wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Dit wordt werken nu.
Dom van Vetlesen en hij besefte het meteen.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Lachen, we maken er gewoon 0-2 van met 10 op het veld. Tof om andere teams te zien gebukt gaan onder de stress van die puntenhalvering, 'tis anders altijd Brugge :)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Sanders schreef: 21 apr 2024, 19:58 Dit wordt werken nu.
Neen we gaan gewoon niet meer voetballen nu, antwerp en union doen dit al 2 jaar, wij mogen dat ook eens 10 minuten. 'tis nog altijd 1-2.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Levi schreef: 07 apr 2024, 23:28 200 euro gezet op onze club kampioen zonet. Maal 21 was te mooi om te laten liggen.
Wat een volwassen tweede helft na die rode kaart van club.
Komaan boys bezorg me 4K 😃😃😃
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Mooi was het niet in tegenstelling tot ons champagne voetbal van voorbije weken, de laatste 10 minuten was zelfs een beetje anti-voetbal maar da's niet erg :mrgreen: We staan 2 punten van de leidersplaats en stonden vorige maand 19 punten achter. Playoffs is toch lachen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Vergas Ronald schreef: 21 apr 2024, 20:27 Mooi was het niet in tegenstelling tot ons champagne voetbal van voorbije weken, de laatste 10 minuten was zelfs een beetje anti-voetbal maar da's niet erg :mrgreen: We staan 2 punten van de leidersplaats en stonden vorige maand 19 punten achter. Playoffs is toch lachen.
Afgelopen jaren zaten wij met de stress van halvering. Laat ons nu maar eens profiteren
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Levi schreef: 21 apr 2024, 20:29Afgelopen jaren zaten wij met de stress van halvering. Laat ons nu maar eens profiteren
Geen enkel club weet beter hoe hevig die druk van halvering is, het is anders bijna altijd wij die daarmee om moeten gaan. Ge staat 20 punten los, je had mathematisch al lang kampioen moeten zijn, puntenhalvering, dan verlies je 2 matchen & je kan van nul beginnen :D Eigenlijk is het onzin maar maakt het wel spannend natuurlijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Wij hebben wel de moeilijkste dubbele confrontatie nu. Presteren in dubbele confrontatie tegen Genk = Genk uit de titelrace knikkeren = Verzekerd van minstens derde plaats + europa league. Vervolgens mogen brugge, anderlecht en union onder elkaar uitvechten wie kampioen speelt. We doen weer helemaal mee maar voeten op de grond, sebiet 2 keer in 4 dagen tegen Genk om die uit de titelrace te kloppen, 't zal niet eenvoudig zijn. Genk komt ook van nergens en heeft ook 10/12 in de playoffs, ze doen het even goed als wij.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Het is makkelijk gezegd maar ik denk oprecht dat we deze match met deila niet gewonnen hadden na de rode kaart. Voortdurend tactisch bijgestuurd. Ik kan het wel smaken deze aanpak
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

