wedstrijden Club Brugge
Re: wedstrijden Club Brugge
Club pakt 6 op 6 uit bij Gent en de mauve...2 hele zwakke tegenstanders die weinig in de weg legden.
Ik schat momenteel Union en Stvv een pak hoger in.
Hoe zwak zijn de mauve, dat verval blijft daar maar duren ?!
Nu ja, we staan nog eens 1ste, indien we nu 6/6 halen, is de titel zo goed als binnen.
Komende zaterdag wordt een verraderlijke wedstrijd, tegen een goed voetballende tegenstander.
Ik schat momenteel Union en Stvv een pak hoger in.
Hoe zwak zijn de mauve, dat verval blijft daar maar duren ?!
Nu ja, we staan nog eens 1ste, indien we nu 6/6 halen, is de titel zo goed als binnen.
Komende zaterdag wordt een verraderlijke wedstrijd, tegen een goed voetballende tegenstander.
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: wedstrijden Club Brugge
We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Re: wedstrijden Club Brugge
Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.

Re: wedstrijden Club Brugge
beste scenario is verlengingen in den bekerIsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
Re: wedstrijden Club Brugge
Drie maand geleden was Onyedika nog klaar voor de Europese (sub)top en nu is hij in de ogen van iedereen een schlemiel.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
Scherp uit de Afrika Cup is hij inderdaad niet weer gekomen (ik begrijp na al die jaren nog steeds niet waarom dat klotetoernooi in januari mag gespeeld worden, is in mijn ogen 100% competitievervalsing), maar toch...
Een goede coach weet ook de juiste snaren te raken bij zo'n speler.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
- Michael Jordan -
Re: wedstrijden Club Brugge
Ik zeg nergens dat hij een schlemiel is denk ik, maar de dynamiek op het middenveld is gewoon anders met Onyedika-Stankovic vs Stankovic-Vetlesen. Het is geen toeval dat die laatste aan 3 goals en 2 assists zit in PO I. De uitmatch op STVV speelden we trouwens met Onyedika-Stankovic-Vanaken en hadden we het zeker voor rust niet makkelijk. Het inbrengen van Vetlesen voor de (slecht ingevallen) Diakhon deed ons toen als ik het me goed herinner weer wat meer controle krijgen over de match.Duffman schreef: ↑04 mei 2026, 12:27Drie maand geleden was Onyedika nog klaar voor de Europese (sub)top en nu is hij in de ogen van iedereen een schlemiel.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
Scherp uit de Afrika Cup is hij inderdaad niet weer gekomen (ik begrijp na al die jaren nog steeds niet waarom dat klotetoernooi in januari mag gespeeld worden, is in mijn ogen 100% competitievervalsing), maar toch...
Een goede coach weet ook de juiste snaren te raken bij zo'n speler.
Re: wedstrijden Club Brugge
Vetlesen is geschorst voor de match tegen Stvv, het zal dus weer een middenveld Onyedika-Stankovic-Vanaken worden.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 15:01Ik zeg nergens dat hij een schlemiel is denk ik, maar de dynamiek op het middenveld is gewoon anders met Onyedika-Stankovic vs Stankovic-Vetlesen. Het is geen toeval dat die laatste aan 3 goals en 2 assists zit in PO I. De uitmatch op STVV speelden we trouwens met Onyedika-Stankovic-Vanaken en hadden we het zeker voor rust niet makkelijk. Het inbrengen van Vetlesen voor de (slecht ingevallen) Diakhon deed ons toen als ik het me goed herinner weer wat meer controle krijgen over de match.Duffman schreef: ↑04 mei 2026, 12:27Drie maand geleden was Onyedika nog klaar voor de Europese (sub)top en nu is hij in de ogen van iedereen een schlemiel.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
Scherp uit de Afrika Cup is hij inderdaad niet weer gekomen (ik begrijp na al die jaren nog steeds niet waarom dat klotetoernooi in januari mag gespeeld worden, is in mijn ogen 100% competitievervalsing), maar toch...
Een goede coach weet ook de juiste snaren te raken bij zo'n speler.
Re: wedstrijden Club Brugge
Dat was dus wat ik zeiTiki Taka schreef: ↑04 mei 2026, 15:58Vetlesen is geschorst voor de match tegen Stvv, het zal dus weer een middenveld Onyedika-Stankovic-Vanaken worden.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 15:01Ik zeg nergens dat hij een schlemiel is denk ik, maar de dynamiek op het middenveld is gewoon anders met Onyedika-Stankovic vs Stankovic-Vetlesen. Het is geen toeval dat die laatste aan 3 goals en 2 assists zit in PO I. De uitmatch op STVV speelden we trouwens met Onyedika-Stankovic-Vanaken en hadden we het zeker voor rust niet makkelijk. Het inbrengen van Vetlesen voor de (slecht ingevallen) Diakhon deed ons toen als ik het me goed herinner weer wat meer controle krijgen over de match.Duffman schreef: ↑04 mei 2026, 12:27Drie maand geleden was Onyedika nog klaar voor de Europese (sub)top en nu is hij in de ogen van iedereen een schlemiel.IsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
Scherp uit de Afrika Cup is hij inderdaad niet weer gekomen (ik begrijp na al die jaren nog steeds niet waarom dat klotetoernooi in januari mag gespeeld worden, is in mijn ogen 100% competitievervalsing), maar toch...
