wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 27 dec 2023, 09:27 De avond waarop het ogenschijnlijk sympathieke ploegje uit Brussel iets minder sympathiek werd
Ze zijn nu een stuk meer geslepen en volwassen want met sympathie wint men geen prijzen, dat hebben ze ondertussen wel door.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Sanders schreef: 27 dec 2023, 09:09 Inderdaad. Die ploeg speelt als 1 blok. En kunnen ook blijven gaan. Burgess, Machida, McAllister, Lazare, Puertas, Vanhoutte, Castro-Montes en Lapoussin spelen altijd. En die kunnen ook 90 minuten blijven gaan, elke match opnieuw. Daar zit weinig verval op. Enkel vooraan wordt er wat geroteerd.
Union speelt als een blok en blijft ervoor gaan, tegelijk zitten ze momenteel in een flow waarbij ze enorm vlot scoren. Zo'n zaken blijven meestal geen heel seizoen duren, de vraag is dus wat er gaat gebeuren als het scoren iets minder makkelijk gaat. Zelfde over hun 'vaste spelers'. Die doen het goed, maar wat als er blessures en schorsingen komen? Tegen Club zag je al dat ze enorm veel fouten nodig hadden om ons af te stoppen. Na de winterstop moeten ze achtereenvolgens tegen STVV, anderlecht, RWDM, Genk & Westerlo. Dat zijn vermoedelijk 2 bitsige Brusselse derby's & een topper tegen Genk. Tussendoor spelen ze nog eens voor de beker tegen anderlecht & na deze 5 matchen komen de Europese matchen er ook nog bij. De weg is nog lang & ik weet niet of hun 'vaste spelers' het gaan blijven belopen.
vanGentmaarvoorClub schreef: 27 dec 2023, 09:27 De avond waarop het ogenschijnlijk sympathieke ploegje uit Brussel iets minder sympathiek werd
Ik neem het Union niet kwalijk dat ze het op deze manier probeerden. Club zat in een goeie flow en dan weet je gewoon dat het een moeilijke avond wordt op Jan Breydel. Union heeft alles gedaan om ons af te stoppen, dat lijkt me gewoon logisch. In de 2de helft heeft de ref het mijns inziens iets te hard op zijn beloop gelaten waardoor Union het spel bleef afbreken. Als ref vind ik dat je daar een verantwoordelijkheid hebt en sneller een kaart moet geven.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 901
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 27 dec 2023, 08:00 Wie gaat dit Union van de titel houden?
Club Brugge, kan beter voetballen. Union speelt in een hard blok en scoort systematisch op hun eerste kans maar dat blijft niet duren. Goed kunnen voetballen wel.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Skov doet mee tegen Nürnberg https://x.com/tomaztaecke/status/174505 ... 09655?s=20

Ze spelen drie keer 45 minuten. na de eerste 45 minuten staat Club 0-1 voor. Goaltje van Hans.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 10 jan 2024, 15:21 Skov doet mee tegen Nürnberg https://x.com/tomaztaecke/status/174505 ... 09655?s=20

Ze spelen drie keer 45 minuten. na de eerste 45 minuten staat Club 0-1 voor. Goaltje van Hans.
Momenteel 0-3 voor ons. (handig zo'n tweede scherm tijdens het werk :mrgreen: )
90 minuten zitten er nu op, nog de "derde" helft.

Eerste "helft": Mignolet - De Cuyper - Spileers - Mechele - Meijer - Vetlesen - Nielsen - Vanaken - Skov - Thiago - Nusa.
0-1 door Vanaken.

