wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

'k Wil voorlopig niet spreken van "dan zijn we kampioen". De spelers moeten gewoon match per match hun kop ervoor leggen en er volop voor gaan. Tot de 1-0 speelden ze een goeie match - na de 1-0 zakte het ineen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Dennis en Diatta weg; Chong, vd Brempt, Okereke, Dirar brengen momenteel niets bij. Dan heb je weinig speling voorin op de flanken als het minder gaat.

Op dit moment had ik graag nog een Dennis gehad als alternatief, zelfs op rechts.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk


macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

1 punt tegen antwerp en winnen op de slotspeeldag tegen genk en we zijn kampioen !
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

macfall schreef: 08 mei 2021, 22:54 1 punt tegen antwerp en winnen op de slotspeeldag tegen genk en we zijn kampioen !
6 op 6 en kampioen wanneer de mauve ons helpen door 3 op 6 te pakken. :Flag: :wave:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Onze bepalende spelers die het verschil zouden moeten maken (Lang, Vanaken, Vormer, Dost, De Ketelaere) zijn allen uit vorm.
Dan wordt het moeilijk om matchen te winnen. Een zege donderdag tegen Antwerp is echter broodnodig.
De wisselmogelijkheden in aanvallend opzicht zijn heel beperkt (Okereke, Badji, Perez, Chong, Dirar) en brengen geen meerwaarde.
Met andere woorden, de bank is niet kwalitatief genoeg.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

Ik weet dat Corona geen excuus mag zijn. Maar ik ken zelf topsporters die Corona gehad hebben en ze zeggen dat ze serieus moeten revalideren hebben om terug op hun niveau te komen. Volgens mij heeft de corona uitbraak ook veel te maken met het huidige niveau.

Corona is een vies beestje en je kan wel degelijk neveneffecten voelen als sporter, bv mindere prestaties.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

unleashed1990 schreef: 10 mei 2021, 09:34 Ik weet dat Corona geen excuus mag zijn. Maar ik ken zelf topsporters die Corona gehad hebben en ze zeggen dat ze serieus moeten revalideren hebben om terug op hun niveau te komen. Volgens mij heeft de corona uitbraak ook veel te maken met het huidige niveau.

Corona is een vies beestje en je kan wel degelijk neveneffecten voelen als sporter, bv mindere prestaties.
Het valt inderdaad op dat diegenen die het gehad hebben, hun vroegere goede vorm maar niet kunnen terugvinden.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 111
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Tiki Taka schreef: 10 mei 2021, 09:38
unleashed1990 schreef: 10 mei 2021, 09:34 Ik weet dat Corona geen excuus mag zijn. Maar ik ken zelf topsporters die Corona gehad hebben en ze zeggen dat ze serieus moeten revalideren hebben om terug op hun niveau te komen. Volgens mij heeft de corona uitbraak ook veel te maken met het huidige niveau.

Corona is een vies beestje en je kan wel degelijk neveneffecten voelen als sporter, bv mindere prestaties.
Het valt inderdaad op dat diegenen die het gehad hebben, hun vroegere goede vorm maar niet kunnen terugvinden.
Tegen anderlecht wordt de 2-0 op een haar na gemist (denwsil paal) en tegen genk wordt de 0-1 van de lijn gekeerd.

Tzit hem deels wat in de details.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

macfall schreef: 10 mei 2021, 09:45
Tiki Taka schreef: 10 mei 2021, 09:38
unleashed1990 schreef: 10 mei 2021, 09:34 Ik weet dat Corona geen excuus mag zijn. Maar ik ken zelf topsporters die Corona gehad hebben en ze zeggen dat ze serieus moeten revalideren hebben om terug op hun niveau te komen. Volgens mij heeft de corona uitbraak ook veel te maken met het huidige niveau.

