wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

IsO schreef: 29 feb 2024, 15:48
Pica schreef: 29 feb 2024, 10:50
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Diegene van de 4 die het T1-profiel zou moeten opstellen, is er nog niet. We kunnen er natuurlijk een karikatuur van maken, en ik heb persoonlijk ook een grondige hekel aan nietszeggende functietitels, maar volgens mij is de (terechte) interne analyse gemaakt dat er veel competente operationele mensen zitten (recruitment, sportieve omkadering/ondersteuning), maar dat er iemand ontbreekt met voetbaltechnische, strategische en tactische ervaring en visie (minstens op middellange termijn). Alleen moeten we snel iemand hebben.
Ge kunt perfect operationeel sterke mensen hebben, zonder ze allemaal baas te maken é

En vooral den oude niet laten vertrekken als ge nog geen nieuwe hebt
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Pica schreef: 29 feb 2024, 15:54
IsO schreef: 29 feb 2024, 15:48
Pica schreef: 29 feb 2024, 10:50
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Diegene van de 4 die het T1-profiel zou moeten opstellen, is er nog niet. We kunnen er natuurlijk een karikatuur van maken, en ik heb persoonlijk ook een grondige hekel aan nietszeggende functietitels, maar volgens mij is de (terechte) interne analyse gemaakt dat er veel competente operationele mensen zitten (recruitment, sportieve omkadering/ondersteuning), maar dat er iemand ontbreekt met voetbaltechnische, strategische en tactische ervaring en visie (minstens op middellange termijn). Alleen moeten we snel iemand hebben.
Ge kunt perfect operationeel sterke mensen hebben, zonder ze allemaal baas te maken é

En vooral den oude niet laten vertrekken als ge nog geen nieuwe hebt
Wat dat eerste betreft, geef ik je volledig gelijk. Rigaux en Dedobbeleer horen onder de TD te staan wat mij betreft. Sowieso hoop ik door dat specifieke organigram nog meer op iemand met (sportief en moreel) gezag. Dat mag van mij al eens botsen met de trainer, zolang de TD de ploeg niet wil gaan opstellen, en zolang we maar weten dat die persoon er minstens evenveel van kent als de T1 zelf (cf. discussies Vince-Daum, waarbij er op voetbaltechnisch vlak toch niet meteen een "level playing field" was, met alle respect voor Vince).

En inderdaad, de overgang zou smoother verlopen indien de nieuwe TD nog een tijdje met Vince kon meelopen, maar
1) je kan niet zeggen dat we niet bezig zijn. Had de Jong toegehapt, dan liep hij de volledige tweede seizoenshelft mee.
2) de timing van Vince om zijn afscheid aan te kondigen (die er natuurlijk mee door omstandigheden kwam), heeft de zaken ook niet mee vergemakkelijkt. Weet je dat voor de zomer, dan heb je als Club veel meer mogelijkheden.
3) Daarnaast moet de persoon in kwestie zelf ook nog langer willen blijven. Er is in ons land ook nog zoiets als arbeidswetgeving, met opzegtermijnen enzo. Ik heb de indruk dat Vince eind dit seizoen meer dan zijn opzegtermijn zal gedaan hebben.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Zou me verbazen moest de Vince niet zijn eigen management vennootschap heeft :mrgreen:

