wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

CRS006 schreef: 16 sep 2021, 00:13waar zitten de mensen die N'soki een prutser vonden en Hendry een paniek transfer
Intussen tijd gehad om na te denken. Hendry speelde al bij de top mocht die mens geen zware blessures gehad hebben, speelde bij KVO met de rem op, nu niet meer. N'soki speelde als 17 jarige bij eerste ploeg PSG maar moest concurreren met de defensie die nu nog bij PSG speelt. Dat zijn opportuniteiten voor een team die met beperkt budget Europees wilt ballen. Izquierdo en Wesley zijn ook goeie transfers, we weten dat het kleppers zijn, ze komen uit lange blessures maar kosten niets & zijn super dankbaar / gemotiveerd om team nog iets bij te brengen dit seizoen. Mannaert en co hebben het opnieuw zeer goed gedaan, de kern is behouden en versterkt.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

waar zijn frank farina en kevinho naartoe?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

De reacties op die match van over de hele wereld zijn mooi, reacties uit eigen land zijn nog mooier. Ik ken wat KRC Genk en RSCA fans die op één of andere manier aan tickets geraakt zijn, die mannen zeiden eerlijk zo'n sfeer én zo'n mooi voetbal tegen zo'n team dat kunnen wij niet. Vooral de Genk fans twijfelden aan hun loyaliteiten en gaan volgens mij een Brugge abonnementje overwegen :twisted: Die mauves zijn mauves voor 't leven maar die hadden ook wel iets van fuck, Brugge is een ander niveau geworden.

Clement maakt zich hier ook onsterfelijk mee, niet alleen bij ons, bij die spelersgroep. Philippe zegt hier is het plan, geloof in uzelf en in elkaar, alle reporters lachten daar wat mee maar kijk. 't mooiste aan de match vond ik gezichtjes, Brugge spelers kwamen wat onzeker uit de kleedkamer, tegen de rust was dat weg en ze speelden de tweede helft vol vertrouwen.

Ik kan geen man van de match kiezen, ze waren allemaal ongelooflijk, enkel Sowah viel wat tegen omdat hij nog geen automatismen heeft met Clinton. Ik ben vooral fier op Noa Lang, hij besefte dat PSG verdediging alleen te kakken zetten niet zal lukken met al zijn talent en hij zocht z'n teammaats, vooral Charles. Daar had ik wat schrik voor, dat Noa té zelfzeker zou zijn en zich té veel zou willen tonen met miljoenen kijkers. Ik ga daar nooit meer aan twijfelen met Noa, die jongen is slim, hij praat gewoon raar :mrgreen:

Ik wil ook een forum-rule voorstellen : De volgende die zegt dat Vanaken geen niveau zou halen in betere competitie krijgt 14 dagen ban.

René van der Gijp mag ook zijn mond houden voortaan, 'Brugge best forfait kan geven want 0-5 is de best mogelijke uitslag' Vies ventje
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Kort nachtje laten rusten. Want een waanzin…
En vooral de manier waarop. Niet door de bus te parkeren maar door gewoon uw voet naast doen van PSG te zetten en mee te voetballen. Hoe die kans voor Hendry begin tweede helft in elkaar werd geknutseld was heerlijk om te zien.

En CDK… genieten zo lang we kunnen. Wat die laat zien op 20 jaar. Ik loop al een paar maanden te verkondigen dat dit de beste speler is die uit België komt sinds KDB. Nederlandse sportjournalist tweette gisteren: “Nederland ontdekt CDK. Hij ziet er uit als een 11-jarige choco-prince, maar hij voetbalt als een koning.”
Die vertrekt hier voor een bedrag dat begint met een 4 of een 5.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

:Flag: ICI C'EST BRUGGE :Flag:

Wat een match wat een helden, was precies een droom gister!!!
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Yago schreef: 16 sep 2021, 00:23 Probleem is dat we niet echt spelers hadden op de bank om dat ook door te voeren. Wesley heeft laatste jaar niet gespeeld, ga je die dan tegen PSG inbrengen bij 1-1? Dost is al een hele tijd op de sukkel... En we hadden al helemaal geen vleugelspelers die we konden inbrengen. Uiteraard hadden we een Vormer of Mbamba er bij kunnen zetten en vol gaan verdedigen, maar dan nodig je de druk juist uit. Niet ideaal maar begrijpelijke beslissing imo.

