wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 30 jan 2024, 22:14 Veerkracht toch wel dit!
Zou graag onze xG zien na deze match.
Nu we voor een keer het eens niet laten hangen na onze voorsprong hebben we nu toch moeten zweten verdomme.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Tis populistisch na paar minuten en een assist maar ik vind het persoonlijk al langer. Als je ziet hoeveel kansen sommigen krijgen verdient skoras dan niet nog eens een volwaardige kans? Kan een man voorbij is gretig.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Waanzinnige sukkelaars
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Losers !!!!
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Dit kan toch niet. Hoe kan je hier nu 3 goals tegen krijgen. Dit zijn echt twee weggesmeten punten.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

1 op 6 tegen de laatste. 3 goals tegen een ploeg die er amper 13 gemaakt had.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Ge voelt aan alles dat die 3-3 er gaat komen.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Wat naar mijn gevoel ook niet klopt in voetbal los daarvan is dat de ploeg die een hele match tijd wint profiteert van de 7 minuten extra die ze zelf gewonnen hebben. Maar ja daar ligt het natuurlijk niet aan.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Onze pressing en balrecuperatie was bijna een ganse match goed, maar als er dan rond onze eigen 16 scherp en kort op een man moet gedekt worden geven we ze 3x te gemakkelijk ruimte. Ongelooflijk.
Ik kan niet kwaad zijn want het spel was goed, maar we verkwistten teveel kansen. Het is echt ongeloof.
We konden op een punt van anderlecht komen via een thuismatch tegen de laatste.
Zo zonde.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Met deze verdediging speelt ge geen kampioen, zo simpel is het.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Peter schreef: 30 jan 2024, 22:44 Met deze verdediging speelt ge geen kampioen, zo simpel is het.
Iedereen ziet het behalve…
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 30 jan 2024, 22:44 Met deze verdediging speelt ge geen kampioen, zo simpel is het.
Dit dus, met deze verdediging kan je geen prijzen pakken !!
3 goals pakken tegen de laatste die totnogtoe amper 5 goals maakte buitenshuis, dat zegt meer dan genoeg
De Heren beslissers vinden nochtans dat Club over genoeg kwaliteit beschikt centraal in de verdediging...awel ja :suicide:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Dit ligt niet aan de verdediging alleen hé...

Club domineert heel de match lang. Blijft pressen, blijft kansen creëren maar heeft ditmaal pech dat de bal er moeilijk ingaat. Kortrijk dat met z'n allen terugplooit helpt uiteraard niet, maar het was offensief ook vaak 'net niet'. Ondanks dat scoren we 3x en blijven we heel de tijd druk zetten. Daar kan je als supporter alleen maar blij van worden.

Naast de offensieve sector die af en toe een foutje maakte liep er in de verdediging ook wat fout. Bij de eerste onvoldoende voor de man gebleven en bij de tweede Vetlesen die tussen 3 man wou dribbelen op een plaats waar dat niet nodig is. Los van die individuele fouten bij de 2 eerste doelpunten moet je ook kunnen toegeven dat Kortrijk die (halve) kansen goed afwerkte. Een goal tegenkrijgen door een individueel foutje is geen schande, dat zijn zaken die kunnen gebeuren.

Die 3de goal vond ik wél een schande. Als je na 95 minuten knokken 3-2 voorstaat mag je het gewoon niet meer uit handen geven. Als je op zo'n moment collectief als hele ploeg zó zwak staat te verdedigen roep je het over jezelf uit. Ook hier vind ik dat je niet enkel op de verdediging mag schieten, heel het team stond er gewoon naar te kijken. Ik denk dat de bal 3x of 4x voor doel komt voor hij uiteindelijk binnen gaat - daar had al lang iemand tussen moeten zitten om hem weg te rammen.

Soit, ik kan alleen maar hopen dat het een leermomentje is en dat het team ook de goeie zaken meeneemt. Heel de match op zo'n manier druk blijven zetten en aanvallen was knap. Skoras weer goed ingevallen, ook dat was positief. Thiago speelt een zwakke match maar scoort toch opnieuw. Als het niet mooi lukt kunnen we het ook op stilstaande fase of voorzet.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Zinckernagel en Meijer vielen me alweer tegen, waarom Skoras en Sabbe (De Cuyper LB dan) niet eens laten starten ?
Het klopt dat Club aan de rust minstens met 2 goals moest voor staan en dat Thiago heel ongelukkig was,
kan er dan eens niemand anders offensief opstaan en het verschil maken ?!
Een ongeschreven wet in het voetbal is, dat als men zijn kansen niet afmaakt, men dikwijls het deksel op de neus krijgt.
Frappant hoe makkelijk we die tegengoals slikken en nog maar eens een bewijs van het feit dat er centraal achterin te weinig kwaliteit is.
Plaats reactie