wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Peter
Supersub

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

macfall schreef: 07 aug 2025, 10:27 Het klopt inderdaad wel dat we met de halve bank van vorig jaar (spileers, vetlesen, vermant, Meijer) de kwalificatie moeten afdwingen.
Twee van die 4 verdienen wel hun plaats in de ploeg. Vermant vanaf de playoffs ook spits nummer 1.
macfall schreef: 07 aug 2025, 10:27 Ik denk wel dat Stankovic snel in de ploeg zal staan.
Ik ook.
macfall schreef: 07 aug 2025, 10:27 En ik verwacht toch nog 3 transfers: aanvallende flank, verdidigende back (als back-up), en centrale verdediger.

Een spits verwacht ik niet, tenzij ze Nilsson kunnen slijten en een reus op het oog hebben.
Ik vrees dat we maar 1 van die 3 gaan krijgen: een rechterwinger.
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Pica schreef: 07 aug 2025, 11:21 Context:
Feit is dat we wisten dat de CL kwalificatie er ging zijn, wanneer ze er ging zijn.
Feit is ook dat Skov weg is sinds januari en die niet vervangen werd (Talbi doorschuiven was goed, maar je hebt/had nog iemand extra nodig)
Feit is ook dat we precies op de backs met een blessuregolf zitten: gisteren de eerste match dat we met twee backs kunnen spelen.

Dat gezegd zijnde:
Onze backup nummer 8 staat op de flank omdat onze enige fitte spits (Vermant) daar anders moet staan want we hebben geen fitte (Skoras/Forbs) / kwalitatieve (Campbell) wingers.
Dus zetten we een 6 op de 8 die nog moet wennen aan het niveau (je voelt de perceptie rond Reis nu al draaien en die jongen moet nog zijn kans krijgen)
Vervanger voor Talbi is niet direct inzetbaar.
Nog altijd geen vervanger voor Skov.
Onze nieuwe spits ook niet direct inzetbaar.

Dat zijn keuzes die het sportief bestuur gemaakt heeft, daar mogen/moeten we ze op afrekenen.

Gisteren hebben we geluk gehad, ik zou er mijn leven niet op verwedden dat we volgende week kat in het bakkie deze ronde overleven.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de Rangers wel een trapje hoger staan dan dit Salzburg.

Vorige jaar waren we zeker van CL kwalificatie en stonden er in het begin van het seizoen ook al de nodige aanwinsten die zich rustig konden integreren.
Is wraakroepend dat we dan dit seizoen in deze situatie zitten.

Goed voor de financiën (ik zeg ook niet dat Club slecht gerund is), maar 40 miljoen is wel 40 miljoen en je kan bezwaarlijk gaan zeggen dat we vanuit sportief perspectief er alles aan gedaan hebben om onze kansen hierop te maximaliseren.
Ik volg je in grote lijnen al denk ik dat we Salzburg gewoon kloppen volgende week. Tegen Rangers hoop ik dat Forbs fit is en er duidelijkheid is rond Ordonez. Dat zou moeten volstaan om het op zen minst competitief te maken.
CRS006
Jeugdspeler

Bericht door CRS006 »

Feit is dat we wisten dat de CL kwalificatie er ging zijn, wanneer ze er ging zijn.
Feit is ook dat Skov weg is sinds januari en die niet vervangen werd (Talbi doorschuiven was goed, maar je hebt/had nog iemand extra nodig)
Feit is ook dat we precies op de backs met een blessuregolf zitten: gisteren de eerste match dat we met twee backs kunnen spelen.

Dat gezegd zijnde:
Onze backup nummer 8 staat op de flank omdat onze enige fitte spits (Vermant) daar anders moet staan want we hebben geen fitte (Skoras/Forbs) / kwalitatieve (Campbell) wingers.
Dus zetten we een 6 op de 8 die nog moet wennen aan het niveau (je voelt de perceptie rond Reis nu al draaien en die jongen moet nog zijn kans krijgen)

Dat zijn keuzes die het sportief bestuur gemaakt heeft, daar mogen/moeten we ze op afrekenen.

Gisteren hebben we geluk gehad, ik zou er mijn leven niet op verwedden dat we volgende week kat in het bakkie deze ronde overleven.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de Rangers wel een trapje hoger staan dan dit Salzburg.

Vorige jaar waren we zeker van CL kwalificatie en stonden er in het begin van het seizoen ook al de nodige aanwinsten die zich rustig konden integreren.