Corona is een vies beestje en je kan wel degelijk neveneffecten voelen als sporter, bv mindere prestaties.
Het valt inderdaad op dat diegenen die het gehad hebben, hun vroegere goede vorm maar niet kunnen terugvinden.
Tegen anderlecht wordt de 2-0 op een haar na gemist (denwsil paal) en tegen genk wordt de 0-1 van de lijn gekeerd.

Tzit hem deels wat in de details.
Akkoord, maar het is wel een feit dat (te)veel belangrijke spelers niet in goede vorm verkeren.
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

macfall schreef: 10 mei 2021, 09:45
Tiki Taka schreef: 10 mei 2021, 09:38
unleashed1990 schreef: 10 mei 2021, 09:34 Ik weet dat Corona geen excuus mag zijn. Maar ik ken zelf topsporters die Corona gehad hebben en ze zeggen dat ze serieus moeten revalideren hebben om terug op hun niveau te komen. Volgens mij heeft de corona uitbraak ook veel te maken met het huidige niveau.

Corona is een vies beestje en je kan wel degelijk neveneffecten voelen als sporter, bv mindere prestaties.
Het valt inderdaad op dat diegenen die het gehad hebben, hun vroegere goede vorm maar niet kunnen terugvinden.
Tegen anderlecht wordt de 2-0 op een haar na gemist (denwsil paal) en tegen genk wordt de 0-1 van de lijn gekeerd.

Tzit hem deels wat in de details.
Dat je tegen de mauve er niet voor gaat vanaf de eerste minuut ligt ook aan de mentaliteit. Eerste helft was niet om aan te zien.
Dat je op genk na de 1-0 als ploeg in elkaar zakt als een pudding dat ligt niet aan details maar aan de mentaliteit.

Vooral die match op genk was schrijnend dat je na een achterstand zo in elkaar zakt.
FrankFarinaII

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door FrankFarinaII »

Als deze "gemakzuchtige" mentaliteit niet gaan omdraaien, smijten ze alles weg. Het is niet zo dat we al gewonnen hebben van Antwerp, en als die nog eens betonvoetbal spelen, ..tja... het zal niet gemakkelijk worden.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

't Is een combinatie hé. Onze bepalende spelers zitten niet geweldig in vorm en sinds corona gaat het allemaal wat minder. De grote droom dat we lang op 3 fronten gingen meespelen hebben we moeten schrappen en de mislukte beursgang heeft ook niet geholpen qua perceptie van het publiek. Hierdoor krijg je de media die op alles van Club springt en hoe je het ook draait of keert - zoiets kruipt in de kop van de spelers. Als je dan tijdens de match ook niet dat tikkeltje geluk hebt en je tegenstander maakt het wél af, dan begin je gewoon te twijfelen - dat is niet meer dan menselijk.
Wat we dus nodig hebben is gewoon een klein beetje meeval om het terug om te keren. Laat ons tegen Antwerp bijvoorbeeld eens snel voorkomen en een scheidsrechter hebben die alle smerige fouten van hen correct bestraft - dan kan het zomaar een referentiematch worden en de ommekeer van alles waardoor de spelers bevrijd spelen. Blijven geloven & blijven hopen ;-)
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Donderdag het mes tussen de tanden anders vrees ik voor lange play-offs...
unleashed1990
Tester
Berichten: 84
Lid geworden op: 02 mei 2021, 22:19

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door unleashed1990 »

FrankFarinaII schreef: 10 mei 2021, 10:28 Als deze "gemakzuchtige" mentaliteit niet gaan omdraaien, smijten ze alles weg. Het is niet zo dat we al gewonnen hebben van Antwerp, en als die nog eens betonvoetbal spelen, ..tja... het zal niet gemakkelijk worden.
Wat heeft Antwerp aan een puntje? Als ze winnen en de mauve winnen staan die gewoon op de 2de plek.
Geloof me die willen winnen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Gheysens zal wel een dubbele premie beloven aan zijn spelers, want als die ons een hak kan zetten zal hij het niet laten.
Club zal hyper gemotiveerd moeten zijn of het komt niet goed.
Plaats reactie