wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Vergas Ronald schreef: 06 nov 2021, 15:44
Tiki Taka schreef: 05 nov 2021, 11:12Van Der Brempt doet het momenteel beter dan Sowah.
Da's niet moeilijk :mrgreen: Sowah zal wel talent hebben, ik vertrouw in bestuur voor transfers, maar voorlopig nog niet veel van gezien.
Totnogtoe blijken de meeste transfers geen meevallers te zijn.
€ 9 miljoen voor Sowah, die maar 1 goede voet heeft, is veel te veel
Otasowie, Mouassa, Persyn vallen allen (voorlopig) te licht uit
Providence is gekwetst, Izquierdo en Wesley hebben tijd nodig, Nusa moet nog rijpen bij Club NXT.
Nsoki moet nog wat wennen, maar zal er wel door komen.
Dan is Hendry, de paniektransfer op deadline day na de pandoering in Gent, nog veruit de beste transfer.
Buchanan wordt hopelijk een absolute meevaller.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FCBrugesawayoflife schreef: 07 nov 2021, 19:51 Wat zou ik graag nog eens een goede match zien.. Buiten de 2 matchen europees tegen PSG en Leipzig is het toch al huilen met de pet op geweest dit seizoen. Weinig grinta, weinig beleving, bijna geen deftige combinaties, bijna geen aanvallende spelers die een actie in huis hebben.. Neem Lang en CDK uit deze ploeg en je hebt op dit moment zo goed als geen creativiteit. Wordt hopen op Buchanan en dat Sowah er toch door komt om ons terug wat meer opties te geven.
Klopt, het niveau dat Club haalt dit seizoen in de Belgische competitie is niet voldoende en eigenlijk gewoon te weinig,
met als gevolg de helft van de 14 gespeelde matchen, gewonnen, 6 gelijk en 1 verlies.
Nog een geluk dat de andere topclubs het ook laten afweten.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Kom op Club, hopelijk is vanavond de start van een reeks overwinningen die we kunnen neerzetten.
Totnogtoe werden te veel punten verloren in de competitie.
Lang, CDK, Vanaken ... time to shine boys !
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Tsja, weer door en door slecht. Enige momenten waarbij ons spelbeeld ooit op iets trekt dit seizoen is wanneer Lang en De Ketelaere elkaar vinden, dus zou toch teruggrijpen naar een tactiek die dat mogelijk maakt.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Duidelijk dus dat de zogenaamde negativo’s tijdens de zomermercato 300% gelijk hadden. Mannaert bakt er al 2 jaar niks van.
Was gisteren weer om te bleiten wat een bende asperges daar op het veld. Niks inzet , grinta , loopvermogen , gewoon een hoop los zand. Nergens een ploeg te bespeuren. En dan die arrogante houding op het veld van Lang , Nsoki ,… . Tijd dat Bart daar de kleedkamer eens goed op zijn plaats zet.
Waar zat onze kapitein eigenlijk ? Wanneer komt die terug van vakantie 😤
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21 Duidelijk dus dat de zogenaamde negativo’s tijdens de zomermercato 300% gelijk hadden. Mannaert bakt er al 2 jaar niks van.
Was gisteren weer om te bleiten wat een bende asperges daar op het veld. Niks inzet , grinta , loopvermogen , gewoon een hoop los zand. Nergens een ploeg te bespeuren. En dan die arrogante houding op het veld van Lang , Nsoki ,… . Tijd dat Bart daar de kleedkamer eens goed op zijn plaats zet.
Waar zat onze kapitein eigenlijk ? Wanneer komt die terug van vakantie 😤
Troll 101
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

De prestaties en dus de resultaten in de Jupiler League zijn dit seizoen echt wel ondermaats.
Bepalende sleutelspelers die uit vorm zijn (Lang, CDK), gekoppeld aan slechte zomertransfers en een gevoel van voldaanheid na 2 opeenvolgende titels dan krijg je dus een heel pover niveau.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 22 nov 2021, 07:58 De prestaties en dus de resultaten in de Jupiler League zijn dit seizoen echt wel ondermaats.
Bepalende sleutelspelers die uit vorm zijn (Lang, CDK), gekoppeld aan slechte zomertransfers en een gevoel van voldaanheid na 2 opeenvolgende titels dan krijg je dus een heel pover niveau.
Die ondermaatse prestaties vind ik dubbel zo jammer omdat ook onze mogelijke titelconcurrenten maar wat aan het aanmodderen zijn.
Iedereen zegt over Antwerp dat het dringend beter moet gaan voetballen, maar ze hebben wel evenveel punten dan ons (en een match meer gewonnen).
Over anderlecht verschijnt de laatste tijd bij wijze van spreken elke dag een artikel over hoelang Kompany nog trainer kan blijven en dat het vroeger gene waar zou geweest zijn. Ze staan maar 5 punten achter ons.
Gent begon archieslecht aan het seizoen (behalve die 6-1 tegen ons), maar heeft op kousevoeten de kloof ook al gedicht tot 5 punten.
Genk heeft ook een slechte periode, en Van Den Brom wordt ook in vraag gesteld, maar staat ook maar 5 punten achter ons. Daar zit genoeg voetballend en scorend vermogen om wel eens een reeks neer te zetten. Ik vind nog steeds dat Genk een goede kern heeft om mee te doen met de prijzen.
Standard reken ik niet meer mee. Die kern is te zwak voor echt mee te doen voor PO1, laat staan de titel.