Goed voor de financiën (ik zeg ook niet dat Club slecht gerund is), maar 40 miljoen is wel 40 miljoen en je kan bezwaarlijk gaan zeggen dat we vanuit sportief perspectief er alles aan gedaan hebben om onze kansen hierop te maximaliseren.
Ik versta de frustratie. Maar we moeten ook realistisch zijn. We zijn de afgelopen jaren te verwend geweest. De kern werd steeds goed bijeen gehouden en we hadden geluk(of juist niet) dat aanwinsten als Rapha, Jashari, Tzolis, … na een paar matchen meteen al een schot in de roos bleken te zijn.

Ik begrijp het standpunt van Club. Willen een statement maken dat ze hun beste spelers niet bij het eerste het beste bod willen verkopen. En al zeker niet als sommige ploegen smerige spelletjes proberen uit te halen om de prijs te drukken.

Maar ik begrijp dan ook dat ze niet aan kapitaalvernietiging willen doen en al kopen om te kopen. Want mocht Ordóñez toch op post blijven heb je imo meer dan genoeg cv’s.Spileers en Romero zijn idd geen Ordóñez. Mechele heeft een krachtige, bewegelijke en snelle verdediger naast hem nodig om te kunnen schitteren.

Osuji blijkt ook een groot talent en zal wss ook de nodige minuten krijgen dit seizoen.

Dus pas indien Ordóñez vertrekt verwacht ik vervanger.

Een extra rechterflankaanvaller mag er zeker nog bij en eventueel een vervanger voor Vanaken (jong talent) combo zou Nice zijn.

Een nieuwe aanvaller zie ik niet meer gebeuren tenzij er een mega opportuniteit zich voordoet.

Vermant zal met de nodige beloftes zijn contractverlenging aangegaan zijn, Tresoldi werd voor een groot bedrag aangekocht en is een groot talent die nog zijn eerste echte kans moet krijgen.

Met Furo heb je ook een groot talent rondlopen die je ook de nodige kansen zal moeten geven want iedere grote Europese grootmacht trekt aan die jongen zijn mouw.

En dan heb je ook nog Nilsson waar je ook 6 miljoen voor betaald hebt.

Ok ik hou ook van de CL-campagne en de bijkomstige miljoenen. Toch zou ik liever op het einde van het seizoen die tweede ster boven het clublogo zien schitteren. Dus ik heb liever dat ze slim handelen en geen paniekaankopen en/of beslissingen nemen omdat de voorrondes van de CL daar zijn.

En ik blijf erbij. Ze mogen nog 3 spelers gaan halen van elk 15-20 miljoen. Wie zegt dat deze wel al dit gingen zijn of direct voor een meerwaarde of impact zouden zorgen. Dit is pure speculatie.
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

CRS006 schreef: 07 aug 2025, 12:14

Dat gezegd zijnde:

Ik versta de frustratie. Maar we moeten ook realistisch zijn. We zijn de afgelopen jaren te verwend geweest. De kern werd steeds goed bijeen gehouden en we hadden geluk(of juist niet) dat aanwinsten als Rapha, Jashari, Tzolis, … na een paar matchen meteen al een schot in de roos bleken te zijn.

Ik begrijp het standpunt van Club. Willen een statement maken dat ze hun beste spelers niet bij het eerste het beste bod willen verkopen. En al zeker niet als sommige ploegen smerige spelletjes proberen uit te halen om de prijs te drukken.

Maar ik begrijp dan ook dat ze niet aan kapitaalvernietiging willen doen en al kopen om te kopen. Want mocht Ordóñez toch op post blijven heb je imo meer dan genoeg cv’s.Spileers en Romero zijn idd geen Ordóñez. Mechele heeft een krachtige, bewegelijke en snelle verdediger naast hem nodig om te kunnen schitteren.

Osuji blijkt ook een groot talent en zal wss ook de nodige minuten krijgen dit seizoen.

Dus pas indien Ordóñez vertrekt verwacht ik vervanger.

Een extra rechterflankaanvaller mag er zeker nog bij en eventueel een vervanger voor Vanaken (jong talent) combo zou Nice zijn.

Een nieuwe aanvaller zie ik niet meer gebeuren tenzij er een mega opportuniteit zich voordoet.

Vermant zal met de nodige beloftes zijn contractverlenging aangegaan zijn, Tresoldi werd voor een groot bedrag aangekocht en is een groot talent die nog zijn eerste echte kans moet krijgen.

