wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik ben het 100% eens met de opmerking "frappant hoe makkelijk we die tegengoals slikken". Ik ben het niet eens met "nog maar eens een bewijs van het feit dat er centraal achterin te weinig kwaliteit is".

1. Onvoldoende scherp gedekt van Mechele.
2. Vetlesen die de bal onnodig verspeelt.
3. Te veel spelers om op te sommen :-(.

Deze 3 tegengoals zijn NIET de schuld van onze verdediging, ze zijn de schuld van het hele team.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Beetje volgend op de tweet hierboven met de xG stats, ben ik op fbref.com eens gaan kijken.
fbref gebruikt data van het Opta-bedrijf, dus dat vertrouw ik wel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Inclusief de match van gisteren hebben we dus het meeste goals gemaakt (GF), de minste goals tegen gekregen (GA), zouden we de meeste goals moeten gemaakt hebben (xG) en zouden we de minste goals moeten tegen gekregen hebben (xGA)
Op basis hiervan doen we het dus eigenlijk "normaal", want onze werkelijke cijfers wijken niet zoveel af van de expected cijfers. En ondanks de drie tegendoelpunten van gisteren zijn we nog altijd de beste verdediging.

Op fbref.com vond ik wel niet meteen een stat voor Expected Points.
Daarom vond ik op een andere website, die ik niet kende, (footballxg.com) wel wat ik zocht. Hier is de match van gisteren nog niet mee gerekend en wijken de cijfers lichtjes af.
Volgens deze tabel zouden we voor gisteren al 45 punten moeten gehad hebben, ipv de 40 die we hadden.
Daardoor hadden we op een tweede plaats kunnen staan, achter Union en slechts 1 puntje boven Genk dat momenteel vijfde staat.
Opvallend hier is dat Union ook al 5 punten meer behaalde dan verwacht werd, waardoor we dichter bij hen stonden.

Afbeelding

Conclusie: cijfermatig doen we het niet slecht, maar op één of andere manier zijn we toch aan het underperformen en hebben we de punten niet behaald die we zouden moeten hebben. Daar is naar alle waarschijnlijkheid onze slechte herfstperiode voor verantwoordelijk.
De reden dat we bovenaan staan in gemaakte goals, xG, minste tegendoelpunten en minste xGA, en toch niet bovenaan in xPts heeft ermee te maken dat we enkele matchen gehad hebben met een karrenvracht aan doelpunten, waarbij we onze eigen xG overstegen.
Laatst gewijzigd door Sanders op 31 jan 2024, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 31 jan 2024, 07:35 Dit ligt niet aan de verdediging alleen hé...

Club domineert heel de match lang. Blijft pressen, blijft kansen creëren maar heeft ditmaal pech dat de bal er moeilijk ingaat. Kortrijk dat met z'n allen terugplooit helpt uiteraard niet, maar het was offensief ook vaak 'net niet'. Ondanks dat scoren we 3x en blijven we heel de tijd druk zetten. Daar kan je als supporter alleen maar blij van worden.

Naast de offensieve sector die af en toe een foutje maakte liep er in de verdediging ook wat fout. Bij de eerste onvoldoende voor de man gebleven en bij de tweede Vetlesen die tussen 3 man wou dribbelen op een plaats waar dat niet nodig is. Los van die individuele fouten bij de 2 eerste doelpunten moet je ook kunnen toegeven dat Kortrijk die (halve) kansen goed afwerkte. Een goal tegenkrijgen door een individueel foutje is geen schande, dat zijn zaken die kunnen gebeuren.

Die 3de goal vond ik wél een schande. Als je na 95 minuten knokken 3-2 voorstaat mag je het gewoon niet meer uit handen geven. Als je op zo'n moment collectief als hele ploeg zó zwak staat te verdedigen roep je het over jezelf uit. Ook hier vind ik dat je niet enkel op de verdediging mag schieten, heel het team stond er gewoon naar te kijken. Ik denk dat de bal 3x of 4x voor doel komt voor hij uiteindelijk binnen gaat - daar had al lang iemand tussen moeten zitten om hem weg te rammen.