Onze concurrenten laten ook punten liggen, maar we profiteren er niet van.
Ik besef ook wel dat we onze piek beter later op het seizoen hebben, zodat we niet moeten harken zoals vorig seizoen, maar ik blijf toch met een gevoel zitten van gemiste kansen momenteel. Had Genk doorgegaan op hun elan waarmee ze vorig seizoen gestopt zijn, stonden zij nu misschien 7 punten boven ons...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik volg je opmerkingen, maar met "had genk doorgegaan op hun elan vorig seizoen" ben je wel heel hypothetisch bezig. Dan kan je ook zeggen "had club in de competitie gespeeld zoals in de CL zouden we los eerste staan met 10 punten voor".

Feit is gewoon dat de "topploegen" minder rap panikeren omdat de PO er toch nog aankomen en ze enkel in de top4 moeten geraken. Moest dit een normale competitie zijn, dan zouden er al meer trainers buiten liggen en dan zou er ook al een pak beter geshot zijn.
Sanders
Invaller
Berichten: 996
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 24 nov 2021, 07:19 Ik volg je opmerkingen, maar met "had genk doorgegaan op hun elan vorig seizoen" ben je wel heel hypothetisch bezig. Dan kan je ook zeggen "had club in de competitie gespeeld zoals in de CL zouden we los eerste staan met 10 punten voor".

Feit is gewoon dat de "topploegen" minder rap panikeren omdat de PO er toch nog aankomen en ze enkel in de top4 moeten geraken. Moest dit een normale competitie zijn, dan zouden er al meer trainers buiten liggen en dan zou er ook al een pak beter geshot zijn.
Daar zit wel iets in, maar ik begin toch liever met voorsprong dan met achterstand :-D

Iets anders, ik heb gezien dat Otasowie in de selectie zit voor het CL-duel van vanavond. Zou hij zich wat herpakt hebben.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ik vrees dat er vanavond nogal wat lege plekken in de tribunes zullen zijn (met de huidige opstoot ..)
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Old-school kop ervoor leggen en die overwintering binnenharken vnd!!! :Flag:
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

geen woorden maar daden, COME ON BRUGES!!!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Europees heb ik veel vertrouwen in een goede afloop, Clement toont ook erg veel lef door met Lang, Charles, Vanaken, Sowah én Dost te spelen. In de Jupiler League heb ik minder vertrouwen omdat we op 90% van ons krachten spelen, da's niet goed, Ajax en Bayern doen dat in Eredivisie en Bundesliga ook niet en daar is kloof kwalitatief nog groter dan de onze in België. Ik vind het vreemd dat er in de competitie wat gemakzucht in die groep merkbaar is, met Clement als trainer is dat bizar, Philippe was 10 jaar mister no sweat no glory in Jan Breydel vóór marketing die slogan heeft uitgevonden. Die man won kopduels met een gebroken kop, paar keer met masker en verband om zijn hoofd zien spelen en ging vol in duel, zelden spelers met zoveel karakter in Brugge gezien. Een gebrek aan motivatie voor JPL duels in die groep met Clement als trainer en zoveel bepalende spelers met top mentaliteit is vreemd. Swat, het zijn ook maar mensen, ze leven echt voor die Europese campagne nu.

De selectie is heel cool, 'k heb wat schrik voor Sowah, liet weinig zien tot nu toe, hopelijk laat hij wat meer zien nu. Voor mij zal 't alvast een toffe avond zijn want Bas Dost start en 'k ben zijn grootste fan denk ik ;)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21Mannaert bakt er al 2 jaar niks van
Troll, we verkopen ieder seizoen spelers voor 15 à 20 miljoen (straks vermoedelijk 25 à 30 miljoen) en halen vervangers zonder team te verzwakken :? Was jij een Club Brugge fan voor Mannaert directeur werd? We moesten toen titelstrijd aangaan met "klasbakken" zoals Fatai en Almebäck...
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Plaats reactie