wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Nusa zal niet in de wedstrijdkern zitten voor de matchen tegen Antwerp en Union.
Officieel omdat hij er mentaal niet klaar voor is.
Die uitleg zou ik begrijpen voor nu zondag. Maar tegen dinsdag moet je toch wel kunnen spelen?
Of zou er toch weer een blessure zijn die effectief opdook bij de medische testen...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik zou de druk op zo'n 18jarige toch niet onderschatten. Over en weer vliegen voor een transfer naar Engeland - toch wel de droomcompetitie. In alle kranten komen als duurste Belgische transfer ooit. De transfer plots on hold laten staan omwille van een medisch probleempje. 't Is geen robot hé, ik kan wel aannemen dat zoiets niet evident is. Op mijn 18 jaar heb ik in elk geval in de verste verte niet over zoiets moeten nadenken ;-).

Ik vermoed trouwens dat Club zegt dat hij rust krijgt voor de komende 2 matchen uit voorzorg. Stel dat hij de mentale rust terugvindt kan hij nog altijd aansluiten tegen Union en is het enkel positief. Als je hem tegen Antwerp aan de kant houdt en zegt dat hij tegen Union er terug bij is, wordt het weer eens extra overal uitgesmeerd als hij toch een match langer aan de kant blijft.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 02 feb 2024, 20:41 Ik zou de druk op zo'n 18jarige toch niet onderschatten. Over en weer vliegen voor een transfer naar Engeland - toch wel de droomcompetitie. In alle kranten komen als duurste Belgische transfer ooit. De transfer plots on hold laten staan omwille van een medisch probleempje. 't Is geen robot hé, ik kan wel aannemen dat zoiets niet evident is. Op mijn 18 jaar heb ik in elk geval in de verste verte niet over zoiets moeten nadenken ;-).

Ik vermoed trouwens dat Club zegt dat hij rust krijgt voor de komende 2 matchen uit voorzorg. Stel dat hij de mentale rust terugvindt kan hij nog altijd aansluiten tegen Union en is het enkel positief. Als je hem tegen Antwerp aan de kant houdt en zegt dat hij tegen Union er terug bij is, wordt het weer eens extra overal uitgesmeerd als hij toch een match langer aan de kant blijft.
Ik kan deels volgen, maar vind het qua communicatie niet fantastisch aangepakt. Deila gaf aan dat hij er tegen KVK gelet op de omstandigheden niet bij zou zijn, maar dit weekend terug wel, want "hij is fit". Als hij nu dan toch niet in de selectie zit, dan gaan er onherroepelijk ook vragen komen over die fitheid, dat kon je van ver zien aankomen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

IsO schreef: 02 feb 2024, 20:44 Ik kan deels volgen, maar vind het qua communicatie niet fantastisch aangepakt. Deila gaf aan dat hij er tegen KVK gelet op de omstandigheden niet bij zou zijn, maar dit weekend terug wel, want "hij is fit". Als hij nu dan toch niet in de selectie zit, dan gaan er onherroepelijk ook vragen komen over die fitheid, dat kon je van ver zien aankomen.
Daar geef ik je volledig gelijk in. Op dezelfde dag was er een artikel dat hij erbij ging zijn tegen Antwerp én later dat hij er niet bij ging zijn tegen Antwerp & Union. Ze hebben de communicatie voordien niet geweldig aangepakt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

De Cuyper krijgt weer de voorkeur op Sabbe of Odoi op rechtsback. Komaan gasten! :wave:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Scheids Vergote is het zichzelf aan het moeilijk maken
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 138
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Fantastische wissels me dunkt. Na de goal krijgen we alweer niks klaar. Alles op die 0-1… Dat het maar snel afgelopen is
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Je hebt erom gevraagd, meneer Deila
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Onbrugs voetbal....again. 1x scoren en dan verdedigen.
Andere trainer aub
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Waanzin dit ik kots van deze coach zijn tactische keuzes
Levi
A-kern
Berichten: 478
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hoe verliezen we deze match nog? Helemaal klaar mee
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

De ploeg met de minst gepasseerde verdediging die o zo moeilijk een voorsprong kan verdedigen.

Deze mag Deila op zijn buik schrijven.
Hij gaf de intentie door voor Balanta te kiezen, door achteruit te laten kruipen en duidelijk niet in te grijpen. Nee integendeel. Op minuut 70 al een extra verdediger inbrengen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Hopelijk komt alles goed met Maxime
Da’s het belangrijkste nu

Voor de rest niet normaal natuurlijk hoe we deze match verliezen.
Ik hoop dat de trainer kritisch is voor zichzelf
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

vanGentmaarvoorClub schreef: 04 feb 2024, 15:34 Hopelijk komt alles goed met Maxime
Da’s het belangrijkste nu

Voor de rest niet normaal natuurlijk hoe we deze match verliezen.
Ik hoop dat de trainer kritisch is voor zichzelf
Ik vrees iets ernstig, zelfs met een neksteun aan bleef die man van het Rode Kruis zijn hoofd ondersteunen op de draagberrie.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

4 simpele conclusies:

1. We kruipen te veel terug na een voorsprong, dan vraag je om tegengoals. Je zag wél Deila de ploeg naar voor sturen, maar zijn wissels geven net de indruk om meer te verdedigen. Bizar.
2. Antwerp scoort 2x met meer geluk dan kunde.
3. We krijgen gigantisch veel corners maar doen er te weinig mee.
4. Sorry, maar na de fout op De Cuyper moet je deze match gewoon affluiten. Club was er niet meer met de gedachten bij en die tegengoal valt deels ook daardoor. Hier zou het menselijke moeten primeren.

Hopen op snel nieuws van Maxime.
Plaats reactie