wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Moesten we meer matchen op dit niveau gespeeld hebben, het was zo ver niet gekomen :-(.
Geweldige match met veel inzet, veel pressing, snel voetbal. Enkel de doelpunten ontbraken...
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3335
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Onze laatste wedstrijd van de reguliere competitie wordt sowieso nog op het scherp van de snee. Zelf nog een waterkans op PO I, en Eupen dat gemotiveerd zal zijn omdat ze maar 1 puntje boven die degradatieplaatsen kamperen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ideaal scenario : wij winnen en Gent verliest punten zodat we in PO1 geraken en tegelijk wint Zulte zodat zij in eerste blijven :-)
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Tis voetbal! Dat is wat telt. Matchke zoals vorige week, maar met een vroege goal en zou wel nog keer als vanouds geestig kunnen zijn in JB.
Sanders
Supersub
Berichten: 1060
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

t4nd schreef: 17 apr 2023, 17:30 Ideaal scenario : wij winnen en Gent verliest punten zodat we in PO1 geraken en tegelijk wint Zulte zodat zij in eerste blijven :-)
Hoe graag ik dit scenario ook zou willen, geef ik geen rotte frank voor puntenverlies van Gent. Gent zit in een goede flow en Oostende is een lachertje geworden.
Sad but true.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Kunnen wij iedereen in Oostende trakteren ofzo? Gewoon heel Oostende trakteren. Brugge kan dat :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3335
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

OK gasten, hier had ik geen geld op durven zetten... Maar wél wreed content!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Dit doet zoveel deugd, de spelersgroep was te trots om die afgang van PO2 mee te maken. Met deze spelerskern was PO2 een afgang. Laat ons hopen dat ze allemaal opgefokt zijn om dit seizoen goed te maken in PO1. Union, Genk en Antwerp kunnen we allemaal brandhout van maken als Brugge terug speelt zoals vroeger. Europees ticket is zeker nog mogelijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Peter
A-kern
Berichten: 518
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Peter »

Nu niet meer stoppen. Doorgaan op deze flow en zien waar het schip strand.
maartendr81
Jeugdspeler
Berichten: 196
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

het was al zeer lang geleden dat ik nog eens zo veel spanning heb gevoeld tijdens een wedstrijd.... en dat het dan nog goed afloopt is helemaal te gek!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Peter schreef: 23 apr 2023, 21:24Nu niet meer stoppen. Doorgaan op deze flow en zien waar het schip strand.
Ik vermoed dat we een Brugge gaan zien met mes tussen hun tanden in de playoffs. Die zijn gewoon van België op een hoopje te spelen en hebben de hele reguliere competitie beneden hun niveau gevoetbald, de media heeft een half jaar op hun kop gescheten. Intrinsiek zijn wij het beste team van België, dit seizoen was een flater maar kunnen nog veel goed maken in 6 wedstrijden.

Standard heeft dit ooit gedaan, met een mes tussen hun tanden als laatste begonnen aan PO1 en alles gewonnen in PO1. Als het Standard van 2012 dit kon, kan Club Brugge dit nu ook. We moeten in ieder geval proberen, hebben er zeker de kwaliteiten voor.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

IsO schreef: 23 apr 2023, 20:51 OK gasten, hier had ik geen geld op durven zetten
Niemand hoor, afin, Eupen kapot spelen wel, maar dat Gent het zou laten afweten tegen KVO had niemand verwacht. Ik heb zowel Club als Gent gekeken op 2 schermen, KVO was niet eens goed, Gent was gewoon slecht, ze speelden verlamd, stress vermoedelijk.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Sanders
Supersub
Berichten: 1060
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Vergas Ronald schreef: 23 apr 2023, 22:36
Peter schreef: 23 apr 2023, 21:24Nu niet meer stoppen. Doorgaan op deze flow en zien waar het schip strand.
Ik vermoed dat we een Brugge gaan zien met mes tussen hun tanden in de playoffs. Die zijn gewoon van België op een hoopje te spelen en hebben de hele reguliere competitie beneden hun niveau gevoetbald, de media heeft een half jaar op hun kop gescheten. Intrinsiek zijn wij het beste team van België, dit seizoen was een flater maar kunnen nog veel goed maken in 6 wedstrijden.

