wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Supporteren voor ne ex Mauve het blijft raar. Maar zijn spel is wel voor 200% hoe ik Club spelers wil zien spelen . Balanta terecht op de bank. Odoi heeft veel meer voetballende kwaliteiten. Hoe dat hij op een bepaalde moment wegdraaide van die Antwerpspeler 😱
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Leuke statement. Union begint dure punten te verliezen en je ziet dat er titelstress is. Ook de mauve laten domme punten liggen. En wij zetten antwerp met de voetjes terug op de gront door ze naar huis te spelen. Leven ziet er plots weer rooskleurig uit.

Broodnodige overtuigende overwinning.

I believe in een 3de titel op rij. Wij moeten van niemand schrik hebben. Dit anwerp doet niet mee voor de hoofdvogel zo veel is duidellijk. En de mauve laten veel te veel domme punten liggen. En je ziet dat union aan het haperen is.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Zeer tevreden na vandaag. Deed deugd om nog eens zo een match te zien. Odoi als verdedigende middenvelder zien is nog steeds raar maar vandaag waren alle winteraanwinsten een meerwaarde. Hopelijk kunnen we dat ook doen tegen een ploeg dat niet wilt voetballen…
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

unleashed1990 schreef: 27 feb 2022, 19:33 Leuke statement. Union begint dure punten te verliezen en je ziet dat er titelstress is. Ook de mauve laten domme punten liggen. En wij zetten antwerp met de voetjes terug op de gront door ze naar huis te spelen. Leven ziet er plots weer rooskleurig uit.

Broodnodige overtuigende overwinning.

I believe in een 3de titel op rij. Wij moeten van niemand schrik hebben. Dit anwerp doet niet mee voor de hoofdvogel zo veel is duidellijk. En de mauve laten veel te veel domme punten liggen. En je ziet dat union aan het haperen is.
Met De Laet erbij is het wel een andere match natuurlijk
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Kevinho schreef: 27 feb 2022, 22:34
unleashed1990 schreef: 27 feb 2022, 19:33 Leuke statement. Union begint dure punten te verliezen en je ziet dat er titelstress is. Ook de mauve laten domme punten liggen. En wij zetten antwerp met de voetjes terug op de gront door ze naar huis te spelen. Leven ziet er plots weer rooskleurig uit.

Broodnodige overtuigende overwinning.

I believe in een 3de titel op rij. Wij moeten van niemand schrik hebben. Dit anwerp doet niet mee voor de hoofdvogel zo veel is duidellijk. En de mauve laten veel te veel domme punten liggen. En je ziet dat union aan het haperen is.
Met De Laet erbij is het wel een andere match natuurlijk
Met de ketelaere ook.. Wij missen ook een speler al bij al goeje match.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Heel sterk Club gezien, veruit de beste competitie match dit seizoen. Natuurlijk, je speelt gisteren met 4 nieuwe spelers en een nieuwe trainer, andere tactische aanpak, dat vergt tijd. Laat ons hopen dat we nu vertrokken zijn voor een reeks overwinningen en nog verder kunnen inlopen op Union. Woensdag graag bevestiging tegen Gent in de beker.
Odoi en Adamyan zijn 2 heel slimme transfers, dat moet gezegd worden.
Wat me wel opvalt is dat Lang het heeft moeilijk onder Schreuder, is veel minder beslissend qua assists en goals.
Laat ons hopen dat we naar de betere vorm blijven toegroeien om écht top te zijn in de play offs.
De strijd om de 4de plaats wordt nog heel spannend.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Wat me vooral opviel was hoe rustig Lang gebleven is. Antwerp speelde as usual met veel irritante foutjes die onvoldoende waren om een kaart te krijgen, en je merkte ook dat ze Lang probeerden te viseren met dat soort zaken. Ik heb hem maar 1x zien reageren nadat de ref gefloten had, verder speelde hij direct terug verder.

't Is ook normaal dat het voor hem wat lastiger is. Hij was de bepalende speler die mocht doen wat hij wou, met Buchanan & Skov heb je 2 flanken die voor diepgang zorgen waardoor er voor de rest minder mogelijkheden zijn om overal te gaan lopen. Ik zie hem er wel nog in groeien en voor zijn eigen evolutie is het gewoon ook belangrijk.

Benieuwd wat de coach gaat wijzigen als Charles terug is. Adamyan zette gisteren heel de match goed druk, liep veel en was heel aanspeelbaar. Ook bij verre ballen won hij naar mijn gevoel echt veel duels. Charles kan op zich dus ook in de plaats van Rits komen bijvoorbeeld - 't wordt hard vechten voor de plaatsjes :-).
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

t4nd schreef: 28 feb 2022, 13:20 Wat me vooral opviel was hoe rustig Lang gebleven is. Antwerp speelde as usual met veel irritante foutjes die onvoldoende waren om een kaart te krijgen, en je merkte ook dat ze Lang probeerden te viseren met dat soort zaken. Ik heb hem maar 1x zien reageren nadat de ref gefloten had, verder speelde hij direct terug verder.

