wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Als we de play-offs gaan aanvatten met de mentaliteit waarmee we tegen Antwerp en de mauve hebben gespeeld, dan zou het nog een spannende titelstrijd kunnen worden. Die arrogantie van `het komt wel goed, we winnen wel`, daar heb ik het heel moeilijk mee. In plaats van naar onze beste vorm toe te groeien met het oog op de playoffs, gaat het net de andere kant uit, zorgwekkend. Bepalende spelers die al een tijd niet meer in vorm zijn (Vanaken, Mignolet, Vormer, Deketalaere), naweeën Corona besmetting? Dat de aankoopoptie van Sobol werd gelicht vind ik onbegrijpelijk, dekte gisteren zijn buitenkant i.p.v. binnenkant af (basis regel van bij de miniemen).
Het zal veel beter moeten willen we onszelf niet in de problemen brengen.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Euhm, Mignolet? Die valt toch echt wel op geen foutjes te betrappen...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mignolet had volgens mij dat schot van Lokonga moeten pakken.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Er was geen gebrek aan inzet tegen Antwerpen of anderlecht. Antwerpen is een kutploeg om tegen te spelen, dubbele muur voor de goal. Tegen anderlecht waren we 70 minuten baas, 2-1 was hoerechance van RSCA.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Kan niet meer quoten, maar akkoord met TT voor een keer ivm de goal die Mignolet wel kon pakken. Alsook de mentaliteit waar ik mij ook aan stoor.

Maar VR heeft ook gewoon gelijk dat er tot aan minuut 70 er amper een kans was voor de mauve.
Hoe zielig ook hoe ze ons de bal lieten in hun park, dat moest je vroeger niet aandurven, maar nu passeert dat daar allemaal alsof het niets is :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Ik vind het ongelofelijk zuur dat we hen uit playoff1 konden houden en het hebben nagelaten.
De mauve stonden organisatorisch wel goed me dunkt.
Nmecha speelde een dijk van een match, zelfs Odilon was er niet tegen opgewassen, wat hem zelden gebeurt in de Jupiler Proleague. De `we staan 18 punten voor en zullen deze match ook wel winnen` mentaliteit vind ik tenen krullend.
Dit voldaan gevoel en hautain gedrag moet er heel dringend uit. Het niveau van Genk en de mauve gaat crescendo richting playoffs, dat van ons allesbehalve. Stel je voor, we starten de playoffs met 8 punten voor en verliezen de 1ste match...
Ik mag er niet aan denken OMG.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Als het schot van Lokonga afwijkt op een speler, en Mignolet op het verkeerde been gezet daardoor, dan zou iedereen zeggen dat hij er niet aan kan doen.
Dit is nu niets anders, iedereen zegt en ziet dat de bal een vreemde curve krijgt en van richting wijzigde. Dat is ook duidelijk te zien op beelden. Dan is dat voor mij niet verschillende van een afgeweken bal.
Mignolet op het verkeerde been, en dan kan je er niet meer aan...
Als het effectief de bedoeling was van die cruve in de bal te steken dan was het gewoon een subliem schot, in het andere geval dus gewoon puur geluk...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mignolet stond niet goed (genoeg) opgesteld en kan daardoor het schot niet stoppen. De bal kwam nochtans van ver.
Een top keeper zoals Mignolet moest deze bal pakken.
We kunnen alleen maar hopen dat de spelers in hun eer gekrenkt zijn en iets willen rechtzetten in de playoffs.
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Mignolet stond wel degelijk goed opgesteld, Als het schot niet onderweg van richting wijzigde, had hij hem gepakt want 1 stapje opzij en het was recht op hem (het stapje dat hij deed).
Moest het schot van bij de start de richting gehad hebben waar hij uiteindelijk uit kwam, dan stond hij ook op de juiste plaats, want een stapje naar de andere kant en het was ook recht op hem.
anderlecht heeft gewoon uber chance gehad dat die curve in de bal zat. Er mocht ook meer druk op Lokonga gezeten hebben. Maar Mignolet kan je die goal echt niet aansmeren...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Gratchski »

Spuugmisselijk na zo een match...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

mja, mentaliteitsprobleem steekt weer de kop op. Ongeloofelijk dat ze het niet kunnen opbrengen om elke ploeg uit te schakelen, zelfs al sta je 17 punten voor (die nog gedeeld worden!). Gebrek aan professionalisme, en dit is sinds de uitschakeling in de beker/CL/EL al gaande.
Vanaken is het toonbeeld van lanterfanten, gouden schoen onwaardig.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Allez jongens, we staan een straatlengte voor. Iedere ploeg zou willen tekenen voor onze situatie.
Uiteraard sleep je de ontgoocheling van uitschakeling in EL en beker een tijd mee als speler, en ook de coronabesmettingen zullen wel hun effect gehad hebben op de prestaties van een aantal spelers. Een beetje decompressie is niet abnormaal.
De match zondag hadden we ook voor het overgrote deel in handen, de mauven hebben gewoon 2 keer geluk:
Amuzu doet per ongeluk een perfecte controle door een bal die eerst verkeerdelijk tegen zijn hak botst
En den anderen gehypeten heeft gewoon geluk dat die bal binnenwaait
Tuurlijk was ik ook ontgoocheld maar alles is relatief. De mauven hielden een feestje alsof ze net de CL gewonnen hadden.
Terwijl ze dit weekend nog moeten knokken tegen STVV voor hun plaatsje in play-off 1.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Jongens toch, wat je hier soms leest...

't Is zoals Vandembempt zei in z'n analyse. Club heeft nu verloren van Antwerp & anderlecht en daar zal wel wat leedvermaak voor zijn bij die 2 ploegen. Er zal ook wel wat leedvermaak zijn om de mislukte beursgang die ons wat geld gekost heeft, maar ELKE ploeg in België zou onmiddellijk tekenen om sportief of financiëel op hetzelfde niveau van Club te staan.

Wat niet betekent dat we blind moeten zijn voor de gebreken. Alleen, "het gevoel van het komt allemaal wel goed" is hier al een paar keer aangehaald als iets positiefs. We panikeren niet als we achter komen en blijven doorgaan 'want het komt wel goed'. Omdat het nu plots niet goed komt is het allemaal slecht...

De match tegen Antwerp : betonvoetbal en 2 chancedoelpunten van Antwerp (waarbij wij niet altijd even zuiver verdedigden). Dat kan gebeuren.
De match tegen anderlecht : 70min gedomineerd, 1 dikke dekkingsfout van Sobol & 1 chancedoelpunt van Lokonga. Dat kan gebeuren.

Volgende match wil ik gewoon weer meer aanvallende pressing en meer kansen zien, want dat mis ik de voorbije wedstrijden. Zelfs de matchen die we wonnen hadden we niet extreem veel uitgespeelde kansen. Dost zou ook nog eens mogen scoren en dan kunnen we met een goed gevoel naar PO1.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

denswil vind ik toch de ontgoocheling, laat het een les, laat de getransfereerden waar ze zitten
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Denk dat je er vandaag wel meer kan opnoemen. We slikken tegenwoordig echt te makkelijk doelpunten
Plaats reactie