wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Tiki Taka schreef: 15 sep 2021, 15:41
Yago schreef: 15 sep 2021, 15:39 Grootste vraagteken is misschien toch nog vervanger Balanta. Clement koos vrijdag voor Mbamba maar PSG is geen Oostende, en een 16jarige de voorkeur geven op de ervaring van Rits in zo'n match zou toch wel een statement zijn.
Misschien start Balanta wel. ;-)
Ah had nieuws niet gevolgd deze week, ging ervan uit dat hij niet klaar zou zijn. Zou wel een kleine geruststelling zijn.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

LaurensVS schreef: 15 sep 2021, 15:00
vanGentmaarvoorClub schreef: 15 sep 2021, 14:51 Krijgt Messi vanavond een warm applaus bij het betreden van het stadion, of een fluitconcert ? :hide:
Iedereen die in mijn buurt fluit krijgt een muilpeer :horen:
Messi is voetbal. Vleesgeworden God. Hoe kan je daar nu iets anders dan diep respect voor hebben?
Die adoratie is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik erken Messi's technische vernuft, waarmee hij ontegensprekelijk bij de 3 besten aller tijden hoort. Ik ben geen fan van het totaalplaatje omwille van zijn geslenter en gebrek aan beleving in bepaalde wedstrijden. Hij is ook niet iemand die zijn team op sleeptouw gaat nemen als het niet draait, dan verzuipt hij gewoon mee. Dan zie ik andere spelers liever bezig.

Desalniettemin: tegenstanders uitfluiten of beledigen vind ik al not done, ook al dragen ze bv. een paars shirt (tenzij ze zelf het publiek komen uitdagen, dat is iets anders...).
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Duffman schreef: 15 sep 2021, 16:31
LaurensVS schreef: 15 sep 2021, 15:00
vanGentmaarvoorClub schreef: 15 sep 2021, 14:51 Krijgt Messi vanavond een warm applaus bij het betreden van het stadion, of een fluitconcert ? :hide:
Iedereen die in mijn buurt fluit krijgt een muilpeer :horen:
Messi is voetbal. Vleesgeworden God. Hoe kan je daar nu iets anders dan diep respect voor hebben?
Die adoratie is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik erken Messi's technische vernuft, waarmee hij ontegensprekelijk bij de 3 besten aller tijden hoort. Ik ben geen fan van het totaalplaatje omwille van zijn geslenter en gebrek aan beleving in bepaalde wedstrijden. Hij is ook niet iemand die zijn team op sleeptouw gaat nemen als het niet draait, dan verzuipt hij gewoon mee. Dan zie ik andere spelers liever bezig.

Desalniettemin: tegenstanders uitfluiten of beledigen vind ik al not done, ook al dragen ze bv. een paars shirt (tenzij ze zelf het publiek komen uitdagen, dat is iets anders...).
Dan heb je hem de laatste jaren toch niet in een Argentijns shirt zien spelen?
Laatste copa america als beste voorbeeld. Hij jaagde de tegenstander op al was hij terug 20 jaar. Pure passie. Sinds het vertrek van Xavi/Iniesta was hij ook gewoon de man die de kar trok bij Barca en de ploeg continu bij de hand nam.
Het is gewoon geen roeper en zijn lichaamstaal helpt natuurlijk ook niet. En dan heb je al snel de perceptie tegen. Kijk maar naar Hans bij ons ;)
Uiteraard is hij geen marathonloper, maar dat is een status die hij zelf afgedwongen heeft.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Beloften hebben het goede voorbeeld gegeven met een 2-2 tegen de jeugd van PSG in de Youth League.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Duffman »

LaurensVS schreef: 15 sep 2021, 16:46
Duffman schreef: 15 sep 2021, 16:31
LaurensVS schreef: 15 sep 2021, 15:00
vanGentmaarvoorClub schreef: 15 sep 2021, 14:51 Krijgt Messi vanavond een warm applaus bij het betreden van het stadion, of een fluitconcert ? :hide:
Iedereen die in mijn buurt fluit krijgt een muilpeer :horen:
Messi is voetbal. Vleesgeworden God. Hoe kan je daar nu iets anders dan diep respect voor hebben?
Die adoratie is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik erken Messi's technische vernuft, waarmee hij ontegensprekelijk bij de 3 besten aller tijden hoort. Ik ben geen fan van het totaalplaatje omwille van zijn geslenter en gebrek aan beleving in bepaalde wedstrijden. Hij is ook niet iemand die zijn team op sleeptouw gaat nemen als het niet draait, dan verzuipt hij gewoon mee. Dan zie ik andere spelers liever bezig.

Desalniettemin: tegenstanders uitfluiten of beledigen vind ik al not done, ook al dragen ze bv. een paars shirt (tenzij ze zelf het publiek komen uitdagen, dat is iets anders...).
Dan heb je hem de laatste jaren toch niet in een Argentijns shirt zien spelen?
Laatste copa america als beste voorbeeld. Hij jaagde de tegenstander op al was hij terug 20 jaar. Pure passie. Sinds het vertrek van Xavi/Iniesta was hij ook gewoon de man die de kar trok bij Barca en de ploeg continu bij de hand nam.
Het is gewoon geen roeper en zijn lichaamstaal helpt natuurlijk ook niet. En dan heb je al snel de perceptie tegen. Kijk maar naar Hans bij ons ;)
Uiteraard is hij geen marathonloper, maar dat is een status die hij zelf afgedwongen heeft.
Op het WK in Rusland 2018 was hij dan veel eerder een toerist (net als de rest van zijn team overigens) die kwam voor de kiekjes op de Rode Plein.