't Is ook normaal dat het voor hem wat lastiger is. Hij was de bepalende speler die mocht doen wat hij wou, met Buchanan & Skov heb je 2 flanken die voor diepgang zorgen waardoor er voor de rest minder mogelijkheden zijn om overal te gaan lopen. Ik zie hem er wel nog in groeien en voor zijn eigen evolutie is het gewoon ook belangrijk.

Benieuwd wat de coach gaat wijzigen als Charles terug is. Adamyan zette gisteren heel de match goed druk, liep veel en was heel aanspeelbaar. Ook bij verre ballen won hij naar mijn gevoel echt veel duels. Charles kan op zich dus ook in de plaats van Rits komen bijvoorbeeld - 't wordt hard vechten voor de plaatsjes :-).
Ik denk dat Lang het kind van de rekening gaat worden. Was 1 van de minste goede zondag vond ik.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Lang heeft ook corona gehad hé, je mag dat niet onderschatten. In de koers is Tim Declercq te snel na zijn besmetting terug beginnen trainen en nu kan hij het hele voorjaar aan de kant blijven.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

t4nd schreef: 01 mar 2022, 11:54 Lang heeft ook corona gehad hé, je mag dat niet onderschatten. In de koers is Tim Declercq te snel na zijn besmetting terug beginnen trainen en nu kan hij het hele voorjaar aan de kant blijven.
Dat gaat dan ook over sport bij wielrenners ;)

Alle gekheid op een stokje kan inderdaad z'n invloed hebben...
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Kevinho schreef: 27 feb 2022, 18:46
Fanzy schreef: 27 feb 2022, 14:52 Kevinho?!
FrankFarina?!
Bangelijke match . Genoten met grote G. Enigste die niet was komen opdagen was onze keeper . En we moeten echt wel leren om de kansen af te maken . Eerste helft hebben we er serieus wat de nek omgedraaid. Godzijdank konden we de flater van Simon nog rechtzetten voor rust.

Ik geef je voor eenmaal gelijk over iets ... Het was idd een bangelijke match !!!

Nu hoop ik wel dat je na deze "BANGELIJKE" match vanaf nu nieuwe spelers een eerlijk kans geeft om zich in te werken in de ploeg (dus min. een match of 10 met daar in meer dan 30 min. speeltijd). En niet zoals je nu doet en zelfs sommige spelers afschrijft voor ze nog geen minuut voor ons gespeeld hebben.

En je haat naar ons bestuur mag ook wel stoppen. In deze bangelijke match was iedereen sterk maar er vielen 6 spelers op die echt super waren. 5 van deze 6 spelers zijn spelers die dit seizoen werden aangekocht.

1) Hans: Dirigent van een zeer sterk Club :bow: ( Wij vinden het soms veel te normaal wat hij allemaal laat zien) :bow:

2) Buchanan: Wat een sneltrein !!! Niemand kan deze jongen volgen en voelt zich ook niet te goed om mee te verdedigen

3) N'soki: Was weer top en won echt ieder duel ( een verademing om een cv te zien die zo naar voren wil spelen)

4) Skov: "platte" Skov zit al aan 1 goal en 4 assists en doet het gewoon ook heel goed (zeer goede pas,voorzet en trap).

5) Odoi: Ik was niet meteen fan van zijn komst omdat ik dacht dat gewoon een versterking in de breedte was en ik het is niet dat ik dacht van wow odoi die was toen hij in de jpl speelde echt een goeie. Neen ik vond het een speler die gewoon zijn ding deed bij een middenmoter en bij anderlecht vond ik hem nu ook niet wow + het feit dat hij er niet jonger op gekomen is dacht ik echt dat hij versterking ging zijn.

Nu als hij zo blijft spelen gaat hij er niet meer uit. Brengt de duelkracht van Balanta samen met zeer mooi aanvallend spel ( iets wat de trainer wil).

6) Adamyan: Ik hoop in tegenstelling tot u dat ze hem WEL kopen. Ik vond hem in zijn invalbeurten zeker niet slecht en het viel op dat hij enorm hard werkte en goed liep. Hij had enkel de pech dat we als ploeg iedere keer zwaar onderlagen.

Is een spits die enorm goed de diepte inloopt en doet dit gepaard met snelheid (is geen Buchanan maar is snel), goede voeten ( geen Charles maar kan zeker ballen) en gaat ook goed in duel ( echte aanjager).