Sanders schreef: 19 apr 2024, 06:54
Vergas Ronald schreef: 19 apr 2024, 04:25
Levi schreef: 18 apr 2024, 21:30Is dit nu die heksenketel waar iedereen al week over spreekt?
Thessaloniki is marginaal, extreem werkloosheid, veel armoede. Het is een heksenketel op dezelfde manier dat Standard een heksenketel is, veel vuurpijlen, af en toe iemand in elkaar slagen enz. Maar sfeer kunt ge dat niet echt noemen, als ze slecht spelen gaan ze even hard hun eigen team afkraken.
Ik vond dat ze nochtans op het einde van de match hun team nog bleven toezingen.
Maar op de eerste minuut na, heb ik tijdens de match geen speciale sfeer gezien. Misschien dat het in het stadion anders voelt, maar ik denk het niet.
Leek mij wel een mooi/modern stadion, maar met die "piste" errond niet zo mijn ding.
Ik was mee naar PAOK. Ik had me ook aan een vuurpijlengordijn verwacht, maar geen énkele pijl gezien. Maar iets meer dan een uur voor de match: élk stoeltje bezet.
En ik kan jullie verzekeren: je ploeg zó blijven aanmoedigen, zelfs al weet je dat het voorbij is, dat doen wij in Brugge niet... En afkraken was er al helemààl niet bij.
Gezamenlijk op en neer springen, dat gebeurt niet door een paar tientallen fans hier en daar hoor: hun héle noordtribune, van de eerste tot de laatste rij, springt mee. Heel veel papiersnippers, veel vlaggen, de Noord- en de oosttribune die in dialoog naar elkaar roepen,... 1 keer ook gewoon geweldig verschoten toen ze, uit het niets, héél erg luid begonnen te zingen.
Een sportieve heksenketel was het dus duidelijk niet, maar van de beleving naast het terrein kunnen wij veel leren! (óók qua organisatie: een fan zonder ticket geraakt in geen 100 jaar binnen. Da's wat anders dan bij ons. Het is nu wel duidelijk dat de Brugse politie hier wel een stuk tekortgeschoten heeft. Al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat wij ons wél voorbeeldig gedroegen).
Tot slot: als het stadion mooi/modern overkwam, dan is dat een huzarenstukje van de regisseur! Hiermee vergeleken is Jan Breydel een fonkelnieuwe, hightech-tempel! Verroest ijzerwerk, afbrokkelende betonnen trappen, doorhangende en doorweekte plafonds, wc's waar ik mijn hond nog niet in zou sturen... Voor de uitsupporters is er ook maar 1 uitgang uit hun vak, een gangetje van een goeie 1,5 meter breed. Ik geraakte buiten 1uur en 45min na het einde van de match, maar ik stond redelijk vooraan al aan te schuiven. De laatsten gaan zéker pas 2,5 uur na het matcheinde naar buiten zijn geraakt.
Top-ervaring, PAOK away. Gediend door de sportieve omstandigheden, uiteraard. ;-)
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Onze "minste" match van deze play-offs, maar in tegenstelling tot 2 maanden geleden stond er nu wel een geheel op het veld.
Voetballend en fysiek liep het wat stroever, begrijpelijk na PAOK away, maar we hebben onze momenten gepakt.
De dubbele confrontatie met Genk deze week wordt richting gevend.
Vergas Ronald schreef: 21 apr 2024, 20:55 Wij hebben wel de moeilijkste dubbele confrontatie nu. Presteren in dubbele confrontatie tegen Genk = Genk uit de titelrace knikkeren = Verzekerd van minstens derde plaats + europa league. Vervolgens mogen brugge, anderlecht en union onder elkaar uitvechten wie kampioen speelt. We doen weer helemaal mee maar voeten op de grond, sebiet 2 keer in 4 dagen tegen Genk om die uit de titelrace te kloppen, 't zal niet eenvoudig zijn. Genk komt ook van nergens en heeft ook 10/12 in de playoffs, ze doen het even goed als wij.
Er is nog een scenario waar we als derde zelfs naast een Europees ticket kunne pakken. Het heeft eens in de krant of op Sporza gestaan, maar ik vind het originele artikel niet terug. Wel deze uitleg op Voetbalkrant, waarin hetzelfde verteld wordt.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... 6-en-7-wel
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Gewoon straf wat we de voorbije maand hebben neergezet.
Dit was onze minste wedstrijd van de 6 onder Hayen, maar gezien de omstandigheden (europees en afwezigheid onyedika) is dit een fantastisch resultaat.
maartendr81
Belofte
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Het klopt zeker dat dit onze minste wedstrijd was. En zoals reeds aangegeven mag dit niet verwonderen na een midweek wedstrijd die gevolgd wordt door een terugreis. Echter wat mij wel positief stemt was dat Hayen hier tactisch goed mee omging. Persoonlijk kreeg ik gisteren weer het gevoel dat we naar een wedstrijd van Deila aan het zien waren toen de bal eindeloos werd over en weer gespeeld tussen de achterste 4. Vanuit onze voorgeschiedenis dit seizoen (en het feit dat Balanta voor de opbouw moest zorgen) kreeg ik de indruk dat we weer niet de oplossingen vonden en dus de bal rondspeelden uit onmacht. Als ik dan Hayen hoor zeggen dat dit voornamelijk te maken had met de intensiteit die Union legt in het omschakelvoetbal en dat hij dit na de midweek er volledig uit wilde halen. Dan ben ik positief verrast. Als voetballer vond ik hem eerder een werker dan een denker. Maar daar ben ik dan toch in mis.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 09:26 Het klopt zeker dat dit onze minste wedstrijd was. En zoals reeds aangegeven mag dit niet verwonderen na een midweek wedstrijd die gevolgd wordt door een terugreis. Echter wat mij wel positief stemt was dat Hayen hier tactisch goed mee omging. Persoonlijk kreeg ik gisteren weer het gevoel dat we naar een wedstrijd van Deila aan het zien waren toen de bal eindeloos werd over en weer gespeeld tussen de achterste 4. Vanuit onze voorgeschiedenis dit seizoen (en het feit dat Balanta voor de opbouw moest zorgen) kreeg ik de indruk dat we weer niet de oplossingen vonden en dus de bal rondspeelden uit onmacht. Als ik dan Hayen hoor zeggen dat dit voornamelijk te maken had met de intensiteit die Union legt in het omschakelvoetbal en dat hij dit na de midweek er volledig uit wilde halen. Dan ben ik positief verrast. Als voetballer vond ik hem eerder een werker dan een denker. Maar daar ben ik dan toch in mis.
Ja met hetzelfde spel haalde hij gisteren wel een positief resultaat. Uiteraard zitten we in een positieve flow maar anderlecht staat er wel goed voor, die 6 op 6 tegen cercle zal hun wel lukken. Als zij 12 op 18 halen de komende 6 matchen, dan moeten wij al 15 op 18 halen.