Zal wel nog uitkomen wat er gespeeld heeft, maar als je uiteindelijk zonder iemand zit die verantwoordelijkheid neemt over het sportieve beleid dan is dat niet goed gewerkt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Pica schreef: 29 feb 2024, 16:40 Zou me verbazen moest de Vince niet zijn eigen management vennootschap heeft :mrgreen:
OK ja, da zal inderdaad wel het geval zijn :mrgreen:
Pica schreef: 29 feb 2024, 16:40 Zal wel nog uitkomen wat er gespeeld heeft, maar als je uiteindelijk zonder iemand zit die verantwoordelijkheid neemt over het sportieve beleid dan is dat niet goed gewerkt.
Ik denk eerlijk gezegd dat alles zowat "in the open" ligt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:55
Pica schreef: 29 feb 2024, 10:50
Tiki Taka schreef: 29 feb 2024, 10:36 Ik vind het heel straf en onbegrijpelijk dat je 3 keer op rij de bal volledig misslaat bij het aanstellen van een trainer ;
eerst Hoefkens, dan Parker en nu Deila...Wie in godsnaam beslist zoiets?
Het is duidelijk dat er heel wat incompetentie aan te pas komt om dergelijke flaters te kunnen begaan.
Die dat het beslist heeft, is er niet meer.
Gene stress dat probleem is opgelost: ze gaan nu met vier beslissen, nadat ze afgepakt en troef gemaakt hebben.
Het zal veel verbeteren met een vertaler-tolk die nu de sportieve touwtjes in handen zal hebben en
een arrogant ventje zoals Bob Madou als Ceo. :brechtje: :wtf:
1) definieer "de touwtjes in handen hebben"? Club zoekt nog een TD.
2) Los daarvan: welke TD, recruitment manager,... in het voetbal heeft wél een diploma met rechtstreekse relevantie voor het voetbal, als ze er al één hebben? Interpersonal skills, learning on the job,... zijn vaak veel belangrijker.
3) opnieuw: waarop is dat oordeel over Madou gebaseerd?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mannaert zou zijn bureau al hebben leeg gehaald op Belfius base camp en is dus zo goed als niet meer actief bij Club.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Tiki Taka schreef: 01 mar 2024, 09:08 Mannaert zou zijn bureau al hebben leeg gehaald op Belfius base camp en is dus zo goed als niet meer actief bij Club.
Die goed nieuws show dat hij in goede verstandhouding vertrekt moeten we ook niet teveel van geloven denk ik. Duidelijk een serieuze breuk.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Deze middag laat club, racing genk terug vertrouwen tanken.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Geen Mignolet (blessure) en Thiago. Wel Jackers, Jutglà, Skoràs, Onyedika, MDC op linksback en Odoi op rechtsback. Benieuwd!
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Brandon idioot echt waar. Zo traag en dan daar in de tackle gaan. Wanneer gaan we daar nu eindelijk een waardige vervanger voor halen?
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 03 mar 2024, 13:48 Brandon idioot echt waar. Zo traag en dan daar in de tackle gaan. Wanneer gaan we daar nu eindelijk een waardige vervanger voor halen?
das omdat die tegen zijn voet staat...
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Lekkere saves van jackers
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Die wissels? Wat een coach zelfs als dit goed afloopt neem a.u.b. afscheid. Dit kan toch niet zonder spits.
Levi
A-kern
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hij gaat er nog voor beloond worden ook. Blij dat we gaan winnen maar als dit betekent nog meer van dit angst voetbal zonder idee heb ik een zeer dubbel gevoel. Krijgen al weken verwijt dat we na voorsprong teveel achteruit kruipen en meneer gaat zonder spits spelen met enkel skov als aanvallend denkende man. Dit is niet mijn club winnen of niet.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

In mijn ogen goedkope penalty die we krijgen.
Odoi scoort nadat hij in de fase ervoor bewust of onbewust een elleboog zet.
Ditmaal valt alles onze kant in de match.
Mechele zeer zwak vandaag. Skov opnieuw onzichtbaar, en zoals Verheyen het zegt: doet alleen maar iets als de bal mooi in zijn voeten komt.
Onbegrijpelijke wissels op de 70e minuut. Zonder spits gaan spelen en Skoras erafpakken. Jutgla en Skoras werkten tenminste hard. Skoras terecht misnoegd na zijn wissel.
Dikke pluim voor Jackers.
Niet vergeten dat we Tolu mogen bedanken voor een bijzonder slecht getrapte penalty.
Laatst gewijzigd door Sanders op 03 mar 2024, 15:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie