Twee van die 4 verdienen wel hun plaats in de ploeg. Vermant vanaf de playoffs ook spits nummer 1.
Ik ook.
Ik vrees dat we maar 1 van die 3 gaan krijgen: een rechterwinger.
Twee van die 4 verdienen wel hun plaats in de ploeg. Vermant vanaf de playoffs ook spits nummer 1.
Ik ook.
Ik vrees dat we maar 1 van die 3 gaan krijgen: een rechterwinger.
Ik volg je in grote lijnen al denk ik dat we Salzburg gewoon kloppen volgende week. Tegen Rangers hoop ik dat Forbs fit is en er duidelijkheid is rond Ordonez. Dat zou moeten volstaan om het op zen minst competitief te maken.Pica schreef: ↑07 aug 2025, 11:21 Context:
Feit is dat we wisten dat de CL kwalificatie er ging zijn, wanneer ze er ging zijn.
Feit is ook dat Skov weg is sinds januari en die niet vervangen werd (Talbi doorschuiven was goed, maar je hebt/had nog iemand extra nodig)
Feit is ook dat we precies op de backs met een blessuregolf zitten: gisteren de eerste match dat we met twee backs kunnen spelen.
Dat gezegd zijnde:
Onze backup nummer 8 staat op de flank omdat onze enige fitte spits (Vermant) daar anders moet staan want we hebben geen fitte (Skoras/Forbs) / kwalitatieve (Campbell) wingers.
Dus zetten we een 6 op de 8 die nog moet wennen aan het niveau (je voelt de perceptie rond Reis nu al draaien en die jongen moet nog zijn kans krijgen)
Vervanger voor Talbi is niet direct inzetbaar.
Nog altijd geen vervanger voor Skov.
Onze nieuwe spits ook niet direct inzetbaar.
Dat zijn keuzes die het sportief bestuur gemaakt heeft, daar mogen/moeten we ze op afrekenen.
Gisteren hebben we geluk gehad, ik zou er mijn leven niet op verwedden dat we volgende week kat in het bakkie deze ronde overleven.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de Rangers wel een trapje hoger staan dan dit Salzburg.
Vorige jaar waren we zeker van CL kwalificatie en stonden er in het begin van het seizoen ook al de nodige aanwinsten die zich rustig konden integreren.
Is wraakroepend dat we dan dit seizoen in deze situatie zitten.
Goed voor de financiën (ik zeg ook niet dat Club slecht gerund is), maar 40 miljoen is wel 40 miljoen en je kan bezwaarlijk gaan zeggen dat we vanuit sportief perspectief er alles aan gedaan hebben om onze kansen hierop te maximaliseren.
Ik versta de frustratie. Maar we moeten ook realistisch zijn. We zijn de afgelopen jaren te verwend geweest. De kern werd steeds goed bijeen gehouden en we hadden geluk(of juist niet) dat aanwinsten als Rapha, Jashari, Tzolis, … na een paar matchen meteen al een schot in de roos bleken te zijn.Pica schreef: ↑07 aug 2025, 11:21 Context:
Feit is dat we wisten dat de CL kwalificatie er ging zijn, wanneer ze er ging zijn.
Feit is ook dat Skov weg is sinds januari en die niet vervangen werd (Talbi doorschuiven was goed, maar je hebt/had nog iemand extra nodig)
Feit is ook dat we precies op de backs met een blessuregolf zitten: gisteren de eerste match dat we met twee backs kunnen spelen.
Dat gezegd zijnde:
Onze backup nummer 8 staat op de flank omdat onze enige fitte spits (Vermant) daar anders moet staan want we hebben geen fitte (Skoras/Forbs) / kwalitatieve (Campbell) wingers.
Dus zetten we een 6 op de 8 die nog moet wennen aan het niveau (je voelt de perceptie rond Reis nu al draaien en die jongen moet nog zijn kans krijgen)
Dat zijn keuzes die het sportief bestuur gemaakt heeft, daar mogen/moeten we ze op afrekenen.
Gisteren hebben we geluk gehad, ik zou er mijn leven niet op verwedden dat we volgende week kat in het bakkie deze ronde overleven.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de Rangers wel een trapje hoger staan dan dit Salzburg.
Vorige jaar waren we zeker van CL kwalificatie en stonden er in het begin van het seizoen ook al de nodige aanwinsten die zich rustig konden integreren.
Goed voor de financiën (ik zeg ook niet dat Club slecht gerund is), maar 40 miljoen is wel 40 miljoen en je kan bezwaarlijk gaan zeggen dat we vanuit sportief perspectief er alles aan gedaan hebben om onze kansen hierop te maximaliseren.
Zie je de match. Wij hebben nulCRS006 schreef: ↑07 aug 2025, 12:14Ik versta de frustratie. Maar we moeten ook realistisch zijn. We zijn de afgelopen jaren te verwend geweest. De kern werd steeds goed bijeen gehouden en we hadden geluk(of juist niet) dat aanwinsten als Rapha, Jashari, Tzolis, … na een paar matchen meteen al een schot in de roos bleken te zijn.Pica schreef: ↑07 aug 2025, 11:21 Context:
Dat gezegd zijnde:
Ik begrijp het standpunt van Club. Willen een statement maken dat ze hun beste spelers niet bij het eerste het beste bod willen verkopen. En al zeker niet als sommige ploegen smerige spelletjes proberen uit te halen om de prijs te drukken.
Maar ik begrijp dan ook dat ze niet aan kapitaalvernietiging willen doen en al kopen om te kopen. Want mocht Ordóñez toch op post blijven heb je imo meer dan genoeg cv’s.Spileers en Romero zijn idd geen Ordóñez. Mechele heeft een krachtige, bewegelijke en snelle verdediger naast hem nodig om te kunnen schitteren.
Osuji blijkt ook een groot talent en zal wss ook de nodige minuten krijgen dit seizoen.
Dus pas indien Ordóñez vertrekt verwacht ik vervanger.
Een extra rechterflankaanvaller mag er zeker nog bij en eventueel een vervanger voor Vanaken (jong talent) combo zou Nice zijn.
Een nieuwe aanvaller zie ik niet meer gebeuren tenzij er een mega opportuniteit zich voordoet.
Vermant zal met de nodige beloftes zijn contractverlenging aangegaan zijn, Tresoldi werd voor een groot bedrag aangekocht en is een groot talent die nog zijn eerste echte kans moet krijgen.
Met Furo heb je ook een groot talent rondlopen die je ook de nodige kansen zal moeten geven want iedere grote Europese grootmacht trekt aan die jongen zijn mouw.
En dan heb je ook nog Nilsson waar je ook 6 miljoen voor betaald hebt.
Ok ik hou ook van de CL-campagne en de bijkomstige miljoenen. Toch zou ik liever op het einde van het seizoen die tweede ster boven het clublogo zien schitteren. Dus ik heb liever dat ze slim handelen en geen paniekaankopen en/of beslissingen nemen omdat de voorrondes van de CL daar zijn.
En ik blijf erbij. Ze mogen nog 3 spelers gaan halen van elk 15-20 miljoen. Wie zegt dat deze wel al dit gingen zijn of direct voor een meerwaarde of impact zouden zorgen. Dit is pure speculatie.
Ik hoop dat die u ongelijk gaat bewijzen. Die kans op het laatste moet er altijd in natuurlijk maar geef die jongen nog wat tijd. Als dat echt een ongelooflijk talent was hadden we die ook nooit kunnen halen. Er zal zeker iets inzitten maar even geduld.