wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Kevinho schreef: 07 dec 2021, 09:14
Blackburn schreef: 07 dec 2021, 00:30 Klein detail, maar niet onbelangrijk: alle ploegen uit de huidige top 8 moeten in de terugronde naar Brugge komen. Maw, in de heenronde hebben we alle lastige verplaatsingen al gehad… en vaak ook na een Europese partij.
En thuis pakken we meer punten als om verplaatsing 🤔
Terechte comment, thuis behalen we minder punten dan uit.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Clement zet Sandra weer in de basis. Ik ben fan. Veel minder vertrouwen in Nsoki achterin, en ook niet zeker over Ricca, maar wel begrijpelijk.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Yago schreef: 07 dec 2021, 18:06 Clement zet Sandra weer in de basis. Ik ben fan. Veel minder vertrouwen in Nsoki achterin, en ook niet zeker over Ricca, maar wel begrijpelijk.
Ik vind Ricca wel betrouwbaar, en Sobol was de laatste tijd minder aan het presteren dus logische keuze. Nsoki begrijp ik ook wel hoor, hij heeft meer snelheid dan Mechele en misschien is hij wat meer gefocust nu hij een paar matchen op de bank gezeten heeft. Als Nsoki zijn focus heeft is hij gewoon de beste optie.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ik snap wel niet waarom Clement nu Sandra zet.
Toptalent jawel, maar meteen voor de leeuwen gooien in dit duel terwijl je een balvaste knokker als Vormer lopen hebt.
Clement wil af en toe graag een statement maken maar het gelijk heeft hij vanavond niet aan zijn zijde.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

eh, ik denk niet dat Sandra het probleem is. 1ste is Mignolet, andere 2 zijn gewoon pure klasse van PSG. Nsoki (en Hendry) geven ook erg veel ruimte weg in hun rug. Tsja, PSG met Verratti is nog iets anders dan zonder. We hebben ook kansen gehad, en als we er eentje maken zou dat leuk zijn. Dit is voor mij toch absoluut niet de wanprestatie die we in Leipzig zagen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Ik zeg hoegenaamd niet dat Sandra het probleem is. Is gewoon ondankbaar voor die jongen.
Vraag is vooral waarom hij hem voorrang geeft op Vormer in deze match ?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

In de eerst helft zijn we gewoon verloren van Mbappé hé. Hij maakt met 2 doelpunten op individuele klasse en het 3de doelpunt komt er ook dankzij zijn geweldige passeerbeweging.

Laat ons eerlijk zijn. We hebben enkel tegen Leipzig vorige week een wanprestatie afgeleverd. Tegen Man City (2x) & PSG (1x) was het resultaat gewoon een correcte weerspiegeling van de waardeverhoudingen. Pijnlijk, dat wel, maar ook de realiteit. Als je onze campagne dan analyseert hebben we 2x gestunt, 1x een wanprestatie & 3x 'wat je kan verwachten'.
Blackburn
Profvoetballer
Berichten: 374
Lid geworden op: 04 jul 2016, 10:26

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Blackburn »

Tiki Taka schreef: 07 dec 2021, 10:40
Kevinho schreef: 07 dec 2021, 09:14
Blackburn schreef: 07 dec 2021, 00:30 Klein detail, maar niet onbelangrijk: alle ploegen uit de huidige top 8 moeten in de terugronde naar Brugge komen. Maw, in de heenronde hebben we alle lastige verplaatsingen al gehad… en vaak ook na een Europese partij.
En thuis pakken we meer punten als om verplaatsing 🤔
Terechte comment, thuis behalen we minder punten dan uit.
16 op 24 thuis
17 op 27 uit

En wat heb je liefst als je mag kiezen? Alle toppers uit of alle toppers thuis?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Blackburn schreef: 07 dec 2021, 21:28
Tiki Taka schreef: 07 dec 2021, 10:40
Kevinho schreef: 07 dec 2021, 09:14
Blackburn schreef: 07 dec 2021, 00:30 Klein detail, maar niet onbelangrijk: alle ploegen uit de huidige top 8 moeten in de terugronde naar Brugge komen. Maw, in de heenronde hebben we alle lastige verplaatsingen al gehad… en vaak ook na een Europese partij.
En thuis pakken we meer punten als om verplaatsing 🤔
Terechte comment, thuis behalen we minder punten dan uit.
16 op 24 thuis
17 op 27 uit

En wat heb je liefst als je mag kiezen? Alle toppers uit of alle toppers thuis?
Zouden we uit niet wat meer ruimte krijgen dan thuis tegen die topploegen?
We zien wel als het zo ver is. Vanaf nu 200 % focus op beker en titelstrijd.
Laat Gent en Genk maar nog een lang Europees parcours afleggen, want goed voor de Belgische coëfficiënt,
en voor de vermoeidheid in hun kern. :grin:
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Zondag eens een ouderwetse match tegen Zulte aub. De nul houden en er een stuk of 4 à 5 inleggen. Zou goed zijn voor het vertrouwen!!!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Hannes »

vanGentmaarvoorClub schreef: 07 dec 2021, 19:26 Ik snap wel niet waarom Clement nu Sandra zet.
Toptalent jawel, maar meteen voor de leeuwen gooien in dit duel terwijl je een balvaste knokker als Vormer lopen hebt.
Clement wil af en toe graag een statement maken maar het gelijk heeft hij vanavond niet aan zijn zijde.
Ik vind Clement een goede trainer, maar snap het ook niet. En hij doet het dikwijls in belangrijke matchen. Ook De Ketelaere en De Cuyper kregen een eerste basisstek in een Europese match tegen een absolute topploeg. Dat heeft idd veel weg van een statement maken maar soms bewijs je de ploeg én die jongens daar geen dienst mee.
Yago
Belofte
Berichten: 228
Lid geworden op: 02 aug 2017, 20:29

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Yago »

Waar zijn al onze verdedigers (inclusief Mignolet) toch mee bezig? Zulte Waregem bakt er niets van, maar we doen gewoon ons best goals weg te geven momenteel...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

(Gebrek aan) vertrouwen is een raar beestje hé. Je zag gewoon hoe het stilaan beter begon te gaan in de 2de helft en hoe we na de 3-0 terug vlotte combinaties begonnen te maken. Lang was weer heel de match aan het proberen, maar na zijn doelpunt begonnen zijn acties ook weer wat meer te slagen. Ik hoop bevestiging te zien tegen Leuven met hopelijk opnieuw een clean sheet en dan met volle vertrouwen tegen anderlecht.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

We gaan vanavond toch starten met Vormer en Mechele in de basis?
Er is nood aan standvastigheid in de verdediging en drive op het middenveld.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Arnio »

Tiki Taka schreef: 15 dec 2021, 13:42 We gaan vanavond toch starten met Vormer en Mechele in de basis?
Er is nood aan standvastigheid in de verdediging en drive op het middenveld.
Ik gok op 1 wissel.
Vormer voor Balanta zodat die zondag niet geschorst is...
Dus Mechele op de bank
Plaats reactie