Met Furo heb je ook een groot talent rondlopen die je ook de nodige kansen zal moeten geven want iedere grote Europese grootmacht trekt aan die jongen zijn mouw.

En dan heb je ook nog Nilsson waar je ook 6 miljoen voor betaald hebt.

Ok ik hou ook van de CL-campagne en de bijkomstige miljoenen. Toch zou ik liever op het einde van het seizoen die tweede ster boven het clublogo zien schitteren. Dus ik heb liever dat ze slim handelen en geen paniekaankopen en/of beslissingen nemen omdat de voorrondes van de CL daar zijn.

En ik blijf erbij. Ze mogen nog 3 spelers gaan halen van elk 15-20 miljoen. Wie zegt dat deze wel al dit gingen zijn of direct voor een meerwaarde of impact zouden zorgen. Dit is pure speculatie.
Zie je de match. Wij hebben nul
Bank.
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

En ja ISO Vetlesen is nul, nul nul nul.
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Zelf altijd spits gespeeld van bevordering tot 3de provinciale in de laatste voetbaljaren . Tresoldi : nooit gaat dat iets worden . Is gewoon op alle gebied een dikke nul. Niks uitstekende kwaliteiten !!!
GraspopperFCB
Jeugdspeler

Bericht door GraspopperFCB »

Heretic schreef: 09 aug 2025, 21:23 Zelf altijd spits gespeeld van bevordering tot 3de provinciale in de laatste voetbaljaren . Tresoldi : nooit gaat dat iets worden . Is gewoon op alle gebied een dikke nul. Niks uitstekende kwaliteiten !!!
Ik hoop dat die u ongelijk gaat bewijzen. Die kans op het laatste moet er altijd in natuurlijk maar geef die jongen nog wat tijd. Als dat echt een ongelooflijk talent was hadden we die ook nooit kunnen halen. Er zal zeker iets inzitten maar even geduld.
Er moet natuurlijk versterking komen. Alles hangt naar mijn mening af of we ons plaatsen voor de CL of niet wat dat betreft
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Enkele reacties na de match van gisteren :
[spoiler]
Coach Nicky Hayen: "De eerste veertig minuten waren we nergens"

Club Brugge versloeg dan wel Cercle, maar coach Nicky Hayen was niet tevreden met de prestatie van zijn team.

“Tijdens de eerste veertig minuten waren we nergens. In de beginfase geraakten we zelfs niet uit onze eigen zestien. Cercle was op elk aspect beter: intensiteit, sneller op de bal, duels winnen, de tweede bal winnen, frisser voetballen,... Wij hadden daarentegen moeite met de eerste controle, slordige inspeelpasses, noem maar op. Eigenlijk verdiende Cercle om bij de rust op voorsprong te staan. Uiteindelijk hebben we de match dan toch nog naar onze hand gezet maar niet overtuigend. Zelfs tegen tien hebben we het onszelf niet altijd makkelijk gemaakt. We moeten deze wedstrijd achter ons laten, maar zeker niet vergeten. We zijn blij met de drie punten, maar niet met het geleverde spel.”

Blauw-Zwart kon uiteindelijk de drie punten thuis houden dankzij goals van Vanaken en Tzolis. “Hans is een goede biljartspeler, maar een nog betere voetballer. Veel andere spelers zouden bij die kans een andere beslissing nemen, maar Hans niet. Het was pure precisie om die bal net onder de lat binnen te koppen. Een geweldige goal. Wat Tzolis betreft, zijn we heel blij dat hij heeft bijgetekend. Hij is heel belangrijk voor ons, dat toont hij elke week. Niet alleen qua statistieken, want hij doet ook veel verdedigend werk. Iemand met zijn mentaliteit is een surplus. Hij ligt ook goed in de groep. Het is een voorbeeldprof waar je elke dag graag mee wil werken.”

Aleksander Stanković: "De rode kaart deed de wedstrijd kantelen"
De jonge Serviër stond voor het eerst in het basiselftal van Nicky Hayen en maakte het uur vol: "Het voelde goed om een eerste keer hier thuis te spelen. Dat we de derby winnen en dat ik voor het eerst start aan een wedstrijd begin, maakt me heel blij."