Buchanan kan daarmee helpen na kerst, maar anders moeten we misschien kijken of we een Sandra of Nusa op de bank kunnen zetten om op het einde 10 minuten te jagen/werken/verdedigen.

Wel je zegt het imo zelf.

Charles moest vervangen worden aan min 70 a 75 voor Wesley. Mss al een gehele tijd geen matchen gespeeld maar die kan echt wel 20 min. aan.

Berematch van Charles maar zat er helemaal door en kon het niet meer belopen, dan denk ik toch dat het beter is om bv Wesley nog 20 min. Alles te laten geven en oorlog te laten voeren. Kan ons laten opschuiven en bal in de ploeg houden wat de laatste 15min. Echt niet meer ging. + Is voor zo'n beer zeer rap en nog vrij technisch dus kon de verdediging echt nog 20min. Kopzorgen bezorgen. Wie weet was de overwinning nog mogelijk.

Izzy en Wesley lopen mss al met een big smile rond in Westkapelle maar wat denk je dat er zou gebeuren mocht je Wesley bv tegen het grote PSG al 20 min. Zou schenken. Die jongen zou enorm dankbaar zijn en zou gwn mentaal een enorme opsteker zijn.

Sowah was niet super ( te nerveus en te veel respect voor psg) had een paar keer meer diep moeten durven gaan want als hij het deed liep hij ze er steeds af. Maar enorm veel gewerkt en gelopen waardoor hij aan min. 75 er ook helemaal door zat. Zet psg er dan een snelle linksback op dan moet Clement ingrijpen en maouassa er eerder opzetten (of persyn) want Sowah kon niet meer lopen. Zal idd beter zijn als Buchanan er bij is en izzy fit is.

Nu het is goed afgelopen maar dit waren imo onnodige risico's want psg kwam nog opzetten en de gaten werden veel te groot.

Nu als ik echt kritisch mag zijn ... Sowah te braaf. Nerveus ( komt wel goed) en rits waren de zwakkere. Rits enorm veel toe gelopen maar zijn passing was dramatisch. Het was steeds de bal naar voren stampen of koppen met niet eens de intentie om een medespeler te bereiken 🙈. Stonds soms helemaal alleen en in plaats van een controle stampte hij de bal onbezonnen weg.

Maar ik ben gewoon super trots op onze ploeg , we moesten eig. Gwn gewonnen hebben tegen de duurste ploeg ooit die de cl MOET winnen.

Ben gwn ook blij voor N'soki (die jongen werd al afgeschreven na 2 matchen) ja hij maakte toen nonchalante fouten maar iedereen die wat van voetbal kent ziet toch dat hij kan ballen.

Tegen Oostende was hij al veel beter en nu was hij super. Velen vergeten echt dat een nieuwe ploeg ( in een andere competitie) en/of systeem een aanpassing vraagt. (Cultuur, taal, andere staf, andere trainingen, automatismen, ...)
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

LaurensVS schreef: 14 sep 2021, 12:36
Tiki Taka schreef: 14 sep 2021, 11:23 Pronostiekje voor morgenavond ?
Ik vermoed dezelfde uitslag of zoiets als 2 seizoenen geleden, 0-5.
1-1!
Mata eet Neymar op, Mbap heeft ne slechten avond. De liefde van mijn leven, de goat aller geiten speelt alles aan gort maar heeft pech in de afwerking en scoort er maar eentje :grin:

Miljaar ik kijk er naar uit
Waar kan ik mijne prijs ophalen? :D
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Schitterende wedstrijd
Na de goal van PSG vreesde iedereen mogelijk al voor een afstraffing zoals de vorige keer, maar pas dan viel wellicht de stress weg en was club gewoonweg baas.
Op het einde zat iedereen piepedood, maar de wil was zo groot en het blok stond zo goed, dat vervangen wellicht geen optie was.
Tot aan de 75ste minuut nog geloof dat zelfs een overwinning kon, daarna vooral aftellen en hopen dat er geen meer ging binnenwaaien :wave:
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

En wat een match van Balanta zeg. :bow:
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Nakamba30 schreef: 16 sep 2021, 03:00 waar zijn frank farina en kevinho naartoe?
Zijn hun messen al aan het slijpen om richting Mannaert te smijten in januari.

Ge zijt zo stil Kevve?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Het enige wat ik niet begreep was geen wissels laatste kwartier, vooral voorin was iedereen dood. Lang en Charles hebben 75 minuten mirakels verricht maar hadden geen energie meer om aan de overkant te geraken op counter. Wat vers bloed erin op 't eind konden we nog een paar keer goed counteren dacht ik. Wat zou hierin de redenering geweest zijn?
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Kevinho
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 apr 2021, 23:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Kevinho »

Genoten van de match makkers. Wat een rollercoaster. Enigste werkpunt is afwerking. Aan de hand van de zelf afgedwongen kansen hadden we kunnen en zelfs moeten winnen. Zeker die van Hendry had er wel in ge mogen.
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Vergas Ronald schreef: 16 sep 2021, 16:32 Het enige wat ik niet begreep was geen wissels laatste kwartier, vooral voorin was iedereen dood. Lang en Charles hebben 75 minuten mirakels verricht maar hadden geen energie meer om aan de overkant te geraken op counter. Wat vers bloed erin op 't eind konden we nog een paar keer goed counteren dacht ik. Wat zou hierin de redenering geweest zijn?
Clement heeft aangegeven dat hij zo fier was dat iedereen het verdiende om de match uit te spelen.

Heel vreemde redenering als dat zijn échte gedachtegoed was. Ik denk eerder dat het gewoon debiel lastig invallen is in zo'n match.
Ik merk uit ondervinding ook dat (weliswaar op een belachelijk veel lager niveau) invallen in matchen waar het tempo hoog ligt, héél erg lastig is. Eig zit je er als invaller dan ook snel door.
Maar idd, onze drietand vooraan en Rits, zaten wel helemaal dood.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

CRS006 schreef: 16 sep 2021, 08:45 Sowah was niet super ( te nerveus en te veel respect voor psg)
Heeft ook te maken met contrast Mata, Mata was ongelooflijk, als ik dan toch een man van de match moet kiezen zou ik eigenlijk Clinton Mata zeggen, zo'n topper 90 minuten uit de match houden én over die flank gaan als een gek. Sowah kon niet mee met Mata, viel daardoor beetje op. Die jongen moet wat tijd krijgen om te leren hoe hij moet inlopen op ballen van Clinton
Laatst gewijzigd door Vergas Ronald op 16 sep 2021, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

FrankFarinaII schreef: 31 aug 2021, 17:50
Polbemol schreef: 31 aug 2021, 17:17
FrankFarinaII schreef: 30 aug 2021, 13:05
Kevinho schreef: 30 aug 2021, 12:25 Gasten zijn jullie serieus: Vanaken op de plaats van Vormer.
De plaats waar er zeker geknokt moet worden gaan we de platste van de ploeg zetten ?
Heb je gisteren Vanaken druk zien zetten. Mijn grootvader van 102 kan dat beter en aggressiever . Vanaken moet gewoon op de bank. Brengt de ploeg in toppers momenteel niks bij. Integendeel vertraging van het spel en balverlies. En nog het ergste geen moeite doen om zijn fout recht te zetten.
Correct gezien.
Vanaken is onze Messi. Die heeft andere kwaliteiten en 'druk zetten' is daar de minste van.
Dan mag hij ze beginnen gebruiken.
Was 't ok zo?
Plaats reactie