wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Yago schreef: 19 okt 2021, 21:46Dost is nooit beter dan CDK.
Doorkoppen voor van der brempt gezien tegen Antwerp? Als aanspeelpunt, in de lucht en met rug naar goal vind ik Bas beter dan Onuachu, klein beetje minder sterk, meer techniek. Is goed bezig, zijn invalbeurten worden ook elke week langer. Chapeau, laat zien waar hij goed in is en maakt het Clement niet makkelijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tegen Deinze hoop ik zeker Van den Brempt, Mbamba & Dost aan de start willen zien. Afhankelijk van het verloop ook graag een invalbeurt voor Sandra.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

t4nd schreef: 25 okt 2021, 15:49 Tegen Deinze hoop ik zeker Van den Brempt, Mbamba & Dost aan de start willen zien. Afhankelijk van het verloop ook graag een invalbeurt voor Sandra.
Laten we het anders stellen, wil ik niet in de ploeg zien, zelfs liefst in de tribune: :D
Lang, CDK, Vanaken, Hendry, Mata, Sobol, Balanta
Sokie mag spelen, toch geschorst, en Rits kan dat wel aan denk ik.

Mijn Ploeg:
Mignolet
Persyn - Mechele - N'Soki - Ricca
Mbamba - Vormer
VDB - Sandra - Mouassa
Dost

Op de bank zeker Joske, Wesley, Perez, Nusa, Otasowie, Audoor, Mitrovic

En dan billen toeknijpen en hopen dat de mayonaise pakt.
:D

:FCB:
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: 20 okt 2021, 08:06 Aanvullend : chapeau voor de hele ploeg om 90 minuten lang alles te blijven geven en toch voor die eerreder te proberen gaan. Ze hadden na de 0-3 ook gewoon de moed kunnen laten zakken want het was toen al lang duidelijk dat 1 goaltje maken het hoogst haalbare was. Ook chapeau voor de supporters die de hele match door zijn blijven geven.
Vond je écht dat de supporters de ploeg de hele match gesteund hebben?
Ik vond dat er weinig beleving was centraal bovenaan in de Noord, iets waar ik me al langer aan erger. Het verschil met de match tegen PSG kon niet groter zijn. Akkoord, totaal ander matchverloop, maar toch. Ook toen het nog 0-1 en 0-2 was vond ik het verbazend stil...
Ook bij de Engelsen trouwens. Triestige boel als je pas in gang schiet als je al 3 of 4 goals los staat. Of misschien waren ze toen pas gerust in een goeie afloop? 8-)
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tsja, ik zat niet in het stadion en kan me enkel baseren op de tv-beelden. Daarop leek het alsof de supporters van Club de hele match door (uiteraard niet de hele tijd even fanatiek, maar wél tot de laatste minuten) de ploeg bleven steunen.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Vergas Ronald schreef: 24 okt 2021, 23:30
Yago schreef: 19 okt 2021, 21:46Dost is nooit beter dan CDK.
Doorkoppen voor van der brempt gezien tegen Antwerp? Als aanspeelpunt, in de lucht en met rug naar goal vind ik Bas beter dan Onuachu, klein beetje minder sterk, meer techniek. Is goed bezig, zijn invalbeurten worden ook elke week langer. Chapeau, laat zien waar hij goed in is en maakt het Clement niet makkelijk.
Bas als aanspeelpunt, in de lucht en technisch beter dan Onuachu..? Man wat leest ge hier soms :jenne:
Bas is een betere afwerker en kiest ook beter positie voor doel, maar van alle dingen die jij nu opnoemt, is hij in niets beter dan Onuachu.

Ik bewonder uw positiviteit, maar liefde maakt soms ook blind. Want afgaande op wat je zegt is Bassie dan ook gewoon beter dan Onuachu? Denk dat die man hier wel een basisplaats zou hebben...
Zie je ook gewoon als je de cijfers er bij haalt. Omdat Bassie dit seizoen nog niet veel gespeeld heeft, haal ik die van vorig seizoen erbij;
Lange Polle - Bas
Gewonnen luchtduels 64% - 54%
Schoten op doel 55% - 52%
Geslaagde passes 74% - 68%
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 27 okt 2021, 11:26Zie je ook gewoon als je de cijfers er bij haalt.
Kunt niet alles uit cijfers afleiden, Bas kan ballen controleren waar Onuachu niets mee kan. Onuachu speelt ook in een team altijd met zo'n type spits voorin speelt, da's bij ons het geval niet.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Was een aardig begin, maar ik stoor me wel wat aan het verdere patroon van de wedstrijd. Het lijkt alsof de andere spelers Dost voorin zien staan en dat als excuus nemen om lukraak elke bal naar voren te trappen. De combinaties zijn niet echt op niveau.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Yago schreef: 30 okt 2021, 21:36Het lijkt alsof de andere spelers Dost voorin zien staan en dat als excuus nemen om lukraak elke bal naar voren te trappen.
Mocht twee matchen starten, kreeg in totaal 9 voorzetten, 4 goals en één op de paal :dunno: Lijkt me logisch dat zijn collega's hem zoeken met voorzetten. Vanaken is bijna even wreed als Dost op een cross en loopt ook die 16 binnen, zeker als Balanta speelt.

In Champions League kunnen we dit niet doen maar Jupiler League is dit mijn favoriete opstelling en tactiek. Dost voorin, Vanaken en Vormer aanvallen, Balanta loopt toch alles dicht. Lang + Charles + Mata + Sobol over die flanken is onhoudbaar voor een bescheiden team in jupiler league, je ontneemt ze de kans om idioot laag blok te zetten zoals Charleroi deed, als ze dat toch doen moeten ze 90 minuten duels winnen tegen Dost en Vanaken, good luck.

Nsoki en Sowah even aan de kant is ook goed, 't was te vroeg voor die jongens. Ik vond dit een leuke match.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Stond Nsoki niet aan de kant omdat hij geschorst was?

Ik snap Yago zijn opmerking wel. Voorzetten geven op Dost is 1 ding, de bal naar voor keilen in de hoop dat hij hem goed gaat afleggen is iets anders. In elk geval goeie match van Dost. Charles begint er weer wat beter in te komen maar 't is nog niet optimaal - hopenlijk knalt hij woensdag opnieuw.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Balanta geschorst voor City, dus ik gok dat we tov de thuismatch Vormer en Vanderbrempt in de ploeg zien komen.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Yago schreef: 01 nov 2021, 18:42 Balanta geschorst voor City, dus ik gok dat we tov de thuismatch Vormer en Vanderbrempt in de ploeg zien komen.
Dat zou wel eens een correcte veronderstelling kunnen zijn.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Matchday! Uit op City altijd moeilijk, maar we hebben niks te verliezen. De 0 punten hebben we al...
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Ik ben benieuwd, om een of andere reden heb ik het gevoel dat er wel iets leuks kan gebeuren...
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Hmm, terug naar een 3-5-2. Ben benieuwd.
Plaats reactie