wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: 22 apr 2021, 11:14 Ik ben op zich geen grote Eddie fan en we moeten ons altijd verbeteren, maar hoeveel Mata's denk je dat er zo rondlopen om snel ffkes op te pikken :mrgreen:
Mata is een fenomeen... anderzijds mag je van een moderne vleugelback wel wat meer verwachten dan louter verdedigend goed zijn, die mag/moet eigenlijk aanvallend voor gevaar en acties zorgen eveneens.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Eddie mist consistentie meer dan iets anders denk ik. Ricca vind ik op alle vlakken beter, maar heeft een vergelijkbaar probleem.

Ik zie weinig betere in belgenland, dus daaraan mag het verlies van niveau de laatste tijd niet liggen.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

den schreef: 22 apr 2021, 09:58
Tiki Taka schreef: 22 apr 2021, 07:51
FrankFarinaII schreef: 21 apr 2021, 11:29 sobol mag voor mij vervangen worden: slechte voorzetten en niet secuur in verdediging. Daar kan een betere speler gevonden worden
Waarom Club uiteindelijk zijn aankoopoptie heeft gelicht blijft me een raadsel.
Zal wel goed in de groep liggen en een goede mentaliteit hebben, maar zijn flankvoorzetten zijn ruim onvoldoende en hij kost ons in Lazio de uitschakeling en tegen de mauve dekt hij de buitenkant ipv. de binnenkant.
Als je dan zijn tegenhanger Mata bezig ziet op de rechterflank, dan besef je dat het toch iets meer mag zijn op links.
Zoals ik ook reeds gezegd heb blijf ik het raar vinden dat Sobol zoveel kansen krijgt.
Ok voor in de JPL is hij OK voor tegen ploegen die niet de top spelen.
Maar voor in topmatchen is hij volgens mij niet secuur genoeg (niet verdedigend en niet aanvallend/voorzetten/schoten) en al zeker niet voor europese matchen.
Dus ik zou er graag een linkse bij zien komen van het niveau Mata (of toch alleszins dichter bij het niveau Mata dan Sobol nu).
Anderzijds vind ik dan Rica beter dan Sobol zeker verdedigend.
Ik zou graag 11 van die Matas hebben :D
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Na de winst van genk gisteren is de match tegen anderlecht weer een titelmatch
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Onvoorstelbaar eigenlijk, als anderlecht zou winnen, dan worden die zelfs 2de :brechtje:
Als Club niet genoeg motivatie heeft om anderlecht helemaal zoek te spelen, dan weet ik het ook niet meer:
- Revanche pakken op vorige match tegen anderlecht
- Vermijden dat anderlecht 2de kan worden
- De concurrentie op 10 punten en meer zitten!
- In een zetel de rest van de play-offs spelen, ipv de adam in de nek wat voelen van de concurrenten
- ...

Come on boys, kapot maken die handel! :bzwoop:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Ik ben niet akkoord met phille wel, we hebben de ruimte niet om te verliezen.
Als je deze verliest heb je twee uitmatchen en kan het plots op elkaar staan.

Dan mag je nog het 'voordeel' hebben van nog 2 thuismatchen te hebben, je hebt het nadeel dat je je voorsprong al kwijt bent.

Plus, dit zijn profvoetballers, is het geen tijd om te tonen dat die 16 punten helemaal terecht waren? Puntjes op de i zetten? Statement maken: wij en niemand anders zijn de verdiende kampioen?

Phille heeft em mispakt vorige wedstrijd tegen de mauve, hij dacht dat ze nog eergevoel hadden, maar de romantiek is er daar allang uit, tijd om die ventjes te tonen wat wij kunnen 8-)
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Als RSCA morgen voor de bijl gaat is 't afgelopen, niemand loopt 10 punten in op 5 matchen. RSCA gaat geen twee keer hoerenchance hebben tegen ons.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Vergas Ronald schreef: 01 mei 2021, 14:36 Als RSCA morgen voor de bijl gaat is 't afgelopen, niemand loopt 10 punten in op 5 matchen. RSCA gaat geen twee keer hoerenchance hebben tegen ons.
Inderdaad weer een titelmatch, de derde al, tegen antwerp en anderlecht ging het mis.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Mo gast wat zeg je gij nu, dat waren toch nooit geen titelmatchen
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

wat het ook moge zijn, voor mij mogen ze die kut play offs afschaffen. Het zou het zelfde zijn als ze in de koers zouden zeggen op 5 km voor de meet: uw voorsprong wordt gehalveerd op het peleton, anders wint ge toch en is het niet spannend meer.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Pica schreef: 02 mei 2021, 01:54 Mo gast wat zeg je gij nu, dat waren toch nooit geen titelmatchen
Een quasi onoverbrugbare kloof is/was ook een titelmatch.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

bwa, FCB niet overtuigend.....
- weinig druk
- weinig gewonnen duels en samenspel
- middenveld wordt overlopen

= zwak!!!!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Wij komen niet verder dan wat afstandschoten, mauven komen niet verder dan Nmecha die zich vier keer vast loopt op Mechele, Mechele is foutloos vandaag. Hopelijk beetje meer te zien tweede helft.

't valt wel op dat RSCA het eerste team is dit seizoen die ons kan stoppen zonder met 11 voor de goal te kamperen (Antwerp)
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

vanaken blinkt uit in onzichtbaarheid
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Bravo LAng!!!! wat zijn we toch afhankelijk van hem....
Plaats reactie