wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Deila buiten..en met hem nog een paar uit de ploeg.
Deila is een coach voor een middenmotor of degradatie club, niet voor fcb.
Alle slome spelers verkopen, ook vanaken..toonbeeld van lamlendigheid
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

IK had nooit gedacht dat de dag ging komen, maar ik ben het eens met Farina over Vanaken. Ik zou hem durven laten gaan en aan een nieuwe cyclus beginnen. Idem Mechele & Mignolet.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

FrankFarinaII schreef: 29 feb 2024, 07:23 Deila buiten..en met hem nog een paar uit de ploeg.
Deila is een coach voor een middenmotor of degradatie club, niet voor fcb.
Alle slome spelers verkopen, ook vanaken..toonbeeld van lamlendigheid
En zeker ook een paar “supporters” buiten !
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Voor mij zijn het bestuur en de sportief verantwoordelijken de schuldigen aan deze malaise.
Hoe kan je na 3 opeenvolgende titels en totale dominantie op alle vlakken, zo wegglijden in de middenmoot ?
Hoe kan het zijn dat een club met een loonmassa die bijna dubbel zo hoog ligt dan de nr. 2 in deze ranking, met een historisch hoge waarde van de spelerskern,
met veruit het hoogste budget, enz...zo in verval geraakt ?
Wat typisch is aan deze teloorgang, is de uitspraak van Verhaeghe bij het aanstellen van Hoefkens, dat Club een machine is
die met elke trainer sowieso zal draaien. We zijn nu 4 trainers verder op 2 seizoenen.
Dergelijk hautain en arrogant gedrag en mentaliteit is de oorzaak van alles wat aan het mislukken is en als ik zie dat Madou en
consoorten rond minuut 65 gisteren in de tribune hartelijk aan het lachen waren, houd ik mijn hart vast of zij wel de goede leiders zijn.
De laatste 2 seizoenen werden er consequent flagrante foute keuzes gemaakt op vlak van trainers, staff en spelers.
Het resultaat is alweer een trainer die tactisch een nitwit is, een onevenwichtige kern zonder leiders en samenhang, geen technisch directeur, enz...