Ik blijf er ook bij dat Hendry ook een aanwinst is en eig. in de plaats moet staan van Brandon en zeker straks want Brandon tegen Tissoudali ( ik hou mijn hart weer vast). Nu blijkbaar ziet de trainer het niet in Hendry of hebben ze woorden gehad ik weet het niet maar vind het wel vreemd.

Nu als je het dan bekijkt heeft het bestuur het zo slecht nog niet gedaan. Geen enkel team heeft 100 procent geslaagde transfers (zelfs de beste teams niet). En als ik kijk zijn dit 6 zeer sterke transfers !!!

De transfers die als " een flater" kunnen beschouwd worden waren imo ogen berekende gokken die ieder team zou genomen hebben mochten ze de kans en geld gehad hebben.

Owen Otasowie (4mil.):

Een 20 jarige CVM die vaste invaller was in de PL. Zijn team zijn contract verlengen maar de speler zelf wou niet bijtekenen omdat hij naar een ploeg wou waar hij altijd zou spelen. Werd aanzien als een type Pogba (Beer van een kerel met snelheid en goeie voeten).

Ik had hem al enkele keren bezig gezien en vond het echt een goede speler + echt een beest met veel power. Toen ik hoorde dat hij naar Club kwam geloofde ik mijn oren niet. Ik moest direct denken aan een verhaal Junior Malanda (domineerde iedere match op het middenveld in de jpl).

Nu blijkbaar scheelt er iets met zijn karakter of is hij echt niet gelukkig in de jpl of bij Brugge waardoor het niet wil lukken maar ik denk dat dit op het eerste zicht een zeer goede transfer leek. Als het niet aan zijn karakter ligt dan vrees ik dat die jongen ergens anders de pannen van het dak gaat spelen mits het nodige vertrouwen.

Faitout Maouassa (4mil.):

Een Jonge talentvolle pijlsnelle LV die al meer dan 100 matchen in de ligue 1 achter zich heeft. Die bij aankoop een marktwaarde van 12 mil. had en er blijkbaar voor zijn blessure sprake was van een selectie bij LES BLEUS. Was jammer genoeg niet meer dezelfde na zijn blessure en Club dacht een koopje te doen mochten ze hem weer fit (fysiek) krijgen en (fris) in het hoofd.

IMO opnieuw op het eerste zicht een zeer goede transfer.

SOWAH (9mil.):

Zeker 2 mil. te veel betaald maar als ploegen weten dat je een speler echt wilt proberen ze er het max. uit te halen. Blijf dit een goede speler vinden die in de toekomst nog belangrijk kan worden voor ons team. Deze jongen werd gewoon verkeerd gebruikt en werd het slachtoffer van een zwalpend Club. (Was niet de enige die slecht speelde). Speel deze jongen in een centrale rol uit in ons 3-5-2 systeem en je kan hem in de spits of op de 10 plaatsen. Nu Lang en/of Charles deze zomer vertrekken en mss ook nog Hans bij een mooi voorstel vertrekt( Als hij echt nog een mooie sportieve transfer naar het buitenland wil) dan zou ik Sowah zeker nog een kans geven.

De andere transfers waren opportuniteiten en toekomstgerichte transfers dus het is niet dat je hier al de wereld moest van verwachten.

En Izzy en Wesley mochten ook niet als directe meerwaarden gezien worden. Toch vond ik dit twee slimme transfers omdat Brugge bij deze transfers niets te verliezen heeft/had.

Ik hoop dus dat je vanaf nu nieuwe spelers vol de kans geeft hen te integreren en te bewijzen in het team. Maar ook dat je wat meer realistisch bent.

Je vond dat Club zich enorm verzwakt had doordat Odilon niet goed vervangen werd. Ik denk dat 99 procent (mss zelfs iedereen) van de fans nog nooit van Odilon had gehoord. Toen Club hem kocht kon je onmiddellijk zien dat hij potentieel had maar hij maakte ook enorm veel fouten (stond veel verkeer, domme fouten op verkeerde momenten en plaatsen en veel inschattingsfouten). Brugge haalde voor hem te vervangen N'soki een jonge cv met enorm veel potentieel die al verder stond dan Odilon (woorden van Clement) en nota bene van PSG kwam (en niet van een ploeg waar de meeste fans nog nooit van hebben gehoord).

Wij zijn nu eenmaal een Belgische club die geen tientallen miljoenen aan tv-gelden krijgt, geen 60.000 fans kan ontvangen of geen wereldwijde fanbase hebben waardoor we aan de shirtverkoop van 1 speler meer dan 100 miljoen euro verdienen... Neen, een ploeg als Brugge moet naast het halen van de CL (30mil.) het nog steeds hebben van het "goedkoop" aankopen van talenten om deze dan met veel winst te verkopen. Dit is de enige manier om als ploeg als Brugge te blijven te groeien en stappen te zetten en zo ieder jaar een gooi te kunnen doen naar de titel en CL-ticket.

