wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Peter schreef: 22 jan 2024, 12:04 Inderdaad. Ik vond hem ook goed de laatste 2 wedstrijden. Iemand die de half space aanvalt is belangrijk en zorgt voor kansen. Zou Hans dat terug wat meer willen zien doen langs links.
Het probleem voor Hans is dat Meijer momenteel minder doorweegt dan De Cuyper en Nusa / Zinckernagel ook minder dan Skov. Hierdoor spelen we bijna altijd langs rechts en komt de linkerflank minder in het spel voor. Ik zou ook liever wat meer afwisseling zien, dan zijn we minder voorspelbaar :-).
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hans was steeds op zijn best doorheen de jaren aan de linkerkant met een type danjuma, Diatta, izquierdo…. Zinckernagel komt vaak in de bal en in zijn ruimtes en past minder bij de kwaliteiten van Hans in mijn ogen. Een vleugel met snelheid en diepgang werkte steeds.
Met nusa weet ik het ook niet op dit moment. Duidelijk is dat die grote som betaald wordt voor het potentieel want momenteel zien we nog maar flitsen van wat kan zijn. Alhoewel ik zelfs dan steeds hem boven zinck kies maar dat is een persoonlijke keuze.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Dat klopt, al zou ik hopen dat Zinck dan die half space zou aanvallen met Meijer die de overlap maakt maar dat komt er ook weinig uit.
MDC zou beter zijn op links in het huidige systeem.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Enkele reacties:

- Vetlesen kan zeker hoger. Bij zijn vorige team speelde hij vaak als meest aanvallende middenvelder van driemansmiddenveld, en nog wat daarvoor zelfs als 'wide attacking mid/wide playmaker', type Grealish. https://www.scandinavianfootballanalysi ... is-tactics

Edit: ik vond ook nog deze Opta-stat van zijn vorig seizoen (bij Bodo/Glimt):
Afbeelding

- als Nusa nu zou verkocht worden maar nog zou blijven tot eind dit seizoen, zal er nog wel gelegenheid zijn om hem aan het werk te zien.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Gaat vlotter da ik verwacht had moet ik zeggen. Tegen Charleroi heb je nooit gedaan wel, dus een extra goaltje voor ons mag zeker in de tweede helft.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Match niet gezien, vlotte winst, morgen tegen Kortrijk en zondag op Antwerp.
Come on Bruges !
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

We zijn de winnaar van de speeldag!
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Klopt, heb gisteren zelfs gejuichd voor een anderlecht goal :puke:

Tegen Charleroi hebben we weer gezien dat vooral Nielsen maar af en toe ook Vetlesen nu in de half spaces opduiken en er daar kansen uit voortkomen. Dat lijkt iets dat er in de winterstop is in geslepen en werkt voorlopig uitstekend.

Onyedika zal zijn tenen mogen uitkuisen om terug in de ploeg te raken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Interessant data-stukje uit Extra Time van gisteren (I know, "interessant" en "extra time" in 1 zin, het is controversieel).

Spinnenweb met data

Samenvattend: Club is de top in België bij de positieve loop-data, anderlecht speelt traag wandelvoetbal.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Deze match toont jammer genoeg waarom het met Zinckernagel bij ons niets zal worden als hij als linksbuiten moet spelen.
Het loopt oh zo vaak toch spaak/stroef/mis als het via hem passeert.

PS: we hadden al lang een tweede moeten maken, nu geef je Kortrijk weer hoop en is het nu van moeten...
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 30 jan 2024, 21:44 Deze match toont jammer genoeg waarom het met Zinckernagel bij ons niets zal worden als hij als linksbuiten moet spelen.
Het loopt oh zo vaak toch spaak/stroef/mis als het via hem passeert.

PS: we hadden al lang een tweede moeten maken, nu geef je Kortrijk weer hoop en is het nu van moeten...
Dat ziet iedereen op dit forum al maanden dat hij geen winger is en bv vanaken zijn ruimtes weg neemt. Maar ja coach is baas.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Lekker verdedigd spileers. Wendbaarheid van een camion. We krijgen wat we gevraagd hebben weeral..
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

:suicide:
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Oef en nu graag zinckernagel wat vaker bank
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Veerkracht toch wel dit!
Plaats reactie