Soit, ik kan alleen maar hopen dat het een leermomentje is en dat het team ook de goeie zaken meeneemt. Heel de match op zo'n manier druk blijven zetten en aanvallen was knap. Skoras weer goed ingevallen, ook dat was positief. Thiago speelt een zwakke match maar scoort toch opnieuw. Als het niet mooi lukt kunnen we het ook op stilstaande fase of voorzet.
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Het enige wat ik de ploeg kan/wil verwijten is te slap verdedigen op die cruciale momenten én dat we collectief beslissen om de laatste 2 minuten angsthaas te zijn en zelfs geen fout durven maken. Tot minuut 95 waren we vooruit gericht, Balanta ging zelfs aan de linkercornervlag een bal gaan veroveren. Kortrijk kwam zelfs dan niet over de middenlijn. Maar plots is het totale chaos omdat op een lange bal of uittrap (ik weet het niet meer, maar ik zie het beeld nog zo voor me) Kortrijk beslist om met7 spelers in de voorste lijn te gaan staan. Ons middenveld staat volledig uit positie (Vanaken liet het daar ook wat lopen ipv voor die twee minuten de knop om te draaien en zijn kopbalsterkte te gebruiken als defensief hulpmiddel) en iedereen heeft schrik om een foutje te maken. Door de algemene paniek heeft niemand nog oog voor de man en met geluk valt de bal goed voor de Kortrijk-speler die hem binnentrapt.
Als je de laatste twee minuten doet wat je ervoor doet komt Kortrijk zelfs niet meer aan onze backlijn.

Het balverlies van Vetlesen is typisch van het te mooi willen doen. Verbeter mij als ik mis ben, maar volgens mij heeft hij ons zo al eens een tegendoelpunt gekost?
Spileers laat zich dan wel veel te gemakkelijk uitkappen, maar hij is niet de hoofdschuldige.
En bij het eerste doelpunt geeft Mechele echt wel teveel tijd en ruimte aan die spits, die dan nog linksvoetig is. Onderschatting van die spits? Mechele zat voordien nochtans altijd kort op zijn vel en gaf hem geen centimeter. Mignolet zag de bal te laat komen maar was er nog dicht bij met zijn redding.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Het lag gisteren niet alléén aan onze centrale verdedigers, dat klopt. Simon ziet er niet geweldig uit op de eerste, Vetlesen verspeelt knullig de bal bij de tweede en onze ploeg denkt voor een of andere redenen nog aan aanvallen bij de derde.

Maar bij die tweede laat Spileers zich kinderlijk makkelijk uit kappen en bij de tweede staat Mechele in niemandsland en is Spileers andermaal zwak in de lucht.

Er waren ook positieve zaken in de wedstrijd, maar als ge in de laatste minuut zo'n goal tegen pakt, kan mij dat eerlijk gezegd niet veel meer schelen. Deze ploeg slaagt er al twee seizoenen in om elke keer er een sprankeltje hoop is, dat vakkunding uit te blazen.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Het jammere is dat we de bonus in het klassement mogelijks alweer kwijt zijn na deze speeldag én dat er matchen aankomen op Antwerp en thuis tegen Union voor de beker. Je gaat toch met een iets ander gevoel weer (van moeten) daar naartoe.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Sanders schreef: 31 jan 2024, 08:34 Het jammere is dat we de bonus in het klassement mogelijks alweer kwijt zijn na deze speeldag én dat er matchen aankomen op Antwerp en thuis tegen Union voor de beker. Je gaat toch met een iets ander gevoel weer (van moeten) daar naartoe.
Dat is wat ik bedoel met elk sprankeltje hoop de kop in drukken. We hebben dit seizoen al té veel wedstrijden punten laten liggen waar dat niet nodig was.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 31 jan 2024, 08:36
Sanders schreef: 31 jan 2024, 08:34 Het jammere is dat we de bonus in het klassement mogelijks alweer kwijt zijn na deze speeldag én dat er matchen aankomen op Antwerp en thuis tegen Union voor de beker. Je gaat toch met een iets ander gevoel weer (van moeten) daar naartoe.
Dat is wat ik bedoel met elk sprankeltje hoop de kop in drukken. We hebben dit seizoen al té veel wedstrijden punten laten liggen waar dat niet nodig was.
Klopt, zo speel je niet mee voor de prijzen, integendeel, Gent en de mauve pakken nog een punt in blessuretijd vorige speeldag, wij verliezen twee punten.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Mooie xG-analyse @Sanders.