Wij kunnen dus onmogelijk jongere talentvolle spelers die reeds hun waarde getoond hebben en van grotere ploegen en/of competities afkomstig zijn aankopen ... Niet enkel de transferprijs is voor ons niet haalbaar, eveneens hun looneisen zijn niet te betalen.

Zelfs ervaren rotten die op het hoogste niveau al alles bewezen hebben zijn voor Club praktisch onbetaalbaar. Dan verwijs ik graag naar het geval Simon. Ongezien voor een team in de JPL om zo'n bedrag voor een keeper te betalen (transferprijs als ook het loon van Simon). Denk je nu echt dat Brugge in de mogelijkheid is om voor iedere transfer zo'n bedragen en lonen te betalen ???

Indien u antwoord ja is dan vrees ik dat we binnen 2 jaar in dezelfde situatie zitten als anderlecht nu. Namelijk een schuldenberg om u tegen te zeggen opbouwen. anderlecht zal nog jaren de gevolgen hier van dragen. Ze mogen nog blij zijn dat ze een handvol supertalenten uit hun jeugdopleiding hadden die ze voor enorm veel geld konden verkopen om de pijn wat te verzachten of het was nog een grotere ramp geweest. Brugge heeft helaas ( nog niet) zo'n grote vijver met talenten om uit te putten.

Het lijkt wat beter te gaan met anderlecht maar ze zijn er nog lang niet hoor. Ze spelen al wat beter en de resultaten beginnen te volgen maar de enige reden dat dit gebeurd is door de naam Kompany. Als ze binnen de 3 jaar (dit seizoen meegerekend) geen prijs behalen is het over en uit voor Kompany en dan zal dit een enorm grote kater teweeg brengen ...

Nu zorgt de naam Kompany er voor dat spelers als Rafa en Hoedt voor anderlecht kiezen. Ook zorgt de naam Kompany ervoor dat ze spelers als Nmecha en Zirkzee kunnen huren ( Zonder Kompany liepen deze spelers ergens anders rond).

Als het bestuur binnen 2 a 3 jaar weer een periode van droogte ( 5-10 jaar geen platte prijs winnen) wil dan stel ik voor dat ze Kevinho aanstellen en dat ze Mannaert ontslaan.

Ik zie het al voor mij ... Iedere transferperiode 6 spelers van + 12 mil. en een loon van +3 mil per seizoen en als ze 1 slechte match spelen ze onmiddellijk af te danken en in de winter een vervanger te halen die +15 mil. kost en een loon heeft van 4 mil. per seizoen.

En als dit niet lukt dan kijken we volgend seizoen wel om 4 spelers die +20 mil. kosten en 5 mil. per seizoen verdienen te halen :zien: :zien: :zien:
FrankFarinaII
Belofte
Berichten: 223
Lid geworden op: 24 nov 2021, 21:47

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

hahaha wat een geklungel
Gent komt 2 x maar naar voor en 2x goal... Goe bezig brugge :brechtje:
Zo zie je maar dat 1 goede match niks voorstelt, als ge de rest niet kunt winnen
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 21:24 hahaha wat een geklungel
Gent komt 2 x maar naar voor en 2x goal... Goe bezig brugge :brechtje:
Zo zie je maar dat 1 goede match niks voorstelt, als ge de rest niet kunt winnen
Echt waar kerel bol het af! Sozieso geen fan van Club.
Zit hier gewoon Club uit te lachen. Elke keer opnieuw.
Kan een admin hier optreden of hoe zit het?
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

FrankFarinaII schreef: 02 mar 2022, 21:24 hahaha wat een geklungel
Gent komt 2 x maar naar voor en 2x goal... Goe bezig brugge :brechtje:
Zo zie je maar dat 1 goede match niks voorstelt, als ge de rest niet kunt winnen
Beste moderator
Inderdaad graag deze vieze vuile trol definitief schorsen aub
Dit is gewoon onacceptabel
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Odoi is en blijft een agressief ventje dat veel te veel onnodige kaarten pakt. Dat zagen we al veel in de vorige matchen, en vandaag is het ons eindelijk fataal geworden. Zo'n type, daar kan je niet op rekenen. Bleef ook maar uitwijken voor de 0-2, al gaat Mignolet daar uiteraard ook de fout in. uur

Adamyan zoals al vaker gezegd, harde werker maar mist kwaliteit.

En natuurlijk een coach die simpelweg niet goed genoeg is.
Plaats reactie