Blauw-Zwart kende een moeilijke eerste helft, dat is ook wat de middenvelder zag: "Het was geen makkelijke wedstrijd, in de eerste helft was er veel chaos. De rode kaart voor Cercle was een belangrijk kantelpunt in de wedstrijd. We hebben de wedstrijd over genomen en in de tweede helft kregen we veel kansen." Die kansen werden beloond met doelpunten van Vanaken en Tzolis: "Toen ik de kopbal van Vanaken door de lucht zag vliegen hoopte ik dat hij er in zou gaan. In de tweede helft kregen we zoveel kansen dat als Hans niet scoorde, dat iemand anders wel zou scoren."
Tiki Taka
Sterspeler

Bericht door Tiki Taka »

De 1ste helft tegen Cercle was van het zwakste dat ik in vele jaren gezien heb van Club.
Gelukkig valt die rode kaart en halen we de 3 punten binnen.
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

Op HNB:
[spoiler]
De drie lessen die Club Brugge trekt na de stadsderby richting Champions League-return tegen RB Salzburg

Club Brugge mag zich opnieuw ploeg van ‘t stad noemen. Het zette stadsrivaal Cercle opzij met 2-0. Een makkelijke zege denkt u dan, maar niets bleek minder waar. Het zal beter moeten tegen Salzburg dinsdag. Deze drie lessen zal Nicky Hayen alvast in zijn achterhoofd houden.

10 augustus 2025 om 11:00

1. Salzburg straft zo’n dramatische eerste helft ongetwijfeld wél af
Minuut 22, gehoord op Jan Breydel: wil deze ploeg Champions League spelen? Club Brugge werd een klein halfuur, met enige zin voor overdrijving, van het kastje naar de muur gespeeld. De Brugse burenstrijd werd aanvankelijk gekleurd door groen-zwart, dat fluks en gedecideerd voetbalde. Beter in de combinatie, in de duels, in de pressing. Beter in alles. Vanaken en co stonden erbij, en keken ernaar. “Het loopt voor geen meter bij ons. Gelukkig is het nog 0-0”, was Brandon Mechele dan ook doodeerlijk aan de rust. Ook coach Nicky Hayen deelde na de match die mening. “Zelfs bijna de hele wedstrijd waren we nergens, want ook tegen tien man maakten we onszelf het lastig. Uiteindelijk ben ik blij met de drie punten, maar niet met het geleverde spel.”

Cercle-coach Onur Cinel sprak over een tegenstander die met anderhalf been in de Champions League staat, maar daar zal Nicky Hayen toch niet 100% akkoord mee geweest zijn. Hij noemde het bijna zelfs een mirakel dat zijn ploeg aan de rust niet op achterstand stond. We durven bijna met zekerheid zeggen dat zo’n dramatische eerste helft komende dinsdag in de return tegen RB Salzburg wél afgestraft zal worden. Wat als het dan wel 0-3 staat aan de rust? Gelukkig is dit - misschien op het perfecte moment - een wake up call om dinsdag niet dezelfde fout te maken.

2. Wordt Stankovic-Reis-Vanaken op termijn de driehoek op het middenveld?
“Het was voor hem nog wat zoeken natuurlijk”, aldus Hayen over het basisdebuut van Aleksandar Stankovic. De Serviër mocht na twee invalbeurten nu ook voor het eerst starten, als controleur vlak voor de Brugse defensie. Hij kon er als verdedigende middenvelder weinig aan doen dat Club voor rust offensief amper iets forceerde. De prestatie van de nog altijd maar 19-jarige aanwinst viel dan ook bij de fans in de smaak. Hij heeft een goeie lange bal in de voeten, deinst niet terug om zijn sterke lichaam in de strijd te gooien en toont lef. Het leverde hem meteen een applausvervanging op.

“Er zijn nog werkpuntjes, maar het is positief dat hij initiatief neemt en de bal wil opeisen. Hij probeert linies te doorbreken met zijn passing en heeft een prima techniek. Het feit dat hij nu 60 minuten kon spelen, is positief voor hem. Hij gaat alleen maar groeien”, aldus Hayen.

De kans dat hij dinsdag tegen Salzburg opnieuw start, lijkt ons eerder klein. Wellicht zal Raphael Onyedika - in de derby gespaard - opnieuw zijn plek als nummer zes opnemen. Maar aangezien Club op termijn nog steeds rekening houdt met een vertrek van de Nigeriaan, was de prestatie van Stankovic hoopgevend. Hij kan op (korte) termijn de nieuwe driehoek vormen op het Brugse middenveld, samen met Ludovit Reis - die heel snedig inviel voor een dramatische Vetlesen - en Hans Vanaken - die toch opnieuw beslissend was met een piekfijne kopbal.