Het toont aan wat velen gevoelsmatig ook al dachten: Club haalt minder punten dan ze zouden moeten hebben, anderlecht & Union halen er meer. Dat zijn die kleine zaken die meezitten of tegenzitten.

Het goede nieuws is dat geluk en pech meestal niet blijven duren. De voorbije matchen merk je al dat het bij anderlecht & Union al iets meer schrapen is terwijl wij het steeds beter deden. Een accident de parcours kan altijd, dus als we dan toch die defensieve foutjes moeten maken heb ik liever dat we 3x in de fout gaan tegen Kortrijk dan 1x tegen Antwerp & 1x tegen Union. Nu is het gewoon zaak om de rug te rechten en tegen Antwerp op dezelfde manier te spelen als gisteren (maar dan zonder de foutjes).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 31 jan 2024, 07:35 Dit ligt niet aan de verdediging alleen hé...

Club domineert heel de match lang. Blijft pressen, blijft kansen creëren maar heeft ditmaal pech dat de bal er moeilijk ingaat. Kortrijk dat met z'n allen terugplooit helpt uiteraard niet, maar het was offensief ook vaak 'net niet'. Ondanks dat scoren we 3x en blijven we heel de tijd druk zetten. Daar kan je als supporter alleen maar blij van worden.

Naast de offensieve sector die af en toe een foutje maakte liep er in de verdediging ook wat fout. Bij de eerste onvoldoende voor de man gebleven en bij de tweede Vetlesen die tussen 3 man wou dribbelen op een plaats waar dat niet nodig is. Los van die individuele fouten bij de 2 eerste doelpunten moet je ook kunnen toegeven dat Kortrijk die (halve) kansen goed afwerkte. Een goal tegenkrijgen door een individueel foutje is geen schande, dat zijn zaken die kunnen gebeuren.

Die 3de goal vond ik wél een schande. Als je na 95 minuten knokken 3-2 voorstaat mag je het gewoon niet meer uit handen geven. Als je op zo'n moment collectief als hele ploeg zó zwak staat te verdedigen roep je het over jezelf uit. Ook hier vind ik dat je niet enkel op de verdediging mag schieten, heel het team stond er gewoon naar te kijken. Ik denk dat de bal 3x of 4x voor doel komt voor hij uiteindelijk binnen gaat - daar had al lang iemand tussen moeten zitten om hem weg te rammen.

Soit, ik kan alleen maar hopen dat het een leermomentje is en dat het team ook de goeie zaken meeneemt. Heel de match op zo'n manier druk blijven zetten en aanvallen was knap. Skoras weer goed ingevallen, ook dat was positief. Thiago speelt een zwakke match maar scoort toch opnieuw. Als het niet mooi lukt kunnen we het ook op stilstaande fase of voorzet.
grotendeels eens met jouw post! Wat die derde goal betreft, enkele bedenkingen:
- Die aanval deed me denken aan een Man City-aanval: Snelle combinatie (met Vanaken die het centrum afdekt maar de pass niet kan pareren, en met Skoras, op dat moment linksback, die uitstapt, maar te laat komt), gevolgd door een uitstekende lage voorzet in de rug van onze op dat moment zeer compacte centrale verdediging (zoals KDB die ook gregeld trapt) en onze verdediging die daardoor uit positie raakt.