Iedereen in alle geledingen bij Club moet dringend eens in de spiegel kijken, stoppen met zweven, voetjes op de grond en terug voeling krijgen met de supporters en de slogan `No sweat, no glory` ter harte nemen !
Eens playoff2 straks en geen Europees voetbal zal deugd doen, volle focus op herstructurering en grote kuis op alle vlakken en op de titel naar volgend seizoen toe.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 29 feb 2024, 08:17
FrankFarinaII schreef: 29 feb 2024, 07:23 Deila buiten..en met hem nog een paar uit de ploeg.
Deila is een coach voor een middenmotor of degradatie club, niet voor fcb.
Alle slome spelers verkopen, ook vanaken..toonbeeld van lamlendigheid
En zeker ook een paar “supporters” buiten !
Hier treft de supporters geen schuld, bijlange niet.
maartendr81
Belofte
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Ik snap echt niet waar dat toonbeeld van lamlendigheid vandaan komt. Als je het cijfer van afgelegde meters bekijkt zit Vanaken iedere wedstrijd in de top 5 (inclusief tegenpartij) en vaak legt hij de meeste meters van FCB af. Je kan jezelf dan nog afvragen of deze meters efficiënt afgelegd zijn (hoewel ik persoonlijk denk dat hij daar net in uitblinkt) maar toch zeker niet dat hij lui of passief is.
Nu moet ik wel toegeven dat ik voor de eerste keer het gevoel heb dat het op is met onze trainer (wat ik zelfs bij Parker niet had). Ik stel zeker niet voor om hem nu te vervangen. Persoonlijk denk ik dat het nooit een goede zaak is om halverwege een seizoen een trainer te vervangen. Maar, moest ik het voor het zeggen hebben (wat gelukkig niet is), zou ik hem na de playoffs toch de laan uitsturen. En bijgevolg nu al rondkijken naar een alternatief.
Langs de andere kant wil ik wel een kanttekening plaatsen. Wat als:
- Op speeldag 17 de goal tegen Mechelen doorgaat?
- Op speeldag 20 Burgess wel zijn 2e geel krijgt?
- Op speeldag 24 Janssen wel zijn 2e geel/ direct rood krijgt?
- Op speeldag 26 de drie penalty’s gefloten worden
- Thuis de halve finale wel de penalty gefloten wordt.
Je hoort mij hier niet zeggen dat benadeeld zijn, wel dat het normaal is dat de spelers het gevoel krijgen dat het tegen zit en dat het, met wat meeval, er helemaal anders had uitgezien voor Deila. En dan zwijg ik nog over de transfersom voor Thiago. Ik kan mij niet ontdoen van het feit dat het opnieuw is beginnen missen zodra deze druk op zijn schouders is komen te liggen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 08:30
vanGentmaarvoorClub schreef: 29 feb 2024, 08:17
FrankFarinaII schreef: 29 feb 2024, 07:23 Deila buiten..en met hem nog een paar uit de ploeg.
Deila is een coach voor een middenmotor of degradatie club, niet voor fcb.
Alle slome spelers verkopen, ook vanaken..toonbeeld van lamlendigheid
En zeker ook een paar “supporters” buiten !
Hier treft de supporters geen schuld, bijlange niet.
Neen, uiteraard niet.
Maar je kunt FrankFarinaII bezwaarlijk een supporter noemen, een successupporter ja, dat wel.
Ook ik ben uiteraard heel ontgoocheld en geen fan van Deila.
Maar probeer ook eens de zaken een beetje te relativeren. Het zat de laatste tijd ook gewoon niet mee. Zeggen dat alles zonder meer foutloopt bij Club op alle niveaus is gewoon niet correct.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 29 feb 2024, 08:36 Ik snap echt niet waar dat toonbeeld van lamlendigheid vandaan komt. Als je het cijfer van afgelegde meters bekijkt zit Vanaken iedere wedstrijd in de top 5 (inclusief tegenpartij) en vaak legt hij de meeste meters van FCB af. Je kan jezelf dan nog afvragen of deze meters efficiënt afgelegd zijn (hoewel ik persoonlijk denk dat hij daar net in uitblinkt) maar toch zeker niet dat hij lui of passief is.
Nu moet ik wel toegeven dat ik voor de eerste keer het gevoel heb dat het op is met onze trainer (wat ik zelfs bij Parker niet had). Ik stel zeker niet voor om hem nu te vervangen. Persoonlijk denk ik dat het nooit een goede zaak is om halverwege een seizoen een trainer te vervangen. Maar, moest ik het voor het zeggen hebben (wat gelukkig niet is), zou ik hem na de playoffs toch de laan uitsturen. En bijgevolg nu al rondkijken naar een alternatief.
Langs de andere kant wil ik wel een kanttekening plaatsen. Wat als:
- Op speeldag 17 de goal tegen Mechelen doorgaat?
- Op speeldag 20 Burgess wel zijn 2e geel krijgt?
- Op speeldag 24 Janssen wel zijn 2e geel/ direct rood krijgt?
- Op speeldag 26 de drie penalty’s gefloten worden
- Thuis de halve finale wel de penalty gefloten wordt.
Je hoort mij hier niet zeggen dat benadeeld zijn, wel dat het normaal is dat de spelers het gevoel krijgen dat het tegen zit en dat het, met wat meeval, er helemaal anders had uitgezien voor Deila. En dan zwijg ik nog over de transfersom voor Thiago. Ik kan mij niet ontdoen van het feit dat het opnieuw is beginnen missen zodra deze druk op zijn schouders is komen te liggen.
Ik had mij voorgenomen om niet te reageren na deze nederlaag, maar het supportersbloed kruipt waar het niet gaat :mrgreen:

Ik vond dat Vanaken gisteren voor zijn doen nog vaak diep mee kwam verdedigen. Vaak geeft hij op 20-25m van ons doel zijn man al eens door, maar gisteren kwam hij vaker mee duelleren voor de backlijn. Dus ik sluit mij zeker aan bij u.