3. Tzolis is alweer de grote man
Het is de voorbije weken al meermaals gezegd en geschreven, maar ook zaterdagnamiddag werd het opnieuw bevestigd: het houden van Christos Tzolis is de beste zomertransfer die Club tot dusver wist te realiseren. Ook tegen de Vereniging was de Griek opnieuw de beste man bij blauw-zwart. In die dramatische eerste helft was hij de enige die nu en dan eens voor ademruimte en gevaar wist te zorgen. Ook na rust kwam zowat alle dreiging van Club via de linksbuiten en stond hij op de prima plek om de verlossende 2-0 binnen te duwen. Toch al zijn derde goal in vijf duels dit seizoen. Hij heeft zijn start zeker niet gemist.

“Dat de club hem kon houden is voor ons zeer belangrijk”, knikte Nicky Hayen zelf ook. “Dat toont hij week na week opnieuw en dat zeggen we niet enkel door de statistieken en dreiging voor doel die hij brengt. Christos doet ook heel veel verdedigend werk. Soms moeten we op dat vlak nog wat achter hem zitten, maar iemand met zijn mentaliteit in je ploeg hebben is voor mij echt wel een surplus. Hij ligt ook heel goed in de groep en voor mij is hij een voorbeeldprof waar je elke dag mee wil werken.” Doet hij het straks tegen Salzburg opnieuw?
IsO
Sleutelspeler

Bericht door IsO »

:wave: Matchday!

Op HNB:
[spoiler]
Al weken zoekende, en toch maken ze zich bij Club Brugge richting Salzburg (en Rangers?) geen zorgen: “We weten wat er fout loopt”

De Europa League? Daar houdt niemand rekening mee. Dinsdag moet Club Brugge voorbij Red Bull Salzburg, want met Rangers als (zo goed als zeker) volgende tegenstander ligt de weg naar de voetbalhemel open. Toch maar opletten geblazen: Club zoekt al weken naar zichzelf en vond de juiste knoppen nog niet. “Er is een rode draad, maar we kennen het antwoord.”

11 augustus 2025 om 14:50
Het goede nieuws: Nicky Hayen, die samen met Romeo Vermant naar de persbabbel kwam, krijgt dinsdag meer offensieve opties. Gustaf Nilsson is opnieuw fit na een achillespeesblessure en zit in de kern, ook Carlos Forbs kan steeds meer minuten aan. De afgelopen weken lag alle druk centraal voorin op de schouders van Vermant, die Club wél naar een voorsprong trapte in Salzburg. “Natuurlijk voelt het goed om het vertrouwen te krijgen, maar voetbal is een ploegsport”, stak Vermant van wal. “Het is aan mij te bevestigen. Om de eerste spits van Club te blijven, moet ik nog groeien op alle vlakken.” En, zegt hij zelf, moeten zijn cijfertjes nog beter. “Mijn output is een werkpunt. Meer goals en assists leveren: daar werk ik aan.”

Goaltje zoeken
Dinsdag mag Vermant daad bij woord voegen: tegen Red Bull Salzburg mag het eigenlijk niet meer mislopen na die 0-1 in Oostenrijk. “Maar het blijft een voetbalwedstrijd. Je hebt geen vat op de omstandigheden”, haalde Hayen de schouders op. “Kijk naar de match tegen Cercle: weinig mensen geloven dat wij tegen elf spelers nog gewonnen hadden. Salzburg heeft niets meer te verliezen en zal hier misschien alles op alles komen zetten. Ze gaan risico’s nemen. Als er dan een tegendoelpunt valt, kan het nog altijd gevaarlijk worden. Het wordt daarom zaak om zo snel mogelijk zelf naar een goaltje te zoeken, zonder in hun mes te lopen.”

Hayen geeft het grif toe: hij had gehoopt dat zijn team op dit moment al een pak verder stond. Club speelde nog geen énkele referentiewedstrijd dit seizoen. “Dat zou eens deugd doen”, knikte de coach. “We hebben die kwaliteiten ook. Maar onze jongens weten wat er beter moet. Op de vragen die we hen gesteld hebben, kenden ze zélf het antwoord. Dat is positief en alvast een stap in de juiste richting. Waarom we al drie keer zo slap aan de match begonnen? Dat ligt aan de uitvoering. Die moet nog veel beter.”