- Je ziet dat Spileers beslist om uit het centrum weg te lopen om richting onze rechterflank door te dekken op de KVK-man die de bal krijgt, waarop Odoi zijn positie eerst wil innemen, dan ziet dat er een man vrij staat aan de rand van de carré, en dan de keuze maakt om daar naartoe te lopen.

- Skoras is ondertussen teruggelopen naar de carré om de (door het kantelen van onze verdediging richting de balontvanger van KVK op onze rechterflank) vrijgekomen ruimte in die halfspace af te dekken. Op zich alert, maar hij kijkt hier vooral naar de bal en niet naar de man van KVK in zijn rug.

- Vervolgens kapt de man waarop Spileers doordekte zich vrij, en geeft de bal voor doel. Daar komt Balanta zeer goed voor zijn man (eigenlijk zelfs voor 2 man), en kopt de bal weg richting zijlijn (naar onze linkerflank). Het klopt m.i. dus niet helemaal dat er van ons niemand meer zou tussen gezeten hebben.

- Die weggekopte voorzet belandt vervolgens bij de KVK-speler in de zone van Skoras, die te ver van zijn man stond. Bal wordt vervolgens 2 keer in 1 tijd doorgekopt. Eén keer door de vrijstaande KVK-speler in Skoras' zone, en vervolgens door de (nog steeds ongedekte) KVK-speler (hun nummer 4 geloof ik) die aanvankelijk als 2e KVK-man in Balanta's rug stond, tot bij Seck, die goed wegstapt uit de rug van Mechele en hem binnen legt. Ook die fase deed me denken aan een City-aanval, omdat er aan de goal 2 baltoetsen in één tijd vooraf gaan.

Kortom: inderdaad verdedigende fouten op verschillende momenten, waaruit we zeker lessen moeten trekken, maar ook gewoon een erg goeie aanval van KVK waarmee ze heel veel verdedigingen uit verband hadden gespeeld. Dat moeten we ook kunnen toegeven vind ik.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

