wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

BAM
Noa :woow:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tweede helft veel leuker, mooie goal, Dost wint al z'n duels, Denswil op de paal, die sprint van Ketelaere om counter eruit te halen. Denk niet dat dit 1-0 blijft
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

mignolet...Echt vent..opnieuw??? prutser
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

FrankFarinaII schreef: 02 mei 2021, 19:51mignolet prutser
Kerel
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

RSCA betere ploeg in tweede helft...
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

echt waar....
Hoe lamlending kunt ge spelen en uw voorsprong zo uit handen geven. Hier zijn geen excuses voor..FCB mag dringend eens wakker worden of ze zijn hun kampioenschap kwijt. Godver :facewall: :facewall: :facewall:

Gelukkig is er Dost :hupclub:
Laatst gewijzigd door FrankFarinaII op 02 mei 2021, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

RSCA niet de betere ploeg in de 2de helft, maar ze werken hun kansen af waar wij dat niet doen.

Club mist 3 geweldige kansen (Denswil op de paal, schot van Mitrovic, foute keuze van Okereke door naar Dost te geven ipv Lang). anderlecht doet dat niet en scoort.

Fout van Vanaken bij die vrije trap vind ik trouwens geen fout - dus 1-2 valt onterecht wat mij betreft. De gele kaart van Cullen is soortgelijk aan die rode van Vanaken.

Soit, ondertussen terug orde op zaken door Dost. Nu vasthouden en doorduwen.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

t4nd schreef: 02 mei 2021, 20:17 RSCA niet de betere ploeg in de 2de helft, maar ze werken hun kansen af waar wij dat niet doen.

Club mist 3 geweldige kansen (Denswil op de paal, schot van Mitrovic, foute keuze van Okereke door naar Dost te geven ipv Lang). anderlecht doet dat niet en scoort.

Fout van Vanaken bij die vrije trap vind ik trouwens geen fout - dus 1-2 valt onterecht wat mij betreft. De gele kaart van Cullen is soortgelijk aan die rode van Vanaken.

Soit, ondertussen terug orde op zaken door Dost. Nu vasthouden en doorduwen.

Mijn excuses, ik ben wat de fanatiek ;-)
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Denswil en Mitrovic mogen toch andere oorden gaan opzoeken zeg
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

FrankFarinaII schreef: 02 mei 2021, 20:19 Mijn excuses, ik ben wat de fanatiek ;-)
Snap ik :-)
Ik word gewoon wat lastig van té negatieve commentaren.

Dit gezegd zijnde, 't was niet goed genoeg hé. anderlecht stond goed op 't plein en blokkeerde ons veel te makkelijk. Op basis van de kansen hadden wij moeten winnen, maar op basis van 't spel vind ik een gelijkspel verdiend.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

2-2..2 punten verloren. Ons afwerken kan echt wel een niveau hoger! Qua spel is het niet echt flitsend bij FCB, kan beter dus. Belachelijke fout op vanaken (onterecht geel) en vuile overtreding (altijd rood) op Dost wordt onvoldoende bestraft. Betere tweede helft van beide ploegen, al was RSCA vinniger in duels en balbezit. Eigenlijk, gelet op de kansen moet deze wedstrijd gewonnen worden.
Op naar Genk, hopelijk winst, doch het zal spannend worden :wave:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Al bij al content met 2-2, de kloof blijft 8 punten maar nu hebben andere teams nog 5 ipv 6 matchen om iets aan die kloof te veranderen. Tweede helft was rollercoaster, kon alle kanten op. Bij 1-2 ging anderlecht nog stiekem dromen van kampioenschap.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Ik blijf bij mijn stelling: op genk is titelmatch nummer 4. Daar winnen en we staan 9 punten voor op den 2de, die dan 10 op 12 moet halen.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Mijn analyse van de match :

Wij verdienen hier niet te winnen. Een gelijkspel is terecht. anderlecht zette goed druk op onze aanvallers waardoor we niet aan voetballen kwamen vooral in de 1ste helft. 2de helft herpakken we ons en scoren we maar geven we de 1-1 zeer dom weg en speelt anderlecht anavallend en creëerde ze aardig wat kansen, de 1-2 hing in de lucht, dat deze er dan komt door een foute beslissing van de VAR dat doet wel pijn.

we mogen toch klagen op de arbitrage.
Die tackle op bas dost is donkerrood. Wij hebben voor gelijke fases ook rood gekregen waarom hier niet naar gekeken werd in de VAR is voor mij een raadsel. Hans Vankaken kreeg voor zelfde fase in Eupen rood...

de 1-2 valt uit een goedkope gegeven vrije trap. Ik had deze fout nooit gefloten, de speler van anderlecht lokt deze uit.

Met een goede arbitrage winnen we hier onverdiend maar in voetbal wint niet altijd de beste ploeg....
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Nog 5 matchen gelijk en we zijn nog altijd kampioen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Plaats reactie