wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

leem schreef: 02 mei 2021, 23:19 Nog 5 matchen gelijk en we zijn nog altijd kampioen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Bwa had liever alles gewonnen en een dikke middelvinger aar de play offs om te tonen dat we de terechte kampioen zijn en dat ze ons gewoon afgeremd hebben voor puntenhalvering.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Sinds de uitschakeling in de beker en Europees en de Corona gevallen, speelt Club bijlange niet meer het flitsende voetbal.
Ze zijn zich echt naar het einde aan het slepen. De mauve en Genk zijn in topvorm, wij allesbehalve.
Vreemde tactische keuzes van Clement vind ik, zoals Kossounou de voorkeur geven op Rits.
Nu naar Genk en Antwerp ... fingers crossed.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Kossounou snap ik eerlijk gezegd ook niet. Je zit in de verdediging met een verplichte wissel omdat Mata geschorst is. Op links krijgt Denswil de voorkeur op Sobol, dat valt wat mij betreft wel te rechtvaardigen, maar centraal zou ik dan het duo Mechele-Kossounou laten staan i.p.v. daar ook nog eens te beginnen schuiven.

(Plus, ik ben fan van Rits :-)).
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Hoe zit het eigenlijk met Dirar? ;-)
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

FrankFarinaII schreef: 03 mei 2021, 08:57 Hoe zit het eigenlijk met Dirar? ;-)
Return to sender.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

unleashed1990 schreef: 02 mei 2021, 22:28 Mijn analyse van de match :

Wij verdienen hier niet te winnen. Een gelijkspel is terecht. anderlecht zette goed druk op onze aanvallers waardoor we niet aan voetballen kwamen vooral in de 1ste helft. 2de helft herpakken we ons en scoren we maar geven we de 1-1 zeer dom weg en speelt anderlecht anavallend en creëerde ze aardig wat kansen, de 1-2 hing in de lucht, dat deze er dan komt door een foute beslissing van de VAR dat doet wel pijn.

we mogen toch klagen op de arbitrage.
Die tackle op bas dost is donkerrood. Wij hebben voor gelijke fases ook rood gekregen waarom hier niet naar gekeken werd in de VAR is voor mij een raadsel. Hans Vankaken kreeg voor zelfde fase in Eupen rood...

de 1-2 valt uit een goedkope gegeven vrije trap. Ik had deze fout nooit gefloten, de speler van anderlecht lokt deze uit.

Met een goede arbitrage winnen we hier onverdiend maar in voetbal wint niet altijd de beste ploeg....
Het was inderdaad rood, die vrije trap, das gewoon fout, schoolvoorbeeld van "voor" de tegenstander lopen en aangetikt worden
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 03 mei 2021, 08:58
FrankFarinaII schreef: 03 mei 2021, 08:57 Hoe zit het eigenlijk met Dirar? ;-)
Return to sender.
ik denk dat er ergens een makelaar tevreden moest gehouden worden

de mop van de wintertransfers is toch schrijvers, van de bank van brugge naar leuven en had in brugge nog mooie (Europese) matchen kunnen spelen
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Artikel in het laatste nieuws (qua referentie kan dat tellen, lol ;-) ) : Vormer beseft dat ze toch even moeten babbelen om de ploeg scherp te houden...Dat kan zeker geen kwaad. FCB speelt al geruime tijd zonder doelgericht overwicht (bvb ideeën, creatief,..) Nu de finale sprint ingezet is, mag een peptalk zeker bijdrage tot onze ploeg van voor de EU/beker uitschakeling te laten herrijzen :hupclub:

Geheel terzijde: een nieuw voorstel voor play offs
- we keren de competitiestand gewoon om, zo wordt het zeker spannend :lol:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 03 mei 2021, 10:58 Artikel in het laatste nieuws (qua referentie kan dat tellen, lol ;-) ) : Vormer beseft dat ze toch even moeten babbelen om de ploeg scherp te houden...Dat kan zeker geen kwaad. FCB speelt al geruime tijd zonder doelgericht overwicht (bvb ideeën, creatief,..) Nu de finale sprint ingezet is, mag een peptalk zeker bijdrage tot onze ploeg van voor de EU/beker uitschakeling te laten herrijzen :hupclub:

Geheel terzijde: een nieuw voorstel voor play offs
- we keren de competitiestand gewoon om, zo wordt het zeker spannend :lol:
Ik hoop stiekem dat anderlecht volgend seizoen 10 punten voorsprong heeft in regulaire en ons en het in de play offs weggeeft en wij kampioen worden.

