wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

vanGentmaarvoorClub schreef: 24 nov 2021, 10:42Ik vrees dat er vanavond nogal wat lege plekken in de tribunes zullen zijn (met de huidige opstoot ..)
Belangrijkste match van 't seizoen en mensen weten dat 't waarschijnlijk binnenkort terug lockdown is, lege stadions en thuis op TV kijken met een pamper over uw muil. Iedereen zal er zijn hoor...
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

**No message**
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

0-3 van Silva was klasse, dat had de 0-1 moeten zijn. 0-1 en 0-2 was idioot, individuele flaters, slordig, niet herkenbaar tov de eerste twee champions league matchen. Niet leuk om naar te kijken alleszins.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Toch wel enorme flater van Clement.
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 220
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

wereldploeg :dance: :hup:
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

Zo loopt ie lekker :rock: :facewall:

Wat een blunder, die opstelling.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Yago schreef: 24 nov 2021, 21:46Toch wel enorme flater van Clement.
Clement staat niet op veld, iedereen verliest duels, Sowah geeft een mongool penalty weg, 20 minuten later zet Dost hem voor doel in de kleine carré & schiet 10 meter over. Van Der Brempt en Mata trappen alles wild naar voor. Zelfs Vanaken al drie keer balverlies bij een pass die hij normaal met z'n ogen dicht geeft. Enkel Lang, Dost en Balanta doen hun job, de rest is heel de kluts kwijt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Als Clement een koppig statement wou maken met zijn opstelling, dan snap ik het toch niet goed.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Je kan discussiëren over de opstelling en de keuzes van Clement, maar het is ook een feit dat we in de eerste helft geen 2 passes na elkaar konden geven en gewoon compleet overklast zijn. Heel het team trok op geen kl*ten, 't was gewoon pijnlijk om te zien. Tegen Genk moet er écht wel een ander mentaliteit op het plein want anders zijn we binnen 2 matchen heel wat illusies kwijt :-(
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Zowat de zwakste match van de laatste 10 jaar, denk ik.
Als het niet langer geleden is.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Dit was toch van het zwakste dat ik de afgelopen jaren gezien heb.
En is eigenlijk al sinds nieuwjaar dat het zeer pover is. De waanzinnige vorm van Lang heeft toen nog veel verbloemd.
Ik vind ons vooral heel voorspelbaar voetballen. Zit heel weinig frisheid in het spel. Ik zie ook geen herkenbare aanvalspatronen, iets wat ik onder MPH en Leko wel zag.
Beetje het gevoel dat deze kern iets te zelfvoldaan is en war volgevreten is.
Tijd om de kern grondig te verversen en wat door te selecteren.
En laat Union maar de titel pakken. Ik hou wel van dat soort sprookjes.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Vergas Ronald schreef: 24 nov 2021, 17:55
Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21Mannaert bakt er al 2 jaar niks van
Troll, we verkopen ieder seizoen spelers voor 15 à 20 miljoen (straks vermoedelijk 25 à 30 miljoen) en halen vervangers zonder team te verzwakken :? Was jij een Club Brugge fan voor Mannaert directeur werd? We moesten toen titelstrijd aangaan met "klasbakken" zoals Fatai en Almebäck...
Heb weer “genoten” van de sterke prestaties van Nsoki , Hendry en de kers op de taart ons supertalent Sowah. En de rest was weer in geen velden te bespeuren wegens gewoon brol aangekocht door Zatte Vince. Een deftige sportieve directeur hebben wij nodig. Laat Mannaert zich maar bezig houden met het stadion misschien dat hem dat dat wel afgaat.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Is het mogelijk om iemand te "blokeren" op het Forum? Asking for a friend...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Kevinho schreef: 24 nov 2021, 23:42
Vergas Ronald schreef: 24 nov 2021, 17:55
Kevinho schreef: 20 nov 2021, 14:21Mannaert bakt er al 2 jaar niks van
Troll, we verkopen ieder seizoen spelers voor 15 à 20 miljoen (straks vermoedelijk 25 à 30 miljoen) en halen vervangers zonder team te verzwakken :? Was jij een Club Brugge fan voor Mannaert directeur werd? We moesten toen titelstrijd aangaan met "klasbakken" zoals Fatai en Almebäck...
Heb weer “genoten” van de sterke prestaties van Nsoki , Hendry en de kers op de taart ons supertalent Sowah. En de rest was weer in geen velden te bespeuren wegens gewoon brol aangekocht door Zatte Vince. Een deftige sportieve directeur hebben wij nodig. Laat Mannaert zich maar bezig houden met het stadion misschien dat hem dat dat wel afgaat.
Kevinho schreef: 03 nov 2021, 23:36 Van onze transfers is er 1 speler een versterking gebleken : Hendry
Als je dan toch een trol wil spelen, probeer dan tenminste consequent te zijn. Eerst is Hendry de enige versterking bij onze transfers, nu heb je "weer genoten van zijn prestaties" - en ik veronderstel niet dat die opmerking positief bedoeld is...
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Ik was zo ontgoocheld en beschaamd door de prestatie van ons Club gisteren.
Wat was mij dat?
Vooraf laat je tussen de lijnen wat uitschijnen dat het de match van het jaar is, want je focust voor nieuwjaar op Europa en je wil stunten door toch door te stoten in deze groep.
En dan komt onze trainer af met zo een opstelling...
Ineens gaan we met drie/vijf achteraan spelen, wat we bijna nooit meer doen (automatismen?). Je laat ineens Sowah starten, uit het niets... Je laat Nsoki toch opnieuw starten na Mechelen... Je laat Balanta als enige voor de verdediging spelen. Vanaken, CDK en Lang wisten niet waar te lopen. Niemand wist wat te doen in balbezit/balverlies. Niemand had een houvast omdat de posities totaal anders werden ingevuld. Dost stond niet op een eiland, maar alleen op een gans continent. Van der Brempt zal ook wel met zijn voeten op de grond staan nu. Laat die jongen aub nooit meer als enkele flank spelen.
En als je dan nog zo belachelijk veel verdedigende fouten maakt, tjah...
En wat mij nog het meeste pijn deed: de overgave en intensiteit die Leipzig de eerste helft bracht. Die wouden echt de bal winnen, die speelden echt met overgave. Ik had bij ons nooit het gevoel dat onze honger ook zo groot was.

Na de rare kronkels van Clement in de match op Gent, waar we ook volledig de boot ingingen, is dit nu toch al de tweede match waar hij zijn systeem wisselt en compleet de mist inging.

Dit moest er toch even uit, want ik kon bijna door de grond zakken gisteren.
De volgende twee matchen tegen Genk zullen richtinggevend zijn voor de rest van ons seizoen. En net nu we in een dip zitten. Geen cadeau...
Plaats reactie