wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Khas schreef: 22 okt 2019, 21:55 De match wordt gespeeld in de fases zonder bal. Dennis en Sobol vallen uit de toon, niet dat dat een schande is natuurlijk.
Ik hoop écht dat Clement bij Dennis kan doordringen want hij heeft vanavond alweer een paar keer de egoïstische keuze gemaakt...
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Vergas Ronald schreef: 22 okt 2019, 21:52 Champions league is gezond, zo weten wij hoe die 15 andere clubs in de jupiler league zich elke voelen als ze tegen ons moeten spelen :D
We doen het wel beter dan de meeste Ligue 1 clubs. PSG speelt scherp, een Lille of Bordeaux was al ingeblikt nu.

Heb toch gevoel dat PSG nog 1 of 2 versnellingen hoger kan zu
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Khas schreef: 22 okt 2019, 21:55 Dennis en Sobol vallen uit de toon, niet dat dat een schande is natuurlijk.
[spoiler]
Afbeelding
[spoiler]
Heb niet teveel willen aandringen want men zei hier dat Mata even goed is, is bullshit, Meunier beter dan Kimmich, Piszcek en Walker samen. Sobol kan daar niks tegen doen. Meunier samen met Perisic beste speler die afgelopen 20 jaar van Club gekomen is. Ik hoop dat hij een domme pas geeft of een owngoal scoort maar ben echt blij van hem nog eens in Brugge te zien
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Vergas Ronald schreef: 22 okt 2019, 22:11
Khas schreef: 22 okt 2019, 21:55 Dennis en Sobol vallen uit de toon, niet dat dat een schande is natuurlijk.
[spoiler]
Afbeelding
[spoiler]
Heb niet teveel willen aandringen want men zei hier dat Mata even goed is, is bullshit, Meunier beter dan Kimmich, Piszcek en Walker samen. Sobol kan daar niks tegen doen. Meunier samen met Perisic beste speler die afgelopen 20 jaar van Club gekomen is. Ik hoop dat hij een domme pas geeft of een owngoal scoort maar ben echt blij van hem nog eens in Brugge te zien
Helemaal niet akkoord. De reden waarom die twee uit de toon vallen is door dom lopen. Daar heeft niemand anders iets mee te maken.
Mata ook deze match tien keer beter dan Meunier trouwens.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Pff zo uit handen geven
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Jinxed it
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ben trots op club en de match duurt nog 20 min, spelers blijven voor een eerredder gaan en supporters zijn bij mijn weten niet gestopt met zingen. Brugge is groots zelfs als we op ons bek krijgen. Eerste match verloren sinds playoffs vorig seizoen ergens :teach: 't moest er ooit van komen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Gewoon pijnlijk nu
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Niet pijnlijk, gewoon correct.
Club goed zijn best gedaan, gestreden voor wat we waard zijn. PSG is gewoon van een ander niveau en als je ziet wat Mbappé er nog extra aan kan toevoegen moet je gewoon toegeven dat deze ploeg niet 1 maar 5 klassen te sterk is. Di Maria & Mbappé kunnen op dit moment doen wat ze willen - tegen ongeveer elke ploeg. Geen schande om hiervan te verliezen en ik ben trots dat Club er bleef voor gaan.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

*Mbappé is van een ander niveau.
Club 0 - PSG 1 - Mbappé 4
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 900
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

0-5 in ons eigen kot doet wel beetje pijn, kan mij geen 0-5 in jan breydel herinneren - maar Club mag koppen niet laten hangen, we waren een half jaar ongeslagen. PSG zal nog clubs oprollen. Liverpool kan hier iets tegen doen, Juve en Bayern als ze hun kuiten insmeren. Raheem Sterling tegen Atalanta trouwens nog straffer dan Mbappé tegen ons. Zo snel mogelijk vergeten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Zo slecht is dit niet. Zo'n match kan een zegen zijn voor Club. Uit de eerste helft valt heel veel te leren en nog eens zoveel sterker er uit komen.
Aan Clement nu om te bewijzen wat hij kan.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Cedrinho »

Aan zij die het op tv gezien hebben. Graag een idee over hoe fout/juist ik het zag.
- Tweede helft van de eerste helft deden we goed mee, ervoor en erna werden we overklast.
- De Ketelaere eraf halen voor Okereke was dom.. Dennis en Diatta liepen te dutsen (Dennis as per usual als hij in de spits speelt), terwijl door Charles eraf te halen gans ons middenveld werd opgegeven. Zo ging het dan snel van 0-1 naar 0-3 en daarna was de match gewoon gedaan.

Niet dat ik alles op de Charleswissel wil steken, maar ik had liever gezien dat Dennis of Diatta werd vervangen en dat Charles kon blijven staan. Of zat hij erdoor? Nee toch?
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Khas »

Cedrinho schreef: 23 okt 2019, 00:51 Aan zij die het op tv gezien hebben. Graag een idee over hoe fout/juist ik het zag.
- Tweede helft van de eerste helft deden we goed mee, ervoor en erna werden we overklast.
- De Ketelaere eraf halen voor Okereke was dom.. Dennis en Diatta liepen te dutsen (Dennis as per usual als hij in de spits speelt), terwijl door Charles eraf te halen gans ons middenveld werd opgegeven. Zo ging het dan snel van 0-1 naar 0-3 en daarna was de match gewoon gedaan.

Niet dat ik alles op de Charleswissel wil steken, maar ik had liever gezien dat Dennis of Diatta werd vervangen en dat Charles kon blijven staan. Of zat hij erdoor? Nee toch?
Charles had al geel en kwam steeds later in de duels (vermoeidheid?). Zijn wissel was zeker te verantwoorden.
Dat we plots slechter waren had weinig daarmee te maken. Mbappé liep letterlijk alles kapot van het eerste moment dat hij op het veld stond.
Ik denk ook dat we de volledige eerste helft verdienstelijk waren, behalve dan dat we onze eigen ruimte dicht liepen in de aanval. Dennis speelde een totale kutmatch en had ik ook liever eerst vervangen gezien, liefst nog aan de rust al. Diatta had een mindere dag, maar werd niet geholpen door de situatie.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Samenvatting is simpel. Eerste helft had PSG weinig zin en deden enkel Di Maria vooraan en T.Silva achteraan 'uitzonderlijke' zaken. In de 60ste minuut kwam Mbappé in en die wou er vol voor gaan. Als Mbappé vol wil gaan kan je hem niet stoppen, geen schande voor ons team.
Maar ja, Dennis kwam te kort - Diatta zat niet goed in de match en Sobol vond ik persoonlijk ook wat minder.
Plaats reactie