Het zal dan rap gedaan zijn met de play offs mark my words. Dan zal er alles aangedaan om het stop te zetten.

erg hypocriet en frustrerend om die mauve nu plots " pro play offs" te zien. Als ik zo slecht speel zou ik er ook voor zijn. :puke:
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

int verleden zijn die play offs ook al int nadeel geweest voor anderlecht
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

macfall schreef: 03 mei 2021, 11:26 int verleden zijn die play offs ook al int nadeel geweest voor anderlecht

Daarom dat ik het hypocriet vind om ze nu zogenaamd "pro play offs " te zien.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door JRut »

macfall schreef: 03 mei 2021, 09:33
Tiki Taka schreef: 03 mei 2021, 08:58
FrankFarinaII schreef: 03 mei 2021, 08:57 Hoe zit het eigenlijk met Dirar? ;-)
Return to sender.
ik denk dat er ergens een makelaar tevreden moest gehouden worden

de mop van de wintertransfers is toch schrijvers, van de bank van brugge naar leuven en had in brugge nog mooie (Europese) matchen kunnen spelen
Schrijvers was wel zo slim om te beseffen dat zijn verhaal bij Club (en al zeker onder Clement) voorbij was.
Ik had hem persoonlijk wel graag, maar voor iedere goede match was er ook ééntje waarin hij er minder aan te pas kwam jammer genoeg.
#hetishierbeter
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Ben ik de enigste die het nog positief ziet.
Als we verliezen tegen genk dan is er nog niks gebeurd.

Als we 6 op 6 pakken tegen antwerp dan moeten ofwel anderlecht of wel genk het zelfde doen in onderliggende duels.


Als we geen 6 op 6 pakken dan gaat het nog bibberen worden als ofwel de mauve ofwel genk 6 op 6 pakken.
Ik zie vooral dat 2de niet gebeuren, genk en anderlecht gaan van elkaar veel punten afpakken goed voor ons.
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

unleashed1990 schreef: 04 mei 2021, 16:08 Ben ik de enigste die het nog positief ziet.
Als we verliezen tegen genk dan is er nog niks gebeurd.

Als we 6 op 6 pakken tegen antwerp dan moeten ofwel anderlecht of wel genk het zelfde doen in onderliggende duels.


Als we geen 6 op 6 pakken dan gaat het nog bibberen worden als ofwel de mauve ofwel genk 6 op 6 pakken.
Ik zie vooral dat 2de niet gebeuren, genk en anderlecht gaan van elkaar veel punten afpakken goed voor ons.
Je bent niet de enige hoor! (maar overmoed moet nu ook weer niet)

Ik vind het geweldig interessant vanuit het Jambers' standpunt wat er elk jaar in de PO's opduikt. Mensen die 'bang' worden wanneer je 8 punten voorstaat met nog maar 15 punten te winnen/verliezen. Zijn dat diezelfde mensen die aan de PO's beginnen met 8 punten achterstand en denken 'die 8 punten die zijn toch nooit meer in te halen'... . Wie zijn ze, wat drijft hen ... ?

8 punten voor hé, jongens... VOOR !
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Polbemol schreef: 04 mei 2021, 17:32
unleashed1990 schreef: 04 mei 2021, 16:08 Ben ik de enigste die het nog positief ziet.
Als we verliezen tegen genk dan is er nog niks gebeurd.

Als we 6 op 6 pakken tegen antwerp dan moeten ofwel anderlecht of wel genk het zelfde doen in onderliggende duels.


Als we geen 6 op 6 pakken dan gaat het nog bibberen worden als ofwel de mauve ofwel genk 6 op 6 pakken.
Ik zie vooral dat 2de niet gebeuren, genk en anderlecht gaan van elkaar veel punten afpakken goed voor ons.
Je bent niet de enige hoor! (maar overmoed moet nu ook weer niet)

Ik vind het geweldig interessant vanuit het Jambers' standpunt wat er elk jaar in de PO's opduikt. Mensen die 'bang' worden wanneer je 8 punten voorstaat met nog maar 15 punten te winnen/verliezen. Zijn dat diezelfde mensen die aan de PO's beginnen met 8 punten achterstand en denken 'die 8 punten die zijn toch nooit meer in te halen'... . Wie zijn ze, wat drijft hen ... ?

8 punten voor hé, jongens... VOOR !
Het kan nog fout lopen maar dan moeten de andere ploegen er van profiteren en daar ligt het probleem denk ik, iedereen kan van iedereen winnen. Ik zie geen 1 van de andere ploegen bijna alles winnen.

En eigenlijk 9 punten voor. Want bij gelijke stand altijd kampioen.
Plaats reactie