wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Stress lijkt me op zich wel wat evident - 't is voetbal en stress kan ook in 't kopke van de spelers kruipen. Maar zoals gezegd, we staan 8 punten voor met nog 15 te verdienen. Ik geloof niet dat er een team 15 op 15 gaat halen dus volgens mij is de titel binnen als we nog minstens 1x winnen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Pas op voor Genk...die spelen de laatste weken veruit het beste voetbal en er loopt een spits die met zijn ogen dicht scoort.
Als we vrijdag niet verliezen in Genk is het volgens mij binnen want tegen Antwerp zie ik ons minstens 4 op 6 halen.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

anyway...kutplay offs. Ze zouden beter afschaffen, geen enkele meerwaarde (buiten geld)
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 05 mei 2021, 11:01 anyway...kutplay offs. Ze zouden beter afschaffen, geen enkele meerwaarde (buiten geld)
Ik vind het vooral hypocriet vind van de mauve dat ze nu zogenaamd pro play offs zijn, omdat ze er van kunnen profiteren nu.
Terwijl dat ze vroeger er wel last van ondervonden. Als het in hun voordeel is dan zijn ze ervoor. Ik hoop echt dat de mauve zelf is 16 punten voorstaan en door de play offs de titel verliezen. het zal rap afgeschaft zijn dan.


We hadden ons bij nader inzien niet moeten laten chanteren en gewoon competitie met 18 ploegen zonder play offs en geen titel voor vorig seizoen.

update=
Het seizoen 2021-2022 kent een gelijkaardig verloop, maar dan zijn er drie dalers naar 1B en slechts één promovendus. Op die manier keren we bij de start van het seizoen 2022-2023 terug naar 16 ploegen in 1A, met play-offs met de eerste zes.

Met andere woorden we zitten nog langer opgescheept met dit gedrocht :puke:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Is dat van die 3 dalers al zeker? Ik dacht dat ze dat nog wilden uitstellen als pasmunt om de belofte-elftals in 1B te kunnen laten spelen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Niet verliezen in Genk en dan zie ik het wel goed komen in de 2 opeenvolgende matchen tegen den Aaaaantwaaarp.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Tiki Taka schreef: 06 mei 2021, 08:40 Niet verliezen in Genk en dan zie ik het wel goed komen in de 2 opeenvolgende matchen tegen den Aaaaantwaaarp.
Als ze gefocust spelen wel, .... :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Voor dat procentje extra motivatie kan de persconferentie met vd brom wel volstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

leem schreef: 06 mei 2021, 18:37 Voor dat procentje extra motivatie kan de persconferentie met vd brom wel volstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Die 1000 man die de bus verwelkomde vorige week zondag, heeft nochtans voor 0 % extra motivatie gezorgd, als dat al niet meer helpt, zullen de uitspraken van een trainer zeker niks doen. Heel vreemd allemaal.
Vanavond tegen 20.50 uur weten we of Club 200 % gemotiveerd is al dan niet. Fingers crossed !
:bzwoop:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Tiki Taka schreef: 07 mei 2021, 08:02
leem schreef: 06 mei 2021, 18:37 Voor dat procentje extra motivatie kan de persconferentie met vd brom wel volstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Die 1000 man die de bus verwelkomde vorige week zondag, heeft nochtans voor 0 % extra motivatie gezorgd, als dat al niet meer helpt, zullen de uitspraken van een trainer zeker niks doen. Heel vreemd allemaal.
Vanavond tegen 20.50 uur weten we of Club 200 % gemotiveerd is al dan niet. Fingers crossed !
:bzwoop:
het lag toch niet aan motivatie dat we verloren van anderlecht. Eerder het niveau van bepaalde spelers.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

unleashed1990 schreef: 07 mei 2021, 11:41
Tiki Taka schreef: 07 mei 2021, 08:02
leem schreef: 06 mei 2021, 18:37 Voor dat procentje extra motivatie kan de persconferentie met vd brom wel volstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Die 1000 man die de bus verwelkomde vorige week zondag, heeft nochtans voor 0 % extra motivatie gezorgd, als dat al niet meer helpt, zullen de uitspraken van een trainer zeker niks doen. Heel vreemd allemaal.
Vanavond tegen 20.50 uur weten we of Club 200 % gemotiveerd is al dan niet. Fingers crossed !
:bzwoop:
het lag toch niet aan motivatie dat we verloren van anderlecht. Eerder het niveau van bepaalde spelers.
Als het percentage gewonnen duels 32 t.o.v. 62 % in het voordeel van de mauve was, dan schort er duidelijk iets aan de motivatie en inzet, me dunkt. :teach:
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Tiki Taka schreef: 07 mei 2021, 13:17
unleashed1990 schreef: 07 mei 2021, 11:41
Tiki Taka schreef: 07 mei 2021, 08:02
leem schreef: 06 mei 2021, 18:37 Voor dat procentje extra motivatie kan de persconferentie met vd brom wel volstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk
Die 1000 man die de bus verwelkomde vorige week zondag, heeft nochtans voor 0 % extra motivatie gezorgd, als dat al niet meer helpt, zullen de uitspraken van een trainer zeker niks doen. Heel vreemd allemaal.
Vanavond tegen 20.50 uur weten we of Club 200 % gemotiveerd is al dan niet. Fingers crossed !
:bzwoop:
het lag toch niet aan motivatie dat we verloren van anderlecht. Eerder het niveau van bepaalde spelers.
Als het percentage gewonnen duels 32 t.o.v. 62 % in het voordeel van de mauve was, dan schort er duidelijk iets aan de motivatie en inzet, me dunkt. :teach:

Kan ook gewoon door omkunde zijn en zwakte ...
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Mata is terug en vertrouwd systeem zal er terug zijn. Titelmatch nr. 4 !
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

bwa....tam FCB, tempo mag omhoog
slordig passenspel..zucht
Genk is scherper/doelgerichter.
Come on FCB... :wave:
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

en voila daar is het weer...nog maar eens op achterstand, ongelofelijk maar verdiend voor Genk

dit Brugge is slechts een schim van de ploeg die overheerste. Deze match gaan ze verliezen
Plaats reactie