Een goede coach weet ook de juiste snaren te raken bij zo'n speler.
Re: wedstrijden Club Brugge
Ik heb liever dat Union geen verlengingen nodig heeft, of het zal weer allemaal daaraan liggen als ze daarna bij ons zouden verliezen.macfall schreef: ↑04 mei 2026, 11:40beste scenario is verlengingen in den bekerIsO schreef: ↑04 mei 2026, 10:35Titel zal zoals zo vaak in de play-offs maar écht binnen zijn nadat de laatste match is gespeeld. Wij hebben het voordeel dat we STVV en Union (elk op hun manier te duchten) thuis mogen ontvangen én we 3 van onze 4 resterende matchen thuis spelen. Nadeel dat we met Vetlesen en Sabbe 2 mannen in vorm missen (geelgeschorst en blessure) tegen het STVV van Vrancken en we dus mogelijk met onze - weliswaar degelijke wanneer nodig - derde keeper moeten aantreden.vanGentmaarvoorClub schreef: ↑04 mei 2026, 10:14 We hoeven het zelfs niet te hebben over onze derde keeper (prima redding trouwens van Dani net na de 1-3).
En zelfs alle vertrouwen in onze vierde keeper na wat Argus de afgelopen maanden heeft laten zien.
Union zal MacAllister volgende match moeten missen, en mist als ik het goed heb ook Schoofs en Zorgane (toch een ferme aderlating op het middenveld). Zou thuis tegen KV Mechelen in principe geen enorm probleem mogen zijn, maar je weet maar nooit...
Daarna spelen ze dan de bekerfinale tegen een anderlecht dat niet in vorm is maar natuurlijk zelf ook ongelofelijk gebrand is op eindelijk nog eens een prijs. Geen idee welk scenario voor ons het beste is, maar ik zou denken dat bekerwinst voor Union misschien tot een klein beetje decompressie bij sommigen onder hen zou kunnen leiden.
Soit, belangrijkste wordt dus - opnieuw - om vooral naar onszelf te kijken, en te doen wat we moeten doen, de 4 matchen die ons nog resten.
![]()
en voor de rest is het pas binnen na de laatste match. Thuis of op verplaatsing, elke match zal moeten gespeeld worden en zal zijn eigen verhaal wel hebben.
Dit gezegd zijnde: pure competitievervalsing toch, dat de PO-kalender door rechtenhouders hier, DAZN's daar mag gearrangeerd worden 'om het verloop zo aantrekkelijk mogelijk te maken'. Gewoon loten met ergens een voordeel voor wie de reguliere won is het eerlijkst.
We zorgen alvast beter dat we winnen zaterdag, verraderlijke match. Want ik geloof niet dat we de laatste 4 nog allemaal gaan winnen. Ergens laten we volgens mij nog wel een gelijkspelletje optekenen. Indien niet winnen we 9 op 10 matchen, wat nog maar 2x eerder gebeurde.
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: wedstrijden Club Brugge
Tja, als je als “topploeg” wil aanzien worden zoals Union, en je raakt in bepaalde competities ver, dan weet je dat de kalender zwaar wordt in de cruciale fase van het seizoen. Ieder voordeel heeft zijn nadeel.
In 2015 en 2024 speelden wij nog midweeks Europees tijdens de play-offs, als ik me niet vergis.
Bayern en Arsenal hoor ik toch ook niet al te veel klagen
Al die uitspraken over competitievervolging zijn gewoon misplaatst, vind ik persoonlijk
In 2015 en 2024 speelden wij nog midweeks Europees tijdens de play-offs, als ik me niet vergis.
Bayern en Arsenal hoor ik toch ook niet al te veel klagen
Al die uitspraken over competitievervolging zijn gewoon misplaatst, vind ik persoonlijk
Re: wedstrijden Club Brugge
Wie staat dit weekend in doel tegen STVV? Artikeltje in HNB:
Re: wedstrijden Club Brugge
Kan niet anders dan Dani worden. Elke andere beslissing zou onverantwoord zijn. Maar ik vermoed dat ze alledrie nog gaan spelen dit seizoen: Tegen STVV Dani; tegen Union en Mechelen Nordin; Simon tegen Gent.
Re: wedstrijden Club Brugge
Als mignolet volgende week niet uitvalt dan maakt hij het seizoen vol
Re: wedstrijden Club Brugge
Onyedika niet fit owv knie veronderstel ik
-
vanGentmaarvoorClub
- Basisspeler
- Berichten: 1943
- Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44
Re: wedstrijden Club Brugge
Onyedika zou ook niet op de bank zitten