Wat uw lijstje betreft met benadeelde momenten heb je gelijk; maar je kan eveneens een lijstje opstellen dat minstens even lang is of zoniet zelfs langer met momenten waar we onszelf in de voet schieten en te kort doen met wedstrijden uit handen geven en/of doelpunten slikken op het einde. Aanvallen is de beste verdediging is een eeuwenoud gezegde, en net zoals bij de meeste gezegdes zit er een kern van waarheid in. Als je na een voorsprong het momentum aan de tegenstander geeft, dan gaat daar onbewust het geloof groeien want plots krijgen ze de bal en mogen ze die pas geven. Maar als je blijft doordrukken en zoekt naar een extra doelpunt ontneem je het geloof bij de tegenstander. Iedereen die gevoetbald heeft en tegen een betere tegenstander heeft gespeeld heeft wel al matchen gehad waarbij die tegenstander maar bleef aanvallen waarvan je als speler op het veld meteen het gevoel kreeg: "ja dat gaat hier niet voor vandaag zijn." Maar wij geven al een gans seizoen na een voorsprong telkens het momentum terug aan de tegenstander, of dat nu een opdracht is van de coach(es) of door de spelers zelf gebeurt. Voetbal is meer dan fysiek alleen, het is ook mentaal sterk (willen) zijn.

Ik hoorde of las het deze week nog ergens: wij kunnen geen wedstrijd meer naar ons toetrekken als we evenwaardig of maar een klein tikkeltje beter zijn dan de rest. Wij moeten de tegenstand al echt "overklassen" zoals tegen een RWDM of Eupen. Uw momenten grijpen is ook een kunst. Antwerp deed dat vorig jaar, Union doet het al 3 jaar (maar hebben ook nog andere kwaliteiten) en anderlecht doet het dit jaar (zijn serieus aan het overperformen). Dat heeft ook te maken met kwaliteiten. Van Alderweireld weet je dat hij die trap in de benen heeft. Van Dolberg weet je dat hij maar een halve kans nodig heeft, instinct in de backlijn heb je of niet.

Ik heb ook het gevoel dat het op is voor de trainer, al heb ik niet de indruk dat de spelers zelf hem buiten willen.
Maar voor mij is er al een gans seizoen geen gameplan. We zijn te voorspelbaar. Uitvoetballen kunnen we niet met Mechele, Spileers en Ordonez. Dus steevast een lange bal op Thiago of Vanaken om daar te hopen dat we de tweede bal in de ploeg houden en op die manier 40m kunnen opschuiven. Maar er zijn andere oplossing die niet uitgeprobeerd werden/worden of overwogen zijn.
Als je dan toch Vetlesen op 6 kiest de laatste weken, laat hem dan tussen uw CV's zakken om de opbouw op te starten. Zelfs Onyedika moet dat kunnen. Laat uw backs dan hoger staan. Maar nu staan ze de backs hoog én staat onze 6 met zijn gezicht naar eigen doel als Mignolet, Mechele, Spileers of Ordonez de bal hebben. Voetbal dan maar eens uit.
Nielsen heeft de energie en drive om als 8 te spelen, maar heeft dan weer de technische capaciteiten niet van een Rits of Vormer om in de opbouw een bal aan kwijt te kunnen. Hij kan al zeker niet wegdraaien met een man in de rug en heeft beter het spel voor zich.
De Cuyper speelt al weken op rechtsachter, en zoekt als linksvoetige dus gemakkelijker de laterale optie of speelt terug. Nochtans kan die jongen bovengemiddeld goed voetballen voor een back (goede balbehandeling en pas) en ziet hij openingen (getuige zijn assists bij Westerlo en ons). Laat die inschuiven in het middenveld om enerzijds een overtal te bekomen en anderzijds zijn voetballende kwaliteiten te gebruiken (als hij dan toch tegen zijn voet op rechtsachter staat).
Op zich geen probleem dat hij tegen zijn voet staat. Toegegeven, het is verre van ideaal, maar met welk idee blijft hij daar staan? Sabbe leek mij terug uit blessure? Odoi is kwalitatief misschien wat minder, pakt gele kaarten zoals snoepjes maar speelt wel met zijn voet mee en heeft dat smeerlapje in hem. We hebben onze CL-groep ook overleefd met Odoi op rechts...
Verder staan onze beide flankaanvallers vastgeroest op hun flank. Als wij in balbezit zijn en we zijn aan het rondtikken is er veel te weinig beweging van hen. Kom eens naar binnen, steek eens over naar de andere flank, zorg voor een overtal... Te vaak staan zij op hun flank, spelen we hen aan en lijkt het alsof zij het dan maar individueel moeten oplossen.