Hij is natuurlijk geen amateur, zoals bv. Ronaldinho enz. die hun talent en carrière vergooid hebben door hun levensstijl. Hij is op en top prof. Ik mis soms bij hem wat die overgave, honger en emotie zoals bij zijn eeuwige rivaal, maar misschien heeft CR die zaken wel net nodig ter compensatie van dat pure talent dat hij dan wel net iets minder heeft. Maar nogmaals, die gaat over persoonlijke voorkeur. Ik ben zeer erkentelijk voor wat Messi voor het voetbal verwezenlijkt heeft en iedereen die hem uitfluit is een debiel.

Over verschillende generaties heen spelers die nooit tegen mekaar speelden gaan vergelijken, daarmee ben ik gestopt omdat dat toch zinloos is. Ik geef de LeBron fans bv. nu gewoon gelijk in hun onwetendheid :)
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Met adoratie voor je tegenstander ga je ten onder (zonder vanavond wellicht ook, maar toch)...door je tegenstander te adoreren haal je geen resultaat, als profspeler vind ik toch dat je hier moet boven staan. Hopelijk zijn onze spelers minder onder de indruk dan sommigen hier op het forum
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Wat. Een. Match.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Hoe zot is dit eigenlijk... We spelen 1-1 tegen PSG & ik ben ontgoocheld omdat we hadden moeten winnen :Flag:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

LaurensVS schreef: 14 sep 2021, 12:36
Tiki Taka schreef: 14 sep 2021, 11:23 Pronostiekje voor morgenavond ?
Ik vermoed dezelfde uitslag of zoiets als 2 seizoenen geleden, 0-5.
1-1!
Mata eet Neymar op, Mbap heeft ne slechten avond. De liefde van mijn leven, de goat aller geiten speelt alles aan gort maar heeft pech in de afwerking en scoort er maar eentje :grin:

Miljaar ik kijk er naar uit
Uwe glazen bol is nie slecht :mrgreen:
Trots op mijn Club! Hele dikke match, met lef gespeeld, no sweat no glory én de wereld laten zien dat we ook wel kunnen ballen.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Geweldige match. Wat een prestatie.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

De hele wereld heeft live naar Club Brugge gekeken vanavond, niet naar PSG. Club was 70 minuten de betere ploeg, Messi en co komen goed weg met 1-1.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 891
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 15 sep 2021, 22:52 Hoe zot is dit eigenlijk... We spelen 1-1 tegen PSG & ik ben ontgoocheld omdat we hadden moeten winnen :Flag:
:mrgreen: Iedereen, 't laatste kwartier was de tank leeg maar tot dat laatste kwartier geloofde iedereen in 3 punten, we waren gewoon veel scherper dan PSG, zo raar om te zeggen maar dit hadden op basis van kansen 3 punten moeten zijn :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Ja het was mss dan wel 1 match maar waar zitten de mensen die N'soki een prutser vonden en Hendry een paniek transfer ?

Die twee hebben even de beste aanvallers van de wereld in hun achterzak gestoken. + Hun Passing was subliem.

Brugge heeft zo slecht ingekocht dit seizoen 🙈🙈🙈.

Ik denk dat dit aantoont dat we onze nieuwe spelers eerst kansen moeten geven en ze niet onmiddellijk afschrijven.
CRS006
Tester
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mar 2018, 08:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door CRS006 »

Vergas Ronald schreef: 15 sep 2021, 23:04
t4nd schreef: 15 sep 2021, 22:52 Hoe zot is dit eigenlijk... We spelen 1-1 tegen PSG & ik ben ontgoocheld omdat we hadden moeten winnen :Flag:
:mrgreen: Iedereen, 't laatste kwartier was de tank leeg maar tot dat laatste kwartier geloofde iedereen in 3 punten, we waren gewoon veel scherper dan PSG, zo raar om te zeggen maar dit hadden op basis van kansen 3 punten moeten zijn :mrgreen:
Dat vond ik een enorm risico van Clement. Charles zat na 70 min. Op zijn tandvlees en moest gewisseld worden. Het zelfde voor sowah 5 min. Later. Psg kwam plots weer opzetten doordat de druk naar voren volledig weg was.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Probleem is dat we niet echt spelers hadden op de bank om dat ook door te voeren. Wesley heeft laatste jaar niet gespeeld, ga je die dan tegen PSG inbrengen bij 1-1? Dost is al een hele tijd op de sukkel... En we hadden al helemaal geen vleugelspelers die we konden inbrengen. Uiteraard hadden we een Vormer of Mbamba er bij kunnen zetten en vol gaan verdedigen, maar dan nodig je de druk juist uit. Niet ideaal maar begrijpelijke beslissing imo.

Buchanan kan daarmee helpen na kerst, maar anders moeten we misschien kijken of we een Sandra of Nusa op de bank kunnen zetten om op het einde 10 minuten te jagen/werken/verdedigen.
Plaats reactie