wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

We maken heel goed gebruik van de zwaktes van Genk. Hayen scoort weer punten wat mij betreft
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

6 op 6 gaat nodig zijn, aan dit cercle te zien
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Wat zijn we fucking sterk! Love dit club.
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Kapotmaken!!!!!!!
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 126
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Jawadde dadde

Deila heeft precies meer naar de hayen geholpen dan gedacht
Levi
A-kern
Berichten: 497
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Onyedika is echt een waanzinnige heerser!
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Als iemand nog eens vraagt waarom een ploeg 37 miljoen betaalt voor Thiago, wel je mag ze deze match tonen!

Al wekenlang belangrijk voor het team, ook al scoorde hij niet. We gaan die echt missen. Zulke spitsen liggen niet dik gezaaid.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Echt genieten van dit Club! Zalig!


Hayen scoort echt punten bij mij. Ook in zijn interviews...
Laatst gewijzigd door PetjeFCB op 24 apr 2024, 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 139
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Ik ben vaak negatief maar waar wat een match vandaag en dat tegen de smurfen .. Heerlijk 😂 nu zolang mogelijk die flow vasthouden en zien waar we eindigen
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 902
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Niveau nu vergelijkbaar met beste periodes onder clement, team was te goed om man van de match te kiezen maar doe toch maar Skoras, hoe hij tegen Genk over die flank ging :? We hebben wat moeten wachten om te zien wat hij kan maar onze Pool kan ballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Beste match van Club in lange tijd. Indien we zondag winnen in Genk, gaan we er heeeeeeel dichtbij zijn.
Kom op Cercle, pak eens punten komend weekend miljaar toch !
Bij de mauve vallen Dreyer en Schmeichel gekwetst uit, bovenop Hazard en Verschaeren, dat zou hun wel eens parten kunnen spelen.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Amai men kloten, wat was dat?

Waar het schip ook strandt, ongelooflijk knap hoe we nu spelen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3382
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 25 apr 2024, 08:31 Beste match van Club in lange tijd. Indien we zondag winnen in Genk, gaan we er heeeeeeel dichtbij zijn.
Kom op Cercle, pak eens punten komend weekend miljaar toch !
Bij de mauve vallen Dreyer en Schmeichel gekwetst uit, bovenop Hazard en Verschaeren, dat zou hun wel eens parten kunnen spelen.
We gaan sowieso een gemotiveerd Genk zien zondag, die na de pandoering die ze gisteren kregen iets recht zullen willen zetten voor eigen volk. En er zijn nog 15 punten te verdienen, dus zowat alles is nog mogelijk voor ons in deze play-offs. Niet dat ik het zie gebeuren, maar mathematisch kunnen we zelfs nog 6e worden.

Als we elke nog komende wedstrijd, in de JPL en Europees, aanvatten met de mentaliteit en de wil om te voetballen die we de laatste wedstrijden hebben gezien, zal ik in elk geval een heel tevreden man zijn, los van de uitkomst.
maartendr81
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Jammer wel dat ze in de samenvatting niet het momentje hebben laten zien wanneer El-Hadj verzorgd werd aan het hoofd. Thiago was toen alle tribunes aan het groeten die zijn naam scandeerden! Fantastisch moment. Sfeer zat er ook geweldig in gisteren.

Wel terechte opmerking. We zitten nog maar halverwege en er moeten nog 15 punten verdeeld worden. Bovendien komen er nog moeilijke wedstrijden aan (Genk, RSCA en Antwerp op verplaatsing) dus we zullen nog stevig moeten doorgaan. Persoonlijk wil ik ook wel eens zien hoe we reageren indien het eens mis gaat.
Sanders
Supersub
Berichten: 1130
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

maartendr81 schreef: 25 apr 2024, 13:09 Jammer wel dat ze in de samenvatting niet het momentje hebben laten zien wanneer El-Hadj verzorgd werd aan het hoofd. Thiago was toen alle tribunes aan het groeten die zijn naam scandeerden! Fantastisch moment. Sfeer zat er ook geweldig in gisteren.

Wel terechte opmerking. We zitten nog maar halverwege en er moeten nog 15 punten verdeeld worden. Bovendien komen er nog moeilijke wedstrijden aan (Genk, RSCA en Antwerp op verplaatsing) dus we zullen nog stevig moeten doorgaan. Persoonlijk wil ik ook wel eens zien hoe we reageren indien het eens mis gaat.
Er kan inderdaad nog veel. Alles is nog mogelijk.
We kunnen nog kampioen spelen.
Maar we kunnen ook zonder Europees ticket eindigen als we eruit gaan tegen Fiorentina én afhankelijk van het parcours van Union in de bekerfinale en in de competitie.
Ik heb ook al aangehaald dat ik het ook wil weten hoe er gereageerd wordt bij een tegenslag. We hebben nu nog letterlijk niets in handen, we hebben alleen onze kansen serieus vergroot ten opzichte van het begin van de playoffs.
Plaats reactie