We moeten wel ophouden met ons vermoeidheid aan te praten door de opeenvolging van matchen (of het totaal aantal over het seizoen heen).
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3382
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

macfall schreef: 22 apr 2024, 10:40
maartendr81 schreef: 22 apr 2024, 09:26 Het klopt zeker dat dit onze minste wedstrijd was. En zoals reeds aangegeven mag dit niet verwonderen na een midweek wedstrijd die gevolgd wordt door een terugreis. Echter wat mij wel positief stemt was dat Hayen hier tactisch goed mee omging. Persoonlijk kreeg ik gisteren weer het gevoel dat we naar een wedstrijd van Deila aan het zien waren toen de bal eindeloos werd over en weer gespeeld tussen de achterste 4. Vanuit onze voorgeschiedenis dit seizoen (en het feit dat Balanta voor de opbouw moest zorgen) kreeg ik de indruk dat we weer niet de oplossingen vonden en dus de bal rondspeelden uit onmacht. Als ik dan Hayen hoor zeggen dat dit voornamelijk te maken had met de intensiteit die Union legt in het omschakelvoetbal en dat hij dit na de midweek er volledig uit wilde halen. Dan ben ik positief verrast. Als voetballer vond ik hem eerder een werker dan een denker. Maar daar ben ik dan toch in mis.
Ja met hetzelfde spel haalde hij gisteren wel een positief resultaat. Uiteraard zitten we in een positieve flow maar anderlecht staat er wel goed voor, die 6 op 6 tegen cercle zal hun wel lukken. Als zij 12 op 18 halen de komende 6 matchen, dan moeten wij al 15 op 18 halen.

We moeten wel ophouden met ons vermoeidheid aan te praten door de opeenvolging van matchen (of het totaal aantal over het seizoen heen).
Dat laatste vind ik wat makkelijk. Ik hoor dat inderdaad vaak, in de stijl van "ze zijn dik betaald en moeten niet zagen.", en zeker tijdens koersseizoen "die coureurs, dié leveren pas inspanningen". Nog los van het feit dat dat laatste appelen met peren vergelijken is, vergeten we wel eens dat onze sport de laatste 10 jaar gigantisch gegroeid is qua wetenschappelijke aanpak. Elke Club-speler wordt niet alleen voor het seizoen fysiek binnenstebuiten gekeerd, maar ook tijdens het seizoen wordt iedereen opgevolgd, en kan elke speler via ClubLab webapplicatie en zo ook zélf zaken opvolgen, eigen gepersonaliseerde trainingsschema's krijgen in functie van recente (over)belasting, etcetera.

Als er geklaagd wordt over vermoeidheid, dan is dat tegenwoordig niet enkel een "aanvoelen", maar gestoeld op bepaalde vooraf vastgelegde indicatoren/parameters om de mate van vermoeidheid, en het bijhorend risico op blessures bijvoorbeeld, te kwantificeren. Dat zijn dan ook weer zaken die een T1 kan gaan meenemen bij het bepalen van zijn startelf.
Plaats reactie