28 sep 2023, 21:39 Het gaat van kwaad naar erger… De sterke periode waar ze het over hebben heb ik toch gemist. Niks laten zien me dunkt. In eigen huis moet beter ook al is Genk goed aan het voetballen
Dacht dat het aan mij lag. Ik vond ons totaal niet sterk. En qua kansen? Weer niets gecreeerd.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Yago schreef: 28 sep 2023, 21:44 Mechele en Thiago weer erg zwak.
Tja kunnen dat blijven herhalen. Blijft een mysterie van technische staf en bestuur.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Levi schreef: 28 sep 2023, 21:44
Yago schreef: 28 sep 2023, 21:44 Mechele en Thiago weer erg zwak.
Tja kunnen dat blijven herhalen. Blijft een mysterie van technische staf en bestuur.
Wat de verdediging betreft inderdaad - maar we hebben ondertussen wel een goed alternatief op de bank zitten met Jutgla, en het is me een raadsel waarom we elke match weer naar Thiago moeten kijken die de bal 3 seconden te lang bij zich houd om dan in slow motion te draaien en de bal verliest.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Zinckernagel is trouwens ook al paar matchen minder hoor.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Yago schreef: 28 sep 2023, 21:47
Levi schreef: 28 sep 2023, 21:44
Yago schreef: 28 sep 2023, 21:44 Mechele en Thiago weer erg zwak.
Tja kunnen dat blijven herhalen. Blijft een mysterie van technische staf en bestuur.
Wat de verdediging betreft inderdaad - maar we hebben ondertussen wel een goed alternatief op de bank zitten met Jutgla, en het is me een raadsel waarom we elke match weer naar Thiago moeten kijken die de bal 3 seconden te lang bij zich houd om dan in slow motion te draaien en de bal verliest.
Vandaag vielen ook zijn kopballen me op, spits met dat lichaam mag met die voorzetten meer doen.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Vrancken wat mij betreft meest irritante coach in de competitie. Blij dat die nooit gekomen is.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Goede tactische omzettingen wel van de coach nu!
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sterke tweede helft na tactische omzettingen. Jammer genoeg weinig kansen. Respect voor balanta na zo lang niet spelen zo invallen. Al bij al logische uitslag.
Vind ons precies sterker met 3 achteraan momenteel.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Erg om te zeggen maar voor mij is Balanta man van de match. Betere 2de helft maar we winnen alweer niet. Veel te plat met momenten.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Ik zie precies andere wedstrijden dan de rest:

- Brandon prima vandaag, paar keer goed ingespeeld, zelfs zen lange ballen kwamen aan.
- Thiago nuttige wedstrijd, speelt ne ganse eerste helft op een eiland maar slaagt er toch in veel ballen bij te houden. Op een rare kopbal in de eerste helft na niet veel misdaan.
- Jutgla geen bal goed geraakt vandaag, ik snap echt niet dat we daar voor roepen tegen die 2 beren van Genk
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Misschien leg ik er teveel focus op maar ik heb toch het gevoel dat skov al weken niet in vorm is. Ik lees overal dat hij sterk bezig is (bevestigen ook zijn statistieken) maar als ik dan zijn balaannames zie en de dribbels die momenteel niet vlot verlopen dan denk ik toch dat hij beter moet kunnen. Dat gecombineerd met het niet top zijn van onze andere aanvallend ingestelde spelers (op Hans na) dan is het logisch dat we punten laten liggen
Sanders
Supersub
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

2/9 in de toppers en 15/24 in de stand. Niet fameus. Gelukkig maar 3 ptn achter op de eerste.
Heeft onze doelpuntenkermis tegen de kleintjes teveel zaken verdoezeld?
Ik kan mij toch ook niet ontdoen van de gedachte dat sommige spelers al wat lijken te worstelen door de wekenlange drukke kalender die ze al gehad hebben.
Skov heeft al een aantal matchen mindere momenten dat het niet lukte maar scoorde dan toch. Gisteren worstelde hij ook af en toe met de bal en was soms afwezig.
Zinckernagel opnieuw onzichtbaar.
Vetlesen in balbezit nog meer dan ok maar in de duels vaak afgetroefd.
Sabbe mogelijks een blessure door de vele intensieve matchen die elkaar kort opvolgen.
Of bekijk ik het te zwart?

Jutgla viel niet zo geweldig in. Thiago verprutste/miste zijn kopbal totaal, maar moest dikwijls alleen opgaan tegen Saddick (sterke match!) en Cuesta. Saddick maakte wel vaak fouten op Thiago die niet gefloten werden.
Lardor was over het algemeen nog ca va, maar liet soms Genk iets meer doen dan ons.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Genk was in de 1ste helft veel beter dan Club, over de hele match bekeken, een billijk gelijkspel.
Straf hoe Vanaken die voorzet van Decuyper binnenkopt en hoe sterk Balanta inviel.

Club heeft er al een druk en zwaar programma (zowel Europees als nationaal) opzitten en dat eist zijn tol in blessures (Buchanan, Sabbe, Nusa) en spelers in mindere vorm (Zinckernagel, Vetlesen, Olsen). We speelden reeds tegen Gent, Genk en de mauve en uiteraard Osasuna en Besiktas.

Ik vermoed dat we het qua resultaten goed zullen doen in de maand oktober.
Hopelijk recupereren we Meijer, Nusa, Buchanan of Sabbe binnenkort.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Sanders schreef: 29 sep 2023, 06:55 Lardor was over het algemeen nog ca va, maar liet soms Genk iets meer doen dan ons.
Het zal waarschijnlijk wel een gekleurde visie zijn aangezien je door de sfeer wordt meegesleurd maar ik had gisteren de indruk dat hij toch vaak in het voordeel van Genk floot. kleine foutjes onmiddellijk fluiten tegen ons, terwijl soortgelijke zaken dan weer niet gefloten werden in ons voordeel.
Plaats reactie