Standard heeft dit ooit gedaan, met een mes tussen hun tanden als laatste begonnen aan PO1 en alles gewonnen in PO1. Als het Standard van 2012 dit kon, kan Club Brugge dit nu ook. We moeten in ieder geval proberen, hebben er zeker de kwaliteiten voor.
Dit had ik ook niet meer verwacht, maar het is alleszins zeer goed dat we de reguliere competitie met enkele goede matchen en prestaties hebben kunnen beëindigen.
Toch ook wel wat realistisch bekijken. Eupen is geen waardemeter in vergelijking met de clubs in PO1.
Genk en Union staan 8 punten voor, Antwerp 6. Deze drie ploegen gaan dan wel punten van elkaar afsnoepen, maar het zou al een mirakel zijn als we 8 punten inlopen op Genk of Union. Dan moeten we een dikke kaars gaan branden in Lourdes :mrgreen:
Union blijft ervoor gaan en lijkt minder stress te hebben dan vorig jaar. Ik heb het gevoel dat hun ploeg nog beter in elkaar zit dan vorig jaar.
Genk heeft met Trésor de assistenkoning van de JPL met 21 stuks. Akkoord, het is de laatste weken wat stroever bij Genk, maar Samatta lijkt erdoor te komen. De transfer van Onuachu gaat hen mogelijks wel duur komen te staan.
Antwerp speelt dan weer zakelijk en slikt amper tegendoelpunten de laatste weken. Een Bekerwinst zal hen zeker nog meer motiveren om voor meer te gaan.
Momenteel zet ik mijn geld op Union.

Maar wij kunnen wel vrank en vrij spelen. Alles mag, niets moet. En al zeker als Antwerp de beker zou winnen, dan hebben we ook een Europees ticket. Dan hebben we zeker niets meer te verliezen. Een eerste goede prestatie tegen Genk zal direct onze rol als scherprechter bevestigen.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

't Is gewoon geweldig dat we 6 matchen op hoog niveau kunnen spelen, dat vind ik het belangrijkste. Realistisch gezien gaan we het seizoen eindigen als 4de, al hoop ik uiteraard dat het anders loopt. We moeten maar eens de eerste 2 matchen winnen terwijl de andere teams gelijk spelen tegen elkaar :-).

Wat ik van gisteren vooral onthoud is de drive en beleving. Alle spelers gingen er 100% voor en bleven 90min lang lopen. Ook in de 2de helft met 4-0 voorsprong bleven ze gaan om nog meer doelpunten te scoren. Ik heb daarnet de goals nog eens herbekeken, bij de 2-0 van Jutgla (met die geweldige pass door het centrum van Lang) had je ook op links & rechts aanspeelpunten die een voorzet hadden kunnen geven en naast Jutgla stond Hans ook in het centrum om op te duiken bij een voorzet. Er is onder De Mil een pak meer beweging dan vroeger.

We eindigen de match ook met maar liefst 6 (!) jongens van NXT. Spileers begon de match en ondertussen is het al een evidentie hoe goed hij dat doet. Sabbe, Talbi, Nusa, Sandra & Vermant zijn erin gekomen. Als je die jonge gasten de komende 6 matchen nog wat speelminuten geeft kan al beter ingeschat worden hoe ze het zouden doen als basisspeler en kunnen de transfers daarop afgestemd worden. Ik vond vooral Sabbe trouwens geweldig invallen. Wat mij betreft beginnen we volgend seizoen met hem & Mata om uit te vechten wie rechtsback wordt.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3335
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 24 apr 2023, 08:15 't Is gewoon geweldig dat we 6 matchen op hoog niveau kunnen spelen, dat vind ik het belangrijkste. Realistisch gezien gaan we het seizoen eindigen als 4de, al hoop ik uiteraard dat het anders loopt. We moeten maar eens de eerste 2 matchen winnen terwijl de andere teams gelijk spelen tegen elkaar :-).

Wat ik van gisteren vooral onthoud is de drive en beleving. Alle spelers gingen er 100% voor en bleven 90min lang lopen. Ook in de 2de helft met 4-0 voorsprong bleven ze gaan om nog meer doelpunten te scoren. Ik heb daarnet de goals nog eens herbekeken, bij de 2-0 van Jutgla (met die geweldige pass door het centrum van Lang) had je ook op links & rechts aanspeelpunten die een voorzet hadden kunnen geven en naast Jutgla stond Hans ook in het centrum om op te duiken bij een voorzet. Er is onder De Mil een pak meer beweging dan vroeger.

We eindigen de match ook met maar liefst 6 (!) jongens van NXT. Spileers begon de match en ondertussen is het al een evidentie hoe goed hij dat doet. Sabbe, Talbi, Nusa, Sandra & Vermant zijn erin gekomen. Als je die jonge gasten de komende 6 matchen nog wat speelminuten geeft kan al beter ingeschat worden hoe ze het zouden doen als basisspeler en kunnen de transfers daarop afgestemd worden. Ik vond vooral Sabbe trouwens geweldig invallen. Wat mij betreft beginnen we volgend seizoen met hem & Mata om uit te vechten wie rechtsback wordt.
6 jongens van NXT, plus die andere speler uit eigen jeugd, Don Brandon ;)
Plaats reactie