En waar had de Messi van brugge zich weer verstopt?🤣
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Een Manchester city aanval van een ploeg die afgetekend laatste stond en 5 keer gescoord had op verplaatsing. Waar geen bal kwaliteit aanwezig is. Ik probeer u vergelijking oprecht ernstig te lezen maar het is gewoon lachwekkend. Heeft niks met city te maken maar met wat deila omschreef als een gezonde dosis agressie. We stonden in die fase overal uit positie en te ver van onze tegenstander. Een uitleg als een de Bruyne pas van een Kortrijk speler en een geweldige aanval… met alle respect maar dit was geen vloeiende aanval met 1 tijdsvoetbal waarbij we compleet uit verband gespeeld werden. We verliezen alle punten tegen de kleintjes. Vroeger zei men wel eens dat je kampioen wordt door van de kleintjes alles te winnen. Actueler dan ooit.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Levi schreef: 31 jan 2024, 16:27 Een Manchester city aanval van een ploeg die afgetekend laatste stond en 5 keer gescoord had op verplaatsing. Waar geen bal kwaliteit aanwezig is. Ik probeer u vergelijking oprecht ernstig te lezen maar het is gewoon lachwekkend. Heeft niks met city te maken maar met wat deila omschreef als een gezonde dosis agressie. We stonden in die fase overal uit positie en te ver van onze tegenstander. Een uitleg als een de Bruyne pas van een Kortrijk speler en een geweldige aanval… met alle respect maar dit was geen vloeiende aanval met 1 tijdsvoetbal waarbij we compleet uit verband gespeeld werden. We verliezen alle punten tegen de kleintjes. Vroeger zei men wel eens dat je kampioen wordt door van de kleintjes alles te winnen. Actueler dan ooit.
gelukkig spelen we de play-offs tegen de "groten"
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Levi schreef: 31 jan 2024, 16:27 Een Manchester city aanval van een ploeg die afgetekend laatste stond en 5 keer gescoord had op verplaatsing. Waar geen bal kwaliteit aanwezig is. Ik probeer u vergelijking oprecht ernstig te lezen maar het is gewoon lachwekkend. Heeft niks met city te maken maar met wat deila omschreef als een gezonde dosis agressie. We stonden in die fase overal uit positie en te ver van onze tegenstander. Een uitleg als een de Bruyne pas van een Kortrijk speler en een geweldige aanval… met alle respect maar dit was geen vloeiende aanval met 1 tijdsvoetbal waarbij we compleet uit verband gespeeld werden. We verliezen alle punten tegen de kleintjes. Vroeger zei men wel eens dat je kampioen wordt door van de kleintjes alles te winnen. Actueler dan ooit.
Niet mee eens. Dit was op zichzelf beschouwd een mooie, vloeiende aanval, die veel verdedigingen in de problemen had gebracht. Daar neem ik geen woord van terug. Dat KvK mogelijk gaat degraderen en voor het overige amper kansen creëert, doet daar niks vanaf. Eén goeie pass maakt van die Kortrijk-speler geen Debruyne, één goeie aanval maakt van KvK geen City. Maar die aanval zelf, daarover blijf ik bij wat ik zei.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Persoonlijk vind ik interessant wat Hans aanhaalde en verkeerd werd in begrepen. Hij haalde aan dat Kortrijk hele match tijd won en beloond werd met 7 minuten extra. Weet dat zo niet werkt maar in feite zou match dan gewoon niet zoveel extra tijd moeten krijgen. Ze profiteren nu van hun eigen onsportiviteit. Nogmaals dit is niet de reden maar vind ik wel interessant dat Hans dat aanhaalde in interview. Waar kranten van maakte dat Hans meer dan 7 minuten wou. Absoluut niet zijn intentie.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Levi schreef: 31 jan 2024, 19:41 Persoonlijk vind ik interessant wat Hans aanhaalde en verkeerd werd in begrepen. Hij haalde aan dat Kortrijk hele match tijd won en beloond werd met 7 minuten extra. Weet dat zo niet werkt maar in feite zou match dan gewoon niet zoveel extra tijd moeten krijgen. Ze profiteren nu van hun eigen onsportiviteit. Nogmaals dit is niet de reden maar vind ik wel interessant dat Hans dat aanhaalde in interview. Waar kranten van maakte dat Hans meer dan 7 minuten wou. Absoluut niet zijn intentie.
Ik heb eerder het gevoel dat de media er wou van maken alsof Hans dat de reden vond dat we nog een goal slikten. Dat er juist minder dan 7 minuten moest bijgeteld worden.

Alleszins, die regel is destijds in het leven geroepen om tijdrekkende ploegen te straffen en de voetballende ploegen de kans te geven om zoveel mogelijk actuele speeltijd te hebben. Deze keer werkt het tegen ons, maar je gaat ook veel voorbeelden vinden waar net de voetballende ploeg in extremisch nog een doelpuntje kan scoren in die toegevoegde tijd.

Je zegt dat zo'n match niet zoveel extra tijd zou mogen krijgen, en ik begrijp uw betoog, maar dan gaat een kakafonie worden aan wedstrijden waarin moet bepaald worden hoeveel extra tijd gegeven wordt. Dat lijkt mij geen waterdicht systeem.

Neem nu onze match tegen KVK. We scoren in de 86e minuut. Op dat moment is de vierde official al bezig met het uittellen van de extra tijd en het voorbereiden van het bordje om het te tonen in minuut 88 of 89. Wij staan dus voor, en volgens bovenstaande logica zou er dus niet zoveel tijd mogen bijgeteld worden, want door ons doelpunt is Kortrijk gestraft en zou een korte blessuretijd een extra soort straf zijn. Vierde official beslist dus om ipv 7 minuten slechts 2 minuten aan te duiden. En dan scoort Kortrijk toch wel niet in minuut 91 zeker. Dan gaan wij klagen dat er onvoldoende extra tijd was.