Maar écht zorgen maken ze zich niet in Brugge. “We zijn nog maar pas aan het seizoen begonnen”, vulde Vermant aan. “Ons proces loopt volop, al beseffen we zelf dat het niveau nog veel beter moet.” En de resultaten vallen voorlopig mee: in vijf officiële wedstrijden werd vier keer gewonnen. “Andere ploegen voetballen momenteel misschien beter, maar halen moeilijker een resultaat. Op dat vlak zijn we wél mee”, sprak Hayen.

Ordonez op training, maar niet in kern
Tegen Cercle toonde Club zich achterin ook kwetsbaar. Toch kan het dinsdag nog niet rekenen op Ordóñez, die nog steeds op zijn transfer wacht maar wél meetraint. “Hij is nog niet klaar en zal niet spelen”, sprak Hayen. “Of ik vaak met hem praat? Dan doen we met alle jongens. Zoals bij Jashari proberen we hem het juiste advies te geven. Tegen Salzburg is hij er niet bij, maar we hopen hem wel beschikbaar te krijgen voor onze volgende wedstrijden.” Opvallend: Hayen hintte dus op het feit Ordóñez zijn laatste minuten voor Club misschien nog niet heeft gespeeld. “Wat hij op training toont, is best oké. Hij moet die lijn nu doortrekken.”

Mét Ordóñez of zonder: Club Brugge moet zich dinsdag plaatsen als het zich later met de beste teams van Europa wil meten. Met (wellicht) Rangers in het vooruitzicht ligt de weg naar het kampioenenbal open. “Al wordt het dinsdag geen makkelijke wedstrijd: tegen Salzburg zullen we 100 procent moeten zijn”, zegt Hayen. De Red Bull-ploeg haalde afgelopen zaterdag stevig uit: het werd 5-0 tegen Grazer AK. “We zullen moeten opletten voor hun omschakeling. Ze staan snel aan je doel”, onderstreepte Vermant. “We hebben de kwaliteiten om hen uit te schakelen. De Europa League? Daar hebben we hier nog niet over gesproken. Over Rangers evenmin, want zo ver zijn we nog niet. Maar één ding is zeker: wij willen gewoon Champions League spelen. “

Vanavond om 19.30 uur
Club Brugge (1) - RB Salzburg (0)
Club Brugge (4-3-3):
Mignolet; Seys, Mechele, Spileers, Meijer; Onyedika, Vanaken, Reis; Forbs, Vermant, Tzolis
Invallers: Jackers, Romero, Siquet, Sabbe, Stankovic, Audoor, Vetlesen, Tresoldi, Sandra
Geblesseerd: Skoras
Op één gele kaart van schorsing: geen
Red Bull Salzburg (4-4-2): Schlager; Lainer, Schuster, Rasmussen, Trummer; Alajbegovic, Bidstrup, Diabaté, Kjaergaard; Vertessen, Baidoo
Invallers: Hamzic, Gadou, Terzic, Diambou, Nene, Aguilar, Ratkov, Daghim
Op één gele kaart van schorsing: geen
Geblesseerd: Krätzig, Kawamura, Kitano, Yeo, Konaté, Onisiwo
Scheidsrechter: Irfan Peljto (Bos)
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

En jongens, wat vinden we van Forbs?
maartendr81
A-kern

Bericht door maartendr81 »

Als hij dit op wekelijkse basis kan brengen staan we er goed op!
Toch verbazingwekkend dat we overal moeten lezen dat hij snel is maar zijn hoofd niet gebruikt terwijl hij vandaag telkens de bal correct aflegde.
Heretic
Profvoetballer

Bericht door Heretic »

Dikke match van Seys , Ook Forbs meer dan goede wedstrijd. Sabbe top invalbeurt. Middenveld was minder ( vooral Reis ) . Vermant viel mij vandaag tegen net als Tresoldi. ( is traag en geen handelingssnelheid/actie ). Een echte rechterflank voor mij er nog bij. Als we Nilsson nog kunnen verpatsen een topspits erbij, topvervanger voor Ordonez ( Spileers mij vandaag toch weer meerdere keren laten bibberen ). Graag toch de broodnodige versterkingen erbij op de CL binnen te halen ( en gewapend te zijn om op 3 fronten succesvol te zijn ) .
Peter
Supersub

Bericht door Peter »

Met Spileers wil je echt de cl niet in. 100% nog een cv nodig.

Reis is zorgelijk. Dramatisch in de omschakeling en te traag van handelsnelheid.
Plaats reactie