Naast de spelers en de trainers begin ik toch stilaan ook vragen te hebben bij keuzes van de beleidsmensen.
Welke analyse werd er gemaakt om te besluiten dat er geen verdediger noodzakelijk was? Werd het mentale aspect van onze kern goed ingeschat? Worden nieuwe spelers ook op persoonlijk vlak bekeken om te zien of die passen in onze filosofie? Verschillende karakters maken elkaar sterker in een groep.
Mechele bvb heeft zijn verdiensten, is in België verdedigend goed (technisch te weinig) maar is zo'n brave jongen. Die gaat nooit onder de huid kruipen van zijn spits, gaat hem nooit eens onder het gras steken.
Worden transfers altijd overlegd met de coach? Skoras werd gehaald voor het aanstellen van Deila, maar het is stilaan duidelijk dat Deila hem niet hoog zitten heeft.
Deila zou intern aangegeven hebben, voor de start van de competitie en voor het terughalen van Balanta, dat het ontbrak aan een goede 6 (type breker, opruimer, waterdrager, speler voor het vuile werk). Verder zou hij ook (in een zatte bui in Knokke) eens laten vallen hebben dat er te weinig killersmentaliteit in de groep zit. Dit laatste is wel een gerucht, ik was er zelf niet bij.
Daarnaast werd er deze winter besloten om spelers te laten gaan met Buchanan en Vermant; en werd een dikke uitgaande transfer geregeld met Thiago. Opnieuw geen inkomend verkeer.
We vinden ook maar geen opvolger als TD voor Mannaert. Ik versta dat je niet de eerste de beste moet nemen, maar wie heeft de eindverantwoordelijkheid in de evaluatie van spelers en trainer richting volgend seizoen? Wie neemt de eindverantwoordelijkheid in transferdossiers richting volgend seizoen?
Bart Verhaeghe mag dan wel verklaard hebben dat er voorlopig geen sprake meer is van een overname, maar ik krijg toch stilaan het gevoel dat we alles aan het "opkuisen" zijn om er zo interessant mogelijk uit te zien voor potentiële overnemers: dure uitgaande transfers en zo min mogelijk inkomende om zo de balans zoveel mogelijk in het positieve te krijgen. Niets zo slecht als een ploeg met schulden die wordt overgenomen. Kijk naar Oostende en Standard.

Er zou deze week een grote spiegel mogen staan naast onze leuze in het Belfius Base Camp waarbij iedereen die werkt voor Club (spelers, trainers, management,...) eens moet gaan voorstaan en zich afvragen waar ze mee bezig zijn, of ze (nog) voldoende doen en waar ze naartoe willen individueel en als groter geheel.
Cru gezegd duurt ons dipje nu al een half jaar, dus dit mag niet zomaar afgewimpeld worden.
Niet alles loopt fout, maar in voetbal staat of valt wel heel veel met hetgene dat op het veld gebeurt. Kijk naar Ajax die ook op een berg geld zitten, maar door de verkeerde trainer, TD en transfers ook een draak van een seizoen spelen.

Sorry voor deze lange rant, maar het moest er toch even af.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Niets als waarheden, daar moet ge u nooit voor excuseren.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

vanGentmaarvoorClub schreef: 29 feb 2024, 09:02
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 08:30
vanGentmaarvoorClub schreef: 29 feb 2024, 08:17
FrankFarinaII schreef: 29 feb 2024, 07:23 Deila buiten..en met hem nog een paar uit de ploeg.
Deila is een coach voor een middenmotor of degradatie club, niet voor fcb.
Alle slome spelers verkopen, ook vanaken..toonbeeld van lamlendigheid
En zeker ook een paar “supporters” buiten !
Hier treft de supporters geen schuld, bijlange niet.
Neen, uiteraard niet.
Maar je kunt FrankFarinaII bezwaarlijk een supporter noemen, een successupporter ja, dat wel.
Ook ik ben uiteraard heel ontgoocheld en geen fan van Deila.
Maar probeer ook eens de zaken een beetje te relativeren. Het zat de laatste tijd ook gewoon niet mee. Zeggen dat alles zonder meer foutloopt bij Club op alle niveaus is gewoon niet correct.
Supporters die naïef zijn mogen wel blijven?
Zeker geen kritiek geven op vanaken, ohnee..
De club draait perfect, het zit gewoon wat tegen... misschien ben jij dan wel de volgende trainer?
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Off topic, maar om nog even te verduidelijken dat een coach ook in positieve zin een verschil kan maken met tactiek en wedstrijdplan:

Naast Club ben ik ook vurig supporter van Liverpool. Afgelopen zondag wonnen we de Carabao Cup van Chelsea.
Liverpool is momenteel geplaagd door een blessuregolf. Om het te kaderen: in de basis startten meer spelers die normaal op de bank zitten dan vaste basisspelers. Vooraan had je Diaz, Gakpo en Elliot. Gravenberg mocht nog eens starten en Bradley speelt als youngster ipv TAA.

De wedstrijd gaat op en af, kansen voor beide ploegen, afgekeurde goals voor beide ploegen.
Op de bank van Liverpool zitten buiten reservedoelman Adrian, linksachter Tsimikas, alrounder Gomez en jong talent Quansah enkel nog 5 spelers van de beloftenploeg die hun minuten in de A-ploeg op hun 10 vingers kunnen tellen.
Maar net zoals Bradley, die al enkele weken meedoet door de blessure van TAA, weten de 4 youngsters die invallen perfect wat ze moeten doen in het systeem van Liverpool. Het niveau van de ploeg zakt niet weg.
Chelsea kan Mudryk, Nkunku en Madueke inbrengen, ook jonge spelers, maar wel met al veel meer ervaring en minuten op de teller.
En toch kunnen die onervaren jonkies Chelsea in de problemen brengen en achter een bal doen lopen.

Meer zelfs: Klopp moet zijn standaard wedstrijdplan aanpassen omdat de wisselspelers andere kwaliteiten bezitten. Bradley is een echte wingback, en speelt niet inverted zoals TAA. Elliot, die begon als linksbuiten, is meer een spelverdeler. Volledig anders dan Salah die als hangende spits fungeert op links.
Na het uitvallen van Gravenberg, moest Elliot centraal gaan spelen, kwam Bradley rechtsvoor en ging Gomez als rechtsachter spelen. Opnieuw een ander type, want Gomez is eerder een fullback dan een wingback. Defensief sterker dan aanvallend, minder aanvallende impulsen.
Met een elftal dat waarschijnlijk zelfs op training nog niet met elkaar heeft gespeeld, slaagt Klopp erin om iedereen te laten doen wat hij moet doen. Met een plan, met een gedachte waarom een bepaalde speler speelt en bepaalde taken uitvoert. En toch nog altijd gestoeld op een hoge gegenpressing bij momenten.

Ik weet het, dit is een ander niveau. En een trainer als Klopp kunnen wij nooit halen. Maar zelfs met onervaren spelers kan hij een plan uitdokteren en uitvoeren, in een finale dan nog. Hij had gemakkelijk kunnen zeggen dat hij gezien zijn personeelsbezetting, de bal aan Chelsea ging laten. Maar Klopp heeft liever de match in handen dan ze te ondergaan.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 29 feb 2024, 10:50
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Het zal veel verbeteren met een vertaler-tolk die nu de sportieve touwtjes in handen zal hebben en
een arrogant ventje zoals Bob Madou als Ceo. :brechtje: :wtf:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Pica schreef: 29 feb 2024, 10:50
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Diegene van de 4 die het T1-profiel zou moeten opstellen, is er nog niet. We kunnen er natuurlijk een karikatuur van maken, en ik heb persoonlijk ook een grondige hekel aan nietszeggende functietitels, maar volgens mij is de (terechte) interne analyse gemaakt dat er veel competente operationele mensen zitten (recruitment, sportieve omkadering/ondersteuning), maar dat er iemand ontbreekt met voetbaltechnische, strategische en tactische ervaring en visie (minstens op middellange termijn). Alleen moeten we snel iemand hebben.
Plaats reactie