Halfweg de "tweede" helft: Jackers - Sabbe - Yameogo - Boyata - Seys - Balanta - Homma - Zinckernagel - Skoras - Jutgla - Barbera
0-2 Jutgla
0-3 Jutgla
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik hoop dat onze spelers en trainers AA Gent vanavond niet onderschatten door de afwezigen bij hen.
Vanhaezebroeck krijgt zijn ploeg altijd gemotiveerd op het veld tegen ons, en dat zal hem nu zeker lukken door zich in een underdog positie te wentelen.
Maar tegelijk weet je dat degene die een kans krijgen, gemotiveerd gaan zijn nu ze weten dat er plaatsjes vrijkomen.
En het is niet dat er een zwak basiselftal zal opgesteld worden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3358
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 16 jan 2024, 07:54 Ik hoop dat onze spelers en trainers AA Gent vanavond niet onderschatten door de afwezigen bij hen.
Vanhaezebroeck krijgt zijn ploeg altijd gemotiveerd op het veld tegen ons, en dat zal hem nu zeker lukken door zich in een underdog positie te wentelen.
Maar tegelijk weet je dat degene die een kans krijgen, gemotiveerd gaan zijn nu ze weten dat er plaatsjes vrijkomen.
En het is niet dat er een zwak basiselftal zal opgesteld worden.
Klopt. En wij missen met Onyedika ook een basisspeler
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Anderzijds wel de ideale moment om eens te gaan winnen op Gent.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Tot het doelpunt dominant en dan de bal aan de tegenstander laten en terug plooien, zien we keer op keer. Gaan totaal niet op zoek naar 0-2. Vetlesen heeft volgens mij trouwens nog geen bal geraakt.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 16 jan 2024, 21:36 Tot het doelpunt dominant en dan de bal aan de tegenstander laten en terug plooien, zien we keer op keer. Gaan totaal niet op zoek naar 0-2. Vetlesen heeft volgens mij trouwens nog geen bal geraakt.
Niet persoonlijk nemen maar ik had verwacht dat er opmerkingen gingen zijn op zijn eerste helft.
Hij raakt idd weinig ballen, maar loopt ontzettend veel gaten en paslijnen toe voor de verdediging. Belangrijk omdat Mechele en Spileers man op man spelen.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Neem niks persoonlijk. Maar ik verwacht van hem ook in balbezit wel iets meer. We hebben hem toch gehaald voor zijn voetballende kwaliteiten en niet alleen om gaten dicht te lopen hoop ik?
Wat ik vooral bedoel is dat we weeral na een voorsprong achteruit kruipen. Duidelijk opdrachg van onze coach. Hou daar niet van.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 16 jan 2024, 22:06 Neem niks persoonlijk. Maar ik verwacht van hem ook in balbezit wel iets meer. We hebben hem toch gehaald voor zijn voetballende kwaliteiten en niet alleen om gaten dicht te lopen hoop ik?
Wat ik vooral bedoel is dat we weeral na een voorsprong achteruit kruipen. Duidelijk opdrachg van onze coach. Hou daar niet van.
Je hebt gelijk. Hij kan meer maar lijkt zich duidelijk enkel te concentreren op de defensieve taken.

We slepen ons echt naar het einde vd match. Verdediging staat pal, maar Gent wint te gemakkelijk de tweede bal door onzuiverheden van ons en te slappe duels van ons.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 16 jan 2024, 22:19
Levi schreef: 16 jan 2024, 22:06 Neem niks persoonlijk. Maar ik verwacht van hem ook in balbezit wel iets meer. We hebben hem toch gehaald voor zijn voetballende kwaliteiten en niet alleen om gaten dicht te lopen hoop ik?
Wat ik vooral bedoel is dat we weeral na een voorsprong achteruit kruipen. Duidelijk opdrachg van onze coach. Hou daar niet van.
Je hebt gelijk. Hij kan meer maar lijkt zich duidelijk enkel te concentreren op de defensieve taken.

We slepen ons echt naar het einde vd match. Verdediging staat pal, maar Gent wint te gemakkelijk de tweede bal door onzuiverheden van ons en te slappe duels van ons.
Hebben we al vaker gezien he dat we na voorsprong dit doen. Terwijl tegen een gehandicapt Gent veel meer mogelijk is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1109
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Dit is echt wachten op een bal die goed valt voor Gent want zelf kunnen we geen twee passen meer geven en Balanta is erin geslaagd om eigenlijk al half zijn 2e geel te krijgen ...
Harken noemen ze dat.
Levi
A-kern
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Wat een draak van een wedstrijd. 0 intentie om nog aan te vallen.
Plaats reactie