Of een match staat op een gelijke stand, waarbij 1 ploeg duidelijk beter is zonder uitgespeelde kansen (enkel wat ongevaarlijke afstandschotjes enzo). De officials denken dat hier toch geen winnaar meer uit de bus gaat komen en beslissen om slechts 2 minuten extra te spelen. Ondanks dat de mindere ploeg toch al een tijdje aan het tijdrekken is. De neutrale toeschouwer zal inderdaad zeggen dat de match zal doodbloeden, maar de beter spelende ploeg gaat zich tekort gedaan voelen.

Is het ergerlijk dat mindere ploegen zo tijdrekken? Ja
Is het de reden of een reden dat we de tegengoal slikken? Nee.

Scheidsrechters moeten zoiets gewoon rapper durven bestraffen. Als je in de eerste helft een fout als spelbederf maakt, krijg je geel. Waarom krijgt er nooit iemand geel de eerste helft voor tijdrekken. Dat is ook spelbederf.
En ik moet zeggen dat Kortrijk het nog "braaf" deed. De keeper was wel bezig vanaf minuut 1 met tijdrekken, bij wissels ging men er traag af en er was eens en inworp die langer duurde. Maar er werd niet om de haverklap een fout gemaakt, er werden geen blessures geveinsd en er werd al zeker bewust geen opstootjes uitgelokt om de aandacht van onze spelers af te leiden.

Het is jammer dat we net in een goede flow zaten. De resultaten begonnen te komen, het voetbal begon duidelijk te beter en er was weer vertrouwen onderling tussen de spelers.
We hadden een karrenvracht aan kansen maar onze afwerking was ondermaats. Waar het in de herfst allemaal van Skov moest komen, scoort hij nu veel moeilijker. En net hij heeft die fenomenale traptechniek om een bal te kunnen wegleggen vanuit een onmogelijke hoek. Nochtans speelt hij bij vlagen echt wel goed.
Hopelijk kunnen we onze draad weer oppikken want het lijkt dat we op een moment in de competitie zitten waarin we kunnen profiteren van anderen hun puntenverlies.
Antwerp is overgestapt van systeem en is nog zoekende. Zeker zonder vervanger van Vermeeren is het al wat minder op dat middenveld.
anderlecht kampt met een karrenvracht aan blessures en spelers die een vormdip lijken te hebben.
Genk is het noorden kwijt en lijkt zich meer te verliezen in wat er naast het veld gebeurde met hun rechtszaak en spelers die vertrokken zijn.
Gent verkoopt bijna al hun aanvallend belangrijke spelers met Orban, Fofana en nu mogelijks ook Cuypers. Het inwerken van nieuwe spelers in Hein zijn systeem gaat hen ongetwijfeld punten kosten.
Enkel Union blijft matchen winnen ondanks dat het ook al stroever loopt.

Ik geloofde nog altijd niet dat we de kloof met Union konden dichten (we werden begin deze week al dé uitdager genoemd), maar ik hoopte wel dat we al een serieuze stap aan het zetten waren naar de tweede plaats.

Stel dat we zondag winnen op Antwerp, kan ik de verloren punten tegen Kortrijk nog ergens kaderen. Hadden we vorig weekend gezegd dat we 7/9 gingen halen deze week tegen Charleroi, Kortrijk en Antwerp; dan hadden er velen direct getekend denk ik. De manier blijft gewoon zuur.

PS: er gaat een belangrijke rol weggelegd zijn voor onze 2CV's, onze RB en onze VM. Janssen laat zich nu uitzakken, Ilenikhena blijft diep en Ejuke en Ekkelenkamp lopen in de ruimte waar Janssen uitzakt.
Plaats reactie